puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,053,266 views

AnderS

Posts: 470

#1661 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

vala, 25.5.2009 14:33:
Mä oon välillä miettinyt tätä pukuhuoneiden erottelua miehille ja naisille, kun sehän perustuu hetero-olettamukseen, niin entäs sitte kun ei ole hetero? Kokeeko heteromiehet ahdistavaksi sen jos he tietävät pukuhuoneessa tai peräti suihkussa olevan bi ja homo-miehiä? Mä en itse käy koskaan salilla suihkussa mun seksuaalisuuteni takia ja tästä samaisesta syystä uimahalleissa käynti on mulle täysin pois suljettu vaihtoehto. Viiraako mulla päässä, vai onko ihan korrektia ajatella näin?



Voi juma mitkä fobiat sulla on hyvä mies! Mistä kukaan tietää ootko sä homo vai et pelkät speedot jalassa, tai ketä oikeasti edes kiinnostaa?:D Tai entäs sitten salikamppeet päällä? Niin kauan kuin olen salilla rampannut niin en ole kohdannut että joku kiinnittää siellä huomiota toisen seksuaaliseen suuntautumiseen, harvaa kiinnostaa treenatessa että mitäköhän suuntautumista kukin edustaa. Ihmeen ison numeron sä jaksat homoudesta tehdä..
ValaX

Posts: 3,891

#1662 • • ValaX

2la, 25.5.2009 14:40:
---

---



Onko sulla leima persiissä vai mistä ne muut miehet sun suuntautumisesi saisi tietää? Ja kumman puolesta jännität, omasta vai muiden?



Sanotaanko näin että en mä ole kyllä pahemmin tätä salaillu viimeseen 9 vuoteen, että kyllä mulla pieni leima saattaa olla...? Ja ehkä mä jännitän sekä itseäni että muita...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1663 • • Jussi Soro choon!

AnderS, 25.5.2009 14:51:
Ihmeen ison numeron sä jaksat homoudesta tehdä..


Eiköhän ko. kaverin seksuaalinen suuntautuminen oo jo sen verran monta kertaa, sen verran monessa topikissa tullut mainittua, että tää määritelmä taitaa olla ihan paikallaan.

Punttisalitopikki voitais taas pyhittää isosta raudasta puhumiselle, liikaa jotain ihme laihdutus/fitness-läppää tääl *piis*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1664 • • Kon-tiki The Unsinkable

vala, 25.5.2009 14:33:
Kokeeko heteromiehet ahdistavaksi sen jos he tietävät pukuhuoneessa tai peräti suihkussa olevan bi ja homo-miehiä?



Vastaan heteronaisena, koska liikuntapaikkoja ja pukukoppeja kuluttaa myös suht moni lesbo ja sun kysymys on naiselle sovellettuna käväissyt omassakin mielessä. Itseäni vilkuilut ei ahdista yhtään, ihmisethän nyt kyylää toisiaan hyvin monista syistä muutenkin. Tuskinpa mun roikkuvat paikat ketään sillä tavalla kiinnostaa ja saippuat on nykyään nestemäisissä annostelijoissa, niin vankilaskenaariot on äärimmäisen epätodennäköisiä *tirsk*

Mä en itse käy koskaan salilla suihkussa mun seksuaalisuuteni takia ja tästä samaisesta syystä uimahalleissa käynti on mulle täysin pois suljettu vaihtoehto. Viiraako mulla päässä, vai onko ihan korrektia ajatella näin?



Uimahallissa käyn itse harvoin ihopulmien takia, mutta "pääsalin puolella" silmiini osuu joskus vähän sellasia hottis/adoniksiakin, suurin osa uimareista on toki vanhuksia tai lapsia. Mut uimahallissa, samoin kuin biitsillä tai yhteissaunassa, noudatetaan mun ja varmaan useimpien mielestä sanatonta sopimusta, että vaatteet on olosuhteiden/hygienian vuoksi hyvin vähissä mutta sillä ei yritetä edistää seksiä vaan muuta ruumiin hyvinvointia. Eli uimahallit, biitsit ja saunat on sellasia "aseksualisoituja" paikkoja: tuntemattomia saa katsoa vaan ihan vähän ja koskea ei lainkaan. Eikä muuten hinkata tuttuja tai itseäkään. Yrjönkadun uimahallin miestenvuorot nyt on asia erikseen, kuulemma, mutta ne ovat siis poikkeus.
Amuck

Posts: 2,396

#1665 • • Amuck dub-i-dub

vala, 25.5.2009 14:52:
Sanotaanko näin että en mä ole kyllä pahemmin tätä salaillu viimeseen 9 vuoteen, että kyllä mulla pieni leima saattaa olla...? Ja ehkä mä jännitän sekä itseäni että muita...


Noh, sanottaisko että jos jotakuta häiritsee, niin olkoot itse menemättä sinne suihkuun.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1666 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

JussiS, 25.5.2009 14:56:


Punttisalitopikki voitais taas pyhittää isosta raudasta puhumiselle, liikaa jotain ihme laihdutus/fitness-läppää tääl *piis*



öö..eli siis me jotka ei niin isoa rautaa saada liikkumaan, ei voida täällä keskustella..*ding* Ja mun mielestä ruokavalio liittyy aika isona osana punttisalilla käymiseen.. No mut joo..jatkakaa te kreatiini tms.. keskustelujanne ja ISOISTA raudoista puhumistanne.. Mä meen nurkkaan mököttää! *nauru*

Kilonpudotus topikistakin mut häädettiin tänne ja nyt ei tääkään oo oikee paikka! *vink* *nauru*

*piis*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

lohikarme

Posts: 1,730

#1667 • • lohikarme RitariVittupää

Super-Kerttu, 25.5.2009 15:01:
---
JussiS, 25.5.2009 14:56:


Punttisalitopikki voitais taas pyhittää isosta raudasta puhumiselle, liikaa jotain ihme laihdutus/fitness-läppää tääl *piis*

---


öö..eli siis me jotka ei niin isoa rautaa saada liikkumaan, ei voida täällä keskustella..*ding* Ja mun mielestä ruokavalio liittyy aika isona osana punttisalilla käymiseen.. No mut joo..jatkakaa te kreatiini tms.. keskustelujanne ja ISOISTA raudoista puhumistanne.. Mä meen nurkkaan mököttää! *nauru*

Kilonpudotus topikistakin mut häädettiin tänne ja nyt ei tääkään oo oikee paikka! *vink* *nauru*

*piis*



JussiS on *kröhm* kynäniska *kröhm* .. täällä mitää isoja miehhiä ookaa... ;DD

--
Qualis artifex pereo

AnderS

Posts: 470

#1668 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

JussiS, 25.5.2009 14:56:
---
AnderS, 25.5.2009 14:51:
Ihmeen ison numeron sä jaksat homoudesta tehdä..

---

Eiköhän ko. kaverin seksuaalinen suuntautuminen oo jo sen verran monta kertaa, sen verran monessa topikissa tullut mainittua, että tää määritelmä taitaa olla ihan paikallaan.



noo ehkä vähän sivuilta :D
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1669 • • Kon-tiki The Unsinkable

JussiS, 25.5.2009 14:56:
Punttisalitopikki voitais taas pyhittää isosta raudasta puhumiselle, liikaa jotain ihme laihdutus/fitness-läppää tääl *piis*



"Taas pyhittää". Silloinhan topikin nimen pitäisi olla vaan "puntti". Tai vielä mieluummin "iso puntti". Mutta kun nimi on "puntti & sali", niin eiköhän tänne kuulu kaikki aktiviteetit joita liikuntasalikäynnin aikana voi harrastaa, myös aerobiset ja <huuu> kehot & mielet <huuu>.

Niitä aerobisten pohdiskeluja taas tuntuis imo keinotekoiselta postata tänne vain silloin jos niitä suorittaa salilla ja muut vaikka klubituksen kevätkilonpudotukseen, jos suorituspaikka on vaikka keväinen luonto. Ja jos täältä poistetaan laihdutus, niin sit ei sais enää puhua pluskaloreista eikä lisäravinteistakaan. Aika suppeaksi kävis keskustelu, vaikka asioilla on tapana liittyä toisiinsa.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1670 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Kon-tiki, 25.5.2009 15:11:


"Taas pyhittää". Silloinhan topikin nimen pitäisi olla vaan "puntti". Tai vielä mieluummin "iso puntti". Mutta kun nimi on "puntti & sali", niin eiköhän tänne kuulu kaikki aktiviteetit joita liikuntasalikäynnin aikana voi harrastaa, myös aerobiset ja <huuu> kehot & mielet <huuu>.

Niitä aerobisten pohdiskeluja taas tuntuis imo keinotekoiselta postata tänne vain silloin jos niitä suorittaa salilla ja muut vaikka klubituksen kevätkilonpudotukseen, jos suorituspaikka on vaikka keväinen luonto. Ja jos täältä poistetaan laihdutus, niin sit ei sais enää puhua pluskaloreista eikä lisäravinteistakaan. Aika suppeaksi kävis keskustelu, vaikka asioilla on tapana liittyä toisiinsa.



*nauru* No sittenhän tänne vois kaikki postailla uusia penkkiennatyksiään! Olis ainakin ihan aiheesta..*vink*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1671 • • Kon-tiki The Unsinkable

Super-Kerttu, 25.5.2009 15:13:
*nauru* No sittenhän tänne vois kaikki postailla uusia penkkiennatyksiään! Olis ainakin ihan aiheesta..*vink*



*nauru* ehkä maastavedon enkatkin vois olla sallittuja puheenaiheita.
ValaX

Posts: 3,891

#1672 • • Edited ValaX

JussiS, 25.5.2009 14:56:
---


---

Eiköhän ko. kaverin seksuaalinen suuntautuminen oo jo sen verran monta kertaa, sen verran monessa topikissa tullut mainittua, että tää määritelmä taitaa olla ihan paikallaan.



tost tuli ihan hyvä allekijoitus*nauru*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1673 • • Jussi Soro choon!

Super-Kerttu, 25.5.2009 15:01:
öö..eli siis me jotka ei niin isoa rautaa saada liikkumaan, ei voida täällä keskustella..*ding*


No älä nyt ota sitä niin vakavasti :)

Pointtina oli, ettei nyt lähetä derailaan tätä johonkin homo/hetero -pukukoppikeskusteluun. Ravinnosta puhuminen on tietty aiheen lähellä, niin ruoka kuin lisäravintokin, mutta sit taas kaikki trendikkäät ihmedieetit kuuluu IMO tonne kilonpudotustopikkiin.

Ja meitsihän on kynäniska :)
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1674 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

JussiS, 25.5.2009 15:18:
---
Super-Kerttu, 25.5.2009 15:01:
öö..eli siis me jotka ei niin isoa rautaa saada liikkumaan, ei voida täällä keskustella..*ding*

---

No älä nyt ota sitä niin vakavasti :)

Pointtina oli, ettei nyt lähetä derailaan tätä johonkin homo/hetero -pukukoppikeskusteluun. Ravinnosta puhuminen on tietty aiheen lähellä, niin ruoka kuin lisäravintokin, mutta sit taas kaikki trendikkäät ihmedieetit kuuluu IMO tonne kilonpudotustopikkiin.

