puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,042,113 views

W

Posts: 1,049

#201 • • W
Meikäläinen on kevään edetessä muuttanut (taas vaihteeksi) punttaus-tyyliä oikein kunnolla, painoa tiputin 11kg pois jo.....ja viellä pari kiikarissa. Patti kroppa on mielestäni oikein jees, mutta potta kun tuppaa turpoomaan vartalon mukana, joten....
lihasmassakin sai lähteä, joten dietti ollut järkyttävän helppo, kunhan nyt pysyy
jees fitness kunto ja posket klommolle! *heiii*

Saa nähä muuttuuko mieli taas syksyllä......mutta tällä sekoilulla treenikin maistuu loputtomiin, kun ihanne vaihtuu puolivuosittain. Onko pimeää?*ding*
Oliwer

Posts: 799

#202 • • Oliwer
(William-78):
Onko pimeää?

*joo**släp**nauru*

[muokattu 5.6.2004 19:50]
Oliwer

Posts: 799

#203 • • Oliwer
Mun näkemyksen mukaan agressiivisuus ei lisäänny normaalissa (natu) kehonrakennus harrastuksessa. Itselläni kunnon treeni päinvastoin ”purkaa” turhia paineita, ja tuo hyvän olon. Eikä agressiot lisäänny vaik ei puntille pääsis. Tukkosempi” tartis tehdä jotain fyysistä”- olo vaan ei kuntoiluun tottuneelle maistu. Agressiivisuus on varmasti monimutkaisempi juttu. Kaikkeen huippu urheiluun liittyy tänä päivänä valitettavasti doping ongelma, eikä vähiten voima ja fitness lajeihin. Pärjätäkseen kärjessä , on mentävä lujempaa, oltava isompi, heitettävä pidemmälle..jne. Jokainen ratkaisee oman urheilunsa mielekkyyden ja turvautuuko kiellettyyn lääketieteeseen. Ps. pikku-hiljaa, puhtaasti, parempaa ja ilman sivuvaikutuksia.
W

Posts: 1,049

#204 • • W

Oliwer:
(William-78):
Onko pimeää?

*joo**släp**nauru*

[muokattu 5.6.2004 19:50]



Hahah.....silti palaa viellä enemmän kuin sulla koskaan! *iloinen**iloinen**iloinen*




ps. agressiivisuus katoaa salilla (jos nyt sitä yhtään löytyy) tehokkaasti kun vetää energiat pois. Sillon sitä rupee kiihkeäksi jos makaa vaan himassa ja ylimääräiset kalorit menee suoraan aivoihin. Meikäläinen ei harrasta tosin mömmöjä......no, silti sanoisin että aika satua toi agressiivisuus edes isoilla pojilla. Testo ei tee ihmistä agressiiviseksi, se korostaa ihmisen omaa luonnetta ja jos ihminen on normaalisti agressiivinen kusiaivo, teston jäkeen 10x tätä. Tosin kun kasvojen lihakset kasvaa kovan treenin vuoksi, ulkonäkö alkaa usein näyttää agressiivisemmalta, mutta pinta on vain pintaa! *heiii*
Avatar
#205 • • ALIEN Guest
siirretty klubituksen kevätkilonpudotuksesta

William-78:

(ps3 sinähän ainakin alien näytit bileissä olevan oikein hyvässä kondiksessa!)



Kiitos kohteliaisuudesta *hymy**iloinen*
Mutta toi just pistää vähän miettimään, että mihinköhän aikaan olet nähnyt mut. Sillä on aikoja, milloin voi näyttää olevan ihan hyvä kuntoiselta, vaikka todellisuudessa ei sitä ole. Esimerkiksi mulla meni joskus helmikuussa alaselkä rikki ja siihen loppui melkeinpä kokonaan aerobinen treeni (kickboxing/brassi ju-jutsu/juokseminen) ja punttiskin meni vain kuntouttamis mielessä (siis ihan vitun perseestä!). Mutta silti näytin olevan ”hyvässä kunnossa” toisten silmissä, vaikka sitä en tod. ollut mielestäni, koska fyysiset ominaisuudet ja kunto olivat heikentyneet huomattavasti. En todellakaan pystynyt painimaan, eikä cooper -tuloskaan olisi yltänyt edes 3000m:n...

