Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 506,467 views

Sallakat

Posts: 2,220

#761 • • Sallakat jungle, baby !
jonkun tyhmän unen näin, mikä oli ihan ku tosi elämästä. oltii jossain hengailu- raflatyylisessä mestassa. Nuokahdin pöydässä ,vaikka luulin vain ett olin laittanut silmät kiinni ja auki heti. Just sinä aikana kun mä olin tipahtaneena niin mä odotin puhelua, että mulle tulee uusi pesukone kotiinkuljetuksella. Olin kai kännissä tms, koska kun heräsin niin mun kännykkä oli kadonnut ja rotsikin jotenkin hukassa. ja mä jotaa panikoin, että se saakelin pesukone ja ne tyypit jne jne! !! eikä kukaan samassa isossa pöydässä ollu nähny tietty mitään. Sekoilin siinä jotain ja sain kaverin vanhan huonon kännyn lainaksi. Sieltä mestasta lähtiessä olin hukannu takin ja sen vanhan puhelimen siinä samassa. Jotain kaikkee hirveetä sähläystä siinä unessa oli ja loppupeleissä rotsi löyty jonkun tuntemattoman tyypin kämpästä minne ihan tsäkällä eksyin.

nihkee uni silleen, ett tavarat oli hukassa ja kaikki tuntu menevän päin persettä. Ainakaan ei tehny mieli jäädä pitkään nukkumaan sänkyyn vaan nousin aika nopeasti herätyskellon soitua, ettei se uni vaan jatku.
jusqu

Posts: 762

#762 • • jusqu pilipalipilotti
Elämäni kamalimman painajaisen olen nähnyt, kun kävin vielä lukion kolmatta luokkaa. Unessa kuulin uutisista, että NHL:ssä toteutetaan sääntöuudistus, joka taas johtaa siihen että Suomen koulujärjestelmää tulee myös uudistaa. Tää uudistus tarkoitti käytännössä sitä, että kaikki sillä hetkellä lukiota käyvät nuoret pudotettiin takaisin yläasteen seitsemännelle luokalle. Voi sitä turhautumisen tunnetta ja kiroilua, kun tajus että 5-6 vuotta on menny ihan harakoille ja että joutuu koko paskan käymään uudestaan läpi. Se. Söi. Miestä. :) Aamulla kyllä nauratti.

--
*pupu**piis*

zenny

Posts: 1,145

#763 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
hehe viime aamuyön uni oli kyl tarpeellinen mun poikaystävälle ainaki.. *hih* ukko ku joutuu nousemaa klo 4 joka aamu töihin ni oli painannu torkku näppäint muutaman kerran ja sit vissiin painan vaan herätyksen pois.. noh.. mä heräsin siihen ku se sit torkkuu paino ja sanoinki sille muutamaa kertaa et nouse nyt jo ylös.. sit nukahin ite. aloin nähä unta et menin jonkun henkilön kanssa nukkumaan ja huoneen nurkkaa ilmesty isot ja pelottavat kasvot aloin tönii sit kenenkaa nukuin siin unessa et hei herää herää.. ja havahduin siihen et töninki mun poikaystävää joka oli nukkumassa hyvää vauhtii pommiin et ois myöhästyn töistä.. no äijä katto kelloo ni näytti 5.10 sit laitto nopee sängyst ylös ja vaatteet niskaa ja dösä pysäkille ja tais se viel ehtii siihen 5.30 lähtevää dösää eikä myöhästyny töistä.. ainakaa toivottavasti... mut alko kyl aamul naurattaa et on äijäl kyl hyvät olot ku muija ei anna sen myöhästyy töistä ku näkee painajaisia jostain rumista kasvoista!! *lmao* *hih*

muokattu kellon aika.. *toktok*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

xl8r

Posts: 2,227

#764 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Liiallien scifille alistuminen on varmaan tehnyt tehtävänsä, näin viime yönä unta klingon-vulcan-ihmishybridistä... Pitäisi varmaan vähentää päivittäistä science fiction annosta,nyt joka päivä kertyy kohtuullinen tuntimäärä scifiä sekä videon että kirjojen muodossa...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Jago

Posts: 4,039

#765 • • Jago un-trained monkee

xl8r, 27.9.2007 13:39:
Liiallien scifille alistuminen on varmaan tehnyt tehtävänsä


