Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 505,910 views

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#841 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö
Viime aikoina tullu nähtyä melko tiuhaan mielenkiintoisia painajaisia (omasta) kuolemasta, esim. viime yönä seuraava:

Olin jossakin wanhassa talossa 3 henkilön kanssa jotka jostain syystä alkoivat jahtaamaan minua. Piilottelin siinä sit niiltä aikani kunnes löysivät mut 5. kerroksen huoneesta ja selittivät mulle hyvin tarkkaan minkä takia mun pitää nyt saman tien loikata ikkunasta. Eipä sitten muuta kuin hyppäämään (muistan miten lensin jotenkin sivuttain ja osuin vielä pari kertaa talon seiniin ennen kosketusta maahan) ja sitten kerien hautuumaan aidan viereen.
Kuuntelen sydämen hakkaamista vähän aikaa ja lähden sitten aaveena liitelemään sinne kartanolle takaisin (kun kuului diiliin jonka tein niiden tyyppien kanssa). Kun palaan sinne kartanolle, minulle selitetään että voin periaatteessa elää ikuisesti koska saan joka kerta 5 vuotta "kuolemattomuutta" kun tapan itseni siellä mutta toisaalta joudun viettämään jokaisesta 5 vuodesta 20 vuotta helvetissä sitten kun lopullisesti kuolen.

Unen lopussa oli vielä jotain pientä säätöä (sinne talolle oli tulossa joitain matkailijoita jotka mun ois pitäny saada tappamaan ittensä) mutta osat jotka muistan kunnolla olivat tuossa... Että siitä sitten vaan kotitarvepsykologit analysoimaan... *ding*

edit. niin eikä ole tullut edes katsottua kauhuleffoja tms viime aikoina *pökr*

edit 2.

Lisää tietoa mun sekavasta sielun elämästä... Heräsin tuosta edellämainitusta unesta ja nukahdin uudelleen niin seuraava uni oli täysin eri planeetalta...

Olin tupladeiteillä yhden tuttavapariskunnan kanssa ja mulla oli aveccina mimmi jota olen vokotellut kovasti viime aikoina. Unen tapahtumapaikkana oli järvilaivaristeily eikä siinä tapahtunut mitään ihmeempiä. Suudeltiin mimmin kanssa ensimmäistä kertaa ja nautittiin drinksuja ja oltiin onnellisia...

Ajallisesti eroa unien välillä (tai heräämisen ja nukahtamisen välillä siis) max. 5 minuuttia... *pökr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Freja

Posts: 8,775

#842 • • Freja Sihteeri
Toissayönä pussailin Vin Dieselin kaa *tirsk* *nauru* (Oltii Vaasas ja se puhui suomee *lmao*)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Skrapa

Posts: 157

#843 • • Skrapa
Nähny täs viime aikoina ihan ihmeellisiä unia. Joka toinen yö joku murtautuu, hiippailee kämpän ympäril/sisällä tai varastaa mun auton. Mitäköhän toikin tarkottaa? Ja joka unessa ollaan jossai vaiheessa työpaikalla ja baarissa. Tost voi päätellä et ainakaan pahemmin muuta elämää ole ollu vähän aikaa ku tuo työ ja baari. Parit tietyt ihmiset on aina mukana "jossai" merkeissä *vink*. Mut alkanu ärsyttää ku heräilee keskellä yötä ihan paskana, hengästyneenä ja pienet tärinät päällä. ...keleen painajaiset.

--
No more pain, I'm floating away..

Marjo

Posts: 1,796

#844 • • Marjo pupuTupuna
Näin viime yönä unta, jossa isäni soitti minulle. Ehdimme vain kysyä toisiltamme, miten menee ja sitten heräsin. Muistan kuinka minua jännitti ihan kauheasti kun luurin toiseen päähän tuli isäni ja tuntui oudolta sanoa "Moi isä."

