Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 504,594 views

alphamagic

Posts: 3,628

#1041 • • alphamagic

Kipinä, 21.2.2009 08:28:
Voitinpas viime yönä lotossa 3 miltsiä. Olin kovalla tohinalla makselemassa lähipiirin velkoja pois ja muistan etten meinannu mitenkään tajuta voittaneeni. Kuitenkin tajusin unessa, että eihän tää ookaan totta... Mut hauskinta on että mä muistan ne mun voittonumerot, jos kävis vaikka Ärrällä tänään... *nauru*



Miulle on kerran kans käyny noin - herätessä viel muistin numerot mut kun en niitä kirjottanu heti ylös ni unohdin ne *igor* *nauru* Dammit sinne meni se uuden elämän alku... *lmao*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Kipinä

Posts: 144

#1042 • • Kipinä Jonna

alphamagic, 5.3.2009 12:15:
---
Kipinä, 21.2.2009 08:28:
Voitinpas viime yönä lotossa 3 miltsiä. Olin kovalla tohinalla makselemassa lähipiirin velkoja pois ja muistan etten meinannu mitenkään tajuta voittaneeni. Kuitenkin tajusin unessa, että eihän tää ookaan totta... Mut hauskinta on että mä muistan ne mun voittonumerot, jos kävis vaikka Ärrällä tänään... *nauru*

---


Miulle on kerran kans käyny noin - herätessä viel muistin numerot mut kun en niitä kirjottanu heti ylös ni unohdin ne *igor* *nauru* Dammit sinne meni se uuden elämän alku... *lmao*



No nyt oon kahtena viikkona lotonnu noilla numeroilla ja yhteissaldona 1 (!!!) numero oikein *igor* *nauru* Mun täytyy keskittää noilla lottoaminen isoihin vähintään 3 miljoonan potteihin, kyl se vielä sieltä tulee! :P
Freja

Posts: 8,775

#1043 • • Freja Sihteeri
Ennen näin aina unta että olin Vaasassa, ja viime vuonna näin ehkä muutaman kerran unta että olisin ollut Helsingissä unessani. Nykyään se on arkipäivää, ei enää Vaasa-unia. Jännä. Ehkä mun mielikään ei enää pidä sitä mun kotina.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#1044 • • opmdevil Guest
Näin joku aika sitten unta jossa minua vainosivat Dracula ja häntä palvelleet vampyyri-natsi-kissat joiden nimet olivat Heincrich Himmlers ja Hermann Hess. Herätessä oli vähän sellainen olo, että oksat pois. Kyseessä oli siis painajainen. Dracula oli Gary Oldmanin versio ja kissat olivat sitten sellaisia mustia joilla oli SS-univormut ja todella pitkät ja isot kulmahampaat.
sapeli

Posts: 11,768

#1045 • • sapeli jokukukamikä?
Hahah, olipa uni viime yönä, toivottavasti muistan! Itse asiassa kerroin jollekin siinä unessa tämän unen, että muistaisin tämän herättyäni paremmin. *whaat* *nauru*

Elikkä olin Pirpelin ja Ipen luona vierailemassa ja unen alkaessa oltiinkin jo saman tien lähdössä, eli he olivat heittämässä mua juna-asemalle tai jonnekin. Huomasin vasta autossa että olin unohtanut silmälasini heille, joten meidän piti palata.

Siellä Pirpeli esitteli minulle jotain uutta hienoa keksintöä. Se oli sellainen noin 1m x 50cm kaksiosainen seinätaulu, jossa alapuoli oli sellainen monivärinen ja yläpuolessa oli leikattuja kuvioita. Kun nämä kaksi puolta taitettiin päällekkäin, jokaisessa aukossa näkyi omaa väriään, ja tämän tuijottelun piti jotenkin terävöittää näkökykyä. *ding* *hih*

Sitten lähdettiin taas autoilemaan ja Pirpeli veteli mutaisilla kaduilla monien metrien sivuliirtoja puita päin nauraen rennosti samalla kun minä varmistin että turvavyöt on tukevasti kiinni... Sen sijaan että minut olisi viety juna-asemalle, me päädyttiinkin jonnekin vähän hylätyn näköiseen maanalaiseen ravintolaan/klubiin, jossa asusteli joku vanha ukko - Pirpelin ja Ipen tuttuja.

Kun tämä ukko herätettiin uniltaan, hän kutsui paikalle joukon ninjoja, ja sitten osoitti olevansa yhä terävässä kunnossa pistämällä heitä kaikkia turpiin. Sitten me kai tanssittiin hetki mutta aloin heräilemään joten loppu on vähän sumeaa.

*nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#1046 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

opmdevil, 6.3.2009 11:45:
Näin joku aika sitten unta jossa minua vainosivat Dracula ja häntä palvelleet vampyyri-natsi-kissat joiden nimet olivat Heincrich Himmlers ja Hermann Hess. Herätessä oli vähän sellainen olo, että oksat pois. Kyseessä oli siis painajainen. Dracula oli Gary Oldmanin versio ja kissat olivat sitten sellaisia mustia joilla oli SS-univormut ja todella pitkät ja isot kulmahampaat.


Huuh! Kuulostaa kuumottavalta.

Mä nään todella kipeitä unia aina kun on stressiä. Niihin sisältyy yleensä seuraavat elementit: takaa-ajoa, silmitöntä väkivaltaa (silpominen on in!), tappamista, piileskelyä, mieletöntä pelkoa ja henkistä nollaamista. Ehkä kauheimpia on sellaset, joissa itse teen pahaa muille.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#1047 • • pirpeli

sapeli, 6.3.2009 11:48:
Sapsun uni

*nauru*



Voi että! Kuulostaa melkomoiselta :DD Sinänsä hassua toi, että näit mut auton ratissa. En ole 6 vuoteen ajanut autoa, mutta tykkään ihan hulluna TopGearista ja FifthGearista ja oon aina ihan oooh! kun ne ajelee sillee "driftaten".

