puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,052,694 views

La Petite

Posts: 1,160

#1621 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

T-Justice, 15.5.2009 09:54:
---
La Petite, 15.5.2009 09:52:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:51:
Tarviiko massanlisääjiä oikeesti monikaan? Ts. eikö normiruuasta saa tarpeeksi kaloreita jotta paino nousee?
Mulla ja monella muulla tuntemallani ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia painon nousun kanssa *ding*

---


Sinä ja moni muu ette ole kaikki :D eli kyllä, jotkut tarvitsevat ihan oikeasti massanlisääjiä.

---


eli jotkut ei vaan syö tarpeeksi kaloreita, ei massblastit mitää ihmeaineta ole *nauru*


Mä ihan NIINQ aikuisten oikeesti tiedän tyyppejä, jotka vetää hitosti safkaa JA massaa ja silti hädin tuskin paino nousee, koska kuluttavat niin hitosti.
MÄ en kyl lisämassaa kaipaa :D

--
Rem tene, verba seqventur

T-Justice

Posts: 892

#1622 • • T-Justice

hrdkvr, 15.5.2009 09:54:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:51:
Tarviiko massanlisääjiä oikeesti monikaan? Ts. eikö normiruuasta saa tarpeeksi kaloreita jotta paino nousee?
Mulla ja monella muulla tuntemallani ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia painon nousun kanssa *ding*

---


Kunnon kiireiset karpaasit eivät omaa kannettavaa hellaa. Mikro ruoatkin ovat epäterveellisiä. Siksi massanlisääjät ovat helppo tapa nauttia kaloreita terveellisesti ja nopeasti.



massalisääjien hiilarit on MALTOA suurimmassa osassa valmisteista ja täten niiden hillareiden terveellisyys on hieman kyseenalaista vrt. esim. täysjyvätuotteiden hiilarit.
hrdkvr

Posts: 3,929

#1623 • • hrdkvr KURGO
Kato kehonrakentajilla on kausi ajattelu. Ensiksi massakaudella kerätään lihasmassa isoilla kaloreilla (miinuskaloreilla lihakset ei kasva) ja sitten kiinteytyskaudella jumpataan ylimääräset läskit pois.

--
-keep it hard-

T-Justice

Posts: 892

#1625 • • T-Justice

OlliS, 15.5.2009 09:57:
"Massanlisääjät" lisäävät karkeasti ottaen läskin kertymistä ja turvotusta. Mitään oikeaa lihaskasvuhyötyä siitä ei ole vrt. laadukas ruoka + proteiinilisä esim. herasta ja kaseiinista.



tätä juuri tarkoitin *piis*
T-Justice

Posts: 892

#1626 • • T-Justice

hrdkvr, 15.5.2009 09:57:
Kato kehonrakentajilla on kausi ajattelu. Ensiksi massakaudella kerätään lihasmassa isoilla kaloreilla (miinuskaloreilla lihakset ei kasva) ja sitten kiinteytyskaudella jumpataan ylimääräset läskit pois.



joo tämän tiesinkin jo.
OlliS

Posts: 3,999

#1627 • • OlliS Further

hrdkvr, 15.5.2009 09:57:
Kato kehonrakentajilla on kausi ajattelu. Ensiksi massakaudella kerätään lihasmassa isoilla kaloreilla (miinuskaloreilla lihakset ei kasva) ja sitten kiinteytyskaudella jumpataan ylimääräset läskit pois.


Tää on yhtä järkevää ku jojo-laihduttaminen. Toimii joo kun on testot, kasvut ja insuliinit käytössä, mutta ei normaalifysiologialla.
hrdkvr

Posts: 3,929

#1628 • • Edited hrdkvr KURGO

T-Justice, 15.5.2009 09:57:
---
hrdkvr, 15.5.2009 09:54:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:51:
Tarviiko massanlisääjiä oikeesti monikaan? Ts. eikö normiruuasta saa tarpeeksi kaloreita jotta paino nousee?
Mulla ja monella muulla tuntemallani ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia painon nousun kanssa *ding*

---


Kunnon kiireiset karpaasit eivät omaa kannettavaa hellaa. Mikro ruoatkin ovat epäterveellisiä. Siksi massanlisääjät ovat helppo tapa nauttia kaloreita terveellisesti ja nopeasti.

