Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,464 views

alphamagic

Posts: 3,628

#801 • • alphamagic

H3li, 9.10.2007 12:08:
BB-overdose:

olin suihkussa Jarkon ja Kadin kanssa.
Tää oli päikkäriuni, ne on kaikista flipanneimpia.


*ding*



*lmao* I can feel your pain *lohduttel*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jago

Posts: 4,039

#802 • • Jago un-trained monkee
Mä näin unta star trek voyagerista

Siinä alussa siellä oli joku hätätilanne, kun toisesta ulottuvuudesta oli pieni lentävälautanen tulltu tohon maailmaan ja 7of9n piti vetää se pois seinästä nopeesti, ennenkun ne pääsee takasin tähän maailmana kunnolla.

Sitten jostain toisesta osasta alusta ilmestyi toinen 7. Se oli jotenkin monistunut tässä prosessissa. Sitten ne oli hytissään ja jutteli jotain akkajuttuja. Mä olin siinävaiheessa tosi vittuuntunut siihen, että sarjaa kirjottavat oli laittanut sen mkäyttäytymään ihan eritavalla kun aikasemmin. Potuttaa kun yhtäkkiä jossain sarjassa joku henkilö muuttuukin ihan erilaiseksi, kun aikasemmin(yleensä viellä hyvin epäloogisilla tavoin). Ajattelin että lopetan sen kattomisen, kun kerran tollaseks paskaks alko muuttua.

Sitten kuulin jotenkin sen lentävässä lautasessa olevan ufon ajatuksia siitä että noitten pitäisi laittaa valot pois, että se uskaltaisi tulla esille. Ilmeisesti ne teki niin ja tää uho söi toisen 7nin. Sen jälkeen en muista mitä tapahtu, ennen kuin 7 oli kävelemäsäs nykin kaduilla ja tää ufo yhtäkkiä alko tulla sitä päin. 7 joutu tasapainottelemaan sen kropan ja jonkun liikennemerkin kanssa, siitä että kumpikaan ei putoo sen näkymättömän ufon suuhun.

Sitten se loppui. Oli kyllä jännä uni, kun tiesin tasantarkkan missä se örkki oli ja minkä muotonen jne, mutta en nähnyt kertaakaan sitä*ding*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Heli

Posts: 1,489

#803 • • Heli vai kuka se oli
joku yritti syöttää mulle väkisin deo-stickiä, mis oli hiusvahaa päällä. miks?

--
ei se väärin ole.

pirpeli

Posts: 5,533

#804 • • pirpeli
Mä olin Viking Line- laivassa, joka otti hirveen loppuspurtin satamaan ja meinas upota. Kaverit hävis siinä hässäkässä, mut onneks mun äiskä tajusi soittaa mun puhelimeen, joka oli niillä kavereilla ja kuulin Intergalactic- soittoääneni ja löysin ystävät :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Birgie

Posts: 1,311

#805 • • Birgie Kikati
Näin viime yönä ainakin 3 eri painajaista.

1. Joku läheinen oli ampunut itseltään puolet päästä, siis itsemurha. Minua silti jostain syystä syytettiin tästä ja sain myös pakoilla vaikka olin syytön. Lisäksi tässä unessa oli vielä palautumia, yhdessä sanoin että tiesithän että tulevaisuuteen voi vaikuttaa. (yhestä leffasta missä mies näki aina oman tulevaisuutensa) Oli jotenkin todella outoa, ensin näin sen ihmisen makaamassa lattialla puolet päästä pois ja sitten hän seisoi vieressäni, ja yritin sanoa hänelle että tulevaisuutta voi ehkä muuttaa. Toisessa hetkessä olin sen ihmisen vieressä kun hän oli tekemässä sitä ja yritin estää, mutten pystynyt.

2. Olimme joukkueemme kanssa pelaamassa. Peliaika olikin juoksevaa, ja peli hupeni käsiin. Jokainen ehti aina pelata pelin aikana noin yhden vaihdon eikä kukaan oikein tiennyt lopputuloksesta. Ihan kuin kaikki olisivat olleet jossain aineissa ja yrittäneet pelata samalla. Pelien välissä kävimme jossain kaupungissa, johon piti kiivetä jotain kalliota pitkin. Minulta loppuivat voimat ja edelleen olo oli todella "fuzzy".

3. Olimme perheeni ja kavereideni kanssa jossain mökillä, missä kaikki muut olivat hirveessä kännissä mutta minä selvinpäin kun ei tullut edes mieleenki juoda kun olin niin sekaisin. Olimme mökillä, joka oli keskellä merta ja josta ei päässyt mihinkään. Yhtäkkiä olimme jossain viidakossa, joka oli niin sokkeloinen ettei sieltä päässyt mihinkään. Ja kaikki oli taas niin sekavaa.

En välttämättä edes halua katsoa mitä mun unikirja sanoo näistä.

*poks*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

sapeli

Posts: 11,768

#806 • • sapeli jokukukamikä?
Just muistin yhen unenpätkän viime yöltä: oltiin Jagon kanssa lähdössä jonnekin matkalle, mutta matkalla lentokentälle / satamaan mä tajusin että kummallakaan ei ollut voimassa olevaa passia! Mun kohdalla tuo pitää oikeastikin paikkansa.

