puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,040,123 views

[Nuclear]

Posts: 5,855

#181 • • [Nuclear] el aprendiz

GoA:
Jatketaan sitten keskustelua täällä' kun pari wannbe modea itkivät väärästä alueesta.


Ihan aiheesta kyl valitti, mun ois pitäny alunperin alottaa se keskustelu täällä mut kun ei nyt muistanu et tääkin oli.*haukottel*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#182 • • [Nuclear] el aprendiz

hardikaveri:
Öööö en ole koskaan tajunnut miksi porukat on ”pelänny lisäravinteita” ei ne mitään anabolisia ole. eivät saa aikaan lihasten tuplaantumista viikossa... ne vaan autaa lihasta kasvamaan normaalisti.


Ei olekaan, mutta omien empiiristen kokeiden mukaan ne ketkä niitä alkavat käyttämään niin tost puntista/urheilusta alkaa muodostumaan heille elämäntapa ja se on asia mitä en omalle kohdalle halua tapahtuvan. Luulitko et ”pelkään” niitä siks et jos mulla vaikka alkaa kasvaa toiset säkit ja kolmas pää? =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hrdkvr

Posts: 3,929

#183 • • hrdkvr KURGO
se ei kuitenkaan ehkä johdu niistä proteiineista vaanomista tavoitteista.. eikö...

--
-keep it hard-

Jussi Soro

Posts: 6,385

#184 • • Jussi Soro choon!

[Nuclear]:
Ei olekaan, mutta omien empiiristen kokeiden mukaan ne ketkä niitä alkavat käyttämään niin tost puntista/urheilusta alkaa muodostumaan heille elämäntapa ja se on asia mitä en omalle kohdalle halua tapahtuvan. Luulitko et ”pelkään” niitä siks et jos mulla vaikka alkaa kasvaa toiset säkit ja kolmas pää? =D


Höh ja pöh. Lisäravinteita on kuitenkin ihan fiksu käyttää jos haluaa helpommin tuloksia aikaseksi. Vastaavaan määrään proteiineja sun muuta kun joutuis syömään monta purkkia raejuustoo jne. Eikä se varmaan lisäravinteista oo kiinni jos jollekin tulee punttisalista elämäntapa...

[muokattu 26.5.2004 15:34]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#185 • • [Nuclear] el aprendiz

hardikaveri:
se ei kuitenkaan ehkä johdu niistä proteiineista vaanomista tavoitteista.. eikö...


Kyllä, mutta kuten sanoin niin olen nähnyt kuinka monet näitä lisäravinteita käyttävistä henkilöistä jäävät näihin (osaltaan ravinteisiin, osaltaan urheiluun yleisesti) ”koukkuun” ja tätä en halua itselleni tapahtuvan. Pikkasen voi ennakoida tapahtumia omista kokemuksista eikä aina kokeilla kepillä jäätä. En mä tässä ole teitä lisäravinteita käyttäviä ihmisiä tuomitsemassa, että ”soosoo, olette pahoja lisäravinne narkkiksia ja ootte niissä vaan koukussa vaikkette sitä itse halua”. Tosin uskoisin, että joukkoon mahtuu myös näitä sankareita.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jussi Soro

Posts: 6,385

#186 • • Jussi Soro choon!

[Nuclear]:
Kyllä, mutta kuten sanoin niin olen nähnyt kuinka monet näitä lisäravinteita käyttävistä henkilöistä jäävät näihin (osaltaan ravinteisiin, osaltaan urheiluun yleisesti) ”koukkuun” ja tätä en halua itselleni tapahtuvan. Pikkasen voi ennakoida tapahtumia omista kokemuksista eikä aina kokeilla kepillä jäätä. En mä tässä ole teitä lisäravinteita käyttäviä ihmisiä tuomitsemassa, että ”soosoo, olette pahoja lisäravinne narkkiksia ja ootte niissä vaan koukussa vaikkette sitä itse halua”. Tosin uskoisin, että joukkoon mahtuu myös näitä sankareita.


Mä en kyl vaan ymmärrä et miten sun mielestä esim proteiiniin tai hiilihydraattiin voi jäädä koukkuun? Toisaalta taas _kaikki_ ihmiset on niihin koukussa, koska ne on vähän niinkuin elämän perusta kuitenkin (joo, on tärkeetä muistaa myös syödä).
moksu

Posts: 1,386

#187 • • moksu [Dimension]

[Nuclear]:
---
hardikaveri:
Öööö en ole koskaan tajunnut miksi porukat on ”pelänny lisäravinteita” ei ne mitään anabolisia ole. eivät saa aikaan lihasten tuplaantumista viikossa... ne vaan autaa lihasta kasvamaan normaalisti.
---

Ei olekaan, mutta omien empiiristen kokeiden mukaan ne ketkä niitä alkavat käyttämään niin tost puntista/urheilusta alkaa muodostumaan heille elämäntapa ja se on asia mitä en omalle kohdalle halua tapahtuvan. Luulitko et ”pelkään” niitä siks et jos mulla vaikka alkaa kasvaa toiset säkit ja kolmas pää? =D



ja siinä on jotain pahaa ett urheilusta muodostuu elämäntapa? Kaikkien pitäs urheilla säännölisesti, se on muuten kato hei terveellistä. Tietysti urheilu voi mennä ”överiksi” (siis miten ihmiset sen ikinä käsittääkään), mut eiköhän se ole aina yksilöstä kiinni (suurimmaks osaksi). Sain ainakin itse käsityksen ett, meinaat samanlaista efektiä kuin ihmiset luulee mm. kannabiksen käytön kanssa: siirrytään astetta vakavampaan..
Noh, jos käy salilla eikä tahdo syödä jumalattomia määriä ruokaa päivässä niin suosittelen lisäravinteita (ne myös imeytyy pikkasen nopeemmin) ja jos taasen tahtoo laihduttaa niin pelkkä proteiinin nauttimen esim. aterian korvikkeena on hyvä tapa päästä kiintemmäks (+säännöllinen liikunta tietysti)... (pitemmän päälle tuskin kovin terveellistä, jos siis jatkaa pelkällä protsku linjalla*vink* kyll niit hiilareitakin kannattaa hiukan syyä..) no mut eipä tältä erää muuta *piis**hymy*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#188 • • [Nuclear] el aprendiz

JussiS:
Höh ja pöh. Lisäravinteita on kuitenkin ihan fiksu käyttää jos haluaa helpommin tuloksia aikaseksi. Vastaavaan määrään proteiineja sun muuta kun joutuis syömään monta purkkia raejuustoo jne. Eikä se varmaan lisäravinteista oo kiinni jos jollekin tulee punttisalista elämäntapa...


Toki jos olet tyytymätön omaan ulkonäköös ja haluat nopeasti tuloksia aikaiseksi. Ilmaisin vain omaa mielipidettä siihen millaseks meno on menny monella, pakko saada paljon lihaksia aikaseks ja se on se ainoa tavoite urheillessa. Se, että alkaa käyttämään lisäravinteita osoittaa mun kokemuksen mukaan sitä, että liikunnasta alkaa pikkuhiljaa tulemaan elämäntapa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jussi Soro

Posts: 6,385

#189 • • Jussi Soro choon!

[Nuclear]:
Se, että alkaa käyttämään lisäravinteita osoittaa mun kokemuksen mukaan sitä, että liikunnasta alkaa pikkuhiljaa tulemaan elämäntapa.


Liikunta elämäntapana ei kyl IMO oo mikään huono vaihtoehto ;)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#190 • • [Nuclear] el aprendiz

JussiS:
Mä en kyl vaan ymmärrä et miten sun mielestä esim proteiiniin tai hiilihydraattiin voi jäädä koukkuun? Toisaalta taas _kaikki_ ihmiset on niihin koukussa, koska ne on vähän niinkuin elämän perusta kuitenkin (joo, on tärkeetä muistaa myös syödä).


Niin, koukkuun sanan määritelmästä tässä nyt sitten kiisteltäis. Tarkoitin tässä sitä, että heidän on aloittamisen jälkeen vaikea luopua niiden käytöstä vaikka osaltaan sitä haluisivatkin. En tiennyt mikä sana olisi sopinut paremmin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#191 • • GoA Guest

[Nuclear]:

Ehkä omat negatiiviset mielipiteet kehonrakentajista johtuvat siitä, että suht agressiivisilta ihmisiltä vaikuttavat ”normaaliin” verrattuna. Esim. juurikin tuo kun heitä alkaa stressaamaan kun ei saa päivittäistä treeniannosta niin alkaa pinna olee kireellä.

[muokattu 26.5.2004 15:21]



agressiivisilta? *Nauru* ihmisiltä menee pinna milloin mistäkin. se johtuu kyllä ihmisestä itsestään eikä punttisalista. *hymy*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#192 • • [Nuclear] el aprendiz

mokkeri:
ja siinä on jotain pahaa ett urheilusta muodostuu elämäntapa?


Hmm, harkitsisitkos silmälasien ostoja vai olenko näin väittänyt, että se on Suurena Totuutena paha elämäntapa? *vink* Kunhan ajankulukseni (subjektiivinen käsite, ois paljonkin tehtävää mut laiskuus...) tulin jakamaan omia ajatuksiani asiasta.

Kaikkien pitäs urheilla säännölisesti, se on muuten kato hei terveellistä. Tietysti urheilu voi mennä ”överiksi” (siis miten ihmiset sen ikinä käsittääkään), mut eiköhän se ole aina yksilöstä kiinni (suurimmaks osaksi). Sain ainakin itse käsityksen ett, meinaat samanlaista efektiä kuin ihmiset luulee mm. kannabiksen käytön kanssa: siirrytään astetta vakavampaan..


