puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,052,437 views

Avatar
#221 • • ALIEN Guest
niinpä! mitäs pahaa siinä on, jos pitää kropastansa ja tietää, kuinka paljon sillä(kin) tekee vaikutusta ihmisiin. Siis naisiin ja miehiin *vink*

[muokattu 19.6.2004 14:08]
Avatar
#222 • • GoA Guest

alien:
niinpä! mitäs pahaa siinä on, jos pitää kropastansa ja tietää, kuinka paljon sillä(kin) tekee vaikutusta ihmisiin. Siis naisiin ja miehiin *vink*

[muokattu 19.6.2004 14:08]



no tällä kropalla tehään vaikutusta naisiin vasta 5 vuoden ahkeran treenaamisen ja muutaman kuurin jälkeen jos silloinkaan. *nauru*
W

Posts: 1,049

#223 • • W

GoA:
---
alien:
niinpä! mitäs pahaa siinä on, jos pitää kropastansa ja tietää, kuinka paljon sillä(kin) tekee vaikutusta ihmisiin. Siis naisiin ja miehiin *vink*

[muokattu 19.6.2004 14:08]

---


no tällä kropalla tehään vaikutusta naisiin vasta 5 vuoden ahkeran treenaamisen ja muutaman kuurin jälkeen jos silloinkaan. *nauru*



No niin nuori mies, nyt sulla on kunnon tavoitteet! *iloinen*
Mikä on muuten realistisesti teikäläisen kondis-tavoite? *hih*
Avatar
#224 • • GoA Guest

William-78]

No niin nuori mies, nyt sulla on kunnon tavoitteet! *iloinen*
Mikä on muuten realistisesti teikäläisen kondis-tavoite? *hih*



No realistisesti on tarkoitus vaan parantaa kropan ulkonäköä ja kasvattaa jonkun verrna lihasmassaa ja voimaa. Mitään pro-kehoilua nyt en tule kuitenkaan harrastamaan. Tosin tässäkin voi käydä niin että nälkä kasvaa syödessä... Vähän vaikee nyt tarkemmin sanoa tuloksista, ei ole mitään sellasta älytöntä tulostavotetta mielessä. Eli siis tavoitteena ei ole pena 150. *Nauru*
W

Posts: 1,049

#225 • • W

GoA:
---
William-78]

No niin nuori mies, nyt sulla on kunnon tavoitteet! *iloinen*
Mikä on muuten realistisesti teikäläisen kondis-tavoite? *hih*

---


No realistisesti on tarkoitus vaan parantaa kropan ulkonäköä ja kasvattaa jonkun verrna lihasmassaa ja voimaa. Mitään pro-kehoilua nyt en tule kuitenkaan harrastamaan. Tosin tässäkin voi käydä niin että nälkä kasvaa syödessä... Vähän vaikee nyt tarkemmin sanoa tuloksista, ei ole mitään sellasta älytöntä tulostavotetta mielessä. Eli siis tavoitteena ei ole pena 150. *Nauru*



Meikäläinen on ite muuten aika korkealta lasketellut tuon painon noin alas kun on nykyään. Parhaimmillaan painoa on ollut lähes sata, ja silti viellä vatsat erottuivat jotenkuten....mutta ei kyllä ollut potta enää kivan-näköinen, turvoksissa kuin mikä! *nauru*
Eli myönnänhän minä, ulkonäkö alkoi tuolloin hahmottua meikäläiselle, ja tajusin että saa viettää loppu elämänsä joko sinkkuna tai treffailla sellaisia narutukkaisia solarium-hulluja muijia, jos tiedät mitä tyyppiä tarkoita! *sars*
Kohtuus aina kaikessa, mutta jos haluaa paksuutta vähänkin lihaksiin, on joskus käytävä edes kovemmissa painoluokissa. Hyvä tavoite sulla, onnistuu aivan varmasti!

Huom, niille jotka eivät tajunneet millaisia tyttöjä tarkoitan, kahlatkaa vuoden 1980 bodauslehtiä!