Jos nyt vähän noita unisymboleita tulkitsen, tuo uni vaikuttaisi kertovan siitä että olen valmis siirtymään elämässä eteenpäin - ehkä fyysisestikin eri paikkaan - kaverin kanssa, tietenkin, mutta käytännön seikat ovat yhä edessä hidasteena. Kaikki muu vaikuttaisi olevan valmista ja odottaa vain sitä että saadaan nämä asiat järjestettyä. Nuo ongelmat on myös tehty yhteisiksi, vaikka ne muutoin koskisikin vain toista. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#807 • • mariq
Eilen aamulla heräsin juuri, kun unessa eräs lähes kymmenen vuotta sitten kuollut ystäväni tuli halaamaan minua. Se oli hämmentävä aamu. Olisin kovasti halunnut mennä takaisin siihen uneen juttelemaan tämän ystävän kanssa.

Usein aikaisemmin, kun olen nähnyt tästä kuolleesta ystävästäni unta, se on tapahtunut sellaisessa vaiheessa elämää, kun olen pohtinut jotakin tulossa tai harkinnassa olevaa muutosta. Ja jos se (mahdollinen) muutos on aiheuttanut kovasti päänvaivaa, unet ovat toistuneet, ja lakanneet vasta, kun olen kunnialla päässyt muutoksessa johonkin tulokseen.

Saapi nähdä tuleeko Kalle lähi-öinä takaisin..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Marjo

Posts: 1,796

#808 • • Marjo pupuTupuna
Taas jälleen näin hampaiden tippumisunta. Siinä joku poika kyseli multa maito- ja rautahampaista. Aloin sit selittää sille, että sillä kuluukin lähtee hampaat pois, kun ne on vielä maitohampaita ja, että paikalle kasvaa sit pysyvät rautahampaat. Siinä samassa mulla alko heilua hampaita ja aloin kerätä irtoavia hampaita käteeni. Kun niitä oli jo jonkin verrna kädessä aloin selittää pojalle, että olin juuri tajunnut, että tämä ei ollutkaan totta vaan näin unta. Ja, että ennenkin olen nähnyt toden tuntuisia hammaslähtöunia, mutta nykyään olen tajunnut, ettei hampaat vaan voi lähteä tuolleen yhtäkkiä, joten tilanne oli varmasti unessani. Aloin miettiä, että pitäisikö minun yrittää herätä siitä ja unesta ja miten se tapahtuisi. Hetken päästä sitten heräsin kuin heräsinkin.

Musta aika jännää. On mulle ennenkin käynyt niin, että olen ajatellut näkeväni unta unessa, mutta, että kerron siitä jollekin unessa ja vielä perustelen asiaa. Jännää. *hymy*
Jypä

Posts: 116

#809 • • Jypä Raep
Näin viime yönä unta että viisrintaiset kirkkaanpunaiset avaruusoliot raapivat persettään ja polttivat siggeä. Sitten kuului saatananmoinen pamaus ja lattia katos alta, tipuin alas vasta silloin, kun toinen avaruusolioista oli jättämässä jämiä siggestään.

Arvatkaa tuliko röökinhimo herätessä.. Ja viimeiset Smartit meni jo eilen. *uuh*
rose

Posts: 1,047

#810 • • rose vakaasti epävakainen
Näin unta että odotin kaksosia. Mulla oli iso maha ja aina välillä lapsivedet meinas tulla. Olin kauheen suojelevat itteni suhteen ja aina välillä halusin sulkea itteni isoon kassaholviin. Unessa joku selitti mulle että selviän kyllä ja että kukaan ei saa mua sieltä holvista, jos laitan itseni sinne lukkojen taakse. Kerroin myös jollekin unen aikana että mun poikaystävä on kaksonen horoskoopissa (kuten myös mä) ja pohdin siihen liittyen hauskaa toistoa mun senhetkiseen tilaan.

Samassa unessa Sami ja Tini sai uuden sängyn (levitettävän ysärivuodesohvan, jossa selkänoja kaadettiin taaksepäin, harmaapinkki päällys). Koska kunnollisissa unissa on kissa, niin myös tässä. Se pissi ainakin kaks kertaa siihen uudelle sängylle ja mä siivoilin sen jälkiä etikkavesipullo kädessä. Ja hämmentävänä yksityiskohtana eräs tyttö kysyi multa haluanko pihvejä, joita teki mieli (vissiin raskauden takia?). Oikeasti oon kasvissyöjä =D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Pätkis

