puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,052,707 views

-***-

Posts: 18

#1301 • • -***-

VaLa, 20.9.2008 20:04:
Mä oon ollu huomaavinani, että kun lihakset kasvaa niin käytöstavat katoaa. Jotkut kävelee sielä niin kuin omistaisivat koko paikan ja ei väistetä yhtään. Kai niitä kannattaa väistää kun ei tiedä yhtään mitä nappeja ne vetää. Tarkoitan nyt näitä TODELLA KAAPPEJA.

ei sinne kannata mennä pelkäämään. *hih* Jouillakin on totta asenne ongelma, se on vähän ku jotkut rikkaat leuhkis leluillaan, joillakin nousee kusi päähän, mut ne myös arvostaa sitä että jos sä sanot niille, suoraan, et vittu vaikka sä iso ootki, niin käytä tällä kertaa päätäs ja tajua antaa tilaa, tai mä tiputan sut *joo*
Avatar
#1302 • • Edited niomic Guest

Juhgu, 20.9.2008 20:22:
Salilla ei jaxa käydä, mut 100 push-ups program on menossa. *hihu* Kiva ohjelma ei-niin-tarmokkaasti kuntoilevalle; motivoiva eikä vie paljoa aikaa.



Suosittelisin kyl ton ohjelman ohella tekemään edes jonkinlaista soutuharjoitetta jne. Muuten menee helposti epätasapainoon rinta- ja etuhartia-alueet ja epätasapaino vetää niskaa ja hartioita eteenpäin, huonontaen ryhtiä. Eli vetotreeniä hartioille ja yläselälle, lapaluut yhteen paukkumaan ;) Välttyy myös helpommin vammoilta kun tasapaino pysyy.

Itsellä on menossa tällä hetkellä ringsien kanssa:

http://www.ringtraining.com/articles/workouts/100-pushups-workout.html

Ja teen aina noiden välissä tavallaan vastakkaisliikkeen alhaaltapäin vetäen, siinä tulee jos jonkinmoista soutua ja vetoa ja lopputulos on paljon miellyttävämpi kuin aikoinaan vaan noita punnerruksia tehneenä.

(en kyllä todellakaan vedä yhtä alhaalla ku toi äijä :D)

Ringsit kyl muutenkin jees, ku parantaa niin paljon tukilihaksia ja täten lihaksiston tasapainotus- ja tukikykyä. Pitäis vielä saada kattoon kiinni jos jaksais, tällä hetkellä on leuanvetotangossa ja toimii kyl tohon ihan riittävästi. Krusifiksia ei vaan voi treenaa oikein >;)
Avatar
#1303 • • niomic Guest

Bio, 20.9.2008 19:53:
Joo, samaa mieltä tosta pelleilystä. Vituttaa kun luetaan lehtiä, katotaan tv:tä ja näin sit istutaan siin laitteessa puol tuntii. Tehdään se liikesarja ja lähetään pois, ei sen vaikeampaa. Sit sen jälkeen voi mennä jonnekin nurkkaan lueskelee niitä lehtiä jos se on niin siistiä salilla lukea niitä. Muutaman kerran oon menny kysymään et voinko tehdä välissä kun joku siin lueskelee lehtiä ni sit katotaan vittumaisena ja kauhistuksen välimuotona :D



Itsekin aikoinaan puristina olen tullut siihen tulokseen, että parempi vaan et kaikki käy siellä _edes_ omalla tyylillään. Et jos joku haluaa tehdä punnerruksensa silleen et ne ei mene maihin asti ja sanoo et teki taas tänään 100, ni hienoa, vaikka ne ei mun kirjoissa ookkaan mitään kunnon punnerruksia :) Sentään tuli tehtyä 100 puolikasta, eikä ko. henkilöä välttis kiinnosta tehdä esim. edes 50 kunnollista.

Mut joo, on vähän shittiä ku jengi valtaa erinäisiä penkkejä lueskeluun. Tosin enpä oo enää pitkään aikaan tykänny käydä puntilla, joten ei ole näitä ongelmia. Himas voin rauhassa vääntää eri apuvälineillä itselleni maistuvammat treenit, popittaa täysii hyvää musaa ja lueskella forumeita hetken liikkeiden välissä :P Vaikee uskoo et palaisin enää puntille koskaan.
ValaX

Posts: 3,891

#1304 • • ValaX
Mitä kokemuksia jengillä on siitä että pyytää jotain vierasta varmistamaan. Suostutannko auliisti vai kunka? Mul olis ollu tänää edessä mm. penkkipunnerrus ja ranskalainen punnerrus joihin sitä varmistusta tarvii. Kaveri ei päässy lähtee, joten tuli yks ylimääränen välipäivä.
ValaX

