Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 519,972 views

Freja

Posts: 8,775

#1061 • • Freja Sihteeri
Hoi unien asiantuntijat! Tarvisin hieman apua nyt.
Mua on pitkään kalvanut painajaiset selkään ampumisesta, ja yleensä se oon just minä ketä ammutaan selkään, tai sitten näen vierestä kun läheistäni ammutaan selkään ja itse tavallaan elän kuitenkin sen kivun vierestä katsoen, mutta tavallaan toisen ruumiissa.
Miks mua ammutaan koko ajan, ja että vielä selkään? *uuh* Osaisko joku tulkita?

Muutenkin taas ahistaa, kun oli jo viime yönä kolmas yö putkeen painajaisia. En oikeen jaksais.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

$

Posts: 1,802

#1062 • • $ Destination weekend!
Näin unta/painajaista, että ostin BMW X5-citymaasturin.

Myönnettäköön, pieni autokuume on, mutta malli ja hintaluokka ovat hieman eri luokkaa.
turquoise

Posts: 732

#1063 • • turquoise e-ra2co

Freja, 12.5.2009 14:49:
Miks mua ammutaan koko ajan, ja että vielä selkään? *uuh*



Ei kande kenenkään ees lukee mun vastausta, jos on kovinkin skeptikko (enkä ole kiinnostunut alkaa väittelemään kenenkään kanssa tästä jutusta, eikä kiinnosta vaikka nauraisitte)
Astro.fi -sivuilta oon lukenut, että unissa saattaa tulla juttuja edellisistä elämistä. Ehkä sä oot joskus kuollu siihen, että sua on ammuttu selkään? *ding*

Itseäni vaivaava asia:
olen viimeisen parin viikon aikana nähnyt suunnilleen joka yö unta, että olen uimassa. Oon uinut useimmiten meressä, mutta myös uima-altaassa ja kadulla "ilmassa". Tunnelma on yleensä ollut hyvä. Eilen tosin näin, että siinä merenrannalla oli pirusti iilimatoja. Osaisko kukaan tulkita? *whaat*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#1064 • • Freja Sihteeri

sativa, 18.5.2009 13:06:
Ei kande kenenkään ees lukee mun vastausta, jos on kovinkin skeptikko (enkä ole kiinnostunut alkaa väittelemään kenenkään kanssa tästä jutusta, eikä kiinnosta vaikka nauraisitte)
Astro.fi -sivuilta oon lukenut, että unissa saattaa tulla juttuja edellisistä elämistä. Ehkä sä oot joskus kuollu siihen, että sua on ammuttu selkään? *ding*



Nii en si tiiä, voihan toikin olla mahdollista. Pitäis ottaa noista enemmän selvää, koska kovasti entiset elämät kiinnostais. En yhtää ihmettelis, jos oisin ollu joku noita-akka.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

laeski^

Posts: 478

#1065 • • laeski^ LaiskaLäski

sativa, 18.5.2009 13:06:

Itseäni vaivaava asia:
olen viimeisen parin viikon aikana nähnyt suunnilleen joka yö unta, että olen uimassa. Oon uinut useimmiten meressä, mutta myös uima-altaassa ja kadulla "ilmassa". Tunnelma on yleensä ollut hyvä. Eilen tosin näin, että siinä merenrannalla oli pirusti iilimatoja. Osaisko kukaan tulkita? *whaat*





mua kiinnostais kans tietää mitä toi kadul uiminen meinaa...
kö ite oon kans tosi usein nähny unta mis hyppään ilmaan ja lähen siit sit uimaan *hymy* se ei niinkää oo lentämist vaan lähinnä liitämist mis pitää sit uida et pysyy ilmas, mut ei pahemmin saa kummiskaa korkeutta uimal, vaan pitää ponnistaa maast lisää korkeutta jos meinaa laskeutuu, tai vaihtoehtosesti puista tai talojen katolt jos haluu tosi korkeelle...
ja tunnelma on kans ollu hyvä nois unis, oikees elämäs mul on aikamoinen korkeenpaikan kammo, mut unes sitä mul ei oo, ja oon sen kans tiedostanu unessa "hehei, onpas kivaa olla korkeel *nauru*"
pirpeli

