puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,043,473 views

trolli

Posts: 744

#121 • • trolli
ite oon käyny muutaman kuukauden keskustan kahdella
Motivuksen salilla (Center ja Kamppi), Centerissä
on näistä paremmat laitteet, ihan ok paikkoja,
ei todellakaan viimesen päälle mut hinta-laatu
on ainakin amatöörin mielestä kohallaan*ding*
vaavu

Posts: 1,324

#122 • • vaavu vara-vana
Itse käyn Otaniemen punttiksella. Siellä olevat Cybexin laitteet ovat ihan riittäviä mun vaatimuksille, se on kivenheiton päässä kotoa ja edullinen (4kk kortti 22,50e/kk). Eikä ainakaan tarvitse turhaa spennata kun kävijäkuntana on riisikoipisia teekkareita ynnä muita superatleetteja. :)

Tota punttisalia ollaan muuten uusimassa juuri, pukuhuoneet siirtyivät alakertaan ja niiden paikalle tulee uusia laitteita tms. kivaa.
ella_

Posts: 1,329

#123 • • ella_
mulla pitäisi kyllä salin olla tässä kotinurkilla että ehtisi paremmin käymään.. esim. näin sadesäällä ja koulutöiden uuvuttamana tekee kyllä tosi tiukkaa että tulee minnekään lähteneeksi *nukkuu*

asun siis kalliossa ja käyn yliopiston salilla keskustassa

[muokattu 12.10.2003 15:52]

--
Elementary, my dear.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#124 • • Jusuplussa UG-///
Inttiki loppu äsken ja nyt alkaa operaatio: ”kadonneiden lihasten metsästys” ..no saa nähä miten äijän käy
Jammailija

Posts: 3,224

#125 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Bluefittness, Myllypuro. Tilava, viihtyisä ja tarvittavat laitteet*super*.
Mä oon sitä mieltä, että puntinnostosta on hyötyä fyysisesti, mut ennen kaikkea henkisesti.
Ku on paska päivä, ni punttisalin jälkeen tuntuu usein siltä, että eri ihminen katsooo peilistä. Tuntuu kuin sais taas otteen asioista ja järjestelyistä*hymy*.
Lisäksi juoksu, koripallo ja tanssi pitää kropan nättinä*hymy*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Progress

Posts: 955

#126 • • Progress
ei kiinnosta koko salijuttu.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

-P

Posts: 4,972

#127 • • -P

Jammailija:
Bluefittness, Myllypuro. Tilava, viihtyisä ja tarvittavat laitteet*super*.
Mä oon sitä mieltä, että puntinnostosta on hyötyä fyysisesti, mut ennen kaikkea henkisesti.
Ku on paska päivä, ni punttisalin jälkeen tuntuu usein siltä, että eri ihminen katsooo peilistä. Tuntuu kuin sais taas otteen asioista ja järjestelyistä*hymy*.
Lisäksi juoksu, koripallo ja tanssi pitää kropan nättinä*hymy*.



Lupaa Jani kulta yhden jutun... heti kun muutat helsinkiin niin tota tullaan tekemään yhdessä *hymy*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Cassu

Posts: 634

#128 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Mö oon tottunu aina treenaa omineni...ei mua häiritse lainkaan ku ei oo ketää vierellä....saa ainaskin mennä salilla paikast toiseen tehä just omia liikkeita eikä tarvi tukkeutua tiettyyn laitteeseen varttitunnix....

Mun naapuri on fysioterapeutti ja sen kanssa keskustelut kehonrakentamisesta ja sen vaaroista sekä hyvistäpuolista....

Ite en oo koskaan menny minkään ohjelman mukaan....tehny suurinpiirtein koko kropan vaik pitäs vaihdella yläkropan ja alakropan työstöä päiviin eikä samaan kertaan koska kehon kaikki voimavarat ja soluihin säilyneet energiat lähtevät kaikki liikkeelle ja väsyttää kehon nopeammin..

Mutta nyt vielä pitäs olla jäsenenä CMS-ketjussa....ei se huonokaan vaihtoehto ole mut se vaatii sitä et siellä sitten kulutetaan myös aikaa ei ainoastaan rahaa....

Oon nyt käyttäny ite kreatiinii ja paino noussu....pitäs kokeilla mitäs se olikaan Reco II vai mikäs se palautus juoma on....vois olla hyvää....mut ei musta murikkaa tule mut silti haluu pysyy kunnossa....