Hän on siis ollut kuolleena jo lähelle 24 vuotta. R.I.P.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#845 • • Aurinkoneiti
Menin naimisiin; en tiedä kenen kanssa. Äidillä oli kauhea kiire järjestää häät. Tilaisuus ei ollut mieleiseni. Kaikki tapahtui liian nopeasti. Mutta hääpukuni oli kaunis.
KittyCleo

Posts: 205

#846 • • KittyCleo PiweHiwe
vittumaisimpia ovat todentuntuiset unet!
Maaliskuussa kun olin just päässy taikkuihin ni nään sellasta unta että olenkin siirtynyt takaisin kotiin yhdessä hujauksessa.
Sit herään ja sadattelen siin hotellin sängyllä
"voi nyt vitunvitunperseenperseenperseenperseenvittu"
sit rupeen miettii et ei kotona ole näin pimeetä eikä siellä ole jotain olkikattoa eikä ilmastointia, ja helpotuksen tunne oli suurempi kuin pahimman kusihädän jälkeen konsanaan.

--
Rouva Korpela*hymy*

Freja

Posts: 8,775

#847 • • Freja Sihteeri

pupuTupuna, 30.11.2007 13:25:
Näin viime yönä unta, jossa isäni soitti minulle. Ehdimme vain kysyä toisiltamme, miten menee ja sitten heräsin. Muistan kuinka minua jännitti ihan kauheasti kun luurin toiseen päähän tuli isäni ja tuntui oudolta sanoa "Moi isä."

Hän on siis ollut kuolleena jo lähelle 24 vuotta. R.I.P.



Mä nään sillon tällön mummista unta, missä kysellään kuulumisia, ja mä oon aika usein niissä unissa lapsi. Mummu kuoli kun olin 5-vuotias. Niistä unista kun herää, on jotenkin rauhallinen, vaikkakin haikee olo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Marjo

Posts: 1,796

#848 • • Marjo pupuTupuna

Freja, 1.12.2007 17:12:
---
pupuTupuna, 30.11.2007 13:25:
Näin viime yönä unta, jossa isäni soitti minulle. Ehdimme vain kysyä toisiltamme, miten menee ja sitten heräsin. Muistan kuinka minua jännitti ihan kauheasti kun luurin toiseen päähän tuli isäni ja tuntui oudolta sanoa "Moi isä."

Hän on siis ollut kuolleena jo lähelle 24 vuotta. R.I.P.

---


Mä nään sillon tällön mummista unta, missä kysellään kuulumisia, ja mä oon aika usein niissä unissa lapsi. Mummu kuoli kun olin 5-vuotias. Niistä unista kun herää, on jotenkin rauhallinen, vaikkakin haikee olo.



En tiedä haikeesta. Olo oli lähinnä tosi outo. Kyllä siinä pari kyyneltäkin tuli vieräytettyä, vaikkei isä mulle arka paikka olekaan, kun niin pienenä olen hänet menettänyt.
Freja

Posts: 8,775

#849 • • Freja Sihteeri
Öhhhh.

Taas Samu Haber oli mun unessa. :'D
Ei toi sellanen painajainen ollu, mitä pelkäsin et näkisin, mut... Nii. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jusqu

Posts: 762

#850 • • jusqu pilipalipilotti
Mä nään tuskin koskaan painajaisia, mut viime yönä näinki sit yhden melko ikävän sellasen. Eräs tyttö, johon oon aika pahasti ihastunu !!!, ilmotti et on ehkä parempi et me ei enää nähtäs toisiamme koska se on tutustunu johonki toiseen. Oli aika ouch -olo sen jälkeen. Pyörän tangon päälle putoaminenkin on miellyttävämpi kokemus :)

--
*pupu**piis*

sapeli

Posts: 11,768

#851 • • sapeli jokukukamikä?
Äkkiä ennenkuin unohdan, muutama ripe vielä unista muistissa:

Rullaluistelua jollain luontoreitillä ja pikkukaupungissa / kaupungin laitamilla... kuuntelin vanhaa hyvää musaa (haettiin just oikeastikin ullakolta CD:itä) ja menin vähän liiankin lujaa, onneksi ei käynyt mitään.