Samoin. näin tosi upeeta unta jonka juonessa oli yllättävän paljon matrixmaisuuksia.
Tosin siinä kyseessä oli henkimaailma, johon tavallaan yritettiin houkutella ihmisiä tästä maailmasta. Tosi jännä uni kyllä. harmi etten muista siitä koko juonta. Muistan parhaiten vaan kuvan missä ihmisiä raahataan ilmaan niin että niiden henget venyy ja niitä nostavat jumal henget hymyilee pahansuovasti.(onkohan se ollu oikeessa elämässä joku taulu tai installaatio, koska oli kyllä ihan sika hienosti tehty)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KiimanenKurre

Posts: 791

#766 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

zenny, 27.9.2007 13:35:
-click-


ja se bussi oli 5.37

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Jago

Posts: 4,039

#767 • • Edited Jago un-trained monkee
Oon pitkään haaveillut poismuutosta ja tämä uni oli vähän niin kuin opetusmateriaalia siitä miten kannatta valita paikka jonne muuttaa.

Olin muuttanut unessa johonkin valtavaan viisikirjaimiseen metropoliin georgiassa(usan osavaltio). Se Metropoli on valtaisan kokonen kartalla. se jopa vaihtoi nimeään sillä alueella joka levisi etelä-caroliinaan, mutta itse alue ei oikeestaan ollut metropolia vaan lähiötä lähiön perään. Vähän sellasta usalaisen slummilähiön kaltasta aluetta siis.
Unessa olin ajatellut ilmeisesti että "kunhan vaan pääsen muuttamaan muualla saan rakennettua elämän uudelleen siellä" ja sapsu oli lähtenyt mukaan.

Siellä huomasin samatien että halusin pois, mutta meiän elämä alko jo vakiintua, kun saatiin jotain duunia jne.

Unen opetuksena siis oli se että kannattaa tutkia ensin onko se paikka sellanen jossa voi kuvitella asuvansa, ettei paikanpäällä järkyty, kun se ei olekaan sitä mitä kuvitteli.
*Suomessa on asiat oikeestaan tosihyvin, joten kannattaa valita alue sen perusteella, että siellä on tarpeeksi lähellä elintaso, turvallisuus ja muu elämän laatuun vaikuttava. Ei kannata lähteä ellei tiedä että elämä voi olla siellä tyydyttävää.
*Unessa opetettiin myös ette michael jackson ei ole hyvää matkaseuraa, koska vaikka se rakastaa sua, se rakastaa sua vaan niinkauan kuin olet nuori ja riippuvainen siitä.
*Lisäksi huntumaisesti pidentyneet vatsaevät hidastavat liikaa ja vaikeuttavat pedoilta karkuun pääsemistä*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Miinapiina

Posts: 3,494

#768 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
jep, näin viime yönä ylihämärää unta et olin bb-talos *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#769 • • Freja Sihteeri
"The plur is currently not available."

Näin mun kone sanoi unessani.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#770 • • WiljamiDzay Nyypiö

Freja, 29.9.2007 09:36:
"The plur is currently not available."

Näin mun kone sanoi unessani.



*plur*... viel toimii *jiihaa**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

miGGi

Posts: 236

#771 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 29.9.2007 09:13:
jep, näin viime yönä ylihämärää unta et olin bb-talos *tirsk*

sä taidat katelle sitä ihan liikaa jos jo uniin tulee*nauru*!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Miinapiina

Posts: 3,494

#772 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

miGGi, 29.9.2007 16:26:

sä taidat katelle sitä ihan liikaa jos jo uniin tulee*nauru*!



khihihi juu voi olla *tirsk*

sit muistin et näin mä kyl aika hottia mylläysuntakii (siis viime yönä),
ja nyt päikkäreillä näin ihan tosi hämärää unta, siin oli kaikkee tivoli, kolera, kadin laukku (bb:stä), mäkki (se hampparipaikka) ja sit tapeltiin h3lin kanssa, koska se alko puhuu vihreistä listoista (jotka on ravintoloissa köyhille suunnattuja ruokalistoja) et ne ois niinq mulle tarkotettuja *lmao*

--
pinkki on pop!!!

miGGi

Posts: 236

#773 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 29.9.2007 16:30:
---
miGGi, 29.9.2007 16:26:

sä taidat katelle sitä ihan liikaa jos jo uniin tulee*nauru*!

