puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,049,375 views

Oliwer

Posts: 799

#521 • • Oliwer


W:

Eiks noi fitness tyttelit pullistele siellä eri päivänä, vai? Haluisin kyllä vähän kuolata niitten peräänki....enkä vain vitun pattien ukkeleiden....



Jees, Kehonrakennus lauantaina klo.12 ja Fitness sunnuntaina klo.14 alkaen.
faidra

Posts: 30

#522 • • faidra
Onkos huomenna porukkaa tulossa katsomaan Tampereen fitness- ja body-SM-karsintoja? Muistakaa illalla Panamassa Tampere-kisa! Hyvä lähteä hakemaan taas lisämotivaatiota omiin treeneihin *joo*

Ja sit vajaan kuukauden päästä Lahteen. *hih*

--
in the moment of madness under your angry skies, you're not what you feel, this is insanity

anri

Posts: 890

#523 • • anri team parempi pitäjä

faidra:
Onkos huomenna porukkaa tulossa katsomaan Tampereen fitness- ja body-SM-karsintoja?



Hiton 15 euroo. Jos olis pikkasen edullisempi niin voisin tullakki.

--
don't go halfway - go all the way

W

Posts: 1,049

#524 • • Edited W
Mä halun kattoo fitness misuja! *aplodit*

Asiasta kolmanteen, vaihdoin kuntosalia! (Joo, kiinnostaa varmaan ihan sikana *iihhih*)
Homman nimi on se että voi juhani soikoon miten paljon saa treeneihin vetoapua pelkällä ympäristön muutoksella, entisellä salillani olen käynyt viimeiset kaksi vuotta, niin kyllä alkoi jo maisema masentaa, ja kun oli kehkeytynyt salilla lähes jokaisen kanssa jonkinmoiset moikkaus välit, niin että sitä joutui aina selittelemään ja vastailemaan että miksi juuri tänään teen aerobista kun kerran eilen otin punttia jnep.....nyt on hyvä, Silver Gymmiltä joka on asunnostani lähin, en tunne ristin sielua, ja saan siksi treenata IHAN rauhassa ja tehä vaikka joka päivä pelkkiä pohkeita eikä tarvi muille selitellä....näin hyvä! *joo* Suosittelen ihmisille moikkaamisen sijaan tylyä asennetta, niin saa olla rauhassa eikä tarvi kuunnella kaiken maailman sepostuksia, ja treeni kulkee! *vink*
Oikeet treeni kamut on juttu ihan erikseen sitten...mutta ei mitään juhaneita! *grr*
Flamie

Posts: 478

#525 • • Flamie
Joo-o.. Kävi mielessä että aloittais taas ton salilla käymisen.
Ei oo muuten aikaan kuin vkoloppusin..*hmph*


W:
Homman nimi on se että voi juhani soikoon miten paljon saa treeneihin vetoapua pelkällä ympäristön muutoksella, entisellä salillani olen käynyt viimeiset kaksi vuotta, niin kyllä alkoi jo maisema masentaa


Näin on. Käyn salilla mikä on pommisuoja, 2 ikkunaa, läpimitta noin... 30cm? Ilmatteeksi kun pääsee niin mikäs siinä.. Ei mulla löydy sitä 30 kuukaudessa jos käy vain vkoloppuisin.
rZi

Posts: 587

#526 • • rZi 42
Syysangstit puskii päälle kun pieni sika ja ihka oikea elämä vie kaiken ajan. Viime vuos oli toista kun ei ollut elämä ja kerkes käymään salilla niin paljon kun vaan halus...
Nyt joutuu jättää luentoja väliin jotta kerkii käydä rehaa pajalla. Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.
Hiki lentää, aikaa ja ruokaa kuluu, mutta lopputulos on sen väärti. Mikään ei voita (paitsi loistava seksi) hyvän kunnon tuomaa tyydytystä ja itsevarmuuden tunnetta.
Eve-of-Eden

Posts: 8

#527 • • Eve-of-Eden Ikävä ihollesi...

rZi:
Syysangstit puskii päälle kun pieni sika ja ihka oikea elämä vie kaiken ajan. Viime vuos oli toista kun ei ollut elämä ja kerkes käymään salilla niin paljon kun vaan halus...
Nyt joutuu jättää luentoja väliin jotta kerkii käydä rehaa pajalla. Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.
Hiki lentää, aikaa ja ruokaa kuluu, mutta lopputulos on sen väärti. Mikään ei voita (paitsi loistava seksi) hyvän kunnon tuomaa tyydytystä ja itsevarmuuden tunnetta.



No seksi on kans hyvä kuntoilumuoto..

--
Karannut lammas...

Avatar
#528 • • ALIEN Guest

premiumvelvet:
---
rZi:
Syysangstit puskii päälle kun pieni sika ja ihka oikea elämä vie kaiken ajan. Viime vuos oli toista kun ei ollut elämä ja kerkes käymään salilla niin paljon kun vaan halus...
Nyt joutuu jättää luentoja väliin jotta kerkii käydä rehaa pajalla. Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.
Hiki lentää, aikaa ja ruokaa kuluu, mutta lopputulos on sen väärti. Mikään ei voita (paitsi loistava seksi) hyvän kunnon tuomaa tyydytystä ja itsevarmuuden tunnetta.

---


No seksi on kans hyvä kuntoilumuoto..



no niinpä! jos on se tekevä osapuoli! *joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#529 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

rZi:
Kyllä on kumma miten raskailta ne puntit tuntuu reilun kuukauden tauon jälkeen*hikoil*.



No niinpä *igor* itse olen ehkä kuukauden päivät vähän laiskaillut ton salin suhteen, ja heti on tippunu tulokset. Ei ois uskonu että menee näin nopeesti... mä väänsin eilen ihan väkisin ja naama punaena niillä mun entisillä painoilla, en kerta kaikkiaan suostu vaihtamaan niitä pienempiin näin lyhyen tauon jälkeen *hmph* *egopainoil*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Uhuu

Posts: 844

#530 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
täs on nyt taas tullut treenailtua sellainen 2,5kk tehokkaasti tuolla salilla. eka kuukausi oli karmea, kun jouduin pakottamaan itseni treeneihin, mut nyt tuntuu siltä ettei malttais pitää edes välipäiviä.
aloitin taas jopa jalkatreenit.. olin unohtanut, miten kiva laite prässi on =)
huoks... aerobiset on vaan jäänyt vähemmälle ja tuo rasva ei tahdo palaa millään.. yksin on vaan niin tylsä käydä lenkillä tai uimassa.. pitäis löytää joku kaveri... =)

-pidämuakädestälenkilläuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

rZi

Posts: 587

#531 • • Edited rZi 42
Onks kellään ehdotuksia hyvästä ja nopeatempoisesta treenimusasta?
Alkaa tutut biisit ja kikkelitrance kyllästyttää...tarviis jotain nopeatempoista ja tilanteeseen sopivaa polkkaa!*jiihaa**iloinen*

Edit:"hups!"
Avatar
#532 • • ilecules Guest
täähän on perusbiisi mutta toimii salilla:

Danzel - pump it up

Rammstein on myös hyväksi havaittu.
Verano

Posts: 4,649

#533 • • Edited Verano Merituuli
täällä oli ainaki muutama tuolla kritisoinu yliopiston (ilmeisesti) hallintorakennuksen salia. musta se on ihan hyvä, ei oo ruuhkaa kovin usein ja laitteet mun tarpeisiin ihan sopivat =)

sellaista on tullut muutaman kerran ihmeteltyä (ja naureskeltuakin ;) et tosi usein näkee jonku miespuolisen parivaljakon salilla, toinen istuu laitteessa, monasti vielä todella vain istuu ja toinen sitten on siinä vieressä seisoskelemassa tms. siinä sitten jutellaan hyvän tovin, toinen välillä vähän nosteleekin niitä painoja, sit taas turistaan, sit se toinen vähän voimailee jonka jälkeen taas jutellaan ja sama rumba seuraavalla laitteella tai painojen kohdalla tms. aiheet ei ees usein tunnu liittyvän siihen salitouhuun mitenkään.

toki eri asia kun tehdään isommilla painoilla ja vähemmillä toistomäärillä, mut ei toi touhu silti kauheen tehokkaalta vaikuta *täh*

ehkäpä sali on sosiaalisen kanssakäymisen aluetta miehille?

ite jos joskus meen kaverin kaa niin poljetaan tms toki aluks vieretysten mut sit kyl molemmat jatkaa siitä ihan omia aikojaan ja reittejään. mut vessassa tietysti käydään yhessä niinku tytöt aina *piis*
Hotblood

Posts: 387

#534 • • Hotblood

Verano:

sellaista on tullut muutaman kerran ihmeteltyä (ja naureskeltuakin ;) et tosi usein näkee jonku miespuolisen parivaljakon salilla, toinen istuu laitteessa, monasti vielä todella vain istuu ja toinen sitten on siinä vieressä seisoskelemassa tms. siinä sitten jutellaan hyvän tovin, toinen välillä vähän nosteleekin niitä painoja, sit taas turistaan, sit se toinen vähän voimailee jonka jälkeen taas jutellaan ja sama rumba seuraavalla laitteella tai painojen kohdalla tms. aiheet ei ees usein tunnu liittyvän siihen salitouhuun mitenkään.



Samaa itse naureskelin siellä käydessäni... kun se viikonlopun tapahtumien, yms juorujen kertaus ei keskeydy näillä surffitukilla edes sen sarjan tekemisen ajaksi... no ovat pojat kyllä usein sen näköisiäkin ettei oo treenaaminen ollu pääosassa salilla *muhaha*

Itse mm. noista syistä en enää kauheesti siellä käy, mieluummin maksan muutaman egen kaupallisesta salista jossa kans treenataan ja fiilis on sen mukainen, omakin treeni kulkee paremmin... Yliopiston salilla on vähän liian tyytyväinen itseensä helposti *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

kilobitti

Posts: 2,419

#535 • • kilobitti 1-2-3 techno

Verano:
täällä oli ainaki muutama tuolla kritisoinu yliopiston (ilmeisesti) hallintorakennuksen salia. musta se on ihan hyvä, ei oo ruuhkaa kovin usein ja laitteet mun tarpeisiin ihan sopivat =)



Suosittelen tutustumista Yliopistoliikunnan tiloihin Kumpulassa*piis* tuntuu ettei salilla ole ikinä ruuhkaa, vaikken siellä kovin usein käykkään muuta kuin täydentämässä treeniä...suosin vierestä löytyvää 13m kiipeilyseinää*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Verano

Posts: 4,649

#536 • • Verano Merituuli

kilobitti:
---
Verano:
täällä oli ainaki muutama tuolla kritisoinu yliopiston (ilmeisesti) hallintorakennuksen salia. musta se on ihan hyvä, ei oo ruuhkaa kovin usein ja laitteet mun tarpeisiin ihan sopivat =)
---


Suosittelen tutustumista Yliopistoliikunnan tiloihin Kumpulassa*piis* tuntuu ettei salilla ole ikinä ruuhkaa, vaikken siellä kovin usein käykkään muuta kuin täydentämässä treeniä...suosin vierestä löytyvää 13m kiipeilyseinää*joo*



kumpulassa tulee käytyä aina silloin tällöin koska välillä on luentoja physicumissa. mukava sali!
mutta oikeesti todella harvoin tuntuu et keskustakampuksen salillakaan sen kummempaa ruuhkaa olis. katotaan sit tammikuussa ku jengi on tehny lupauksia uudelle vuodelle....
soulsaw

Posts: 444

#537 • • soulsaw 1.0
ei ole mun tapaisten kukkakeppien juttu *uuh**lmao*

--
_____

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#538 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Hotblood:
Yliopiston salilla on vähän liian tyytyväinen itseensä helposti *nauru*



*joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kilobitti

Posts: 2,419

#539 • • kilobitti 1-2-3 techno

Verano:
mutta oikeesti todella harvoin tuntuu et keskustakampuksen salillakaan sen kummempaa ruuhkaa olis.



Luulen että toi riippuu todella paljon ajankohdasta. Viimeksi kun kävin siellä (n. 2 vuotta sitten*hih*), siellä oli aina ruuhkaa 16-21, mut esim. päivällä oli varsin lepposaa.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Hotblood

Posts: 387

#540 • • Hotblood
Kyllä tilaa tulee kun on tarpeeks vihaisen ja pelottavan näköinen *muhaha*

Oon isoilta pojilta kuullu, itsehän olen nallekarhu... *plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."