puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,052,429 views

Jusuplussa

Posts: 1,292

#1241 • • Edited Jusuplussa UG-///

La Petite, 10.4.2008 07:27:
Mä treenaan nykyisin kaksjakoisella, mut en vissiin ole ihan vielä siihen tottunut, koska kroppa on kuin pesismailalla hakattu joka kerran jälkeen *pepsodent*



Siinä menee kropalla hetki, et se oppii palautuu pienemmässä ajassa. Mutta jossain vaiheessa huomaat, että pystyt ottaa esim. jaloille kaks kertaa enemmän treeniä (ja siis yhtä kovia, ku esim, 4-jakosella), ku ennen (no ei ehkä ihan sama intensiteetti, mutta kuitenkin). Mut muista jättää suosiolla toistoja varastoon,..ite tein 2-jakosella enemmän sellasta volyymityylistä, eli samalla painolla vaikka 4 x 12 ja vika sarja oli vasta tiukka.
La Petite

Posts: 1,160

#1242 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

yusu, 10.4.2008 13:40:
---
La Petite, 10.4.2008 07:27:
Mä treenaan nykyisin kaksjakoisella, mut en vissiin ole ihan vielä siihen tottunut, koska kroppa on kuin pesismailalla hakattu joka kerran jälkeen *pepsodent*

---


Siinä menee kropalla hetki, et se oppii palautuu pienemmässä ajassa. Mutta jossain vaiheessa huomaat, että pystyt ottaa esim. jaloille kaks kertaa enemmän treeniä (ja siis yhtä kovia, ku esim, 4-jakosella), ku ennen (no ei ehkä ihan sama intensiteetti, mutta kuitenkin). Mut muista jättää suosiolla toistoja varastoon,..ite tein 2-jakosella enemmän sellasta volyymityylistä, eli samalla painolla vaikka 4 x 12 ja vika sarja oli vasta tiukka.


Heh, sokea kana on kerrankin löytänyt jyvän, juuriki noin mä olen tehnyt *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

Josssu

Posts: 506

#1243 • • Josssu

La Petite, 10.4.2008 07:27:
Uusin innostus on functional training, jossa heilutaan kahvakuulien kanssa *hikoil*



Oon kokeillut kans muutaman kerran ja on kyllä upea tunti. Raskas, mutta hauska samaan aikaan.
Ei joudu kyynel silmässä vääntämään vaan hymy huulilla *nauru*
Jammailija

Posts: 3,224

#1244 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Halleluja ryhmäliikunnan löytäminen! Bodypumppiin koukuttunu ja kaikenlaisii muita harkinnu ja suunnitellu. Tätä just oma treeni kaipas: Vaihteluu ja piristystä. Oon niin vakuuttunut, että kesäl on kroppa silminnähden erilaises kunnos kuin edellisenä kesänä. Ihanaa olla näin innoissaan aina treenin jälkeen*plur*.

Nyt pitää pitää enää syöminen treenin perässä ja malttaa pitää välil lepopäivii. Katsotaan mitä tapahtuu*super*....

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

DnB-Soldier

Posts: 188

#1245 • • DnB-Soldier
Miten saa nopeimin PALJON MASSAA?

--
Time to Drum n Bass!!!

DnB-Soldier

Posts: 188

#1247 • • DnB-Soldier
Ilman niitä?
p.s voiks niit ostaa mistään?)

--
Time to Drum n Bass!!!

Claudi0

Posts: 255

#1248 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s

Jammailija, 14.4.2008 20:48:
*pähkinöil* *pähkinöil*



Jes! Kesällä saadaan nähdä hyvän näköstä ruhoa liikenteessä.*super*
Vielä kun sais piiskattua itteeni vetämään vähän kovempaa ja vähän pidempään.
Jammailija

Posts: 3,224

#1249 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Claudi0, 14.4.2008 21:14:
Vielä kun sais piiskattua itteeni vetämään vähän kovempaa ja vähän pidempään.


Vähäks repesin ku luin tän! Ens vloppuna voidaan piiskailla toisiamme entistä pitkäkestoisimpiin suorituksiin tanssilattial*nauru*! *piiskail*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Claudi0

Posts: 255

#1250 • • Claudi0 d a n c e m a c h i n e s

Jammailija, 14.4.2008 21:19:
---
Claudi0, 14.4.2008 21:14:
Vielä kun sais piiskattua itteeni vetämään vähän kovempaa ja vähän pidempään.

