puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,041,887 views

Pocambo

Posts: 50

#661 • • Pocambo

embie, 26.1.2006 20:17:
Olisko antaa mitään suosituksia hyvistä kuntosaleista, missä kohtuulliset hinnat/opiskelija-alennus? Ekaa kertaa olisin lähdössä kaverin kanssa kokeilemaan täällä päin maata ja ollaan vähän sormi suussa noitten kanssa... Mitään kalliita jäsenmaksuja ei haluttais alkaa maksamaan kun ei välttämättä ole aikaa tai mahdollisuutta käydä säännöllisesti ja "koko rahan edestä".



Motivus on hyväks todettu
Ova

Posts: 220

#662 • • Ova

embie, 26.1.2006 20:17:
Olisko antaa mitään suosituksia hyvistä kuntosaleista, missä kohtuulliset hinnat/opiskelija-alennus? Ekaa kertaa olisin lähdössä kaverin kanssa kokeilemaan täällä päin maata ja ollaan vähän sormi suussa noitten kanssa... Mitään kalliita jäsenmaksuja ei haluttais alkaa maksamaan kun ei välttämättä ole aikaa tai mahdollisuutta käydä säännöllisesti ja "koko rahan edestä".



Ite oon käyny jo monta vuotta Töölö-Gymillä ja oon tykänny paikasta. Heillä on myös ihan hyvä opiskelija hinta (esim. SAMOK kortilla saa vielä edullisemmin). Heillä ei myöskään ole mitään liittymismaksuja. Paikka on iso ja siellä on laitteita jokaiseen makuun. Sieltä löytyy myös spinningit ja bicit. Käy kattoo vaikka lisäinfoa www.toologym.fi.
Jos etsii halpaa salia, niin kisahalli on sit tosi edullinen. Ite en oo käyny siellä, mutta eiköhän sielläkin oo ihan ok laitteet.

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

Hansu

Posts: 481

#663 • • Edited Hansu

embie, 26.1.2006 20:17:
Olisko antaa mitään suosituksia hyvistä kuntosaleista, missä kohtuulliset hinnat/opiskelija-alennus?


Jos salin trendikkyydestä ei ole väliksi niin kipinkapin metroon ja pois Myllypuron asemalla. Siinä on aivan aseman kyljessä kiinni Liikuntamylly, jossa on iso sali ja hinnat mitä parhaimmat opiskelijan kukkarolle: viikolla ennen klo 16 maksaa 1e, muina aikoina 2e. Itse olen viihtynyt tuolla oikein hyvin eikä kukkarokaan ole keventynyt kovin paljoa.

Edit: hinnat ovat siis per 2 h. Taitaa tuolla olla jonkinlainen kuukausikorttikin, mutta itse olen tyytynyt pelkkiin kertamaksuihin.
embie

Posts: 531

#664 • • embie Shwoopsie poo
Suur kiitos vinkeistä!! pitää ehdottaa kaverille kans... ja huomenna jumppaamaan *joo*
KooKie

Posts: 4,338

#665 • • KooKie aka. Petress Pan
Eilen sitouduin vuoden jäsenyyteen Matinkylän Forever-Clubille. Se ois sit seitsemän hynää sen siliän tie, mutta näillä ehdoilla vois kuvitella motivaation pitävän summan arvosta: Mami lupasi maksaa 2/3 jos käyn koko vuoden aktiivisesti, muuten menee kaikki omasta pussista.

Maanantaina soittais omaohjaaja tosta ohjelman tekemisestä. Oon aika innoissaan, kun vihdoinkin saan itseni liikenteeseen pitkän ajan jälkeen... Ja ai hitto, että rakastan sitä fiiwistä salin jälkeen, taas tänään sai maistella sitä *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

SpeedHawk

Posts: 152

#666 • • SpeedHawk
Meinasin alkaa käymään 3krt viikko mutta eilen tuli todettua että taiji-kurssin (2krt) viikossa ei vaan mahdu raudan nostamista noin paljon viikkoon - muuten oon ihan jumissa noissa kiinalaisen aamuvoimistelun harjoituksissa. Ehkis sit pitäydyn pariin kertaan viikossa..

..ja yliopiston salilla tietes. Opiskelija-edut rok :).

-SpeedHawk
Waldo

Posts: 72

#667 • • Waldo

KooKie, 26.1.2006 22:16:
Eilen sitouduin vuoden jäsenyyteen Matinkylän Forever-Clubille. Se ois sit seitsemän hynää sen siliän tie, mutta näillä ehdoilla vois kuvitella motivaation pitävän summan arvosta: Mami lupasi maksaa 2/3 jos käyn koko vuoden aktiivisesti, muuten menee kaikki omasta pussista.