Siis tarkotatko nyt vakavemmalla jotain horkkaa vai että alkaa harrastamaan liikuntaa vakavammin?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#193 • • [Nuclear] el aprendiz

GoA:
agressiivisilta? *Nauru* ihmisiltä menee pinna milloin mistäkin. se johtuu kyllä ihmisestä itsestään eikä punttisalista. *hymy*


Eli onks mun ajatukset väärin jos sanon, että kehonrakentaja on keskimäärin agressiivisempi kuin ”normaali” ihminen?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#194 • • [Nuclear] el aprendiz

JussiS:
Liikunta elämäntapana ei kyl IMO oo mikään huono vaihtoehto ;)


Mjoo, ehkä nyt sit määritellään toi elämäntapa =D ”Itse en haluaisi sellaista elämäntapaa jossa stressaannun jossen saa päivittäistä urheiluannostani”

edit: tosin tässä vaiheessa voisin kyl sanoa, että varmaan kiviäkin kiinnostaa millasta elämäntapaa mä arvostan, ehkä ois pitäny vaan pitää pääni kiinni =D

[muokattu 26.5.2004 16:11]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#195 • • GoA Guest

[Nuclear]:
---
GoA:
agressiivisilta? *Nauru* ihmisiltä menee pinna milloin mistäkin. se johtuu kyllä ihmisestä itsestään eikä punttisalista. *hymy*
---

Eli onks mun ajatukset väärin jos sanon, että kehonrakentaja on keskimäärin agressiivisempi kuin ”normaali” ihminen?



No itse en kyllä sanoisi kehoilijoita agressiivisiksi. Ei tuosta taida mitään tutkimusta olla mutta minusta tuntuu että tuo olisi vähän samanlainen luulo kuin että kaikki bilettäjät käyttää ekstaasia. Samoin kaikki kehoilijat vetää hormooneja.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#196 • • [Nuclear] el aprendiz

GoA:
No itse en kyllä sanoisi kehoilijoita agressiivisiksi. Ei tuosta taida mitään tutkimusta olla mutta minusta tuntuu että tuo olisi vähän samanlainen luulo kuin että kaikki bilettäjät käyttää ekstaasia. Samoin kaikki kehoilijat vetää hormooneja.


Niin, sit oon vaan nähny turhan ykspuolisesti dokkareita ja ihmisiä.

edit: tai eipä mitään, ohi aiheen menis.

[muokattu 26.5.2004 16:20]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

moksu

Posts: 1,386

#197 • • moksu [Dimension]

[Nuclear]:
---
Hmm, harkitsisitkos silmälasien ostoja vai olenko näin väittänyt, että se on Suurena Totuutena paha elämäntapa? *vink* Kunhan ajankulukseni (subjektiivinen käsite, ois paljonkin tehtävää mut laiskuus...) tulin jakamaan omia ajatuksiani asiasta.


jeps, valikoin aavistuksen sinisimäisesti tekstiä *vink*


Siis tarkotatko nyt vakavemmalla jotain horkkaa vai että alkaa harrastamaan liikuntaa vakavammin?


hmmh sain siis käsityksen tekstistäs, ett kun aloittaa lisäravinteiden käytön, on suurempi riski siirtyä maailmaan, jossa oma keho on prioriteeteistä tärkein. Maailmaan jossa omankehon hallinta,kunto/ulkonäkö on siis etusijalla. Ja tästä sitten siirtyminen anabolisten maailmaan olisi helpompi ja todennäköisempi.. (sain siis tälläisen kuvan)
Samoin ajattelee moni huumeistakin vielä nykyäänkin: kannabiksen käyttö johtaa vahvempii..

jeps
[Nuclear]

Posts: 5,855

#198 • • [Nuclear] el aprendiz

mokkeri:
hmmh sain siis käsityksen tekstistäs, ett kun aloittaa lisäravinteiden käytön, on suurempi riski siirtyä maailmaan, jossa oma keho on prioriteeteistä tärkein. Maailmaan jossa omankehon hallinta,kunto/ulkonäkö on siis etusijalla. Ja tästä sitten siirtyminen anabolisten maailmaan olisi helpompi ja todennäköisempi.. (sain siis tälläisen kuvan)
Samoin ajattelee moni huumeistakin vielä nykyäänkin: kannabiksen käyttö johtaa vahvempii..


Ensimmäinen osa pitää paikkansa, toisesta osasta ei ole juuri edes ajatuksia kun ei oo asiasta mitään infoa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

(5) (3)

Posts: 265

#199 • • (5) (3) -no rest for the evil-
*eiei* oli just kotiutumis lihaskuntotesti.... punnerrukset meni yhtä huonost ku tullessaki vaik penkkiykkönen on noussu 45kg vuodessa..... pitäs varmaan tehä välil vähä pidempää sarjaa.....

tai ääh... antaa olla, penkkiä kysytään ja hauis näkyy joten penaa ja habaa vaan *justjoo*

--
theworldismine

Avatar
#200 • • ALIEN Guest

(5) (3):
tai ääh... antaa olla, penkkiä kysytään ja hauis näkyy joten penaa ja habaa vaan *justjoo*



*nauru*