Eli se, mitä yritän sanoa on, että kaikki ei aina ole sitä, miltä näyttää *vink* Toisin sanoen alien on hyvässä kunnossa ympäri vuoden, jos se kunto perustellaan lihasten erottuvuudella *nauru**justjoo**grr**iihhih**poks*




aaa, lisäys viellä: tytötkin ehdottomasti kondis-kuviaan vaan laittamaan....mutta vain bikini-kuvia...*heiii*



edelleen WORD!! *nauru*

ps2004 - säkin näytät olevan ihan hyvässä kunnossa profiili-kuvasi perusteella *hymy*

[muokattu 11.6.2004 21:39]
W

Posts: 1,049

#206 • • W
Eli thanks, ja viime rusheissa näin sut....meikä oli se jolppi vihreessä paidassa ja valkoinen pipo päässä. (heheh...varmaan joo kaikki muistaa *iloinen*)
Sitä mitä tarkoitin, että sulla on juuri samanlainen style kuin meikäläisellä, eli kondis on muutakin kuin armoton määrä lihaa! Pitää olla sopusuhtainen, cool ja samperin tiukka. Myös tarvittaessa täytyy pystyä juoksemaan vaikka maratonin, ja tarvittaessa vetämään lättyyn jotain idioottia.....*släp* no eis kais nyt sentään......*blush*

ps. meikä näyttää kukkakepiltä jostain syystä tossa profiilikuvassa......no what to hell.
ville

Posts: 3,780

#207 • • ville olen oikeasti ujo

William-78:
ps. meikä näyttää kukkakepiltä jostain syystä tossa profiilikuvassa......no what to hell.



No huh ... siinä tapauksessa mä taidan olla tulitikku :D
Tiikerriii

Posts: 1,113

#208 • • Tiikerriii Tj
mulla on kroppa ”surkistunut” viime syksystä.....muutin pois vanhempien luota ...opiskelut yms ,..ei ollu varaa yksinkertaisesti käydä salilla enää...olin käyny aktiivisesti yli vuoden verran salilla ja mun onneks se näky*nauru*....mut nyt...*blush* tullu muuta ylimääräinen kilo ja sekös mua harmittaa aika pahasti.Kuhan taas löydän hyvän salin ! niin taas mennään *pahis* ajattelen siltä pohjalta että en turhaan käynyt kuntosaliohjaajakurssia *joo**hymy*

[muokattu 11.6.2004 22:02]

--
RÄYH!!!!

Avatar
#209 • • ALIEN Guest

ville:
---
William-78:
ps. meikä näyttää kukkakepiltä jostain syystä tossa profiilikuvassa......no what to hell.

---


No huh ... siinä tapauksessa mä taidan olla tulitikku :D



Ja tämäkin taitaa johtua vain siitä, että mr. William Wallace lukee liikaa bodari-lehtiä? *nauru*
W

Posts: 1,049

#210 • • W
*iloinen* Hehheh....ei kun mä luen Menshealth:iä.........*iloinen**iloinen*
No en kai nyt herran jumala!

tässä meikäläisen mielestä kivoja kesäkondiksia, eli tän saitin pikkuisimmat ukkelit ovat mielstäni ok kondiksessa.

http://www.impact-photography.com/welcome.htm

eli kyllä viellä töitä riittää hiomiseen, proffan muotoiluun ainakin.