Posts: 5,533

#1066 • • Edited pirpeli

sativa, 18.5.2009 13:06:

Itseäni vaivaava asia:
olen viimeisen parin viikon aikana nähnyt suunnilleen joka yö unta, että olen uimassa. Oon uinut useimmiten meressä, mutta myös uima-altaassa ja kadulla "ilmassa". Tunnelma on yleensä ollut hyvä. Eilen tosin näin, että siinä merenrannalla oli pirusti iilimatoja. Osaisko kukaan tulkita? *whaat*



Swimming

To dream that you are swimming, suggests that you are exploring aspects of your unconscious mind and emotions. The dream may be a sign that you are seeking some sort of emotional support. It is a common dream image for people going through therapy.

To dream that you are swimming underwater, suggests that you are completely submerged in your own feelings. You are forcing yourself to deal with your emotional difficulties.

Leeches

To see or be bitten by leeches in your dream, refers to something in your life that is draining the energy and vigor out of you. The dream may refer to people, habits, or negative emotions that are sucking you out of your vitality. Alternatively, if your body is covered in leeches, then you are feeling disgusted by your own body or repulsed by something you have done.

http://www.dreammoods.com

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

turquoise

Posts: 732

#1067 • • turquoise e-ra2co

pirpeli, 18.5.2009 14:41:
---

Swimming & Leeches

http://www.dreammoods.com



Tattis! *sydän* Olipas omaan elämään sopiva tulkinta...!
Hyvä sivusto muuten, täytyy laittaa kirjanmerkkeihin. Mulla on itellä toi Tamara Maunosen Suuri Unikirja, vilken är nästan takanlämmitysvärkki.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

sapeli

Posts: 11,768

#1068 • • sapeli jokukukamikä?
Tosi jännä uni päikkäreiltä: oli semmoinen salainen organisaatio "tämän kaiken" takana, ja heillä oli kaksi suurta salaisuutta. Ensimmäinen oli se, että maailmassa onkin 144 värähtelytasoa, jokainen erilainen. Toinen salaisuus oli se, että jokaista värähtelytasoa kohti oli agentti - saman värähtelyn omaava henkilö - joka pystyi korjaamaan värähtelyjen ongelmat. Ainoastaan viimeiseltä, värähtelytasolta 144, tämä agentti puuttui.

Tuon viimeisen jutun selviäminen tuntui tosi oleelliselta ja organisaatio itse ohitti sen vain olankohautukselta, mutta sitten ovikello soi ja heräsin.

Jäin miettimään tätä unta hetkeksi sängylle (kun olin oven avannut enkä laiska jaksanut heti jäädä ylös), ja hoksasin että 144 on siitä maaginen luku että se on 12 x 12, luku joka näkee monessa paikassa. Jos otetaan esimerkiksi kaikki länsimaiset horoskooppimerkit sekä niiden nousumerkit, saadaan siitä 144 ainutlaatuista "värähtelytaajuutta", joista yhteen jokainen meistä kuuluu.

Hmm. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

turquoise

Posts: 732

#1069 • • turquoise e-ra2co

sapeli, 19.5.2009 20:55:
...
144
...



Olipas diippiä läppää. *joo*
Mä voisin periaatteessa uskoa ton, että täällä olis 144 erilaista värähtelytasoa jos se tarkottais sitä, että myös ihmiset olis niistä kukin tietyllä. Kukaan nimittäin koskaan ei mun tietääkseni oo pystynyt määrittelemäänb ihmisten välistä aaltopituutta. Tosi harvoin kyllä itsellä "klikkaa" niin vahvasti, että vois puhua että nyt ollaaan tyypin kans täysin samoilla leveleillä. Ehkä kuitenkin pikkusen useammin kuin 1/144, mut jos toi olis paikkansa pitävä niin ehkä kehitysmaissa olis enemmän ryhmittynyt tietyt "taajuudet" ja länsimaissa olis sitten taas enemmän toisenlaista *täh* Vähänkö se helpottais pariutumista, jos pystyis taajuuden perusteella valkkaan kumppanin, laittaan tyyliin vaikka johonkin deitti-ilmoitukseen. Tosin, se vois olla biologisesti aika hasardia hommaa.