Ja meitsihän on kynäniska :)



No piti nyt vaan päästä vähän saivartelemaan! *pepsodent*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kimbou

Posts: 608

#1676 • • Kimbou
no aika hepponen "testi" kyllä.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Android

Posts: 3,908

#1677 • • Edited Android

lohikarme, 25.5.2009 17:37:
http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=1270&a=4869#result

Ihan hyödyllinen laskuri jolla saa jotain osviittaa omasta proteiinin päivittäisestä tarpeesta :)

Mulle tuo laski 110g/päivä (voima ja kestävyysharjoittelua 4-5kertaa viikossa)



Aika ihmeelliset lukemat. Itse olen massakaudella ja proteiinia menee noin 200g/pvä. En edes dieetillä syö niin vähän kuin 110g/pvä.

Ja mulla on sentään hyvin kevyt bulkki menossa, kaloreita tulen nostmaan vielä reilusti.

Millä ihmeen makrojakaumalla ja kokonaiskaloreilla oikein menet?
siveys

Posts: 2,492

#1678 • • siveys lovely

Kon-tiki, 25.5.2009 14:57:
Yrjönkadun uimahallin miestenvuorot nyt on asia erikseen, kuulemma, mutta ne ovat siis poikkeus.


Umm... Oon monta kertaa ajatellut, että voisi joku päivä raahautua Yrjönkadulle pienelle pulahdukselle kun se on tuossa korttelin päässä toimistosta, mutta en luonnollisesti kokisi hirvittävän miellyttävänä sitä, että joku tuntematon "vahingossa" eksyisi fyysistä koskemattomuuttani rikkomaan.. Oli sitten mies tai nainen - baarissa, salilla tai uimahallissa..

Eli varmistan nyt vielä, että tarkoitit näillä huhuilla sitä, että toisensa tuntevat ihmiset saattavat Yrjönkadulla poiketa perinteisesta aseksualisoivasta linjasta keskenään, mutta satunnainen vierailija kuitenkin välttyy itseensä kohdistuvalta hieman liian läheiseltä huomiolta?

En todellakaan koe olevani erityisen foobikko seksuaalisuuden suhteen, mutta kyllä silti ajatus siitä, että joku kajoaisi minuun kutsumatta tuntuu hitusen verran ahdistavalta ;)
lohikarme

Posts: 1,730

#1679 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Android, 25.5.2009 17:49:
---
lohikarme, 25.5.2009 17:37:
http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=1270&a=4869#result

Ihan hyödyllinen laskuri jolla saa jotain osviittaa omasta proteiinin päivittäisestä tarpeesta :)

Mulle tuo laski 110g/päivä (voima ja kestävyysharjoittelua 4-5kertaa viikossa)

---


Aika ihmeelliset lukemat. Itse olen massakaudella ja proteiinia menee noin 200g/pvä. En edes dieetillä syö niin vähän kuin 110g/pvä.

Ja mulla on sentään hyvin kevyt bulkki menossa, kaloreita tulen nostmaan vielä reilusti.

Millä ihmeen makrojakaumalla ja kokonaiskaloreilla oikein menet?



Menee vai menee hukkaan? ;) Sehän riippuu ihan sun omasta painostas (onks tää se kohta ku sanot 70kg) ja treenin määrästä paljonko tarttet. Ei toi mitään rakettitiedettä oo vaan matematiikka. Ja et sä massakaudella protskulla pelaa vaan hiilareilla.

Ja kuten sanoin että "antaa osviittaa". Ihminen on aina yksilö. Itse syön noin 150-160g päivässä ja se että paljonko sieltä tulee paskan mukana imeytymättömänä on mysteeri.

--
Qualis artifex pereo

T-Justice

Posts: 892

#1680 • • T-Justice

lohikarme se että paljonko sieltä tulee paskan mukana imeytymättömänä on mysteeri.



Tässä kohtaa pitänee käyttää Tony Halmeen voimailukirjan oppeja.
Jos p*skantamisen jälkeen pöntössä ui pikimusta boa on protskua ruokavaliossa tarpeeksi! *nauru*

mulla tulee protskua päivää kohti noin 2,5-2,7g/painokilo (enkä täytä tonyn kriteerejä...)