Posts: 3,891

#1305 • • ValaX
Joillekkin on näköjään vaikeeta ymmärtää, että he eivät ole salin ainoita käyttäjiä kun varaavat itselleen kahta paikkaa kerralla *senkin*
Ihan oma ryhmänsä ovat sitten ne kaiken tieltään jyräävät akressiiviset nappipäät*senkin*
Tänään näin jotain todella freesiä, nimittäin ainakin mulle ihan uusinta uutta on kuntopyörän pitäminen vaatetelineenä
Worin

Posts: 526

#1306 • • Worin

VaLa, 27.9.2008 20:35:
Mitä kokemuksia jengillä on siitä että pyytää jotain vierasta varmistamaan. Suostutannko auliisti vai kunka? Mul olis ollu tänää edessä mm. penkkipunnerrus ja ranskalainen punnerrus joihin sitä varmistusta tarvii. Kaveri ei päässy lähtee, joten tuli yks ylimääränen välipäivä.



Omalla kohdalla on ainakin toiminu. Meet pyytää vaan sellaselta tyypiltä joka näyttää siltä et se on ennenkin nähny isoja painoja.

Jos joku käyttää jotain kikkaretta niin voi aina sanoo et siirtää ne romunsa pois siitä. En oo ikinä törmänny huonoon käytökseen missään. (tai olen kun joku vitun akka tunki ittensä liikeradan tielle). Mut normaalisti puhumisen vähäisyys on enemmän ongelma kun sen liiallisuus, et suu auki vaan ja tilaa löytyy kyl. En tiedä mis reenailet mut itte oon ainakin saanu aina tilaa kun se on vaan ollu mahdollista.
mehukatti

Posts: 335

#1307 • • mehukatti dude

VaLa, 20.9.2008 20:04:
Mä oon ollu huomaavinani, että kun lihakset kasvaa niin käytöstavat katoaa. Jotkut kävelee sielä niin kuin omistaisivat koko paikan ja ei väistetä yhtään. Kai niitä kannattaa väistää kun ei tiedä yhtään mitä nappeja ne vetää. Tarkoitan nyt näitä TODELLA KAAPPEJA.



Kannattais vaihtaa jonnekin isoon ketjusaliin (Sats, Elixia, whatnot.) missä ei tollasta näy lainkaan.
ValaX

Posts: 3,891

#1308 • • ValaX

Worin, 4.10.2008 20:45:
---
VaLa, 27.9.2008 20:35:
Mitä kokemuksia jengillä on siitä että pyytää jotain vierasta varmistamaan. Suostutannko auliisti vai kunka? Mul olis ollu tänää edessä mm. penkkipunnerrus ja ranskalainen punnerrus joihin sitä varmistusta tarvii. Kaveri ei päässy lähtee, joten tuli yks ylimääränen välipäivä.

---


Omalla kohdalla on ainakin toiminu. Meet pyytää vaan sellaselta tyypiltä joka näyttää siltä et se on ennenkin nähny isoja painoja.

Jos joku käyttää jotain kikkaretta niin voi aina sanoo et siirtää ne romunsa pois siitä. En oo ikinä törmänny huonoon käytökseen missään. (tai olen kun joku vitun akka tunki ittensä liikeradan tielle). Mut normaalisti puhumisen vähäisyys on enemmän ongelma kun sen liiallisuus, et suu auki vaan ja tilaa löytyy kyl. En tiedä mis reenailet mut itte oon ainakin saanu aina tilaa kun se on vaan ollu mahdollista.


No ranskalaiseenhan sitä varmistusta ei tarvii. Penkkipunnerruksesta selvisin tänään ilman apua kun en yrittäny rikkoa ennätyksiä.
ValaX

Posts: 3,891

#1309 • • ValaX
---


Kannattais vaihtaa jonnekin isoon ketjusaliin (Sats, Elixia, whatnot.) missä ei tollasta näy lainkaan.
[/quote]
Onneks nää tapaukset on kumminkin aika vähissä...
anis

Posts: 2,451

#1310 • • anis
Juu no Elixiassa en oo kyl törmänny tollasiin pullistelijoihin, tai ainakaan ärhäköihin sellaisiin*hih*. Olin tänään personal trainerilla, se teki mulle uuden treeniohjelman jumppapallon kanssa, ihanan tehokasta! :)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Wiko

Posts: 185

#1311 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Hmmm, pitäisköhän sitä alkaa taas oikeen treenaileen...syksy menny tässä lähinnä ylläpidon merkeissä tai oikeestaan laskusuhdannetta vastaan taistellessa. Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*
AnderS

Posts: 470

#1312 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Wiko, 13.10.2008 20:58:
Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*



Sä tiedät vastauksen tähän:D
ValaX

Posts: 3,891

#1313 • • ValaX

Wiko, 13.10.2008 20:58:
Hmmm, pitäisköhän sitä alkaa taas oikeen treenaileen...syksy menny tässä lähinnä ylläpidon merkeissä tai oikeestaan laskusuhdannetta vastaan taistellessa. Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*



Et kai sä meinaa antaa päästää kroppaas rupsahtaa... Oli meinaan ihan kiitettävästi lihaa sun profiilin kuvassa...
Wiko

Posts: 185

#1314 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

AnderS, 13.10.2008 21:04:
---
Wiko, 13.10.2008 20:58:
Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*

---


Sä tiedät vastauksen tähän:D



LOOOOL, ei AnderS...tällä kertaa en tarkota sitä *lmao*
AnderS

Posts: 470

#1315 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Wiko, 13.10.2008 21:06:
---
AnderS, 13.10.2008 21:04:
---
Wiko, 13.10.2008 20:58:
Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*

---


Sä tiedät vastauksen tähän:D

---


LOOOOL, ei AnderS...tällä kertaa en tarkota sitä *lmao*



No yksi konsti löytyy varmasti. mä voin lähettää sulle kunnon poseeraus kuvia itestäni ku oon noin vuoden keränny "massaa". Jos siitä ei kipinää irtoa nii sitte ei mistään:D
Wiko

Posts: 185

#1316 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

AnderS, 13.10.2008 21:11:
---
Wiko, 13.10.2008 21:06:
---
AnderS, 13.10.2008 21:04:
---
Wiko, 13.10.2008 20:58:
Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*

---


Sä tiedät vastauksen tähän:D

---


LOOOOL, ei AnderS...tällä kertaa en tarkota sitä *lmao*

---


No yksi konsti löytyy varmasti. mä voin lähettää sulle kunnon poseeraus kuvia itestäni ku oon noin vuoden keränny "massaa". Jos siitä ei kipinää irtoa nii sitte ei mistään:D



Mut miks lähettää niit suoraan mulle ku voit liittää kunnon posekuvan sun profiiliis *vink*
AnderS

Posts: 470

#1317 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Wiko, 13.10.2008 21:13:
---
AnderS, 13.10.2008 21:11:
---
Wiko, 13.10.2008 21:06:
---
AnderS, 13.10.2008 21:04:
---
Wiko, 13.10.2008 20:58:
Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*

---


Sä tiedät vastauksen tähän:D

---


LOOOOL, ei AnderS...tällä kertaa en tarkota sitä *lmao*

---


No yksi konsti löytyy varmasti. mä voin lähettää sulle kunnon poseeraus kuvia itestäni ku oon noin vuoden keränny "massaa". Jos siitä ei kipinää irtoa nii sitte ei mistään:D

---


Mut miks lähettää niit suoraan mulle ku voit liittää kunnon posekuvan sun profiiliis *vink*



Heti ku valkoinen laardi on IN, niin mä voin sen vaikka tehdäkki*nauru* Mä oon kuullu että japanissa sumot on kovaa valuuttaa mimmien keskuudessa. Ainut mikä multa enää puuttuu sumostatuksesta on se kahdeksan metrin vaippa ja letti:D
Wiko

Posts: 185

#1318 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

AnderS, 13.10.2008 21:17:
---
Wiko, 13.10.2008 21:13:
---
AnderS, 13.10.2008 21:11:
---
Wiko, 13.10.2008 21:06:
---
AnderS, 13.10.2008 21:04:
---
Wiko, 13.10.2008 20:58:
Mistähän vaan löytäs taas sellasen kunnon kipinän mikä on joskus ollu...*ding*

---


Sä tiedät vastauksen tähän:D

---


LOOOOL, ei AnderS...tällä kertaa en tarkota sitä *lmao*

---


No yksi konsti löytyy varmasti. mä voin lähettää sulle kunnon poseeraus kuvia itestäni ku oon noin vuoden keränny "massaa". Jos siitä ei kipinää irtoa nii sitte ei mistään:D

---


Mut miks lähettää niit suoraan mulle ku voit liittää kunnon posekuvan sun profiiliis *vink*

---


Heti ku valkoinen laardi on IN, niin mä voin sen vaikka tehdäkki*nauru* Mä oon kuullu että japanissa sumot on kovaa valuuttaa mimmien keskuudessa. Ainut mikä multa enää puuttuu sumostatuksesta on se kahdeksan metrin vaippa ja letti:D



No hei, jos mä lupaan jeesaa sua siin sen verran että hommaan sulle sen vaipan ja tupeen ni saadaan sulle sit se status *joo*
AnderS

Posts: 470

#1319 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Wiko, 13.10.2008 21:21:
---
AnderS, 13.10.2008 21:17:
---
Wiko, 13.10.2008 21:13:
---
AnderS, 13.10.2008 21:11:
---
Wiko, 13.10.2008 21:06:
---
AnderS, 13.10.2008 21:04:
---
Wiko, 13.10.2008 20:58:

No hei, jos mä lupaan jeesaa sua siin sen verran että hommaan sulle sen vaipan ja tupeen ni saadaan sulle sit se status *joo*



ei kiitti ei!:D Mä pysyn ny tässä suunnitelmassa minkä oon aloittanu, eli kesäkunto vuodelle 2009. Muistaakseni tuli nostettua panokset kattoon*vink*