---


khihihi juu voi olla *tirsk*

sit muistin et näin mä kyl aika hottia mylläysuntakii (siis viime yönä),
ja nyt päikkäreillä näin ihan tosi hämärää unta, siin oli kaikkee tivoli, kolera, kadin laukku (bb:stä), mäkki (se hampparipaikka) ja sit tapeltiin h3lin kanssa, koska se alko puhuu vihreistä listoista (jotka on ravintoloissa köyhille suunnattuja ruokalistoja) et ne ois niinq mulle tarkotettuja *lmao*

ai ai ai*nauru**nauru**nauru* tollaset unet ku sais vaan jonnekki nauhalle niin ohhoh niitä ois kiva katella ja jo on ollu sulla reissu yöllä ja päikkäreillä! *hikoil*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Miinapiina

Posts: 3,494

#774 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

miGGi, 29.9.2007 16:33:

ai ai ai*nauru**nauru**nauru* tollaset unet ku sais vaan jonnekki nauhalle niin ohhoh niitä ois kiva katella ja jo on ollu sulla reissu yöllä ja päikkäreillä! *hikoil*



*joo**tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Tiura

Posts: 731

#775 • • Tiura Taika
Mul oli aika epämiellyttävä yö.
Ensin elin jotaa kauhuelokuvaa, mikä oli tosi raaka ja piinaava, sit sen jälkeen näin unta, että näin jollain kaukoputkella et maata kohti oli tulos meteoriitti ja et se tuhoais koko pallon. Mä olin ainut kuka siitä ties ja mun piti kertoo kaikille siitä mut kukaa ei uskonu mua :(
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#776 • • Aurinkoneiti
Ajoin autoa. Vieressäni istui hymyilevä mies. Tämä tyyppi on ollut unissani usein; en tiedä kuka.
Mellu-

Posts: 4,006

#777 • • Mellu-
Näin tosi tosi hassuu unta viime yön... Olin eka menos somerolle hakee santtua reeneistä ja sieltä ajettii tampereelle kattomaan miesten maailmanliiga ottelua suomi- uzbekistan (*whaat*) Kurvattii autolla siihen hallin eteen ja siel ei ollu paljoo porukkaa pommiuhan takia (???) ja saatii auto hyvin parkkiin, noustii autosta ni tajuttiin et oltii tultu sellasel mustalla porcsella tyylikkäästi musat paukkuen siihen "pukuhuoneitten" eteen ja mentii omasta sisäänkäynnistä sisään kattomaan pelii (edelleen et wtf?!) Hilluttii siel suomiväreis ja plakaattien kanssa oikeen huolella ja suomi voitti 4-6 (tämä siis ei oo mahdollista lentopallossa mut nii se vaa jostai syystä päätty) Koitettii lähtee siit sitten kotii ni eka törmättii vanhoihi pelikavereihi ja juteltii niiden kanssa,mut sit meijät bongas pari mun riparikaverii ja muuta tyyppii ketkä pelaa maajoukkuees.. ei meinattu pästä siit tilantees mihinkään mut santtu sai sit pissakohtauksen (mikähä lie tääki on?) ja piti juosta vessaan.. ku päästiin vessasta ni liigavalmentajat piiritti meijät ihan täysin ja lateli kauheesti kysymyksiä ja tarjosivat sopimuksia yms.. juostii santun kans ihan täysiä autolle ja kurvattiin Pirkkahallin pihasta jotai 200km/h ku meitsi vähä polkas kaasua.. heti seuraava mitä nään on et harrastan seksiä vessassa/roomissa _JONKUN_ kanssa.. en nää kuka se on mut hyvältä tuntuu *lmao* sit heräänki herätyskelloon ja fiilis on vähän sillee *ding**wtf*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Santutar

Posts: 405

#778 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

Mellu-, 1.10.2007 16:26:
Weirdo uni


Ehkä meiän pitäs lopettaa toi säätäminen ja mopostelu vähän vähemmälle*nauru*... ne oli ne eiliset meseilyt*lmao**plur*
Mellu-

Posts: 4,006

#779 • • Mellu-

Santutar, 1.10.2007 17:15:
---
Mellu-, 1.10.2007 16:26:
Weirdo uni

---

Ehkä meiän pitäs lopettaa toi säätäminen ja mopostelu vähän vähemmälle*nauru*... ne oli ne eiliset meseilyt*lmao**plur*



joo todellakin.. vähemmän mehusteluu ja kekeilyy ni pysyy unetki kurissa *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Pätkis

Posts: 1,038

#780 • • Pätkis Pikkis
Olen nähnyt vuorottain joko taivaalta tippuvia lentokoneita (yleensä tähän liittyy se, että ne on vaarassa pudota päälle ja pitää paeta alta pois) tai sitten syystä tai toisesta saan unessa sähköiskun, en kumminkaan kuole siihen. Mitä mun päässä liikkuu... *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.