1,909 posts, 96 pages, 1,084,218 views
orbitch:
Mä en kyl syö mitään lisäproteiineja, vaik se niin trendikästä onkin.. mä pärjään rahkalla ja raejuustolla.
Dueno:
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D
JussiS:
---
Dueno:
Stadissa tuntuu olevan kaikki salit aivan helvetin kalliita ja ne on kunnon hifistelyä vain, liukuportaat yms ;D
---
Joo, kunnon salil pitää haista hiki ja soida hevi.
GoA:
Jatketaan sitten keskustelua täällä' kun pari wannbe modea itkivät väärästä alueesta.
[Nuclear]:
Onko siis ihan terveellistä korvata normaalia sapuskaa pillereillä ja erinäisillä jauheilla? Itse en ainakaan syö juuri kauheesti enempää silloin kun treenaan eli ku salilta tulisin himaan niin vetäisin tonnikalapurkit ja raejuustot naamariin vaan sen takia, että lihakset kasvais enemmän. Toi kuulostaa omiin korviini siltä, että elämää aletaan elämään oman ulkonäön mukaan tyyliin Iik en voi nyt syödä ku tos on 3,7% rasvaa.
Kait sitten koen ettei moinen elämä tunnu niin paljon elämiseltä vaan se pyörii vaan sen yhden asian ympärillä (tosin enhän mä tiedä miltä moinen elämä maistuu). Oon ainakin huomannu useimmilla ketkä on alkanu noita lisäravinteita vetelee niin heillä vaan nälkä kasvaa syödessään, koskaan ei oo tarpeeks lihasta ja aina vaan pitäis saada lisää. Herää vain kysymys et onks sillon homma menny jo överiks...
GoA:
Onko se myöskäänm epäterveellistä? Ja myönnän kyllä että panostaminen syömiseen vie aikaa ja rahaa. Mutta toisaalta se tuo itselleen hyvän mielen juuri sen takia että on itsekuria tehdä jotain kunnolla. Ainakin omalla kohdalla saan tuosta hyvän fiiliksen ksoka esim. kouluun ei juuri motivaatiota riitä. Tosin mulla nyt on mennyt välillä treenikin koulun edelle..
Ja millä perusteella se sitten ei olisi elämistä? ihmisillä on erinlaisia harrastuksia ja eelämäntapoja. Toiset dokaavat, vetävät röökiä, bailaavat ja hengaavat kavereiden kanssa. toiset opiskelievat ja toiset treenaavat. Eiköhän homman nimi ole siinä että jokainen tekee sellaista minkä itse määrittelee elämäksi. Ja tottakai nälkä kasvaa syödessä. Saman asian huomaa helposti monessakin asiassa. Ei koskaan se yksi tuoppi kaljaa riitä tai ei koskaan se pari namua riitä. Ihminen ei ole juurikaan koskaan täysin tyytyväinen omaan tilaansa ja sitä pyritään aina jotenkin muokkaamaan.
Ja myönnän kyllä että välillä homma saattaa olla ulkopuolisen mielestä överiä jos asetan esim. treenin luentoa tärkeämmäksi tai että stressaa koulussa tai duunissa siitä ettei saa optimaalista ravintoa. Myönnän myös että koen itseni edelleen aivan liian pieneksi vaikka jotkut ovatkin sanoneet että olisin kehittynyt. Treeniä on edessä siis vielä reippaasti siihen mikä omasta mielestäni olisi ns. hyvä kroppa. Tärkeintä kuitenkiin omasta mielestä on se että olen itse tyytyväinen tämänhetkiseen elämään vaikka treeni ja syöminen aikaa veisivätkin.