Oon joskus herkässä tilassa "oivaltanut", miten nää aaltopituudet vois piirtää kaavioksi ja jopa selvittää, että mihin kukakin niistä kuuluu. No se jäi yllättäen sitten siihen, ettei ollut kynää ja paperia ja hetken päästä olikin ajatus jo kadonnut *hih* Ehkä mun ei vaan ollut tarkoitus keksiä sitä. Ehkä säkin just heräsit siks ennen loppuratkaisua. *ankka*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

noemi

Posts: 535

#1070 • • noemi

alphamagic, 13.4.2009 13:34:
Oli Laserpointit paitsi et ne ei ollu Kaapelilla vaan Tampereella Metroautoareenalla jossa oli jotku Tranzexperiencet joskus muistaakseni... Anyhow siel oli sellanen kouluruokala ruokalinja siin eteisessä jos oli tarjolla kiisseliä ja jotain nakkikastiketta :D ja sit törmäsin siin yhteen lapsuudenkaveriin, se potkas minuu muka vahingossa ja kaikki kastikkeet meni miun valkosille (*ding*) bilehousuille *nauru*
---



Kiisseliä ja nakkikastiketta??!? *lmao* Anyhow, musta tollanen ruokala sopis paremmin ko hyvin isoihin bileisiin...kun aina sielä kummiski tulee nälkä. Ja vegeille sit soijanagei! *slurps*

--
Oikeutta koneille!

turquoise

Posts: 732

#1071 • • turquoise e-ra2co
Mulle sanottiin viime yönä unessa jotain outoa. Heräsin sen jälkeen yöllä enkä jaksanut kirjottaa sitä ylös, joten äänitin sen kännykkään.
"Vaikka täytit kaikki vanhempiesi kiinnostuksen kohteet - eli et mitään - et silti ollut onnellinen." Oliskohan tää joku edellisen elämän juttu *ding*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

kinderi

Posts: 1,783

#1072 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hyjj että näitä mun unisäätöjä taas *uuh*
Toissayönä olin taas jonkunnäkösessä horroksessa, kuuntelin miten alakerran vessan ikkuna kolis, ja olin siis ihan varma että sieltä on joku tulossa sisään.. Kuuntelin kauhuissani kuinka joku kävelee alakerrassa,ja rupes pikkuhiljaa kiipeemään rappusia ylös.. Tässä vaiheessa yritin huutaa et menis pois, enkä tietenkään saanu aikaan muuta kun pihinää..

Yritin heilua,heittää jotain lattialle jotta tää "tunkeilija" kuulis ja huomais että ollaan kotona..
Jotain tapahtu, ja tyyppi lähti painelemaan pois, ihan selkeesti kuulin miten avas ovet ja meni ulos..

Noh, kelailin jo että nyt voi jatkaa unia kun tajusin et unta se vaan,koska vessan ikkunahan on tiukasti kiinni.

Ja sit tajusin et saaaaatana, joku seisoo mun huoneessa siellä nurkassa *IIIIIIIIIKKK*

..tässä vaiheessa alko jo menee niin ahdistavaks et oli pakko ruveta väkisin repii silmiä auki, ihan konkreettisesti sormilla jeesasin silmiä kun en millään ois jaksanu avata. Tuttua hommaa jo tällänen.

Nää on niin ahdistavia, ja taas melkein joka yö on jotain tällästä.. Olen semisti hereillä,mutta en kuitenkaan..

