puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,040,004 views

Dinsku

Posts: 186

#681 • • Dinsku

Annakins, 30.1.2006 17:49:


Se on vaan aina niin loistava olo kun urheilemisen jälkeen tulee kotiin ja on vieläkin energiaa tehdä mitä vaan *hymy*




Jep! Aivan mahtava fiilis *joo*
Sallakat

Posts: 2,220

#682 • • Edited Sallakat jungle, baby !
parin kuukauden tauon jälkeen olen taas päässyt salille. Työviikkojen takia (harjoittelu+rahatyö yhdistettynä) ei arkipäivisin jää aikaa muulle kuin nukkumiselle yöllä, joten olen alkanut nyt käymään viikonloppuisin, mistä en ennen juuri perustanut. Harmittaa että on päässyt lässähtämään ulkomuoto omasta mielestäni kovastikin koska työkiireiden takia ruoka-ajat+tottumukset on heittänyt härän pyllyä. Tuntuu, että nyt tämä 1kerta/vko salilla ei oikein riitä, mutta parempi kuin ei mitään, koska en salille mene peräkkäisinä päivinä. on kuitenkin lihakset sen verran kipeät seuraavana päivänä että mielummin annan lihasten palautua kuin menen repimään uudestaan.

Loistavaa on tietenkin se, että töissä meiltä löytyy pirun hieno sali, minne on juuri tullut täysin uudet laitteet, Cybex. Hyvät, jämäkät laitteet. Lisää motivaatiota entisestään!

En vaan tiedä miten (hyvään) kesäkuntoon tällä tahdilla pääsee, koska on kertynyt tässä ihan tarpeeksi duunia tehtäväksi sen eteen...
Mage

Posts: 57

#683 • • Mage Se Mikä Ei Tapa, Vahvistaa
Käyn 5 kertaa viikossa salilla ja kerran viikos pelaamas sulkkista.Tavoitteena olis saada n.3-5kg lisää massaa kesään mennes,eli mua ei paljo kesällä biitsillä näy *nauru*!ihanteellista tietenkin olis jos sais puhdasta lihas massaa hankittua sen 3-5kg mut aina sitä fläsää samalla tulee *nyyh*!nooh,ei parane valittaa,lopussa kiitos seisoo *aplodit*!
Tästä vuodesta tulee ehkä tiukin treeni vuosi ikinä,bilettäminen loppuu kokonaan Pacifiquen jälkeen,joten niistä kemuista otetaan kaikki irti*sydän**jiihaa**sydän*
Kaikille tsemppiä treenailuun *hihu*!
Everes

Posts: 184

#684 • • Everes
Hmm kävin aikoinaan 3½ vuotta punttiksella. Sitten tuli intti ja kävin sielläkin punttiksella, mutta kaikesta tästä jäi jotenkin vajavainen olo. Siis adrenaalina tuli pumpattua otsalohkoon ihan kivasti ja siitä tuli kiva olo, mutta vieläkin oli huono itsetunto. Sitten intin jälkeen onneksi löysin Tai-Chi-Chuanin. Sitä olen nyt harrastanut 5 päivää/viikko viimeisen 8 kuukauden ajan ja two-inch-punch toimii ihan törkeen hyvin ja muutenkin on Bruce-Leemäinen olo ollut. Ja itseasiassa hartiat ovat paremmassa kunnossa nyt kuin KOSKAAN (tosin ehkä koko on hieman pienentynyt, mutta sisäinen vahvuus on osoittanut arvonsa monen monituista kertaa..)

*Ei ole ollut lihasjäykkyyttä 8 kuukauteen*

--
living in irresponsible selibacy

Skenemursu

Posts: 1,568

#685 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Hyzenthlay, 28.8.2003 20:25:
jos hinta on tärkeä, niin city gym on aika edullinen. 42e kuukausikortti (+15e jäsenyys). Muutenkin hyvä sali *joo* sijaitsee tosin kampissa, mutta sinnehän pääseen kätevästi metrolla.



kävin tuolla city gymillä jonkun aikaa, mutta onhan se aika nihkeä paikka :) ja juuri huomasin että töölö gym 120 / 3kk eli 40/kk ja ei liittymismaksuja eli meikä siirtyy sinne kun töölööseen muuttokin edessä parin vko päästä.
dorisch

Posts: 74

#686 • • dorisch gothic girl
hesarin urheilutalo! siinä vasta mesta, pieni halpa ja täynnä väkeä. kortin hinnalla pääsee myöskin simmailemaan jos huvittaa, tosin vasta reenin jälkeen. 5kk n 150e, 'koutsi' ja ohjelma sisältyy summaan.
jengi on avuliasta ja ystävällistä, miinuksena törmää kapakkatuttuihin harva se kerta. tulee jotennii vaivautunut olo kun on edellisnäkemällä sammunut pöytään ja nyt heiluu hiki otsalla laitteessa äks kuin paraskin vuoden kuntoilija 2006.
Henna

Posts: 4,965

#687 • • Edited Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mun sali sosiaaliviraston kautta maksaa kokonaiset 10/vuos eikä se oo ku 2v vanha mesta. Ihan loistava!!
Puntil tulee käytyy 3-4krt viikossa. Ladythaissa hikoillaan pari kertaa viikos ja siihen päälle viel aamulenkkejä 2-4krt viikossa. I *sydän* Sports!!

Spinningis ja hydrospinningis tulee kans välil käytyy ku kerkee.
Pää hajois ilman treenii.
ville

Posts: 3,780

#688 • • Edited ville olen oikeasti ujo
Me ollaan nyt vaavun kanssa käyty tapiolan esport centerissä ja suosittelen kyllä kaikille.

Ohjattuja tunteja on oikeesti paljon ja erilaisia "lajeja" riittämiin. Spinning ja trimmi tämän lisäksi. Jos tunnit ei nappaa niin saleja löytyy nykyisin kaksi. Esport centerin puolella on kohtuusuuri punttis jossa uudet laadukkaat gym80:n laitteet ja uudessa esport arenassa tämän lisäksi hervottoman kokoinen sali jossa lisää laitteita. Ei taatusti ole koskaan ryysistä/jonoa vaikka jengi on miten tehnyt uudenvuodenlupauksia *nauru*

Sokerina pohjalla esport arenassa on kahdessa kerroksessa 400m juoksuradat, joista alempi on pyhitetty vain rullaluistelijoille. On oikeesti lusksusta juosta sisätiloissa kunnon radalla ja katsella talvista säätä :)

Salin jengi on myös varsin leppoista. Pääasiassa espoolaista kaduntallaajaa, joka ei liikaa ota stressiä siitä miltä näyttää. Salilla on myös sellainen bonus, että vapaapaino-osasto on "kulman takana" jolloin painoja paiskivat hormonihirmut eivät hallitse koko salin tunnelmaa. Esim mua häiritsee suunnattomasti jos ne 150kg punttaajat ähisee ja puhisee niin että koko sali raikaa ja sitten viimeisen yrityksen lopuksi jysäyttää 200kg rautaa maahan niin että koko sali tömähtää *eiei*

Haittana on hinta. kk maksaa yli 60e, mut toisaalta ei pakkojäsenyyttä. Jos siten on sitä tyyppiä, että pitää esim kesän taukoa niin tällainen kk maksu on paljon parempi kuin suurten ketjujen 12kk pakkojäsenyys. Ja onhan tällä salilla tarjonta aika ylivoimaista moneen verrattuna ... ei oikeesti tylsisty kun vaihtoehtoja on älyttömästi :)
Mage

Posts: 57

#689 • • Mage Se Mikä Ei Tapa, Vahvistaa

S-T, 14.2.2005 21:18:
---
MAkeda:
Onhan toi tyyppi vähän erinäköinen, kun pakkiksen kautta myös tutuksi tullut Timo Poutiainen*nauru**nauru*

---

Poutiainen go, go! *muhaha*
terveisin: punttimimmi :P



eehheeehehehee,Poutiainen oli hauska ilmestys lavalla *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#690 • • KooKie aka. Petress Pan

ville, 3.2.2006 13:40:
Me ollaan nyt vaavun kanssa käyty tapiolan esport centerissä ja suosittelen kyllä kaikille.

Ohjattuja tunteja on oikeesti paljon ja erilaisia "lajeja" riittämiin. Spinning ja trimmi tämän lisäksi. Jos tunnit ei nappaa niin saleja löytyy nykyisin kaksi. Esport centerin puolella on kohtuusuuri punttis jossa uudet laadukkaat gym80:n laitteet ja uudessa esport arenassa tämän lisäksi hervottoman kokoinen sali jossa lisää laitteita. Ei taatusti ole koskaan ryysistä/jonoa vaikka jengi on miten tehnyt uudenvuodenlupauksia *nauru*

Sokerina pohjalla esport arenassa on kahdessa kerroksessa 400m juoksuradat, joista alempi on pyhitetty vain rullaluistelijoille. On oikeesti lusksusta juosta sisätiloissa kunnon radalla ja katsella talvista säätä :)

Salin jengi on myös varsin leppoista. Pääasiassa espoolaista kaduntallaajaa, joka ei liikaa ota stressiä siitä miltä näyttää. Salilla on myös sellainen bonus, että vapaapaino-osasto on "kulman takana" jolloin painoja paiskivat hormonihirmut eivät hallitse koko salin tunnelmaa. Esim mua häiritsee suunnattomasti jos ne 150kg punttaajat ähisee ja puhisee niin että koko sali raikaa ja sitten viimeisen yrityksen lopuksi jysäyttää 200kg rautaa maahan niin että koko sali tömähtää *eiei*

Haittana on hinta. kk maksaa yli 60e, mut toisaalta ei pakkojäsenyyttä. Jos siten on sitä tyyppiä, että pitää esim kesän taukoa niin tällainen kk maksu on paljon parempi kuin suurten ketjujen 12kk pakkojäsenyys. Ja onhan tällä salilla tarjonta aika ylivoimaista moneen verrattuna ... ei oikeesti tylsisty kun vaihtoehtoja on älyttömästi :)



Ohhoh, vai tollasta ne sai sillä remontilla aikaan! Itse lopetin Esportissa käymisen juuri rempan takia tuossa taannoin: voispa kuvitella palailevansa, kunhan oon saanut tän 12kk:n pakkojäsenyyden Forverillä pois alta. Tosin oon kyl hemmetin tyytyväinen Foreveriinkin, eli sana "pakko" ei kuvaa fiiwiksiä ollenkaan ^^

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

clupipeipe

Posts: 323

#691 • • clupipeipe
Myöskin keskustan Esport Centeriä voi suositella *joo* Ihan superluxus tilat (sauna *sydän*) ja jees ohjaus. Tosin korkkasin työsuhde-anytimen vasta eilen *nauru* mut hyvin tuntu pumppi vaikuttavan *jalat tönkkönä taapertel* Kesäkuntoon 2008 etenee siis...
Timce

Posts: 5,381

#692 • • Timce
Hesarin Blue-fitness alakerrassa 37e/kk ja toimii. 4 kertaa viikossa vuoroin aerobista ja rautaa. On toiminut ainakin tähän mennessä.

Ei muuta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

S-T

Posts: 1,195

#693 • • S-T Pieni

ville, 3.2.2006 13:40:
Salin jengi on myös varsin leppoista. Pääasiassa espoolaista kaduntallaajaa, joka ei liikaa ota stressiä siitä miltä näyttää. Salilla on myös sellainen bonus, että vapaapaino-osasto on "kulman takana" jolloin painoja paiskivat hormonihirmut eivät hallitse koko salin tunnelmaa. Esim mua häiritsee suunnattomasti jos ne 150kg punttaajat ähisee ja puhisee niin että koko sali raikaa ja sitten viimeisen yrityksen lopuksi jysäyttää 200kg rautaa maahan niin että koko sali tömähtää *eiei*


*nauru*
No... toiveensa kullakin. Mä kun yritän salilla saada niin paljon rautaa ilmaan kuin mahdollista (mikä olisi kyllä kaikille suotavaa, jos on oikeasti kiinnostunut kehittymisestä, eikä vain näön vuoksi salilla heilumisesta), niin muutkin tosissaan nostavat luo hyvän tsemppitunnelman... toisin kuin laitteissa pikkupainoilla sadan toiston sarjoja nitkuttavat kynikset *eikä*

--
Pieni on kaunista.

Ozie

Posts: 1,389

#694 • • Edited Ozie
Oon kans ite käyny Esportilla vuodesta -02 lähtien. Lopetin sielä kans ennen remonttia ja oon nyt käyny duunin salil joka maksaa 0e/kk. Pitäis varmaan taas vierailla sielä jossain välis kattoo mimmoseks ne o nyt saanu sen.

Kyllähän sielä sillon kävi niin kadun tallaajia kuten erilaiset lätkän pelaajat, näyttelijät ja iskelmätaivaan "tähdet"...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#695 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Skenemursu, 3.2.2006 12:09:
kävin tuolla city gymillä jonkun aikaa, mutta onhan se aika nihkeä paikka :)



Riippuu ihan siitä mitä odottaa. Mä edellytän salilta hyviä peruslaitteita ja edes jotenkuten siistiä olemusta sekä halpaa hintaa... No tosin sali(t) millä tällä hetkellä käyn, on kyllä mukavempia kun city gym *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

embie

Posts: 531

#696 • • embie Shwoopsie poo
Kylläpäs ihmiset ehtii harrastaa paljon! *hikoil* Olisi kyllä kiva jos itsekin ehtisi 3-4 kertaa salille vkossa plus sit pari muuta harrastusta, mutta koulu ja työ verottavat aikaa sen verran, että olen jo tyytyväinen jos kerran ehtii salille ja kerran uimaan vkossa. Lisäksi jos jaksaa/ehtii niin kävely/juoksulenkille. En kyllä tiedä onko tuosta kerran viikossa salilla käymisestä mitään hyötyä... tai siis, että pitäisikö käydä 2-3 kertaa/vko, että tulokset tuntuisi ja näkyisi jossain?
ville

Posts: 3,780

#697 • • ville olen oikeasti ujo

S-T, 4.2.2006 18:27:
No... toiveensa kullakin. Mä kun yritän salilla saada niin paljon rautaa ilmaan kuin mahdollista (mikä olisi kyllä kaikille suotavaa, jos on oikeasti kiinnostunut kehittymisestä, eikä vain näön vuoksi salilla heilumisesta), niin muutkin tosissaan nostavat luo hyvän tsemppitunnelman... toisin kuin laitteissa pikkupainoilla sadan toiston sarjoja nitkuttavat kynikset *eikä*



No mä sanoisin, et tohon väliin mahtuu ihan pirusti kaikkea ...

Henk koht vaan koen aika turn offiksi tyypit jotka äänillä ja hajullaan (ja käytöksellään) hallitsee koko punttista ihan kuin he olisivat jotain kingejä. Tuollainen painojen paiskominen on imo tosi tökeröä ja ihan oikeesti häiritsee muitakin kuin allekirjoittanutta. Treenata voi tehokkaasti ja tuloksia saamalla ilman, että siitä pitää tehdä niin suurta meteliä että kaikki salilla olevat huomaavat paljon sulla on tangossa rautaa.
Avernian

Posts: 7,451

#698 • • Avernian Kerettiläinen

S-T, 4.2.2006 18:27:
laitteissa pikkupainoilla sadan toiston sarjoja nitkuttavat kynikset *eikä*



*nauru* Hauska kuulla tommosta sun suusta.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Oliwer

Posts: 799

#699 • • Oliwer

ville, 4.2.2006 19:53:


Tuollainen painojen paiskominen on imo tosi tökeröä ja ihan oikeesti häiritsee muitakin kuin allekirjoittanutta. Treenata voi tehokkaasti ja tuloksia saamalla ilman, että siitä pitää tehdä niin suurta meteliä että kaikki salilla olevat huomaavat paljon sulla on tangossa rautaa.



Ymmärrän kyllä sun pointin ja tottakai turhaa elvistelyä näkee joskus, mutta onneks harvoin.
Kyllä kun (oikeesti) isojen painojen kanssa treenataan ja liikutaan salilla, niin ne viimeiset toistot ja loppupudotukset, siirtelyt, ym saavat aikaan ääniä ja ähkintää.
Vaikea kuvitella että joku pystyis esim hissukseen tekemään jotain maastavetoa kolmellasadalla ;) Kyllä siinä rauta kilahtelee ja kolahtelee. Ne on semmosia_normaaleja punttisalin ääniä_ kumminkin.*piis*
Avatar
#700 • • ALIEN Guest

S-T, 4.2.2006 18:27:

No... toiveensa kullakin. Mä kun yritän salilla saada niin paljon rautaa ilmaan kuin mahdollista (mikä olisi kyllä kaikille suotavaa, jos on oikeasti kiinnostunut kehittymisestä, eikä vain näön vuoksi salilla heilumisesta), niin muutkin tosissaan nostavat luo hyvän tsemppitunnelman... toisin kuin laitteissa pikkupainoilla sadan toiston sarjoja nitkuttavat kynikset *eikä*



Näillä kyniksillä voi olla paljon järkevempiäkin syitä vetää näitä liikkeitä, kuin se et nostaa vitusti rautaa. JA tosiaan toi "saada niin paljon rautaa ilmaan kuin mahdollista" ei todellakaan ole kaikille suotavaa varsinkaan ellei ole liikeradat ja tekniikka kunnossa. Esim sullakin voi piileä selässä yks tai kolme välilevynpullistumaa mitkä ei tosiaankaan tykkää siitä kun kyykkäät 150kg vedit kuinka oikein tahansa. Järki ja terveys ennen tuloksia.

Imo siinä ei ole mitään pahaa jos jotkut tulee narsismin takia treenaa. Jokainen tyylillään kunhan suo muille treenirauhan. Mieluummin mä niitä kattelen kuin sellaisia jotka kattelee väheksyvästi toisia "ei toi nosta mitään, pah" -ilmeellä.