puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,052,431 views

Avatar
#501 • • ALIEN Guest
sääliks käy kumppaneita :D
Hotblood

Posts: 387

#502 • • Hotblood

W:
Onko jollain muuten tietoa noiden: Yeo´s 2minuuttia nuudeli (80g) ravinto arvoista, kaloreista, ym....vetelen noita joskus välipalaksi, ja on alkanut tuntua että saattavat sisältää ainakin mausteineen liikaa suolaa....??



Sisältää natriumglutamaattia joka joillain kerää niin pirusti nestettä... muutenkin hiilarit iltapalalla turhia IMHO... Syö kalkkunaleikettä ja Ehrmannia *iloinen*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

OlliS

Posts: 3,999

#503 • • OlliS Further

Hotblood:
---
W:
Onko jollain muuten tietoa noiden: Yeo´s 2minuuttia nuudeli (80g) ravinto arvoista, kaloreista, ym....vetelen noita joskus välipalaksi, ja on alkanut tuntua että saattavat sisältää ainakin mausteineen liikaa suolaa....??

---


Sisältää natriumglutamaattia joka joillain kerää niin pirusti nestettä... muutenkin hiilarit iltapalalla turhia IMHO... Syö kalkkunaleikettä ja Ehrmannia *iloinen*

Tai esim. kalsiumkaseinaattia ja oliiviöljyä ;)
Tripla-T

Posts: 373

#504 • • Edited Tripla-T Räntämäen Lataamo
Itse en ole ainakaan hirveästi katsonu ravintoarvoja eri ruoissa muutaman salivuoden aikana. Välillä oli taukoa treenissä melkeen vuos ja nyt aloitin uudestaan. Pidän vaan huolen, että syön tarpeeksi proteiini treenin jälkeen (eli kananmunia, ilman keltuaisia). Tietty syön hiilihydraatteja, hyvänä esimerkkinä puurot ja banaani. Pääasia että on hyvä olo treenin jälkeen, *joo*

--
Crom ! - Conan Barbaari

W

Posts: 1,049

#505 • • Edited W
Plääh! joo, en mäkään jaksa ruokaan liikaa tuijottaa...kunhan nyt suurin piirtein on kiva tietää syökö 5000 vai 2000 kaloria...nytkin mätän naamaan litran vanilija jäätelön samalla kun imutan DC++:sta Ronnien, dorianin ja arskan treeni leffoja...eikä rasvaa nyt ihan helposti saa hankittua, jos urheilee sikana! *vink*
Oliwer

Posts: 799

#506 • • Oliwer
GoA ja hardikaveri, mä olen kans törmännyt monesti tuohon ns. ”lasiseinään” treenatessa, ja välillä on tuntunut että onks tää mun ”natu-maksimi” nyt tässä..
Täällä tuli jo esiin hyvää vinkkiä treenaamisesta, vaihtelevuuden tärkeydestä yms. Mulla ei ole oikeastaan muuta lisättävää, kuin että pitää uskoa asiaansa ja tehdä perkeleesti työtä joskus jopa se ”veren maku” suussa jos haluaa tulosta (lisää lihaa).
Ainakin mulla, tähän bodaus-harastukseni 7.vuoteen kuuluu monta stoppia ja jopa alamäkeä tulosten, painojen ja lihastenkin suhteen.
Motivaatio on tärkeä, jos sitä on niin mihinkään ei ole kiire, ja aina voi pysähtyä miettimään mitä voisin tehdä paremmin, mitä uusia liikkeitä vois ottaa mukaan, syömiset, yms..
Ja muistakaa NUKKUA paljon! Vaik biletys on *super* niin Bodauksen ikuinen pyhä kolminaisuus on se: TREENI-RUOKA-LEPO!
Avatar
#507 • • Peppi Guest
Nonni!

Nyt on sitten taas puolen vuoden tauon jälkeen aloitettu salitreeni missäs muualla kuin kodin vierestä löytyvällä salilla! En jaksanut lukea koko threadia läpi, mut kyseinen Silver Gym sijaitsee Hämeentiellä ja paikka on ihan OK semmoiseen perussaliharjoitteluun. Hinta on opiskelijoilta jotain 40 /kk, mutta oikeestaan tärkein kriteeri mulle salia valitessa oli just sijainti kodin lähellä. Magneettikortilla pääsee lisäksi treenaamaan jo aamukuudesta lähtien, joten puitteet on siltä osin kunnossa.

Sali on aika pieni ja intiimi, mikä voi toisaalta toimia ihan mukavasti Athlon ja Elixia -kokemusten jälkeen. Toisaalta on varmaan hyvä tietää salitreenin perusteet ennen kuin tälle salille tulee, koska homma on aika omatoimista. Tietysti voi tarvittaessa myös tilata henkilökohtaisen ohjauksen.

Juuh. Kunnossa Kesällä 2005 -kampanja alkakoon! *plur*
Avatar
#508 • • GoA Guest

Oliwer:
GoA ja hardikaveri, mä olen kans törmännyt monesti tuohon ns. ”lasiseinään” treenatessa, ja välillä on tuntunut että onks tää mun ”natu-maksimi” nyt tässä..
Täällä tuli jo esiin hyvää vinkkiä treenaamisesta, vaihtelevuuden tärkeydestä yms. Mulla ei ole oikeastaan muuta lisättävää, kuin että pitää uskoa asiaansa ja tehdä perkeleesti työtä joskus jopa se ”veren maku” suussa jos haluaa tulosta (lisää lihaa).
Ainakin mulla, tähän bodaus-harastukseni 7.vuoteen kuuluu monta stoppia ja jopa alamäkeä tulosten, painojen ja lihastenkin suhteen.
Motivaatio on tärkeä, jos sitä on niin mihinkään ei ole kiire, ja aina voi pysähtyä miettimään mitä voisin tehdä paremmin, mitä uusia liikkeitä vois ottaa mukaan, syömiset, yms..
Ja muistakaa NUKKUA paljon! Vaik biletys on *super* niin Bodauksen ikuinen pyhä kolminaisuus on se: TREENI-RUOKA-LEPO!



Natumaksimista nyt ei ole pelkoa vuosiin. =) Tosin tuo unipuoli onkin sitten niin ja näin. *blush*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#509 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miten ihmisen voimatasot voi vaihella näin paljon *ding* yhtenä päivänä 10kg käsipaino on ku höyhen ja toisena päivänä ei saa edes sarjoja tehtyä loppuun *igor*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Andrei

Posts: 299

#510 • • Edited Andrei

Hyzenthlay:
miten ihmisen voimatasot voi vaihella näin paljon *ding* yhtenä päivänä 10kg käsipaino on ku höyhen ja toisena päivänä ei saa edes sarjoja tehtyä loppuun *igor*



Eikös se sarja tule tehtyä loppuun jos ei enää jaksa tehdä yhtään? ;)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

JustinSan

Posts: 822

#511 • • JustinSan Nullius in verba
Joo mul o himas gymform plus ja abworker 3000, gazelle freestyler ja ab swing, 6 Second Abs, Smart Gym, PowerPump 4000 Pro Deluxe, MAXGENITALPOWER, ruotsalaisvalmisteinen polttomoottorikäyttöinen peniksenkehitin ja kuppaussarvet.
Eli koska jokainen noista vaatii keskimäärin 2min treeniä / vko ja sit ku noit on noi monta ni ne niinku kumoaa toisensa ni mun pitää niinku elää mahdollisimman epäterveellisest, etten tuu ylikuntoon *hikoil*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

NegaPose

Posts: 151

#512 • • NegaPose Tonton

Hyzenthlay:
miten ihmisen voimatasot voi vaihella näin paljon *ding* yhtenä päivänä 10kg käsipaino on ku höyhen ja toisena päivänä ei saa edes sarjoja tehtyä loppuun *igor*



Kaikkein eniten lihasvoimaan vaikuttaa hermojen toiminta.
Eli jonain päivänä esim. sulla on enemmän adrenaliinia veressä, niin samantien voi tulla helposti neljännes tai enemmän lisää maksimipainoihin / sarjapituuksiin. Sitten tietty vaikuttaa myös mitä on syönyt ja milloin viimeksi... ts. maha tyhjänä on yleensä enemmän verta käytettävissä lihaksille. Toisaalta lihasten glykokeenitilanne vaikuttaa... ja miljoona muu asia.
Tripla-T

Posts: 373

#513 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Toi uni on kyllä se, mikä välillä jää puuttumaan. Muistan kertoja, kun on ollu salilla ja hirvee treeni ja meno päällä. Sit illalla kavereiden kanssa baariin ja aamulla sätkii sängyssä kun pää ja lihakset särkee *uuh*

--
Crom ! - Conan Barbaari

NegaPose

Posts: 151

#514 • • NegaPose Tonton

Tatuovi:
Toi uni on kyllä se, mikä välillä jää puuttumaan.



Uni on muuten käytännössä ainoa tila, jossa lihasten korjausta ja kasvua voi kunnolla tapahtua. Sama kuin yrittäis korjata auton moottoria samalla kun se käy... menee vaan enemmän rikki
Avatar
#515 • • ALIEN Guest
mm. brasseissa ne polttelee kovien treeniipäivien jälkeen paukut, et lihakset relaksoituvat paremmin... aivot pehmenee, mut liha kasvaa :D
Oliwer

Posts: 799

#516 • • Oliwer
Fitness & Kehonrakennus SM 04, pidetään Lahdessa 23-24. lokakuuta.
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään. En ole aikaisemmin käyny katsomassa kisoja, joten kiintoisaa nähdä millainen show se on. Kyllähän lehdistä ja töllöstä näkis, mut saattaa olla meininki jees sielläkin..
Jusuplussa

Posts: 1,292

#517 • • Jusuplussa UG-///

Oliwer:
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään.


*joo*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#518 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mä haluan myös kattomaan kerrankin fitness/kehonrakennuskisoja! Monta kertaa on pitänyt mennä, mutta aina on jotain tullut. No niin, klubitus goes lahti! *joo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#520 • • W

Oliwer:
Fitness & Kehonrakennus SM 04, pidetään Lahdessa 23-24. lokakuuta.
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään. En ole aikaisemmin käyny katsomassa kisoja, joten kiintoisaa nähdä millainen show se on. Kyllähän lehdistä ja töllöstä näkis, mut saattaa olla meininki jees sielläkin..



Eiks noi fitness tyttelit pullistele siellä eri päivänä, vai? Haluisin kyllä vähän kuolata niitten peräänki....enkä vain vitun pattien ukkeleiden....*kuolaa*