---


massalisääjien hiilarit on MALTOA suurimmassa osassa valmisteista ja täten niiden hillareiden terveellisyys on hieman kyseenalaista vrt. esim. täysjyvätuotteiden hiilarit.



Niinkuin tässä on tullut esille: Massanlisääjät ovat vain tosi kehonrakentajille tarkoitettuja. Malton tuomaa energiaa kyllä tarvii kun treenaa 14 kertaa viikossa. Lisäksi tuotteet sisätlävät BCAAta ja muuta kivaa.

Karpaasit ei jaksa puputtaa leipää tai puuroa kokoajan. Lisäksi se on tosi maskuliinista laittaa pukuhuoneessa 5KG purkista jauhetta juomapulloon lapiolla.

Itse siis en tosiaankaan massanlisääjin koskisi, mutta niille kyllä löytyy potentiaalista ostajakuntaa.

--
-keep it hard-

J Raninen

Posts: 950

#1629 • • J Raninen
Kävin taas ekaa kertaa pariin vuoteen salilla tekemässä jotain, lähinnä kartottamassa kuinka huonoksi tässä on kunto päässytkään repsahtamaan. Tulin siihen tulokseen, että ei oo ihmisen hommaa rehkiä jossain salilla tai yleensäkään rasittaa itseään jollain vastaavalla.

Kroppahan on ilmeisesti rakennettu niin, että kaikki tavoteltava tai hyödyllinen tuntuu jollain tavalla hyvältä. Syöminen, juominen, naiminen... Elimistö innosta kiljuen suorastaan vaatii lisää. Vaan käypä salilla, niin viimestään seuraavana päivänä joka ikinen solu kapinoi vastaan ja omituiset paikat alkaa ilmotella kipuja ja muutenkin paikat kirkuu armoa niin, että koko valveillaoloaika on silkkaa kärsimystä.

Ja *justjoo* perään, ettei kukaan vahingossakaan ota tätä tosissaan.
ValaX

Posts: 3,891

#1630 • • ValaX
Pakkauksessa lukee että se käy myös palautumis juomaks. Tää vähän vaihtelee mulla. Välillä otan mass blastia pelkästään palautumisjuomaks välillä maitoon sekoitettuna myös välipalaksikin. Välillä taas on plautumisjuoma ja proteiinijuoma erikseen ja välillä on ollut pelkkä palautusjuoma.

Mutta tätä lukiessa tulin siihen tulokseen, että vedän nää pirtelöt loppuun ja siirryn sitte takas perinteiseen palautusjuomaan ja kenties myös proteiini juomaan..

ja yks syy löytyy kans tästä *pier**nauru*

ehkä sitä joskus tulevaisuudessa herkutellaan sitte taas*kuolaa*
Mar6

Posts: 2,178

#1631 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

vala, 15.5.2009 10:28:
Pakkauksessa lukee että se käy myös palautumis juomaks. Tää vähän vaihtelee mulla. Välillä otan mass blastia pelkästään palautumisjuomaks välillä maitoon sekoitettuna myös välipalaksikin. Välillä taas on plautumisjuoma ja proteiinijuoma erikseen ja välillä on ollut pelkkä palautusjuoma.

Mutta tätä lukiessa tulin siihen tulokseen, että vedän nää pirtelöt loppuun ja siirryn sitte takas perinteiseen palautusjuomaan ja kenties myös proteiini juomaan..

ja yks syy löytyy kans tästä *pier**nauru*

ehkä sitä joskus tulevaisuudessa herkutellaan sitte taas*kuolaa*



Itse suosin melkein laadukasta palkkaria ja sitten syö oikeasti ihan ruokaa ravinnoksi, ei se nyt niin vaikeaa ole vetää välipalaksi vaikka paria kanafilettä lisukkeineen.tjsp Noilla saat just helposti kuvaamasi ongelmia sekä hienon turvotuksen ja pallovatsan (Kuten liialla huonolla vilja+sokerituotteellakin)

--
-Where there is house there is a home-

Kimbou

Posts: 608

#1632 • • Kimbou

hrdkvr, 15.5.2009 10:00:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:57:
---
hrdkvr, 15.5.2009 09:54:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:51:
Tarviiko massanlisääjiä oikeesti monikaan? Ts. eikö normiruuasta saa tarpeeksi kaloreita jotta paino nousee?
Mulla ja monella muulla tuntemallani ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia painon nousun kanssa *ding*

---


Kunnon kiireiset karpaasit eivät omaa kannettavaa hellaa. Mikro ruoatkin ovat epäterveellisiä. Siksi massanlisääjät ovat helppo tapa nauttia kaloreita terveellisesti ja nopeasti.

---


massalisääjien hiilarit on MALTOA suurimmassa osassa valmisteista ja täten niiden hillareiden terveellisyys on hieman kyseenalaista vrt. esim. täysjyvätuotteiden hiilarit.

---


Niinkuin tässä on tullut esille: Massanlisääjät ovat vain tosi kehonrakentajille tarkoitettuja. Malton tuomaa energiaa kyllä tarvii kun treenaa 14 kertaa viikossa. Lisäksi tuotteet sisätlävät BCAAta ja muuta kivaa.

Karpaasit ei jaksa puputtaa leipää tai puuroa kokoajan. Lisäksi se on tosi maskuliinista laittaa pukuhuoneessa 5KG purkista jauhetta juomapulloon lapiolla.

Itse siis en tosiaankaan massanlisääjin koskisi, mutta niille kyllä löytyy potentiaalista ostajakuntaa.




ite ainakin oon ajoittain ostellu lihasmassan lisääjiä ihan pitääkseni painoni jotenkin edes normaalissa suhteessa. Olen 184 pitkä ja viime salilla käynti kerran jälkeen painoin 68.5 mikä on tosi vähän. Käyn silloin tällöin lenkillä muutaman kerran viikossa pelaan fudista ja satunnaisesti n.5-10 kertaa/kk puntilla. Mulle ainakin painon putoominen on ollu ongelma aina, tosin oon myös rakennuksilla töissä jossa tulee päivät pitkät lapioitua,kannettua,purettua jotain eli kulutus on melkonen kokoajan.

Ei noi omaa painoa nostele ku korkeintaan johonkin 74kg ja sillonkin on yleensä jääny urheilut vähemmälle. Joten ite ainakin pidän noita ihan hyödyllisinä lisinä sen normaalin terveellisen ruoan lisäksi.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

SyndroDome

Posts: 1,103

#1633 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

wiwi, 12.5.2009 22:20:

Joo, mä käyn Yliopistoliikunnalla jossa samaan liikuntamaksuun sisältyy ohjattujen tuntien lisäksi salin rajoittamaton käyttö. Käsittääkseni tarjolla on myös jotain opastusaikoja, mutta oon aina onnistunut missaamaan. Ohjaajan kanssa tehty ohjelma, kuntotestit ja muut kai sitten maksaa erikseen. Pitää yrittää ottaa vihdoin asiaksi ajan varaaminen. :)



Noh jokos se aika on varattu? *vink*

--
Life is full of choises.

Avatar
#1634 • • niomic Guest

Kimbou, 15.5.2009 10:40:
---
hrdkvr, 15.5.2009 10:00:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:57:
---
hrdkvr, 15.5.2009 09:54:
---
T-Justice, 15.5.2009 09:51:
Tarviiko massanlisääjiä oikeesti monikaan? Ts. eikö normiruuasta saa tarpeeksi kaloreita jotta paino nousee?
Mulla ja monella muulla tuntemallani ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia painon nousun kanssa *ding*

---


Kunnon kiireiset karpaasit eivät omaa kannettavaa hellaa. Mikro ruoatkin ovat epäterveellisiä. Siksi massanlisääjät ovat helppo tapa nauttia kaloreita terveellisesti ja nopeasti.

---


massalisääjien hiilarit on MALTOA suurimmassa osassa valmisteista ja täten niiden hillareiden terveellisyys on hieman kyseenalaista vrt. esim. täysjyvätuotteiden hiilarit.

---


Niinkuin tässä on tullut esille: Massanlisääjät ovat vain tosi kehonrakentajille tarkoitettuja. Malton tuomaa energiaa kyllä tarvii kun treenaa 14 kertaa viikossa. Lisäksi tuotteet sisätlävät BCAAta ja muuta kivaa.

Karpaasit ei jaksa puputtaa leipää tai puuroa kokoajan. Lisäksi se on tosi maskuliinista laittaa pukuhuoneessa 5KG purkista jauhetta juomapulloon lapiolla.

Itse siis en tosiaankaan massanlisääjin koskisi, mutta niille kyllä löytyy potentiaalista ostajakuntaa.

---



ite ainakin oon ajoittain ostellu lihasmassan lisääjiä ihan pitääkseni painoni jotenkin edes normaalissa suhteessa. Olen 184 pitkä ja viime salilla käynti kerran jälkeen painoin 68.5 mikä on tosi vähän. Käyn silloin tällöin lenkillä muutaman kerran viikossa pelaan fudista ja satunnaisesti n.5-10 kertaa/kk puntilla. Mulle ainakin painon putoominen on ollu ongelma aina, tosin oon myös rakennuksilla töissä jossa tulee päivät pitkät lapioitua,kannettua,purettua jotain eli kulutus on melkonen kokoajan.

Ei noi omaa painoa nostele ku korkeintaan johonkin 74kg ja sillonkin on yleensä jääny urheilut vähemmälle. Joten ite ainakin pidän noita ihan hyödyllisinä lisinä sen normaalin terveellisen ruoan lisäksi.



Ei nyt ole massapaudereista niin kokemusta, mutta käsitykseni mukaan sinunkin olisi parempi vetää hyvistä aineista koostuvia ateriankorvikkeita. Tämä siis vain, jos ei ehdi tai jaksa valmistaa ja syödä kunnon safkoja. Itse olen ajoittain pitänyt duunissa erinäisiä patukoita, jauhoja ja esim. moniviljanäkkäreitä sen varalta, jos meinaa päivä ja ateria venähtää.

Minulle on myös jäänyt vastaavanlainen mielikuva, kuten monelle muullekin täällä: lähes kaiken voi korvata hyvällä ruokavaliolla ja osa tuotteista on selkeästi tarkoitettu vain esim. painonnosto-, bodaus- ja fitness-ammattilaisille. Muuten tuollaista jojottelua voi pitää ennemminkin laiskuutena (vai käytännöllisenä tehokkuutena Suomessa ;)?. Ollaan massoissa 6-9kk+ vuodesta ja sit trimmaillaan vaikka kesäks. Tosin kyllä monet järkevissäkin rajoissa vetävät harrastavat trimmauksia, esim. jättämällä kreatiinin ja tietynlaisen treenin pois joksikin aikaa + detox / paasto.
wiwi

Posts: 1,575

#1635 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

SyndroDome, 19.5.2009 00:02:

Noh jokos se aika on varattu? *vink*


Hehee, noin 5 minuuttia sitten - heti sun viestin lukemisen jälkeen. :D Että kiitos siitä. Jännää! Mä oon monta vuotta ajatellut aloittaa salilla käymisen, mutta on ollut jotenkin korkea kynnys. Oon ajatellu että siellä himosikaniskapunttaajat nostaa rautaa ja nauraa mut pihalle kun meen sinne palloilemaan. (No ehken nyt ihan vakavissani mut kuitenki.)

Oma tavote ois saada lihaskuntoa paremmaksi. Tällä hetkellä käyn uimassa, pyöräilemässä, spinningissä, body pumpissa ja nyrkkeilemässä (säkki+muut kamat löytyy myös kotoa). Noi ohjatut tunnit oon alottanu vasta vuoden alussa, joten sitä ennen en ole juuri lihasharjoittelua tehnytkään.

Oon aika hoikassa kunnossa ja hankkisin mielelläni myös vähän massaa. Se tuntuu vaikealta ja tekemistä kaipaisi myös ruokavalio. Oon kasvissyöjä ja mulla on varmaan vähän liian kevyt ruokavalio, terveellinen kylläkin. Oon tottunut syömään parin kolmen tunnin välein vähän jotain, enkä pysty syömään paljon kerralla. Tuntuu ettei siihen vaikuta edes kasvanut kulutus. Tällä hetkellä käytän lisäproteiinia vaikka yritän kyllä huolehtia että saan myös ruoasta tarpeeksi. Noita massanlisääjiä en ajatellut lähteä kokeilemaan. :D

No joo, siinä vähän omia tavotteita. Ens maanantaina sitten laatimaan ohjelmaa!

Vaihdan profiiliin jonkun pullistelukuvan sitten kun oon kaksinkertaistanut kokoni. *pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

steeze

Posts: 21

#1636 • • steeze hörökorva
Täällä puhutaan massanlisääjistä kun oisivat jotain myrkkyä/taikajuomaa. Todellisuudessa ne ovat palautusjuomia, joita vaan suositellaan (purkin kyljessä) ottamaan ylisuuret annokset. Monesti myös massanlisääjissä olevat hiilihydraatit ovat sieltä nopeimmasta päästä.
SyndroDome

Posts: 1,103

#1637 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

wiwi, 19.5.2009 13:17:
---
SyndroDome, 19.5.2009 00:02:

Noh jokos se aika on varattu? *vink*

---

Hehee, noin 5 minuuttia sitten - heti sun viestin lukemisen jälkeen. :D Että kiitos siitä. Jännää! Mä oon monta vuotta ajatellut aloittaa salilla käymisen, mutta on ollut jotenkin korkea kynnys. Oon ajatellu että siellä himosikaniskapunttaajat nostaa rautaa ja nauraa mut pihalle kun meen sinne palloilemaan. (No ehken nyt ihan vakavissani mut kuitenki.)

Oma tavote ois saada lihaskuntoa paremmaksi. Tällä hetkellä käyn uimassa, pyöräilemässä, spinningissä, body pumpissa ja nyrkkeilemässä (säkki+muut kamat löytyy myös kotoa). Noi ohjatut tunnit oon alottanu vasta vuoden alussa, joten sitä ennen en ole juuri lihasharjoittelua tehnytkään.

Oon aika hoikassa kunnossa ja hankkisin mielelläni myös vähän massaa. Se tuntuu vaikealta ja tekemistä kaipaisi myös ruokavalio. Oon kasvissyöjä ja mulla on varmaan vähän liian kevyt ruokavalio, terveellinen kylläkin. Oon tottunut syömään parin kolmen tunnin välein vähän jotain, enkä pysty syömään paljon kerralla. Tuntuu ettei siihen vaikuta edes kasvanut kulutus. Tällä hetkellä käytän lisäproteiinia vaikka yritän kyllä huolehtia että saan myös ruoasta tarpeeksi. Noita massanlisääjiä en ajatellut lähteä kokeilemaan. :D

No joo, siinä vähän omia tavotteita. Ens maanantaina sitten laatimaan ohjelmaa!

Vaihdan profiiliin jonkun pullistelukuvan sitten kun oon kaksinkertaistanut kokoni. *pepsodent*



Nonii hyvä hyvä *aplodit* Juu salille vaan! Ei siellä kaikki mitään sikaniskoja ole :) Ja mitä väliä vaikka oliskin, oman itsensä takia siellä ollaan *joo* Muilla ole mitään väliä. Sulla on aerobinen kondis selkeesti hyvällä mallilla, joten ei muuta ku massaa hankkimaan vaan sitten. Toki aerobista harjoittelua unohtamatta. Kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota siihen ruokavalioon, että syöt riittävästi (kaloreita ja prodea ennen kaikkea). Terveellisesti ilmeisesti jo syötkin *hymy* Muista olla kärsivällinen! Ei se haba viikossa kasva :P Pitkäjännitteisyyttä siis vaaditaan, mutta kun kehitystä alkaa tapahtumaan, niin sekös vasta motivoikin jatkamaan! Tsemiä!!

--
Life is full of choises.

Jusna666

Posts: 1,447

#1638 • • Jusna666 Diablo

yusuplus, 14.5.2009 04:48:
Onko jengi popsinu beta-alaniinia? Pitäis olla ihan toimivaa tavaraa.



Joo, kyl. Varsinki kreatiinin ja glutamiinin kanssa otettuna toimii.
Vituttaa vaan se kihelmöinti mitä se aiheuttaa.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Prime Number

Posts: 2,705

#1639 • • Prime Number UG-///

Jusna666, 19.5.2009 13:52:


Vituttaa vaan se kihelmöinti mitä se aiheuttaa.




Viitsisitkö vähän tarkentaa. Itselläni ei ole moista koskaan käynyt.

--
Repikää siitä

lohikarme

Posts: 1,730

#1640 • • lohikarme RitariVittupää
Huhuh eilen alko uus tappo-ohjelma. Nyt on ihan loppu :D

--
Qualis artifex pereo