Posts: 1,038

#811 • • Pätkis Pikkis
Viime yönä leikin delfiinien kanssa, ja muistan vieläkin miltä tuntui kun delfiini "puri" mun kättä, samaan tapaan kuin koiranpentu ottaa käden suuhun*ding* sit yritin kauheesti liikkua potkulaudalla, josta oli kumi puhki. Tosin liikkuminen onnistui silti. Ja lopuksi kun rämmin lumessa (en tiedä minne), löysin itseni harjanteelta. En voinut pysäyttää tilannetta, vaan laskin ihan pystysuoraa, törkeän korkeaa jäistä rinnettä alas tossuillani. Mietin vielä että kohta sattuu, mutta sitten kierähdin vaan kerran voltin alhaalla ja jatkoin matkaa. Seuraavaksi mun piti päästä ylös seuraavalle harjanteelle, ähkin lumessa ja kiipeäminen oli vaikeaa samalla tavoin kun pienenä, kun yritti kiivetä lumikinosten päälle.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#812 • • Aurinkoneiti
Joku ajoi minua takaa. Sai minut kiinni ja viilsi lasinsirpaleella otsaan. Kaksi mielenkiintoista miestä pelasti minut tilanteesta. Toista miestä autoin vuorostani jossain asiassa.
Gwenna

Posts: 27

#813 • • Gwenna
nään tosi usein unta että ajan autoa,vaikka en omista edes korttia. *nauru*

--
Dynamite comes in small packages

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#814 • • Aurinkoneiti
Olin Malediiveilla exän ja hänen kakaroiden kanssa. Mietin, miksi helvetissä olen siellä heidän kanssaan.*poks*Yhtäkkiä olenkin äitini kanssa kaupassa. Olin hyvin kiinnostunut kengistä, äitini vai hoki mene nyt hakemaan se kello. Kysyin, miksi ostit mulle kellon, kun en sitä kuitenkaan käytä.*ding*
schiba

Posts: 365

#815 • • schiba
heräsin tänään siihen, et ensin kuulen puhelimeni soittoäänen, ja sen jälkeen echotettu ääni huutaa minulle: "VASTAA! VASTAA! VASTAA!". Monta kertaa peräkkäin. Piti oikein käydä katsomassa puhelinta, mut se oli äänettömällä *ding* Aikas hämärää..
Tarsu

Posts: 2,449

#816 • • Tarsu
huh näitä unia.

taas tapsa juoksenteli alasti jossain (en tiedä missä) kaupungissa
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#817 • • Eccu Guest
Näin todella outoa painajaista missä hyvin läheinen ihminen kuolee ja herää henkiin uudelleen. Tämä uni on pyörinyt mielessä koko päivän ja miettinyt mahtaako se tarkoittaa jotain. No vilkkaan mielikuvituksen omaavana olen kehitellyt jo erinäisiä tarinoita tästä.
Osaakohan joku tulkita? *hihu*
Narya

Posts: 166

#818 • • Narya Kuolema
Mä näin tossa joku aika sit sellasen hilpeen unen...kävelin siinä kahen työkaverin kanssa Nummelan pienellä torilla ja torin ympärillä oli korkeita kerrostaloja (mitä ei oikeesti oo). Sit yhtäkkiä joku vaalee nuori jannu flippas ihan totaalisesti ja rupes tappamaan ihmisiä. Sillä oli ilmeisesti ollu takataskussa pari erilaista ampuma-asetta ja kirves ja käsikranaatteja. Hetken päästä kaikki oli ihan sekaisin ja hakkas ja tappo toisiaan. Sitte se jannu räjäytti kaikkein korkeimman kerrostalon, ja sillä hetkellä ku se alko romahtaa ales, ni sen sisältä tuli valtava hyökyaalto ja se saatanan sama hullu kaveri surffaili jollain pöytälevyllä siinä aallon seassa ja ampu sinne tänne lenteleviä ihmisiä. No, me jatkettiin kavereitten kanssa siinä torilla kävelyä, ja mietin, että ei saatana, ei tästä kyllä hengissä selviä, ja kaappasin maasta jonku jääpiikin tyyppisen aseen, jonka tökkäsin rintaani. En vaan kuollu siihen, ja se oli iso pettymys. Harmitti ihan hirveästi. No, jatkettiin sitte taas matkaa sen sekasorron keskellä, mutta ei päästy eteenpäin ku joku sata metriä ni mut kaato sellanen iso tukeva mies jolla oli valtava punainen tukkapehko ja pörrönen punanen parta, se työns mun suun kautta kurkkuun puukon (terä joku 15 cm). Siinä vaiheessa heräsin kun olin just kuolemassa ja verta pursusi suusta. Kaikesta huvittavinta tossa unessa oli se, ettei se oikeastaan ollu ees painajainen o_O.

--
Sekavuuden Ammattilainen

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#819 • • Aurinkoneiti
Ostin hyvin keltaisia karkkeja paljon. Tungin niitä taskuihin. Seuraavaksi tapasin tutun ison valkoisen koiran. Se ei mukamas ollu huomaavinaankaan minua. Ihan selvästi oli loukkaantunut jostakin.*tirsk*
Avatar
#820 • • Lilly Guest
Mä näin taas vaihteeks viime yönä painajaisia, aluks semmonen silpomis uni; verta joka paikassa, pelkäsin ihan vitusti*uuh*
Sen jälkeen yks ihminen joka kummittelee ihan tarpeeks muutenki mun mielessä tuli mun uniin; heräsin kyyneleet silmissä ja tajusin taas miten asiat oikeasti on*igor*
Hyvä alku päivälle.