[muokattu 19.6.2004 14:28]
Avatar
#226 • • GoA Guest
Joo en tuota itekkään halua mitään älyttömiä lihaskimppunaisia. Sitäpaitti nykyisen kullan saa pidettyä paremmin itellään jossei turpoa älyttömästi. *hymy* Tosin eipä siitä olisi pelkoa että vanhingossa noin kävisi.
W

Posts: 1,049

#227 • • W

GoA:
Joo en tuota itekkään halua mitään älyttömiä lihaskimppunaisia. Sitäpaitti nykyisen kullan saa pidettyä paremmin itellään jossei turpoa älyttömästi. *hymy* Tosin eipä siitä olisi pelkoa että vanhingossa noin kävisi.


Meikäläisen tyttö lähti kävelemään noihin aikoihin. Tuli takas englannin matkalta, ni meikäläisellä oli ilmaantunut 10kg lisää palaa! *nauru*

Se ilme oli kyllä näkemisen arvoinen!!!! *iloinen*
ps, monet tyttelit ovat kyllä mulle viimeaikoina sanoneet että sais kuulema olla vähän enemmänkin palaa? *ding*

[muokattu 19.6.2004 14:33]
Avatar
#228 • • ALIEN Guest

William-78:

Se ilme oli kyllä näkemisen arvoinen!!!! *iloinen*




tota just tarkoitin! on se niin hassu ja ihana fiilis *joo* siis varsinkin silloin, kun on kyseessä joku läheinen *vink*
W

Posts: 1,049

#229 • • W
Vois muuten tehä joskus forumin siitä että mikä on sitten sopivasti?
Eli kuten huomaa, en minäkään pohjimmiltaan aivan itserakas ole, haluaisin vain kelvata söpöläisille....*justjoo* *huokaus*

[muokattu 19.6.2004 14:36]
Jussi Soro

Posts: 6,385

#230 • • Jussi Soro choon!

William-78:
Vois muuten tehä joskus forumin siitä että mikä on sitten sopivasti?


Sopivasti on sitten kun on ite tyytyväinen. Eli ei ikinä ;)
Avatar
#231 • • ALIEN Guest

William-78:
Vois muuten tehä joskus forumin siitä että mikä on sitten sopivasti?
Eli kuten huomaa, en minäkään pohjimmiltaan aivan itserakas ole, haluaisin vain kelvata söpöläisille....*justjoo* *huokaus*



ihme juttu... en mäkään ole yhtä hyvässä kunnossa kuin sä, mut en myöskään tee siitä ongelmaa - ei se mua häiritse. Sitä mä en koskaan ole ymmärtänyt, kun ihmiset valittaa ulkomuotoansa. Miksi?! olenhan mäkin ruma, kuin variksen perse, eikä se mua häiritse! on ihana ja vitun kaunis nainen ja loistavat frendit ja terveys *plur*

(vittu mitä juttua)

[muokattu 19.6.2004 14:42]
W

Posts: 1,049

#232 • • W

alien:
---
William-78:
Vois muuten tehä joskus forumin siitä että mikä on sitten sopivasti?
Eli kuten huomaa, en minäkään pohjimmiltaan aivan itserakas ole, haluaisin vain kelvata söpöläisille....*justjoo* *huokaus*


---


ihme juttu... en mäkään ole yhtä hyvässä kunnossa kuin sä, mut en myöskään tee siitä ongelmaa - ei se mua häiritse. Sitä mä en koskaan ole ymmärtänyt, kun ihmiset valittaa ulkomuotoansa. Miksi?! olenhan mäkin ruma, kuin variksen perse, eikä se mua häiritse! on ihana ja vitun kaunis nainen ja loistavat frendit ja terveys *plur*

(vittu mitä juttua)

*nauru* Älä musta välitä, mä oonkin vähän sekopää! *vink*
Sä vaikutat kyllä hyvältä jäbältä! *iloinen*

ps. mulla on vaan iskostunut takaraivoon että kondis on aina keskeneräinen....*justjoo*

Ozie

Posts: 1,389

#233 • • Ozie
Kyllähän se menee silleen että nälkä kasvaa syödessä. Ainaki ite on huomannu sen. Sen lisäks ite on vähän vaikee hahmottaa että miten sitä on kasvanu. Pari vuotta sit ku paino reilu 65kg ni ajatteli et 80kg vois olla aika hyvä, nyt sit ku painaa sen 80kg ni ajattelee et ehkä se 90-95kg vois olla tarpeeks.
W