[muokattu 11.6.2004 22:06]
Avatar
#211 • • ALIEN Guest
no yrmeet vaa!!! *nauru* Noin kireenä ei pysy, kuin muutaman päivän, ellei halua herätä sairaalasta *vink* Vähän tuntuu/näyttää siltä, et toi olisi jo liian kiree - terveellisessä mielessä siis.. Voin sanoa ihan omana kokemuksena, kun joskus olin \”liian kireessä\” -kunnossa ja melkeinpä koko ajan kramppasi varpaasta selkään asti lihakset *eiei* No olihan lihat näkyvillä 24/7, mutta se taas vaikutti jo liikaa treeniinkin, et... Ja tämäkin oli sit kesä aikaan, mikä on sit niin ihanaa treeni-aikaa, ettei mitääääään järkeä!! *sydän**plur**sydän*
W

Posts: 1,049

#212 • • W
heheh, tiedän, ei oo järkeä. Meikäläinen laitto aivot laatikkoon kesäksi ja veti tavotteen rasvoista tonne ihan huipulle. Ainoa asia jonka jätän tietysti tekemättä on tyhjennys ja nesteen poisto jutut. Silloin kyllä kondis ei näytä IHAN yhtä trimmatulta, mutta pysyy edes jokin järki. Toki jos nyt rehellisiä ollaan, lopetan heti jos tulee huono fiilis.
Tähän mennessä kun rasvaa löytyy oikeesti ihan muutama hassu milli enemmän kun noilta pojilta, olo on ollut koko ajan mitä mahtavin hyvän ruoka-ohjelmani vuoksi.
En laske kaloreita liian alas, vaan lisään vain treeniä ihan sikana!
Pidän joka viikko aina pari tosi tiukkaa päivää ja yhden rennon päivän.
2 viikon päästä aloitan kevyen proteiini tyhjennyksen, jolloin vedän pelkillä proteiineilla 2viikkoa ja hiilarit ulos lihaksista. Sen jälkeen vedän hiilareita pari päivää viimeistä päivää, ja sitten rannalle! *iloinen*

ps, nyt saa nauraa!

ps2: Ville, sinähän olet ihan hyvässä kunnossa, mielestäni lihasmassan määrä on aivan epäoleellista, tärkeintä on se ettei rasva roiku, sixpack on hyvän näköinen hoikallakin! *joo*


Lisäys: aaaaa, viikko-ohjelmani on nyt (noin): punttia 4xviikossa juoksua 3xviikossa, muuta aerobista 3xviikossa, ja viimeiseen lasketaan kaikki stepperit, uimiset, ym..... (seksi? in my dreams! *iloinen*)
juoksen aina about 10km vain, jottei polvet tulisi kipeiksi....aerobista teen aina 1.5 tuntia kerralla....salilla menee about 1t->)
Kaikki paikat (viellä) loisto kunnossa, ei mitään kramppeja, kipuja, ym.....
Vastukset salilla olen tietysti vähentänyt minimiin, esim vinopenkkiä teen 20-> sarjoja naurettavalla 60kg.....pysyypähän paikat ehjänä!

[muokattu 11.6.2004 22:49]
W

Posts: 1,049

#213 • • W
Nyt löytyy meikäläisen profiilista sitten tuo Before-kuva.
Tässä on takana runsas hiilihydraattinen sekä hyvin aerobinen harjoittelu-jakso.
Huomenna 18.6 aloitan vähintään 20päivää kestävän proteiini-diettini.
Sitten mittaillaan niitä rasvoja.....*heiii*

Lähteekö kukaan muu klubbari messiin ihan kunnon diettinkiin?

(ei mitään juonpa vähän vähemmän kokista ja laihdun ehkä seuraavassa 10vuodessa)

[muokattu 17.6.2004 21:11]
Velho

Posts: 12

#214 • • Velho Trusts only in trance & R1

William-78:
Nyt löytyy meikäläisen profiilista sitten tuo Before-kuva.
Tässä on takana runsas hiilihydraattinen sekä hyvin aerobinen harjoittelu-jakso.
Huomenna 18.6 aloitan vähintään 20päivää kestävän proteiini-diettini.
Sitten mittaillaan niitä rasvoja.....*heiii*

Lähteekö kukaan muu klubbari messiin ihan kunnon diettinkiin?