Maanantaina soittais omaohjaaja tosta ohjelman tekemisestä. Oon aika innoissaan, kun vihdoinkin saan itseni liikenteeseen pitkän ajan jälkeen... Ja ai hitto, että rakastan sitä fiiwistä salin jälkeen, taas tänään sai maistella sitä *sydän*




huh huh.. 700.- *eiei* no eihän se tietenkään ole kuin 84 ekee kuussa.. mutta silti kallista.. *hmph* no ainakin luulis motivoivan. *hymy*
remotion

Posts: 5,283

#668 • • remotion nostatus guru

enrg, 24.1.2006 21:32:
missäs te kalliolaiset lennkeilette talvella? meinas henki lähteä kun kävin lenkkipolulla. suht liukasta oli...



En ole Kalliolainen, mutta käyn juoksemassa hiihtoladulla, eli pururadalla.
Tosi rankkaa juosta raskaissa kengissä ja paksussa lumessa.
Tosin pari viikkoa sitten se oli ihan kiiltävää jäätä koko 3,5km lenkki, silloin piti juosta sitä polun reunaa ja metsän puolella, rankkaa sekin.
KooKie

Posts: 4,338

#669 • • KooKie aka. Petress Pan

Waldo, 27.1.2006 09:03:
---
huh huh.. 700.- *eiei* no eihän se tietenkään ole kuin 84 ekee kuussa.. mutta silti kallista.. *hmph* no ainakin luulis motivoivan. *hymy*



Kumman laskupää meillä flippaa, kun ainakin ilmoitettu kk -maksu on sen 50-60ököä? Ja joo onhan se silti suht kallista, mutta mä oonkin välineurheilija *nauru* ...ja onneks tää on vielä tätä pappa betala meininkiä, niin ei omassa selkänahassa tunnu niin pahasti. Hävettääkin vähän. *blush*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Waldo

Posts: 72

#670 • • Waldo

KooKie, 27.1.2006 09:32:

Kumman laskupää meillä flippaa, kun ainakin ilmoitettu kk -maksu on sen 50-60ököä? Ja joo onhan se silti suht kallista, mutta mä oonkin välineurheilija *nauru* ...ja onneks tää on vielä tätä pappa betala meininkiä, niin ei omassa selkänahassa tunnu niin pahasti. Hävettääkin vähän. *blush*



Hups.. minun moka *toktok* joo eihän se ole kuin 58 kuussa.. *nauru* ei aina toi pää pelaa..
Kate

Posts: 186

#671 • • Kate
Käyn Zelluloosissa noin 3 x vko. Tulevaisuudessa, kun saan muodostettua itselleni kunnon ohjelman ja kokemusta on enemmän, käyntikertoja on tarkoitus lisätä.

Paikkana Zellukas on ihan ok ja hintakaan ei päätä huimaa (kk alkaen 500 eek, halvennuksia erilaisilla jäsenkorteilla).

Ollessani työmatkoilla Hkissa paikkana on Hertsikan SATS, sopivasti matkan varrella ennen duuniin menoa.
Trixie

Posts: 1,342

#672 • • Trixie
Dodii, jos nyt sais vihdoinkin ittensä taas kunnolla liikkeelle tuon flunssan jälkeen. Salikortti tuli uusittua ja nyt otin siihen lisäksi myös kaikki mahdolliset jumpat eli ei enää mitään perus salitreenii. Sunnuntaisin ois fitness boxing ja melkein joka päivä mahd. spinningii ym. Pitää vaan nyt miettii mihin sitä itteään tunkee ja ne lepopäivätkin pitäis sijoittaa sillai mukavasti*joo*

Toivottavasti sit kesäl kelpaa kuljeskella mekois ym. simpsakoil sääril*tirsk*

--
face your fears and live your dreams

La Petite

Posts: 1,160

#673 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Trixie, 28.1.2006 11:14:
Dodii, jos nyt sais vihdoinkin ittensä taas kunnolla liikkeelle tuon flunssan jälkeen. Salikortti tuli uusittua ja nyt otin siihen lisäksi myös kaikki mahdolliset jumpat eli ei enää mitään perus salitreenii. Sunnuntaisin ois fitness boxing ja melkein joka päivä mahd. spinningii ym. Pitää vaan nyt miettii mihin sitä itteään tunkee ja ne lepopäivätkin pitäis sijoittaa sillai mukavasti*joo*

Toivottavasti sit kesäl kelpaa kuljeskella mekois ym. simpsakoil sääril*tirsk*



*aplodit* hieno päätös! Tosin neiti on kyl tälläkin hetkellä jo kovin simpsakka *tirsk*

--
Rem tene, verba seqventur

Jammailija

Posts: 3,224

#674 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Nyt päässy parin vuoden sisällä lössähtämään enemmän tai vähemmän, mut onnex puntti-innostus alkoi taas tos 3 vkoa sitten.Nyt treenataan vaimon kans Myllypuron Blue fitnesillä 4x/vko ja laitettiin ruokavaliokin aikalailla kondikseen. Kaveri on personal trainer ja koittaa osua samaan aikaan salille ruoskimaan painoja mulle telineisiin*hikoil*.

