1,909 posts, 96 pages, 1,084,767 views
Oliwer:
Tuli tässä topikkii lueskellessa mieleen, että kuinkas monta treenipäivää saatte mahtumaan viikkoon? Itse olen kokeillut useampaa ja harvempaa ja todennut, että neljä salipäivää viikkoon sopii mulle. Saan kropan treenattua läpi ja lepopäiviä jää riittävästi väliin. Aina ei tietysti jaksaa/kerkee edes neljänä päivänä, ja joskus taas energiaa piisais vaikka yöt läpeensä kilistelis..
William-78:
....seuraavaksi ostoslistalla taas kreatiini sekä harkitsen jälleen testo-buusterin ostamista, ja tarkoitat tuota laillista! Animal buusteria olen koittanut aikaisemminkin ja kyllä täytyy sanoa että toimii ainakin meikäläisellä.....finnejäkin tuli selkään kun vetelin! Paino nous about 5kg.
salama jack:
musiikki oli tuttua trancepauketta ja kaikennäköstä polkkahässäkkää yms. mixauksia pop biiseistä.
alien:
..huh...
mielestäni menee jo ehkä vähän liian pitkälle - miks ei samantien vedä testosteronia ampulleissa? onks noiden vaikutusta edes vielä tutkittu ihmisillä (tai niiden munuaisille) tai ylipäätänsä sitä, minkälaista vaikutusta niillä on pidemmän päälle mielelle tai keholle?
Mikuli:
Onko kellään muulla samaa onkhelmaa kun mulla eli polvet vähäsen rikki. En tiiä mikä niitä vaivaa kun en mene kirveelläkään lääkäriin. Huomasin kipua 2v sitten pelattuani vielä fudista ja harkoissa piti kyykäkä ilman lisäpainoja, en päässyt edes 100asteen kulmaan enneku alko kipu polovissa. Joskus ihan kävelyssäkin rupeaa sattumaan ja välillä töissä tuskaa. thx thx thx valmiiks
Hyzenthlay:
meidänkin salin aerobicissa toi paul van dyk vähän aikaa sitten kiva sali.
Oliwer:Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.
Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin.
Mikuli:
Onko kellään muulla samaa onkhelmaa kun mulla eli polvet vähäsen rikki. En tiiä mikä niitä vaivaa kun en mene kirveelläkään lääkäriin. Huomasin kipua 2v sitten pelattuani vielä fudista ja harkoissa piti kyykäkä ilman lisäpainoja, en päässyt edes 100asteen kulmaan enneku alko kipu polovissa. Joskus ihan kävelyssäkin rupeaa sattumaan ja välillä töissä tuskaa. thx thx thx valmiiks
S-T:
Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, ja jos lääkärikammo on tosi paha niin vähintään fysioterapeutille. Polvivaivat ei ole kivoja pitkittyessään ja pahentuessaan. Usko minua, tiedän.
JussiS:
---
Oliwer:Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.
Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin.
---
140 BPM on muuten treenaamiseen aika optimaalinen biitti, eli reippaampi trance pitäis olla parasta, noin niinkun sydämen toiminnan kannalta.
Ite joudun kuunteleen vitun radio novaa aina :/