(ei mitään juonpa vähän vähemmän kokista ja laihdun ehkä seuraavassa 10vuodessa)

[muokattu 17.6.2004 21:11]



mitäs mä olen frendi sanonu sulle siitä laihduttamisesta???
ei sitä tarvii tehä *hih*
*nauraa*
Avatar
#215 • • GoA Guest
Tuo williamin before kuva kelpais mulle jo loistavasti. tosin tohon kuntoon en nyt kosaan tule pääsemään mutta kuitenkin. Itekin kun tossa keväällä veteli massakaudella ja mättöä oikein huolella masuun niin sen huomaa nytten. Vaikkei tuota lihaakaan ole yhtään niin siltikin haluisi päästä tosta kammottavasta kaljamahun alusta eroon.

Nytten en ole vielä mitään kaloreita laskeskellut taikka aamuaerobisia vedellyt. Lähinnä on vain pyrkinyt pudottamaan kaikkea paskaa pois ja korvaamaan hiilareita proteiinilla ja rasvoilla. Ja en osaa vielä sanoa onko tapahtunut mitään vaikutusta. Kyrsii vaan kun ei ahmi enään suuria määriä safkaa niin maha suorastaan huutaa safkaa. Ja kun se ei sitä saa niin mieli muuttuu känkkäränkäksi.

Ja tosissaan pakkotoistoa on tullut luettua joten itsekin tietää jo jonkun verran diettaamisesta, mutta tietenkin lisäapuja otetaan oikeiin mielellään vastaan. niin ravinnossa kuin treenissä. Varsinkin kun william vielä sanoi mielellänsä kertovansa lisää näistä asioista niin mikä ettei. Ainakin tuota aerobisen määrää voisi lisäillä. Tuo hiilarien tiputtelu on siitä ikävää että tuntuu kaikki treenitehot häviävän. :(

Ja meinaakkos william vetäistä nyt ihan kunnon ketodietin päälle?

[muokattu 19.6.2004 00:42]
W

Posts: 1,049

#216 • • W
Heheh, eikö huomaa painonpudotus palstan juttujen äänensävystä että dietillä toista päivää, aivan ketoosidietillä. Ruokavalioni vaihtelee hieman päivittäin, mutta suurin piirtein näin:

6-8 proteiini-juomaa, pari tonnikalapurkkia, pari raejuustopurkkia, 200-300 grammaa kalkkunaa tai vähärasvaista muuta lihaa, yksi rahka (iltapala, mausteeksi fun-light mehua) ainoa hiilari juttu tulee tässä, eli joka päivä syön about 5-6 hapankorppua, sen vuoksi että elimistö pysyisi vauhdissa. Myös salaattia voi vetää niin paljon kuin haluaa, varsinkin kurkkua kannattaa vetää ettei emäs-tasapaino tipahda, josta johtuu tuo liiallinen lihasten ”kireys” tunne, sekä hartioiden kivut, ym. Rasvaa vedän myös 5rkl (tai enemmän) päivässä, tällä hetkellä pellavasiemen öljyä. Kalanmaksa öljyä ei voi ottaa enempää kuin annostuksessa lukee, suurten a ja d vitamiinipitoisuuksien vuoksi. Myös jos iho alkaa punoittaa ja kirvellä, se kertoo liian rasvattomasta ruuasta.

Kuntosaliohjelmani muuten heti nyt 90% punttia, ja 10% aerobista. Aamu aerobisia en ole koskaan tehnyt, mutta tiedän kyllä että hyviä olisivat....minulle näin alhaisilla kaloreilla on riittänyt joka vuosi avain pelkkä puntti! Tosin tuo rasvamäärä jonka laihdutan ketoosi-dietti tyylillä, on aina minimaallinen loppu rutistus. Runsas aerobisella treenillä saa itsensä tosi kovaan kuntoon jo!

ps, valmarin kivennäisliuos on mahtava lisä! se hoitaa tuon emäs-tasapainon, eikä maksa paljon!