Eli vankka tavoite päästä kesäksi kovaan kuntoon ja tulen siinä onnistumaan*joo*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

flygfisk

Posts: 327

#675 • • flygfisk
Täällä kun jengi on puhunut, että uudet juoksukengät ovat saaneet ihmeitä aikaan, niin itse löysin juoksusukat omaan välineistööni kk sitten ja meno on kyllä huomattavasti maistuvampaa kuin ennen. Muille tämä saattaa olla itsestään selvää kauraa, mutta itse vedin ennen tavallisilla ohuilla urheilusukilla ja ero nykyiseen on kuin yö ja päivä.
Avatar
#676 • • infiana Guest
Tässä tulee ihan huono omatunto kun lukee näitä postauksia...
No huomenna meen ekaa kertaa salille, ja aion käydä sen kolme kertaa viikossa, ja jatkaa pilatesta kotona. Saan käydä ilmaseks duunissa salilla, eli ei maksa mittään, ja pilates-dvd on tosi hyväksi todettu, ja myös erittäin koukuttava. Eli voi jumpata kotona kun ei kerkeä salille, niin ei tuu yhtä huono omatunto.
Menisin jo tänään, mutta heräsin puol kolmelta yöllä, enkä saanu unta enää, joten täytyy päästä kotiin nukkumaan.

Kyllä tästä vielä vauhtiin päästään. Kun saa vaan rutiinit istutettua.
hrdkvr

Posts: 3,929

#677 • • hrdkvr KURGO
ostin diet boost nappeja..

huhh

en ole elämässäni käyttänyt kofeiinia kun kolassa.. ja nyt kun napissa on 250 mg ja 3 vetää tyhjään mahaan niin johan kädet vapisee..

loistava efen korvike ennen treeniä!

--
-keep it hard-

flygfisk

Posts: 327

#678 • • flygfisk

hardikaveri, 30.1.2006 12:36:
ostin diet boost nappeja..

huhh

en ole elämässäni käyttänyt kofeiinia kun kolassa.. ja nyt kun napissa on 250 mg ja 3 vetää tyhjään mahaan niin johan kädet vapisee..

loistava efen korvike ennen treeniä!



Pacifiquessa über timmissä kunnossa? :D
hrdkvr

Posts: 3,929

#679 • • hrdkvr KURGO

flygfisk, 30.1.2006 12:43:
---
hardikaveri, 30.1.2006 12:36:
ostin diet boost nappeja..

huhh

en ole elämässäni käyttänyt kofeiinia kun kolassa.. ja nyt kun napissa on 250 mg ja 3 vetää tyhjään mahaan niin johan kädet vapisee..

loistava efen korvike ennen treeniä!

---


Pacifiquessa über timmissä kunnossa? :D


pitäis viel 7kg saada pois niin olis pinqee..
nyt on sellanen ok mut ihrakerros päällä.. :D
pudotin 10 kg.. ja sit tuli keittiörempan aikaan +5kg takas 2vk!!!

nyt taas low carbs +puntti..

katotaan kesällä sit olisko ollu tarpeeks motivaatioo..


muija vetää kyl hyvin.. housut jää pieneks kokoajan.. kielsin ostamasta jo uusia :D kunnes rauhoittuu toi hoikistuminen

--
-keep it hard-

Avatar
#680 • • Annakins Guest
Mä käyn vesijuoksemassa, kuntosalilla ja aerobicissa 3-5 kertaa viikossa. Juoksemista en voi sietää, mutta se johtuu osittain siitä, et joka ikinen pari juoksulenkkareita, joita oon kokeillu, aiheuttaa helvetillisen poltteen jalkapohjiin parissa minuutissa (hokkareissa sama juttu). Eli pitäs varmaan teettää kengät tai pohjalliset mutta kun ei juoksu innosta niin en viitsi..

Se on vaan aina niin loistava olo kun urheilemisen jälkeen tulee kotiin ja on vieläkin energiaa tehdä mitä vaan *hymy*