1,909 posts, 96 pages, 1,084,918 views
W:
Onko jollain muuten tietoa noiden: Yeo´s 2minuuttia nuudeli (80g) ravinto arvoista, kaloreista, ym....vetelen noita joskus välipalaksi, ja on alkanut tuntua että saattavat sisältää ainakin mausteineen liikaa suolaa....??
Tai esim. kalsiumkaseinaattia ja oliiviöljyä ;)Hotblood:
---
W:
Onko jollain muuten tietoa noiden: Yeo´s 2minuuttia nuudeli (80g) ravinto arvoista, kaloreista, ym....vetelen noita joskus välipalaksi, ja on alkanut tuntua että saattavat sisältää ainakin mausteineen liikaa suolaa....??
---
Sisältää natriumglutamaattia joka joillain kerää niin pirusti nestettä... muutenkin hiilarit iltapalalla turhia IMHO... Syö kalkkunaleikettä ja Ehrmannia
Oliwer:
GoA ja hardikaveri, mä olen kans törmännyt monesti tuohon ns. lasiseinään treenatessa, ja välillä on tuntunut että onks tää mun natu-maksimi nyt tässä..
Täällä tuli jo esiin hyvää vinkkiä treenaamisesta, vaihtelevuuden tärkeydestä yms. Mulla ei ole oikeastaan muuta lisättävää, kuin että pitää uskoa asiaansa ja tehdä perkeleesti työtä joskus jopa se veren maku suussa jos haluaa tulosta (lisää lihaa).
Ainakin mulla, tähän bodaus-harastukseni 7.vuoteen kuuluu monta stoppia ja jopa alamäkeä tulosten, painojen ja lihastenkin suhteen.
Motivaatio on tärkeä, jos sitä on niin mihinkään ei ole kiire, ja aina voi pysähtyä miettimään mitä voisin tehdä paremmin, mitä uusia liikkeitä vois ottaa mukaan, syömiset, yms..
Ja muistakaa NUKKUA paljon! Vaik biletys on niin Bodauksen ikuinen pyhä kolminaisuus on se: TREENI-RUOKA-LEPO!
Hyzenthlay:
miten ihmisen voimatasot voi vaihella näin paljon yhtenä päivänä 10kg käsipaino on ku höyhen ja toisena päivänä ei saa edes sarjoja tehtyä loppuun
Oliwer:
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään.
Oliwer:
Fitness & Kehonrakennus SM 04, pidetään Lahdessa 23-24. lokakuuta.
Täytyypi tänä vuonna lähteä niitä ihmettelemään. En ole aikaisemmin käyny katsomassa kisoja, joten kiintoisaa nähdä millainen show se on. Kyllähän lehdistä ja töllöstä näkis, mut saattaa olla meininki jees sielläkin..