[muokattu 19.6.2004 13:02]
Avatar
#217 • • GoA Guest

William-78:
Heheh, eikö huomaa painonpudotus palstan juttujen äänensävystä että dietillä toista päivää, aivan ketoosidietillä. Ruokavalioni vaihtelee hieman päivittäin, mutta suurin piirtein näin:

6-8 proteiini-juomaa, pari tonnikalapurkkia, pari raejuustopurkkia, 200-300 grammaa kalkkunaa tai vähärasvaista muuta lihaa, yksi rahka (iltapala, mausteeksi fun-light mehua) ainoa hiilari juttu tulee tässä, eli joka päivä syön about 5-6 hapankorppua, sen vuoksi että elimistö pysyisi vauhdissa. Myös salaattia voi vetää niin paljon kuin haluaa, varsinkin kurkkua kannattaa vetää ettei emäs-tasapaino tipahda, josta johtuu tuo liiallinen lihasten ”kireys” tunne, sekä hartioiden kivut, ym. Rasvaa vedän myös 5rkl (tai enemmän) päivässä, tällä hetkellä pellavasiemen öljyä. Kalanmaksa öljyä ei voi ottaa enempää kuin annostuksessa lukee, suurten a ja d vitamiinipitoisuuksien vuoksi. Myös jos iho alkaa punoittaa ja kirvellä, se kertoo liian rasvattomasta ruuasta.

Kuntosaliohjelmani muuten heti nyt 90% punttia, ja 10% aerobista. Aamu aerobisia en ole koskaan tehnyt, mutta tiedän kyllä että hyviä olisivat....minulle näin alhaisilla kaloreilla on riittänyt joka vuosi avain pelkkä puntti! Tosin tuo rasvamäärä jonka laihdutan ketoosi-dietti tyylillä, on aina minimaallinen loppu rutistus. Runsas aerobisella treenillä saa itsensä tosi kovaan kuntoon jo!

ps, valmarin kivennäisliuos on mahtava lisä! se hoitaa tuon emäs-tasapainon, eikä maksa paljon!

[muokattu 19.6.2004 13:02]



Hetkinen, jos kunnolla ketoilee niin eikös noista hapankorpuista/rahkasta tule jo liikaa hiilareita? Itse olen käsittänyt että ketoosilla pitäisi hiilarien määrän jäädä aivan minimiin, tuonne noin alle 20 g per päivä ainakin? Vai minkä verran saat noista sitten hiilareita yhteensä?
W

Posts: 1,049

#218 • • W
En ole ihan tarkkoja hiilari-laskelmia tehnyt, mutta on totta että jätän ihan minimaallisen määrän.....kehonrakennuskisoihin lihasten tyhjennykseen ruvetessa täytyisi tietysti jättää pois noikin, mutta mielestäni ei kannata uskoa ihan kaikkea minkä kuulee, tämä kyllä toimii saakelin hyvin, jos vain jaksaa vetää yli 20 päivää.
Moni bodarikin käsittääkseni on luopunut täysin hiilarittomasta safkasta, koska sen läpi vetäminen on viellä 20% rakempaa kuin jo näinkin kovan dietin. Kyllä tulokset tulevat tälläkin, usko pois.

[muokattu 19.6.2004 13:16]
JustinSan

Posts: 822

#219 • • JustinSan Nullius in verba
Heeheh, jätkät on ymmärtäny ihan väärin.
Terve sielu ei ruumista kaipaa *nauru* (vanha keravalainen sananlasku)

[muokattu 19.6.2004 14:02]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

W

Posts: 1,049

#220 • • W

JustinSane:
Heeheh, jätkät on ymmärtäny ihan väärin. Terve sielu ei ruumista kaipaa *nauru*



Mutta kroppahan on sielun temppeli, kyllä siitä pitää huolehtia... *vink*
Myönnän kyllä että kyllähän sitä alan harrastajien touhut voi näyttää ulkopuolisesta vähän koomiselta! *iloinen*