Posts: 1,049

#234 • • W

Ozie:
Kyllähän se menee silleen että nälkä kasvaa syödessä. Ainaki ite on huomannu sen. Sen lisäks ite on vähän vaikee hahmottaa että miten sitä on kasvanu. Pari vuotta sit ku paino reilu 65kg ni ajatteli et 80kg vois olla aika hyvä, nyt sit ku painaa sen 80kg ni ajattelee et ehkä se 90-95kg vois olla tarpeeks.



Joo, toi on harvinaisen totta! kun ottaa itestään photon silloin tällöin, tajuu paremmin ehkä missä mennään, peili ei kyllä kerro meikäläiselle oikein mitään enää....tai siis, kun kehitys on niin hidasta ei sitä ite huomaa. *joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#235 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

William-78
ps, monet tyttelit ovat kyllä mulle viimeaikoina sanoneet että sais kuulema olla vähän enemmänkin palaa? *ding*



eiiiiii!!!!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#236 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
---
William-78
ps, monet tyttelit ovat kyllä mulle viimeaikoina sanoneet että sais kuulema olla vähän enemmänkin palaa? *ding*

---


eiiiiii!!!!



niin just!! ei liikaa!! *vink* jätkä tuli vaan kohottaa tänne itsetuntoa! *nauru*
W

Posts: 1,049

#237 • • W

alien:
---
Hyzenthlay:
---
William-78
ps, monet tyttelit ovat kyllä mulle viimeaikoina sanoneet että sais kuulema olla vähän enemmänkin palaa? *ding*

---


eiiiiii!!!!

---


niin just!! ei liikaa!! *vink* jätkä tuli vaan kohottaa tänne itsetuntoa! *nauru*



Noh, ei sitä itsetuntoa nyt liikaa viellä ole...? *blush**nauru*
Oliwer

Posts: 799

#238 • • Oliwer
Tuli tässä topikkii lueskellessa mieleen, että kuinkas monta treenipäivää saatte mahtumaan viikkoon? Itse olen kokeillut useampaa ja harvempaa ja todennut, että neljä salipäivää viikkoon sopii mulle. Saan kropan treenattua läpi ja lepopäiviä jää riittävästi väliin. Aina ei tietysti jaksaa/kerkee edes neljänä päivänä, ja joskus taas energiaa piisais vaikka yöt läpeensä kilistelis.. *vink*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#239 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no niin... luin väärin *nauru* ei mun mielestä, niin miehellä kuin naisella, voi olla liikaa lihasta, jos sitä luonnollisin keinoin hankitaan :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#240 • • W
Eli kun joku kyseli aikaisemmin meikältä noita tarkkoja arvoja siitä miten paljon syön ja mitä, niin nytpä laskin ihan paperilla, ja tässä tulee:

Proteiinia noin 250g josta suurin osa kalkkunasta.
Hiilareita noin 25g josta suurin osa hapankorpuista
Rasvaa oli vaikempi laskea kun ei tiedä paljon painaa ruokalusikallinen, mutta suurin piirtein 45g rasvaa päivässä joista suurin osa (60%) omega-3 ja loput 30% puolet omeaga-6 ja puolet tulee noista eri tuotteista ylimääräisenä, kuten esim tonnikalasta 2-3g per purkki ja kalkkunasta 1g per 100g.
Ei mikään helppo homma laskea, ja rasvaa näköjään voisi kyllä vetää hieman enemmän.
Oliwer, treenipäivä mahtuu meikäläisen viikkoon 7kpl. Toki ei aina voi vääntää samalla ohjelmalla, siksi ohjelmassani eri treenipäiviä 9kpl tällä hetkellä.
ps. 5 päivää takana. kevyt flunssa iski heti....vastustuskyky ei selkeesti diggaa, mutta kyllä se tästä. Heti kyllä näkee kuivumista! pitää muistaa juoda kunnolla.....ja ehkä joutuu jossain vaiheessa sekoittamaan suolaa veteen pikkuisen. *nauru*