Sitten ehkä toisessa unessa oli joku sisätiloihin tai ainakin seinien sisään rakennettu superpieni lasten hautausmaa. Se oli varmaan alunperin ollut isompi mutta kyseisen kirkon tonttia oli pienennetty ja pienennetty kunnes koko lasten / vastasyntyneiden (/ syntymättömien?) hautausmaa oli kooltaan n. 2m x 3m ja siinä oli varmaan sata hautakiveä. Ja ne meinasi koko ajan kaatua ja sit mä koitin autella sitä nuorta pappia saamaan ne parempaan järjestykseen. Koko hautausmaan uudelleenjärjestäminen ois ollu järkevintä mutta mua kammotti ajatus että mä ehkä näkisin sit niitä jäämiä mitä siellä olis ollu tai arkkuja... Jotenki surullisen makaaberi tilanne, mutta pappirassu oli ottanut kunniatehtäväkseen sen pläntin hoitamisen.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#852 • • Freja Sihteeri
Näin taas unta, et pitelin vauvaa sylissä, mikä ei ollu mun oma, mut jota kohtaan mä tunsin suurta tarvetta pitää huolta. Sillä vauvalla oli siinä unessa jotenkin huonosti asiat, se itki eikä kukaan huolehtinut siitä, ni mä ikäänkuin "pelastin" sen vauvan kun otin sen syliin jne. Se lopetti heti itkemisen, ja mä hyssyttelin sitä jnejnejne.

Mul oli siinä unessa myös auto jota mä ajoin, niinkuin yleensäkin unissa mulla auto on. Aina ajan yhtä hyvin ^__^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#853 • • Jago un-trained monkee
Näin viimeyönä 2 unta

Ekassa jossain avaruusaluksessa joku kauhee örkki jahtasi ihmisiä. Ei ollut mitenkään pelottava, va8ikka se alien oli hirveen näkönen


Tokassa joku pieni poika kaverinsa kanssa karkasi nukkumaan menoajan jälkeen avaruusaluksella toiselle planeetalle, jossa ne meni seksimessuille(*ding*). Sieltä ne häädettiin pois sen takia ja pääjärjestäjä(eli se pahis) lähetti niiden avaruusaluksen perään ohjuksen.

Ne pääs pakoon omalle planeetalleen ja ne vaihto sen isän kanssa paikkoja ja se isä yritti ohjaa sen aluksen silleen, että se saataisiin säästettyä, mutta se ohjus osu ja se isä kuoli.

sairaalassa(tai ehkä ruumishuoneella tai kirkossa tai vastaavassa paikassa jossa surraan) se poika(joka oli vanhentunut pari vuotta) oli jostain syystä läppärillään ja jotenkin se siitä tekstistä sai luettua viestejä isältään.

Se alkoi epäillä sitä onko sen isä kuollut ja lähti asianomaisten kanssa sille toiselle planeetalle etsimään tietoa tapahtumista. Siellä ne tarpoi lumisessa metsässä, kun sille tuli jännä olo, että niitä seurataan ja päätti ruveta kulkemaan tien vieressä puiden lomassa.
Se eristäytyi jossain vaiheessa yksin ja yritti ottaa läppäriltä yhteyden isäänsä, koska se halusi varmistua, että ne viestit olivat aitoja, eivätkä sen perheeseen liittyviä juttuja(??unessa ei selvennyt mitä tää tarkoittaa??), kun se näki varjon ja sen jälkeen se 'pääjärjestäjä' raahasi sitä lumessa pois päin.




Sitten heräsin.
Jännä ja tosi mielenkiintonen uni, mutta hirveen moni osa jäi selvittämättä ja toi tuntu oikeestaan siltä, kun puolet unesta olisi viellä näkemättä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,775