Uusi vuosi tuo uutta haastetta, et saa poltettua kaiken kinkun pois noista kertymistä...toivon mukaan sitä lisä painoo ei tuu ku pari kiloo....korkeintaan....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Cassu

Posts: 634

#129 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Niin ite käyn mikkelin SportClubilla...49 egee kuukausi...kaikki solariumit ja ryhmäsessiot samaa hintaa....sauna joka päivä paitsi sunnuntaisin....toisaalta ei paha ja tulokset näkyy tosi selvästi ni ittensä pitää tyytyväisenä

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Progress

Posts: 955

#130 • • Progress
tarkennan viel tota mun edellistä kommenttii;
eli mun ei tarvii käydä salilla, koska oon kroppaani tyytyväinen ja mielestäni sitä ei juuri tarvitse muokata. Alipainoinen kukkakeppi olen, mut ei haittaa mua. Töitä tulee tehtyä sen verran, että pysyy kunnossa sitä kautta.
Muutenki, mua ei kiinnosta toi pumppailu ja kaikkien ihme juomien litkiminen. Vitamiinitasoni pidän kunnossa, samoin kuin muittenki arvojeni kanssa(veriarvot, virtsa-arvot, jne).
Hoitsu olen, osaan huolehtia myös itsestäni. *hih*

*hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jammailija

Posts: 3,224

#131 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ok, Ankeus. Väännetään viel söpösti yhdessä*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#132 • • ALIEN Guest

Progress:
tarkennan viel tota mun edellistä kommenttii;
eli mun ei tarvii käydä salilla, koska oon kroppaani tyytyväinen ja mielestäni sitä ei juuri tarvitse muokata. Alipainoinen kukkakeppi olen, mut ei haittaa mua. Töitä tulee tehtyä sen verran, että pysyy kunnossa sitä kautta.
Muutenki, mua ei kiinnosta toi pumppailu ja kaikkien ihme juomien litkiminen. Vitamiinitasoni pidän kunnossa, samoin kuin muittenki arvojeni kanssa(veriarvot, virtsa-arvot, jne).
Hoitsu olen, osaan huolehtia myös itsestäni. *hih*

*hali*



kundi puhuu asiaa *joo*
rZi

Posts: 587

#133 • • rZi 42
PAJAHULLUN RAAMATTU*nauru*
pumpingiron.jpg
DESPE

Posts: 4,580

#134 • • DESPE
World Class

Sijainti : Roihupellon teollisuusalue
Suni_

Posts: 21

#135 • • Suni_
Arska rokkaaaa *super*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#136 • • Jusuplussa UG-///
Kerran oon nähny ton pumping ironin.. olis saanu olla enemmän juttuu treenauksesta. Arska tais videon lopussa polttaa jotain muutakin ku tupakkaa *piis* Dorian Yatesin pätkästä tykkään..”SKVIIIIIIISSS...YEAH..VAN MOOR..SKVIIIISSS!!!”
Oliwer

Posts: 799

#137 • • Oliwer
Kannattaa ehdottomasti kokeilla useita saleja. *joo* Se mikä passaa yhdelle, voi olla inhotus toiselle.*justjoo* Eri saleilla on yllättävän erillainen meininki ja vaki porukka. Jos hinta on tärkeä, kannattaa aina seurata tutustumis yms. muita tarjouksia. Useat uudet suuret saliketjut ovat nykyään nk. ”klubisaleja” jotka saattavat yllättää ehdoillaan: sitoutumisia pitkiksi kausiksi kerrallaan tai vain vuosi kortteja myydän! Kannattaa lukea jäsen ehdot aina tarkkaan, ettei tule yllätyksiä esim. treenikatkojen ajan maksuista. *täh* Kun on itselle selvittänyt mitä salilta hakee, on sopivan salin etsinnän vuoro. Useilla nykysaleilla on panostettu aerobisiin ja lihaslaitteisiin, ja vähennetty jopa liikaa vapaapainojen määrää. *eiei* Itselleni sopivan salin löysin Vantaalta, mutta stadissa esim. kampin City Gym on ollut Positiivinen kokemus. Siellä on sopivasti kaikkea, ilmastointi pelaa *hikoil*(kesällä tärkeä) ja musiiki usein asiaa*vink* Salilta hyvä mieli ja kroppa!*piis*

[muokattu 19.3.2004 16:39]
noena

Posts: 3,138

#138 • • noena first breath after coma
Mä tykkään käydä töölön meikun ”välissä” olevassa töölön urheilu hallin salilla.. siellä sitte juostaan sellaset 45-55min ekaks.. mutta jotenkin en tykkää juosta ulkona.. *taputapu* miksiköhän? mutta nyt en ole pariin viikkoon käynyt kun pitää rahaa säästää lävistyksee^^ *hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

anqqa

Posts: 4,034

#139 • • anqqa tirehtööri
nöjesguidenissa on listattu muutamia saleja lyhykäisen arvion kera.. omani löytyy otsikolla 'paras paikka flirttiin', eli pitääpä alkaa pitää silmät auki *nauru*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#140 • • [Nuclear] el aprendiz

anqqa:
nöjesguidenissa on listattu muutamia saleja lyhykäisen arvion kera.. omani löytyy otsikolla 'paras paikka flirttiin', eli pitääpä alkaa pitää silmät auki *nauru*


Jaksaisitko millään kirjottaa et mitä saleja oli ja jos niist on joku lyhyt kommentti niin nekin? Ku ei tota lehteä nyt käsiin satu kuitenkaan...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku