Musta taas tulee asianajaja.. Vielä tosin pitää päästä keväällä ylioppilaaksi ja päästä opiskelemaan ja sitten joskus hommata työpaikka.. Mut noi on kaikki vaan lähinnä muodollisuuksia, olen varma tästä asiasta*hih*
Tällä hetkellä turhaakin turhempi myyntipäällikkö & tuotepäällikkö IT-alalla tälläisessä hieman isommassa yrityksessä.
Olen yrittänyt miettiä yli 10 vuotta, mitä haluan tehdä isona, mutta työ on aina työ, ja kun kyse on velvollisuuksista ja sidoksista johonkin aikoihin, tulee ongelmia.
Rantavahdin homma thaimaassa kävisi mainiosti, samoin kun luontokuvaajan ammatti savanneilla
Musta tulee isona maailman johtaja!
Nykyiseltään oon pikkuhauva yhessä teleliikenne firmassa
ja tietty opiskelen siinä ohella edelleen
ei sust voi tulla koko maailman johtajaa, koska must tulee suur-suomen keisari. muun maailman saat toki pitää, kunhan vaan jätät tän tulevan suur-suomen mulle.
Musta kait tulee opiskelija eli miksikään en muutu..
Ja sitten kait mä vaan vaihdan aina koulua kun edellisestä loppuu tutkinto ja opintotuki.... sillä kuitenkin ihan hyvin
Mä oon niinky merkonomi, säämies ja "normaali" rallastelija"...... Kovasti haluaisin olla ammatiltani graafikko mut graafiselle alalle on todella vaikee päästä (ai on vai)?. Mutta yrittänyttä ei laiteta eli kevään hauissa Lahteen!!!!!
Mullakin oli monen vuoden ajan haave pyrkiä oikikseen ja valmistua juristiks. Mut se sitten lässähti siihen kun tajusin, että ei oikeasti ois pää kestäny sitä lukemista...
Mä haluan Logitechille hiirennapin testaajaksi. Yritän kokoajan saada näytettä CV:hen the napilla.
Oikeasti mä en tiedä vieläkään mikä se unelmien ammatti olisi. Tuntuu, että se vaihtuu jokapäivä. Mä en ole ikinä ollut missään muussa hyvä, kuin intissä (omasta mielestä).
Mä en ole ikinä ollut missään muussa hyvä, kuin intissä (omasta mielestä).
No ei muuta kuin armeijaan töihin
Se on varma työnantaja, urakehitys ei voisi olla
selkeämpää, jne. Unelmaduuni, itseasiassa. Voiskin
harkita vielä sitä opistoupseerin uraa
it-alalla oon tällä hetkellä.. konsultin hommia pääasiassa.
kyseessä _ei_ ole lopullinen ammatinvalinta. no sen nyt sanoo kyllä toisaalta järkikin ;)
näillä näkymin ois tarkotus ruveta isona tutkijaksi/kieliteknologiksi eli puhe- ja oppimisjärjestelmät, kielen ja ajattelun suhde ym. tuntuis tällä hetkellä kiinnostavan eniten.
mut eihän sitä koskaan tiedä... joku vuos sitten olin ihan varma ja vakuuttunut että musta tulee erityisopettaja.
ans kattoo.