..ja niin,siellä kulmassa jossa "seisoi joku"..Arvatkaa lähtikö tuuletin korkeen jakkaran päältä *vink*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Minnalilla

Posts: 418

#1073 • • Minnalilla
Mä oon kyl viimeaikoina nähny iha ihme unii... *pepsodent*

Käärmeistä, kavereista, existä, entisistä säädöistä jne jne :D
Viime yönäki tuli nähtyä unta festareista mihin lähen lauantaina, uskaltaakohan sitä ees mennä sinne *tirsk*

Outoja unia.

HUI!

--
tilulileii!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1074 • • Aurinkoneiti
Joku esitteli minulle jotakin uutta hierontatekniikkaa. Mietin, miten se erosi klassisen hieronnan menetelmistä.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1075 • • Aurinkoneiti
Olin kahden tutun ihmisen kanssa järven rannalla. Yövyimme rantamökissä. Katsoin ikkunasta tulvaveden nousua. Vettä tuli koko ajan lisää. Pakenimme mökistä. Sitten olin jonkin kadun kulmassa juttelemassa tätini ja mustalaisnaisten kanssa. Vettä alkoi virtaamaan kadulla. Mietimme, onko maailmanloppu tulossa, ja mitä oikein tekisimme. Sitten vesi jäätyi, satoi lunta. Mietin, onko jääkausi tulossa. Lauloin lappalaispuku päällä. Huomasin, että nousin lentoon. Lensin kohti lumisia vuoria. Aurinko paistoi kauniisti. Kaartelin laaksossa. Alhaalla oli kaksi miestä, jotka yrittivät ampua minua alas.
Nonscenic

Posts: 116

#1076 • • Nonscenic Sinister.
Ihan lyhyesti (kun en muuta muista):

Äiti tuli hymyssä suin ilmottaan että mulla on aids. (jonka kuulemma olin saanut maitolasista.) *justjoo*
eloou

Posts: 29

#1077 • • eloou
nyt on mennyt viikot niin,ettei tiedä mikä on unta ja mikä ei. sekoittuu ku kauha soppaan. ei auta ku oivaltaa missä mennään hooh

--
näe itsesi istumassa kultaisen auringon sisällä..

Freja

Posts: 8,775

#1078 • • Freja Sihteeri
Kävelin alastomana ala-astekouluni käytäviä. Muistan myös, että olin ollut uimassa/suihkussa tms, koska hiuksistani valui vettä. wtf.

Muistan myös istuneeni pelkääjän paikalla, kun ala-asteaikainen koulukaverini ajoi autoa ja melkein kolarin. Sää oli huono; satoi räntää ja tie oli jäinen.

Olin myös laskettelemassa Ylläksellä perheeni sekä yhden kollegani kanssa.

En tajuu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

turquoise

Posts: 732

#1079 • • turquoise e-ra2co
Uin, uin uin uin, uin... Saisko jo muita aiheita! *täh*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#1080 • • Freja Sihteeri
Painajaisia viime yönä.

Olin pimeessä huoneessa, ja aistin, kuinka joku tuli huoneeseen. Olin sukuloimassa jossain, koska nukuin äipän kanssa samassa huoneessa; äiti sängyllä ja mä lattialla. Mulla oli jostain kumman syystä videokamera, millä sitten kuvasin jotta myöhemmin näkyisi että kuka huoneessa liikkui.
En nähnyt mitään, pelkkää mustaa. Yhtäkkiä tunsin kuinka joku hyökkäsi päälleni ja kiljuin ja kiljuin. Olo oli hirveä, oikeastaan sanoinkuvaamattoman hirveä. Huusin ja huidoin ja olin ihan paniikissa. Sitten äitini tuli ravistelemaan minua, ikäänkuin että olisin nähnyt painajaista mutta olin varma etten ollut.
Sen todistin sitten katsomalla videokamerasta että mikä huoneessa oli. En muista, mikä siellä oli mutta muistan saaneeni sen jälkeenkin kamalan kohtauksen.
Heräsin ahdistukseen.

*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been