---

Vähäks repesin ku luin tän! Ens vloppuna voidaan piiskailla toisiamme entistä pitkäkestoisimpiin suorituksiin tanssilattial*nauru*! *piiskail*



Oota vaan joudut laittaa kaiken likoon pysyäkses mun tahdissa. Kun sä oot viettäny leffailtoja, niin mä oon ollu tiukasti radalla reenaamassa. *nauru*

Nähdään onko opettajasta oppilaalle.
Jammailija

Posts: 3,224

#1251 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Claudi0, 14.4.2008 21:35:
---
Jammailija, 14.4.2008 21:19:
---
Claudi0, 14.4.2008 21:14:
Vielä kun sais piiskattua itteeni vetämään vähän kovempaa ja vähän pidempään.

---

Vähäks repesin ku luin tän! Ens vloppuna voidaan piiskailla toisiamme entistä pitkäkestoisimpiin suorituksiin tanssilattial*nauru*! *piiskail*

---


Oota vaan joudut laittaa kaiken likoon pysyäkses mun tahdissa. Kun sä oot viettäny leffailtoja, niin mä oon ollu tiukasti radalla reenaamassa. *nauru*

Nähdään onko opettajasta oppilaalle.


Jahas, se on siis näytettävä juniorille kaapin paikka! Haaste otettu vastaan. Ja btw: Ny meni ihan offtopiciks tää spedeily*nauru*. Tai no, treeniähän se on ratakin, joten what the hell*hih*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Jago

Posts: 4,039

#1252 • • Jago un-trained monkee
Onko noista goodnight-protskuista jotain käytännön iloo tai haittaa?

Itte en oo suinkaan alkanut syömään terveellisemmin vaan mässänny enemmän, joten en haluu vetää aivan turhaa energiaa kehoon.

Tollasen aminohappovalmisteen ostin kanssa ja siihen oon ollu tyytyväinen, joskin sen alasvetäminen on yhtä tuskaa. Funlight kyllä pittää sen maun, mutta en tiedä mitään, mikä peittäisi funlightin maun*sars*

Oon suhteellisen luottavainen siihen, että kerkeen päästä ees jonkinmoiseen kesäkuntoon.


ps.kauheen kallista tää koko touhu*blush*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#1253 • • niomic Guest

Jago, 14.4.2008 23:01:
Onko noista goodnight-protskuista jotain käytännön iloo tai haittaa?

Itte en oo suinkaan alkanut syömään terveellisemmin vaan mässänny enemmän, joten en haluu vetää aivan turhaa energiaa kehoon.

Tollasen aminohappovalmisteen ostin kanssa ja siihen oon ollu tyytyväinen, joskin sen alasvetäminen on yhtä tuskaa. Funlight kyllä pittää sen maun, mutta en tiedä mitään, mikä peittäisi funlightin maun*sars*

Oon suhteellisen luottavainen siihen, että kerkeen päästä ees jonkinmoiseen kesäkuntoon.


ps.kauheen kallista tää koko touhu*blush*



Mikäli treeniä piisaa, on sekä illalla että _heti_ aamulla ihan hyväkin vetää proteiinia kehoon, mutta ei suinkaan hiilareita, niistä kun ei nukkuessa ole pahemmin iloa :/

Itsellä ainakin auttanut huomattavasti fiilikseen ku vetää heti aamulla patukan veden kanssa ja sit suihkuun. Sen jälkeen voi sit rauhassa väsää ns. oikeen aamupalan :]

Heh, imo funlight on itsessään niin yrseetä, etten ymmärrä kuinka jengi sillä lähtee jotain muuta peittelemään :D Ehkä karsein makeutusaineilla makeutettu litku ikinä ;<
Jusuplussa

Posts: 1,292

#1254 • • Edited Jusuplussa UG-///
Mä kyllä jättäisin ne aminohappovalmisteet sinne hyllylle ja kunnon safkalla ja järkevällä treenillä ne tulokset tehdään. Palkkari nyt on ihan fiksu veto, mutta eipä noita muita oikeesti paljon tarvitse.

Hera, malto, kreatiini, vitskut ja rasvat. Tossa noi tärkeimmät.

edit: jos on vaikeuksia vetää aamulla suurta määrää safkaa, niin tehosekotin on aika rokrok. Menee meinaa aika vaivatta se purkki rahkaa, pari 2dl juguu, 3dl kaurahiutaleita, banaani ja maitoa päälle. Tosta tulee sellanen 5-7dl juoma, jonka juo hetkessä.
S-T

Posts: 1,195

#1255 • • Edited S-T Pieni
Noniih. Viime kesänä ja syksyllä tulehtu kumpikin olkapää vuoronperään eri kohdasta ja siitä on toivuttu pikkuhiljaa. Tän alkuvuoden aikana on jo venähtäny kumpikin takareisi... Forkut on ihan jumiset ja mitäköhän vielä... Pitäisiköhän tästä nyt sitten oppia jotain? *igor*

Salitreenailu on nykyään ~3 krt/vko jotain mikä milloinkin tuntuu hyvältä, eikä satu. Kuntouttavan olkapää-kiertäjäkalvosin-treenin teen pariin kertaan viikossa ja tuntuu, että sitä tehdessä olkapäät onkin yhtäkkiä kasvanu paljon enemmän kuin koskaan aiemmin normaalilla olkapäätreenillä :)

Kevään kunniaksi siistin myös vähän ruokavaliota ja teen pari kertaa viikossa intervalleja joko crossarilla tai soutulaitteella. Sit on pari tanssituntia viikossa. Tarkoitus olisi vähän tiivistyä, vaikka en halua ajatella varsinaisesti laihduttavani, kun ei siihen oikeaa tarvetta ole.

Liikkuminen on kaikista, osittain voitetuista, vastoinkäymisistä huolimatta (tai niiden takia?) pitkästä aikaa superkivaa ja kehitystä tuntuu tulevan. Etenkin noi intervallit on tosi palkitsevia, kun mulla oli alussa niin huono aerobinen kunto ja se on kasvanu kohisten. *hihu* *jiihaa*

--
Pieni on kaunista.

isokeksi

Posts: 260

#1256 • • isokeksi iskekosi
Miks se aina menee niin, että kun saa kunnon treenibuustin päälle ni sit iskee joku flunssa tms, joka estää hyvän treenin tai jopa treenin kokonaan jos menee ihan petikuosiin!
$

Posts: 1,802

#1257 • • $ Destination weekend!
Vuoden tauko Kisiksen salilta päättyi eilen.

Eli uudestaan vaan. Ystävän kanssa motivoisi käymään useammin.

Hinta/laatu sitäkin enemmän :)
mariq

Posts: 2,154

#1258 • • mariq

isokeksi, 13.5.2008 14:07:
Miks se aina menee niin, että kun saa kunnon treenibuustin päälle ni sit iskee joku flunssa tms, joka estää hyvän treenin tai jopa treenin kokonaan jos menee ihan petikuosiin!


Word.

nimim. taas se flunssa päällä *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1259 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

mariq, 13.5.2008 14:26:
---
isokeksi, 13.5.2008 14:07:
Miks se aina menee niin, että kun saa kunnon treenibuustin päälle ni sit iskee joku flunssa tms, joka estää hyvän treenin tai jopa treenin kokonaan jos menee ihan petikuosiin!

---

Word.

nimim. taas se flunssa päällä *igor*



täällä yks kans o/ ihan hillitön draivi liikkumisen suhteen, kunnes tuli vapun juomaputki (*nauru*) ja siihen pitkittynyt flunssa päälle. Vieläkin saikulla *igor* kesäänkään ei oo pitkä aika, joten nyt pitäs olla treenaamassa kesäkuntoon niinkun olis jo...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1260 • • Kon-tiki The Unsinkable

Hyzenthlay, 13.5.2008 14:43:
---
mariq, 13.5.2008 14:26:
---
isokeksi, 13.5.2008 14:07:
Miks se aina menee niin, että kun saa kunnon treenibuustin päälle ni sit iskee joku flunssa tms, joka estää hyvän treenin tai jopa treenin kokonaan jos menee ihan petikuosiin!

---

Word.

nimim. taas se flunssa päällä *igor*

---


flunssa päälle. Vieläkin saikulla *igor* kesäänkään ei oo pitkä aika, joten nyt pitäs olla treenaamassa kesäkuntoon niinkun olis jo...



+1 kaikkiin. Räkälentää ja hyvä kun jaksaa tuolilta nousta pökertymättä *sars*