#854 • • Freja Sihteeri
Jälleen kerran mä pelastin mun unessa vauvan. Se oli pieni, maksimissaan vuoden ikäinen.
Sillä oli väkivaltainen äiti, ja uni siis alkoi kai siitä ku menin jonku kaverin kaa jonnekin mettään jossa oli mökki, jossa se lapsen äiti sitten riehui. Se alkoi ajaa meitä takaa ja oli ihan psyko. Mä sitten sain napattua sen vauvan itelleni, en muista missä se oli, mutta otin sen syliini ja yritin suojata sitä. Äiti silti tais huutaa jotai tyylii "tapan teidät kaikki" tms.
Ahdistus loppui siihen, kun kaverini työnsi tuon naisen jyrkänteeltä alas.
Mä pidin sitä lasta sylissäni ja yritin hoivata sitä parhaan mukaan. Niinkuin muissakin vauvaunissa mitä oon nähny, se vauva lopetti itkemisen ku pääs mun syliin. Se oli ihan rauhallinen ja muhun kiintynyt.
Siinä unessa mussa jälleen heräs huolehtimisen halu, ja muutenkin jotku ihme tuntemukset. Mulla oli itelläkin nii rauhallinen olo, kun se nyytti siinä sitten tuhisi.

Mähän en siis itse vielä mitään lasta halua, siks nää unet on nii outoja. Joku hoivaamisen tarve mulla taitaa silti olla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#855 • • Aurinkoneiti
Sirottelin jotain maustetta miehen paljaalle rintakehälle. Kysyin nauraen olisiko pitänyt ensiksi sivellä öljyä siihen.*tirsk*
W.

Posts: 13

#856 • • W. Kissanainen

Freja, 19.12.2007 08:18:
Jälleen kerran mä pelastin mun unessa vauvan. Se oli pieni, maksimissaan vuoden ikäinen.
Sillä oli väkivaltainen äiti, ja uni siis alkoi kai siitä ku menin jonku kaverin kaa jonnekin mettään jossa oli mökki, jossa se lapsen äiti sitten riehui. Se alkoi ajaa meitä takaa ja oli ihan psyko. Mä sitten sain napattua sen vauvan itelleni, en muista missä se oli, mutta otin sen syliini ja yritin suojata sitä. Äiti silti tais huutaa jotai tyylii "tapan teidät kaikki" tms.
Ahdistus loppui siihen, kun kaverini työnsi tuon naisen jyrkänteeltä alas.
Mä pidin sitä lasta sylissäni ja yritin hoivata sitä parhaan mukaan. Niinkuin muissakin vauvaunissa mitä oon nähny, se vauva lopetti itkemisen ku pääs mun syliin. Se oli ihan rauhallinen ja muhun kiintynyt.
Siinä unessa mussa jälleen heräs huolehtimisen halu, ja muutenkin jotku ihme tuntemukset. Mulla oli itelläkin nii rauhallinen olo, kun se nyytti siinä sitten tuhisi.

Mähän en siis itse vielä mitään lasta halua, siks nää unet on nii outoja. Joku hoivaamisen tarve mulla taitaa silti olla.



Sä niin tarvisit kissan *sydän* Tai sit vaan hommaat sen vauvan, onhan neki sulosia, tuhisevia, pieniä, avuttomia nyyttejä *hihu* Mua ainaki pelottaa huomata itestäni että minä taas haluaisin vauvan.. Meinaaks tää sitä että muston tullu vanha? Et mun biologinen kello tikittää?
No mut kuitenki, semmosen pienen ihmeen haluisin, joka olis ihan mun oma ja musta tullut ja pieni elämän ihme *sydän* *huoh*
Freja

Posts: 8,775

#857 • • Freja Sihteeri

W., 19.12.2007 10:48:
Tai sit vaan hommaat sen vauvan



:D Tai sit en :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#858 • • mariq
Nukuinpa pommiin tänään. Ja näin aamul unta, et heräsin ja nousin ylös ja menin suihkuun.. Ja sit joko heräsin oikeesti siinä välissä, tai sit tää uni vaan alko alusta, ja taas heräsin ja nousin ylös ja menin suihkuun, ja tällä kertaa ehdin jo pukee päälle ja hoputtaa itteeni lähtemään jo töihin koska oon myöhäs pääsin kai ihan ulos asti.. kunnes taas heräsin... *haukottel*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#859 • • Jago un-trained monkee
uni1(en muista melkeen mitään)
oli jotkut tosi erikoiset bileet(ilmeisesti saman porukan jotku halli ugt, joka järkkäs fairytalet) ja astaroth soitti siellä tosi hyvää settii(sellasta bt - believer sekoitetttuna hchen)
Mä olin kai jotenkin karannut mun vanhempien luo sinne ja tuhonnut puutarhasta penkin?? näin family guy clipin sen jälkeen, jossa peter kertoo lapsena, jollekin hassun näköselle hahmolle "go go, it'll be funny"



