puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,053,396 views

moksu

Posts: 1,386

#161 • • moksu [Dimension]
salista taukoo nyt taas ollut kun onnistuin töissä/salilla jumauttamaan jonkun osan lavan kohalta..*ding* ja nyt kun se on tulossa kuntoon, niin tattarataa.. ala selkä päätti mennä..(kiitos duunin).. ett sellasta, urheileminen on tervettä..*justjoo*
SickDog

Posts: 42

#162 • • SickDog SickDog
Hyzenthlay, sä käyt väärällä yliopiston salilla. Kumpulassa on ainakin lihaksikkaita(kin) naisia näkynyt *iloinen* Ja täytyy mokkerille antaa osanotto tuosta selkähommelista, meikäläisellä on kanssa selkäongelmia ollut, joita nyt sitten paikkaillaan, että ei muuta kuin tsemppiä toipumiseen. Mutta eikös se niin ole, että urheilija ei tervettä päivää nää?
Defiz

Posts: 717

#163 • • Defiz
kyllä salilla tulee käytyä kolme kertaa viikossa ja ja toiset kolme kunnon lenkillä, tekee kutaa kropalle. en tosin tykkää mistää lihaskimppu meiningistä, lihasta sopii olla mutta kohtuudella *iloinen*

mulla heinäkuun intti pistää vähän liikuntaan virettä

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

OlliS

Posts: 3,999

#164 • • OlliS Further

orbitch:
Mä en kyl syö mitään lisäproteiineja, vaik se niin trendikästä onkin.. mä pärjään rahkalla ja raejuustolla.


se mitään trendikästä ole, lähinnä fiksua, laadukasta ja kustannustehokasta ;)
(ts. tulee todella kalliiksi syödä sama määrä proteiinia rahkalla ja raejuustolla kuin saada se puhtaana valmisteena vielä paremmalla aminohappokoostumuksella..)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#165 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Joo, samaa mieltä OlliS:n kanssa. Tosin mä olen mennyt ostamaan pahaa proteiinia *poks* ei ne kaikki pitäis pahan makuisia olla. Itse(kin) jaoin just saliohjelman kolmeen, niin voi penkkiinkin keskittyä paremmin *pahis* tavoitteena olis toistaseks saada oma paino nostettua...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

5thSaint

Posts: 221

#166 • • 5thSaint
En oo vielä päässyt tutustumaan pääkaupunkiseudun saleihin, mutta eiköhän sekin asia korjaannu tällä viikolla, kun pääsee tutustumaan Sats Elieliin. Oulussa treenaan Sats Caritaksessa/ Heikinkadulla. Vierailessani Mikkelissä , käyn Sport Clubilla, paras sali missä olen käynyt *aplodit*

--
You go hard!? We go harder!!

Dueno

Posts: 168

#167 • • Dueno klubbarin rumin
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Jussi Soro

Posts: 6,385

#168 • • Jussi Soro choon!

Dueno:
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D


Joo, kunnon salil pitää haista hiki ja soida hevi.
Dueno

Posts: 168

#169 • • Dueno klubbarin rumin

JussiS:
---
Dueno:
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D

---

Joo, kunnon salil pitää haista hiki ja soida hevi.



Jep! Espoon vapaaharjottelu tsydeemi on ihan kätsy, kaikki kunnan salit 35(opiskelija-alennus) / 6kk

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

ella_

Posts: 1,329

#170 • • ella_

Dueno:

Jep! Espoon vapaaharjottelu tsydeemi on ihan kätsy, kaikki kunnan salit 35(opiskelija-alennus) / 6kk



uskoisin, että yliopiston sali on vielä kätevämpi. hyvä sali ja alle 40e / vuosi.

sinne muuten huomenna, kaik yhes koos!

--
Elementary, my dear.

SickDog

Posts: 42

#171 • • SickDog SickDog

Avernian:

No se just toi Hyzenthlay jota oot katellut *vink*



Salettiin onkin, en vaan ole jostain syystä tunnistanut *vink*
Pitänee käydä sanomassa hei seuraavalla kerralla kun se penkkaa maksimia, voin sitten pelastaa sen sieltä tangon alta *nauru* (tod. näk. kyllä käy just toisinpäin)
Waide

Posts: 323

#172 • • Waide sabão

ella_:

uskoisin, että yliopiston sali on vielä kätevämpi. hyvä sali ja alle 40e / vuosi.




Toi on totta! Mutta meneeköhän se kiinni kesäksi, nooo!

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

ella_

Posts: 1,329

#173 • • ella_

Waide:
Toi on totta! Mutta meneeköhän se kiinni kesäksi, nooo!



tietääkseni ei? vai onko sulla jotain sisäpiiritietoa?

--
Elementary, my dear.

Waide

Posts: 323

#174 • • Waide sabão

ella_:

tietääkseni ei? vai onko sulla jotain sisäpiiritietoa?




Ei, mut eiks se jonkun kuukauden kiinni ole kesäl?

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#175 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jos yliopiston saleista puhutte, niin kumpula on ainakin auki koko kesän *jiihaa* hallintorakennus ei sen sijaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#176 • • GoA Guest
Jatketaan sitten keskustelua täällä' kun pari wannbe modea itkivät väärästä alueesta.
S-T

Posts: 1,195

#177 • • S-T Pieni

GoA:
Jatketaan sitten keskustelua täällä' kun pari wannbe modea itkivät väärästä alueesta.


