[muokattu 19.6.2004 14:08]
1,909 posts, 96 pages, 1,084,780 views
alien:
niinpä! mitäs pahaa siinä on, jos pitää kropastansa ja tietää, kuinka paljon sillä(kin) tekee vaikutusta ihmisiin. Siis naisiin ja miehiin
GoA:
---
alien:
niinpä! mitäs pahaa siinä on, jos pitää kropastansa ja tietää, kuinka paljon sillä(kin) tekee vaikutusta ihmisiin. Siis naisiin ja miehiin
---
no tällä kropalla tehään vaikutusta naisiin vasta 5 vuoden ahkeran treenaamisen ja muutaman kuurin jälkeen jos silloinkaan.
William-78]
No niin nuori mies, nyt sulla on kunnon tavoitteet!
Mikä on muuten realistisesti teikäläisen kondis-tavoite?
GoA:
---
William-78]
No niin nuori mies, nyt sulla on kunnon tavoitteet!
Mikä on muuten realistisesti teikäläisen kondis-tavoite?
---
No realistisesti on tarkoitus vaan parantaa kropan ulkonäköä ja kasvattaa jonkun verrna lihasmassaa ja voimaa. Mitään pro-kehoilua nyt en tule kuitenkaan harrastamaan. Tosin tässäkin voi käydä niin että nälkä kasvaa syödessä... Vähän vaikee nyt tarkemmin sanoa tuloksista, ei ole mitään sellasta älytöntä tulostavotetta mielessä. Eli siis tavoitteena ei ole pena 150. *Nauru*
GoA:
Joo en tuota itekkään halua mitään älyttömiä lihaskimppunaisia. Sitäpaitti nykyisen kullan saa pidettyä paremmin itellään jossei turpoa älyttömästi. Tosin eipä siitä olisi pelkoa että vanhingossa noin kävisi.
William-78:
Se ilme oli kyllä näkemisen arvoinen!!!!
William-78:
Vois muuten tehä joskus forumin siitä että mikä on sitten sopivasti?
William-78:
Eli kuten huomaa, en minäkään pohjimmiltaan aivan itserakas ole, haluaisin vain kelvata söpöläisille.... *huokaus*
alien:
---
William-78:
Eli kuten huomaa, en minäkään pohjimmiltaan aivan itserakas ole, haluaisin vain kelvata söpöläisille.... *huokaus*
---
ihme juttu... en mäkään ole yhtä hyvässä kunnossa kuin sä, mut en myöskään tee siitä ongelmaa - ei se mua häiritse. Sitä mä en koskaan ole ymmärtänyt, kun ihmiset valittaa ulkomuotoansa. Miksi?! olenhan mäkin ruma, kuin variksen perse, eikä se mua häiritse! on ihana ja vitun kaunis nainen ja loistavat frendit ja terveys
(vittu mitä juttua)
Älä musta välitä, mä oonkin vähän sekopää!
Sä vaikutat kyllä hyvältä jäbältä!
ps. mulla on vaan iskostunut takaraivoon että kondis on aina keskeneräinen....
Ozie:
Kyllähän se menee silleen että nälkä kasvaa syödessä. Ainaki ite on huomannu sen. Sen lisäks ite on vähän vaikee hahmottaa että miten sitä on kasvanu. Pari vuotta sit ku paino reilu 65kg ni ajatteli et 80kg vois olla aika hyvä, nyt sit ku painaa sen 80kg ni ajattelee et ehkä se 90-95kg vois olla tarpeeks.
William-78
ps, monet tyttelit ovat kyllä mulle viimeaikoina sanoneet että sais kuulema olla vähän enemmänkin palaa?
Hyzenthlay:
---
William-78
ps, monet tyttelit ovat kyllä mulle viimeaikoina sanoneet että sais kuulema olla vähän enemmänkin palaa?
---
eiiiiii!!!!