uni2(saattoi liittyä jotenkin myös ekaan uneen)
Näin jotain jännää unta missä oli joku hylätty talo, johon kaveriporukan kanssa jostain syystä yövyttiin(ei oltu lapsia vaan ihan vaan matkustamassa jalan)
Siellä oli joku jonkun rikkan hemmotellun tytön aave/noita joka tappo sinne tulevat nuoret kauniit ihmiset ja pakotti ne elämään sen luona ikuisessa bilemaailmassa. Ne aaveet eli siellä kokoajan pysyen nuorena ja kauniina ja kokoajan vaan hengailemassa siellä jutellen tyhjänpäiväsistä pinnallisista asioista. Ideana oli, että ne ihmiset muuttuivat siellä vähitellen itsekin samanlaisiksi.

Se alkuperäinen tyttö itse oli kuitenkin jo niin vanha, että se oli kerennyt paikan nuorena pitävästä vaikutuksesta huolimatta vanhentua jo 50vuotiaan näköiseksi ja tietenkin kaikki muut pinnalliset ja viellä kauniit ihmiset syrjivät sitä ja sylkivät sen päälle ym muuta siksi ettei ne halunnut hengaa sen näköisen kanssa(kukaan ei tuntunut olevan vihainen siinä vaiheessa enää siitä, että se oli vienyt ne sellaiseen maailmaan, josta ne ei päässyt pois)

Siinävaiheessa, kun mun porukka oli ollut siellä ainakin 18vuotta(familyguyn brianilla ja sen poikaystävällä tuli 18vuotta yhessä täyteen ja ne tapas siellä ekaa kertaa) saatiin selville, että se lumous joka piti kaikki siellä johtukin siitä veitsestä jolla meiät oli tapettu, se alkuperäinen tyttö sitten rikkoi sen veitsen ja vapautti sen lumouksen(koska se ei enään kuulunut siihen suosittuun kauniiseen joukkoon ja vihasi oloansa siellä[halusi kostaa]), mutta moni niistä oli jo niin vanhoja, että ne kuolivat sillähetkellä ja moni muu taas muuti todella vanhaksi. Ihmiset oli myös oppinut niin pinnalliseksi sinä aikana, kun ne olivat olleet siellä, että ne olivat järkyttyneitä ja pettyneitä siitä, että ne olivatkin nyt vanhoja ja raihnasia ja monen niiden omaiset olivat jo kuolleet(ne ei ollut tiennyt ajan kulua, vaan luulivat olleensa siellä vaan hetket).

lopuksi näin viellä, kun sitä vanhaa noitaa haastateltiin tvhen sen tarkotusperistä ja jossain vaiheessa tajusin, että sillä oli uusi veitsi kädessä(siellä oli ollut niitä kolme[sellanen hyvin erikoisen sahalaitanen, joku muu ja juustohöylä*hihu*])

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#860 • • Jago un-trained monkee

mariq, 19.12.2007 13:02:
Nukuinpa pommiin tänään. Ja näin aamul unta, et heräsin ja nousin ylös ja menin suihkuun.. Ja sit joko heräsin oikeesti siinä välissä, tai sit tää uni vaan alko alusta, ja taas heräsin ja nousin ylös ja menin suihkuun, ja tällä kertaa ehdin jo pukee päälle ja hoputtaa itteeni lähtemään jo töihin koska oon myöhäs pääsin kai ihan ulos asti.. kunnes taas heräsin... *haukottel*


Tollaset on jännii unii, kun siitä herättyään tulee sellanen fiilis, että onko mä nyt tälläkertaa sitten ihan oikeesti hereillä, vai heräänkö kohta taas*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe