1,909 posts, 96 pages, 1,086,619 views
Flash, 13.3.2008 17:14:
kesä tulossa.. dieettiä ei oo mitään järkeä vielä tässä vaiheessa vuotta alottaa.. tosin riippuu missä kunnossa on.. mut ihanteellisin aika olisi aloittaa toukokuun alussa.. kesäkuu kuitenkin melko hiljaista.. sit on heinäkuussa hietsukunnossa <3
Troy, 3.4.2008 02:02:
Yksityissali on, mut mistä motivaatio...siinä pulma.
Mai, 6.4.2008 13:37:
---
Flash, 13.3.2008 17:14:
kesä tulossa.. dieettiä ei oo mitään järkeä vielä tässä vaiheessa vuotta alottaa.. tosin riippuu missä kunnossa on.. mut ihanteellisin aika olisi aloittaa toukokuun alussa.. kesäkuu kuitenkin melko hiljaista.. sit on heinäkuussa hietsukunnossa <3
---
Äläs ny, mä kun lähden Mallorcalle juhannuksena*joo* Eli dietillä ollaan!
e: Meinasin tänään lähteä salille mutta taidan jättää sittenkin väliin. Tällä viikolla kuitenkin jo 5krt salitreenit tehty ja tänään menossa lenkille.
Flash, 8.4.2008 21:20:
---
---
Äläs ny, mä kun lähden Mallorcalle juhannuksena*joo* Eli dietillä ollaan!
e: Meinasin tänään lähteä salille mutta taidan jättää sittenkin väliin. Tällä viikolla kuitenkin jo 5krt salitreenit tehty ja tänään menossa lenkille.
---
kerros sun dieetistä?:) ja 5 krt salitreeniä viikkoon tuntuu aika paljolta.. mites palautuminen? vai teetkö aina yhden lihasryhmän kerral? :)
Mai, 8.4.2008 21:42:
---
---
5 krt viikossa punttia;
ma: hauis ja ojentaja
ti: olkapäät ja vatsat + aerobinen
ke: jalat
to: tauko
pe:selkä
la: rinta ja vatsat
su: tauko tai kävelylenkki jos jaksaa
Näin ainakin alkuun...Joo, eli en tee mitään selkä-hauis-ojentaja-yhdistelmää 5 kertaa viikossa*nauru* Eli kyllä tossa kerkeää hienosti palautumaan. Myöhemmin otan aerobisia sitten lisää, alkuun nyt mennään näillä eväillä.
yusu, 9.4.2008 10:42:
---
Mai, 8.4.2008 21:42:
---
---
5 krt viikossa punttia;
ma: hauis ja ojentaja
ti: olkapäät ja vatsat + aerobinen
ke: jalat
to: tauko
pe:selkä
la: rinta ja vatsat
su: tauko tai kävelylenkki jos jaksaa
Näin ainakin alkuun...Joo, eli en tee mitään selkä-hauis-ojentaja-yhdistelmää 5 kertaa viikossa*nauru* Eli kyllä tossa kerkeää hienosti palautumaan. Myöhemmin otan aerobisia sitten lisää, alkuun nyt mennään näillä eväillä.
---
Eiks kannattais mieluummin 2-3jakosta käyttää ja typistää treenikierto lyhyeksi. Palautuminenhan on ihan siitä kiinni, et kuinka loppuun hakkaa lihat ja kuinka nopeeseen kiertoon pakottaa kropan. Tosta sais nopeesti rinta/selkä, kädet/olkapäät ja jalat. Ja treenikierto vaikka 5pv. Mun korvaan vaan särähtää,et käydään tekee olkapäät ja vatsat, jossa menee 20min ja sit jaloissa menee helposti se yli tunti,
terraluna, 6.4.2008 12:51:
Onko kellään kokemuksia Lady Linen saleista? Etenkin Larun Lady Line kiinnostais.
Kallistahan siellä on käydä kun pitää maksaa kuukausimaksu ja sitoutua jäseneksi pitkäksi aikaa. Vois kuitenkin kuvitella et ei oo samanlaista ruuhkaa kuin esim. SATS:in ja Motivuksen saleilla. En kestä sitä et joka laitteella on 3 ihmistä jonossa ja sit samalla viel joku mamma pitää 5 minuutin huilia laitteessa istuen.
Mitä kaikkea se kuukausimaksu pitää sisällään? Mitkään salin sponsorijuomapullot ym. tilpehööri ei kiinnosta, mut jos tohon hintaan saa vaikka kunto-ohjelman tai muuta neuvontaa jne.
---
[url=http://klu
Eiks kannattais mieluummin 2-3jakosta käyttää ja typistää treenikierto lyhyeksi. Palautuminenhan on ihan siitä kiinni, et kuinka loppuun hakkaa lihat ja kuinka nopeeseen kiertoon pakottaa kropan. Tosta sais nopeesti rinta/selkä, kädet/olkapäät ja jalat. Ja treenikierto vaikka 5pv. Mun korvaan vaan särähtää,et käydään tekee olkapäät ja vatsat, jossa menee 20min ja sit jaloissa menee helposti se yli tunti,
Mai, 9.4.2008 12:02:
---
---
[url=http://klu
Mulla ei yksinkertaisesti riitä motivaatio useamman lihasryhmän treenaamiseen kerralla. Kyllä mun olkapäätreenissä yli puoli tuntia menee + siihen vatsat n. 25minuuttia + 20 minuuttia aerobinen.eli puoltoista tuntia about. Olkapään kanssa en halua muita lihasryhmiä, tykkään keskittää ne noin. jalkareeni on itsessään niin raskas että tiedän etten jaksa alkaa vääntää siihen enään mitään.
Tulee treenattua se yksi lihasryhmä kovempaan. Silloin kun en monta niin en kuitenkaan jaksa vetää kaikkia kunnolla.
Ainih ja tost rintatreenist niin sen lomassa pumppailen yleensä vähän myön hauista.
yusu, 9.4.2008 13:52:
---
---
Juu ymmärrän. Pitäähän treenin olla mielekästä, et sitä jaksaa päivästä toiseen vetää. Mutta esmes noissa 2-jakosissa onkin ideana, ettei treenata paljoa kerralla, eikä vedetän loppuun asti. Tällöin paikat palautuu nopeammin ja päästään treenaa nopeammin uudestaan samat lihat.
Mai, 9.4.2008 15:16:
---
yusu, 9.4.2008 13:52:
---
---
Juu ymmärrän. Pitäähän treenin olla mielekästä, et sitä jaksaa päivästä toiseen vetää. Mutta esmes noissa 2-jakosissa onkin ideana, ettei treenata paljoa kerralla, eikä vedetän loppuun asti. Tällöin paikat palautuu nopeammin ja päästään treenaa nopeammin uudestaan samat lihat.
---
Mä tykkään tehdä ne loppuun.. 2-jakonen ei toimi eikä 3-jakonen, oon testannu..Parhaita on 4 ja 5 jakoset.
La Petite, 10.4.2008 07:27:
Uusin innostus on functional training, jossa heilutaan kahvakuulien kanssa
Kon-tiki, 10.4.2008 10:23:
---
La Petite, 10.4.2008 07:27:
Uusin innostus on functional training, jossa heilutaan kahvakuulien kanssa
---
Kauanko oot käyny ja mitkä on olleet vaikutukset? Kysyn, koska mulla oli viime loppuvuonna muutaman kerran personal trainer ja tehtiin vähän kahvakuulallakin töitä. Välitön tuntuma oli, että nyt saa töitä yhtä aikaa suuret lihasryhmät ja core, mut miten pitkällä tähtäimellä, en tiedä.
Kun nyt näkyvät perustaneen functional training -salin tonne meidän naapuriin.
2la, 9.4.2008 11:03:
En tiä Larusta mutta Tampereen salilla viihdyn. Kk-maksu on 54e, mutta nuohan vaihtelevat paljonkin - kaverillani joka liittyi hieman myöhemmin maksu on 64e, ja eri paikkakunnilla tietysti eri hinnoittelu. Hintaan sisältyy kuntosali, jumpat, solarium, ja todella hyvä neuvonta. Aina tarpeen vaatiessa voi varata ohjaajalta vartin, jolloin tehdään vaikka uusi ohjelma tai voi kysyä mistä tahansa mieltä askarruttavasta. Olen aiemmin tottunut rähjäisiin kellarisaleihin niin tuo kaikki pikku luksus - pukuhuoneessa vartalovoiteet ja muotovaahdot valmiina, hierovat tuolit chillailuhuoneessa, henkilökunta joka ihmettelee jos en ilmaannu maanantain combatiin - tuntuu varsin ylelliseltä.