Wannabe mode? Sori nyt vaan jos loukkasin sun herkkiä lihaksia, mutta toi topic alunperin perustettiin ihan oikeasti niille, jotka haluaa rasvaa pois kehostaan, eikä niille, jotka haluaa lisää massaa. Keskustelu vaan oli levinnyt jo sivukaupalla väärille raiteille, niin koin ihan asialliseksi huomauttaa tästä. Nyt poistun tästä topicista, joka ei itseäni kiinnosta niin tippaakaan - over and out. *yessir*

--
Pieni on kaunista.

hrdkvr

Posts: 3,929

#178 • • hrdkvr KURGO
jep, sen takia ajattelinkin jättää sen askeleen vähemmän sinnepäin eli olla käyttämättä lisäravinteita. Varmaan sama asia kuin monessa muussakin eli ku snadisti alottaa ja kokeilee, niin kohta sitä huomaakin sen olevan elämäntapa (klubitus , röökin poltto...).

Öööö en ole koskaan tajunnut miksi porukat on ”pelänny lisäravinteita” ei ne mitään anabolisia ole. eivät saa aikaan lihasten tuplaantumista viikossa... ne vaan autaa lihasta kasvamaan normaalisti.

--
-keep it hard-

Jone

Posts: 8,258

#179 • • Jone Archibald Haddock

GoA:
Jatketaan sitten keskustelua täällä' kun pari wannbe modea itkivät väärästä alueesta.



Mulla on käsittääkseni aika vahva oikeus ”itkeä” tuolla kun oon ko. topicin perustanutkin. Vai haluutko että mä tuun vaihtelun vuoksi jauhamaan tänne laihduttamisesta?*muhaha*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#180 • • [Nuclear] el aprendiz
Siirretty tuolt kevätkilonpudotus topikista:

[Nuclear]:
Onko siis ihan terveellistä korvata normaalia sapuskaa pillereillä ja erinäisillä jauheilla? Itse en ainakaan syö juuri kauheesti enempää silloin kun treenaan eli ku salilta tulisin himaan niin vetäisin tonnikalapurkit ja raejuustot naamariin vaan sen takia, että lihakset kasvais enemmän. Toi kuulostaa omiin korviini siltä, että elämää aletaan elämään oman ulkonäön mukaan tyyliin ”Iik en voi nyt syödä ku tos on 3,7% rasvaa”.

Kait sitten koen ettei moinen elämä tunnu niin paljon ”elämiseltä” vaan se pyörii vaan sen yhden asian ympärillä (tosin enhän mä tiedä miltä moinen elämä maistuu). Oon ainakin huomannu useimmilla ketkä on alkanu noita lisäravinteita vetelee niin heillä vaan nälkä kasvaa syödessään, koskaan ei oo tarpeeks lihasta ja aina vaan pitäis saada lisää. Herää vain kysymys et onks sillon homma menny jo överiks...



GoA:
Onko se myöskäänm epäterveellistä? Ja myönnän kyllä että panostaminen syömiseen vie aikaa ja rahaa. Mutta toisaalta se tuo itselleen hyvän mielen juuri sen takia että on itsekuria tehdä jotain kunnolla. Ainakin omalla kohdalla saan tuosta hyvän fiiliksen ksoka esim. kouluun ei juuri motivaatiota riitä. Tosin mulla nyt on mennyt välillä treenikin koulun edelle..


Niin en tiedä onko epäterveellistä, mutta olettaisin, että ruokaa ei voi korvata pillereillä. Jos jokunen on asiasta tietoinen niin vois jotain linkkiä laitella.

Ja millä perusteella se sitten ei olisi elämistä? ihmisillä on erinlaisia harrastuksia ja eelämäntapoja. Toiset dokaavat, vetävät röökiä, bailaavat ja hengaavat kavereiden kanssa. toiset opiskelievat ja toiset treenaavat. Eiköhän homman nimi ole siinä että jokainen tekee sellaista minkä itse määrittelee elämäksi. Ja tottakai nälkä kasvaa syödessä. Saman asian huomaa helposti monessakin asiassa. Ei koskaan se yksi tuoppi kaljaa riitä tai ei koskaan se pari namua riitä. Ihminen ei ole juurikaan koskaan täysin tyytyväinen omaan tilaansa ja sitä pyritään aina jotenkin muokkaamaan.


En nyt tarkoittanutkaan ettei se olisi elämistä Suurena Totuutena vaan kyse oli omasta näkökulmastani. Tosin tää keskustelu ei kyl taida viedä oikein mihinkään =D

Ja myönnän kyllä että välillä homma saattaa olla ulkopuolisen mielestä överiä jos asetan esim. treenin luentoa tärkeämmäksi tai että stressaa koulussa tai duunissa siitä ettei saa optimaalista ravintoa. Myönnän myös että koen itseni edelleen aivan liian pieneksi vaikka jotkut ovatkin sanoneet että olisin kehittynyt. Treeniä on edessä siis vielä reippaasti siihen mikä omasta mielestäni olisi ns. hyvä kroppa. Tärkeintä kuitenkiin omasta mielestä on se että olen itse tyytyväinen tämänhetkiseen elämään vaikka treeni ja syöminen aikaa veisivätkin.


Ehkä omat negatiiviset mielipiteet kehonrakentajista johtuvat siitä, että suht agressiivisilta ihmisiltä vaikuttavat ”normaaliin” verrattuna. Esim. juurikin tuo kun heitä alkaa stressaamaan kun ei saa päivittäistä treeniannosta niin alkaa pinna olee kireellä.

edit: teksti on kyl järjettömän sekavaa ja lauserakenteet ihan hatuillaan, koittakaa saada selvää

[muokattu 26.5.2004 15:21]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku