puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,046,238 views

Verano

Posts: 4,649

#541 • • Verano Merituuli

kilobitti:
---
Verano:
mutta oikeesti todella harvoin tuntuu et keskustakampuksen salillakaan sen kummempaa ruuhkaa olis.
---


Luulen että toi riippuu todella paljon ajankohdasta. Viimeksi kun kävin siellä (n. 2 vuotta sitten*hih*), siellä oli aina ruuhkaa 16-21, mut esim. päivällä oli varsin lepposaa.



no ruuhkatilanne saatto olla vähän eri kaks vuotta sitten *vink*

toki tossa neljän maissa on varmaanki eniten jengiä, mut kyl se aika nopeesti iltaa kohti jo "hiljenee".

voipi olla et helmikuussa alkaa täyspäivänen duuni (koputtaa puuta) jolloin joutuu just tohon vilkkaimpaan aikaan menee :(

mä oon alkanu käydä jopa la- ja su- aamupäivinä sillon tällön jos ei ole tullut riekuttua edellisiltana :O
S-T

Posts: 1,195

#542 • • S-T Pieni
Mulle saa yliopiston (kumpulan) sali kelvata, kun olen tosi köyhä opiskelija ja vaikka suhteellisen tosissani treenaankin, en ole toistaiseksi valmis maksamaan paremmasta :]

Sitä paitsi toi kumpulan sali on vielä kaikista lähinnä kotia - veikkaan, että pidempi matka salille saisi mut laiskistumaan siellä käymisen suhteen ainakin vähän... *blush*

--
Pieni on kaunista.

Verano

Posts: 4,649

#543 • • Verano Merituuli

S-T:
Mulle saa yliopiston (kumpulan) sali kelvata, kun olen tosi köyhä opiskelija ja vaikka suhteellisen tosissani treenaankin, en ole toistaiseksi valmis maksamaan paremmasta :]




mä oon tosi tyytyväinen et pääsee liikkuu todella halvalla ja bicit ja salit sun muut on ainakin mun mielestä hyvää tasoa.
ja ihanaa ettei tarvii enää tungeksia siellä portsun kaposessa saunassa jota tyttöjen pukuhuoneeksikin kutsutaan, toivottavasti sillekin tehdään rempassa jotain. hallintorakennuksessa on ihan suht hyvin tilaa pukkaris, biceis vaan vituttaa se et ne painot on ängetty sinne yhteen takanurkkaan ja sit ku kaheksakyt muijaa menee hakee ja varsinki palauttelee niitä niin onko pikkasen tunkua. siinä sitte seuraavat karatekat tms saa odotella omaa vuoroaan. oon muutaman kerran sanonu tiskille asiasta (siel ois ihan hyvää tilaa laittaa ne muualleki) mut eipä oo mitään tapahtunu. onneks yks muutenki tosi kiva ja hyvä ohjaaja lupas ottaa asian esille jossain niitten kokoukses. saa nähdä.
Hotblood

Posts: 387

#544 • • Hotblood
Tänään soi aamulenkillä sankarihevi joulun kunniaksi *iloinen* Upee fiilis juosta kun on hiljaista...

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

bonfire

Posts: 164

#545 • • bonfire
Spinningiä spinningiä!

Ja toista tällaista herkkupersettä saa etsiä *lmao*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#547 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

remotion:
flunssa takana, punttis edessä



Flunssa takana, 2 salikäyntiä välissä, flunssa jälleen! *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

d0a

Posts: 141

#549 • • Edited d0a Burb!
Flunssan jälkeen 3 viikkoa salilla ja nyt selkä paskaks. Voi taas omaa, hyvää onneaan kiittää. Tuntuu, että aina kun on vauhtiin pääsemässä niin nousee jtn oireita, kuten tänään tämä selkä. Oikeastaan koko puoli vuotta menny näin, vaikka eihän se lepo huonoa teekkään (ärsyttää vaan, kun reenausinspistä ei kykene hyödyntään).

Toivon mukaan kevät kausi menee syksyä paremmin.
EFS55

Posts: 293

#550 • • EFS55 Aviomies
Tänään vuoden viimenen tiukkaakintiukempi salireeni !! VAPISKAA painot koht meinaa saatte iha vi**n KOVAA kyytiä! ! ! prkl.

ÄRRRRRRR!!!!*igor*

Ja illalla sit aerobikkii Halluis*nauru*
Oliwer

Posts: 799

#551 • • Oliwer
Tuo flunssa ja treeni on siitä mielestäni kinkkinen juttu, että nämä nykyflunssat tuntuvat kestävän joskus jopa pari viikkoa.
Ainakin nuhaa, yskää ym tuntuu riitävän pitkään. Ja voimatasot (ainakin miul) painuu ihan alas. En mä ole koskaan flunssan takia kahta päivää pitempään pois salilta ollu. Jos flunssa, niin pari lepopäivää ja sit "kevyt viikko" perään, vaik olis "kovan" vuoro. Ja aerobista treeniä pystyy usein kevyesti ekana tekeen. Olen käsittänyt että kuumeen kanssa pitäis sit jo olla tarkempi, eli pari kuumeetonta päivää ennen punttia.. no joku ammattilainen (lääketieteen) osaa kertoo faktaa.

"Meillä on yks pumppu vaan"
Verano

Posts: 4,649

#552 • • Verano Merituuli
tilaileeko täällä joku jotain kuntoilu-, liikunta- tms lehteä? oisko teillä suositella jotain hyvää ja asiallista lehteä? (onko sellasia?)

en todellakaan ole mikään hömppälehti-ihminen eikä moisia tule tilattua.
mutta sen verran mainosten uhri näköjään että kun eilen tuli (miksiköhän ne juuri tammikuun alussa lähettelee näitä *ding*) kuntoplussan mainos tarjouksen kera niin aloin miettiä pitäiskö harkita tilaamista. siis jonkun vastaavan lehden, ei välttämättä juuri tuon.

jos olisi joku missä olisi ihan asiaa eikä joka viikko/ kuukausi sitä "tämäonmaailmanparasvatsalihasliike" -linjaa ja iskulauseita tyyliin "lukemallameidänlehteälaihdutviisikiloakuussa".

niin ja mielummin sellanen joka ilmestyy vaikkapa kerran kuussa, eikä kerran viikossa.
Avatar
#553 • • kelasin Guest
sain joululahjaks 10 kerran salikortin.. millonkahan sen neitsyyden viittis viedä :D tarkotus olis alkaa pari kertaa viikos käydä siel pumppailemas.. ja lenkil joka toinen päivä
Avatar
#554 • • Viola00 Guest
Käyn joo suhteellisen säännöllisesti. Koitan päästä 3krt/viikossa käymään, mutta aina se ei tietenkään onnistu koulun ym takia. Mutta 1-2krt on se äärimmäinen minimi. Sen lisäks tietenkin spinning&bikki kuuluu vakioon ja kohta Sabrinan kanssa aloitetaan Salsa *joo*

Liikkuminen vaan on niin ihanaa..
Mellu-

Posts: 4,006

#555 • • Mellu-
tänään taas punttikselle *sydän* *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#556 • • ALIEN Guest

Verano:
tilaileeko täällä joku jotain kuntoilu-, liikunta- tms lehteä? oisko teillä suositella jotain hyvää ja asiallista lehteä? (onko sellasia?)



Fitness -lehti on ihan hyvä. Terveellisiä elämäntapoja ja monipuolista liikuntaa ja hyvä venyttely neuvot yms :)
ETJ

Posts: 1,229

#557 • • ETJ Failed specimen
Kyllähän punttia tulee silloin tällöin venyteltyä, ja eniten siihen auttaa käsityölehdet.
Bellezaaa

Posts: 573

#558 • • Edited Bellezaaa Afrodite*
1 tai 2 kertaa viikossa salille/power bodyyn/cross pumpiin ja 2-4 päivänä crossingiin riippuen viikosta, olotilasta ja muista kiireistä.
Uusin kokeilu on chi ball:a ja siit tuli ihanan rento ja hyvä olo. Kannattaa kokeilla!*vink*
Marjanpoimija

Posts: 82

#560 • • Marjanpoimija
Eilen avattiin Pitskuun uus Finnbody ja voi että oli kyl upea sali. Uusia laitteita kymmenittäin tilaa yli 2000 m2 sekä loistavat saunat ja peseytymistilat.

Telkkarit katossa ja poppi pauhaa, on se niin mukava reenaa kun on kunnon sali ja hyvät laitteet. Treenimotivaatio on ihan toista luokkaa kuin jollain "kellari" salilla.

Tästä se lähtee ens kesän kehon muokkaus kausi....