Sun pitää selkeesti tulla meille joskus kylään :D Tervetuloa! Jos vaikka oot johonkin bileisiin joskus tulossa, niin täällä on yöpaikka sulle :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ipe

Posts: 1,845

#1048 • • ipe X-Rust / Holvi

sapeli, 6.3.2009 11:48:
Hahah, olipa uni viime yönä...



:D

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Kolera

Posts: 4,256

#1049 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tuli tiistaiyönä nähtyä unta et vedin lärvit->heräsin sitte ja luulin et on la tai su ja et on darra =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#1050 • • Freja Sihteeri
Olin jossain aitauksessa, missä yhtäkkiä huomasin astuneeni ampiaisparven lähelle (jotka oli maassa jonkun hedelmän tms kimpussa). Sain pienen paniikkikohtauksen, mutta yritin pysyä tyynenä koska pelkäsin niin kovasti. En silti voinut olla huitomatta, koska ..no, en vain voinut. Yhtäkkiä huomasin kutinaa kaulassani, ja tajusin että yksi ampiainen oli takertunut hiuksiini. Aloin olemaan enemmän paniikissa, ja peloissani huutamaan. Tunne oli kamala. Samalla kun yritin kävellä pois tilanteesta, jalkani eivät toimineet enää.
Heräsin omaan ininääni/vaikerointiin/ulinaan, ja huomasin vasempaan jalkaan sattuvan/en saanut liikutettua sitä. Tilanne meni aika pikaiseen ohi, mutta pelkotila jäi.

Hyi.

Onneks maanantaina lyhenee hiukset ni ei voi enää nii kovin takkuun mennä/ampiaiset takertua niihin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#1051 • • Freja Sihteeri
Olin viime yönä unessani leijona. Pakoilin ihmistä, joka halusi minulle pahaa - joku metsästäjä todennäköisesti. Hitto että välillä oli vaivalloista juosta neljällä koivella! Ois luullu et se ois helpompaa :D
Lopulta piilouduin.. Tai no, mut piilotettiin. Yhtäkkiä olin muuttunut heinäksi, joku pikkupoika piteli minua kädessään ja piilotti kiven taakse. Metsästäjä jatkoi matkaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

inneah

Posts: 704

#1052 • • inneah ...Trust no one...
Näen ainakin 2-3 kertaa viikossa unta karhuista. Ja aina ne mua väijyy tai ilmestyy jostain ihan yllättäen tai sitten täpärästi pääsen niitä pakoon. Koskaan ne ei oo tainnu mua kiinni saada, mutta ihan helvetin ahdistavaa.
Viime yönä näin karhuista unta ja muista ihme villieläimistä. Uni oli niin todentuntuinen että piti unessa itelleni selitellä että tämä on unta, ei karhuja näin kaupungin tuntumassa ole.

En voi tajuta miks nää karhut mua vainoaa, pelkään niitä kyl ihan saamaristi, mut koskaan en ole moista kohdannut, muutakun unissa aina.

Miksi ne mua seuraa ja vainoo *eikä**hmph**nyyh*

--
nahkalakanat

alphamagic

Posts: 3,628

#1053 • • alphamagic
Matkustelin junalla Venäjällä ja Saksassa, silleen jossain 1900-luvun alussa. Oli lystii :) Osasin myös kieliä :D ja rakastuin.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

La Petite

Posts: 1,160

#1054 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Istuin hummerin takapenkillä jota ajoi Mikael Jungner, sit se tarjos mulle aina välillä hörppyjä sen aloe vera juomasta O____o

--
Rem tene, verba seqventur

mariq

Posts: 2,154

#1055 • • mariq
Tuli kai tuotua riittävästi (hunaja)rommia kanarialta, kun näin unta merirosvoista *nauru* Har har and a bottle of rom! *nuotti*

Oltiin muutamien kavereitten kanssa tukkilaitalla, jolle oli rakennettu mökki. Keskellä sen mökin lattiaa oli luukku, josta pääsi veteen, oli oikein rappusetkin ja kaikki, tietysti veden alla siis *ding* Meitä alko "vaania" ja kiertää ympäri merirosvoja, jotka kulki veden päällä leijuvalla renkaattomalla pakettiautolla. En muista ampuko ne nuolia vai mitä meitä kohti, mut koitettiin piileksiä matalana mökissä ja sen ulkopuolella ja löytää jotain millä ampua niitä takasin. Yks kavereista putos lautalta ja toinen hyppäs perään auttamaan, mutta mä päätin olla tosi sniiki ja meninkii mökkiin sisälle ja sen lattialuukun kautta veteen ja sukelsin lautan ali, jotta ne merirosvot ei nää että mäkin olen vedessä ja saan väijytettyä ne.
En muista oikein miten se loppu, mutta ainain saatiin ne lähtemään karkuun *joo*
*nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1056 • • peikkolapsi miisa the maskotti
piti soittaa tänään ruokiksella yhdelle työkaverille, että onko se hengissä, ku näin viime yönä unta et se kuoli auto-onnettomuudessa ja mä itkin NIIN paljon siinä unessa. mutta elossa oli linda-neiti, tosin darrassa ku soitin *nauru*

toissayönä toinen kaveri oli sitä mieltä että mun ja sen pitäis mennä järvenpään laureaan opiskelemaan. ei sekään kyllä tienny miks ku asiaa tänään kysyin *tirsk* ei me mitn opiskella.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

alphamagic

Posts: 3,628

#1057 • • alphamagic
Oli Laserpointit paitsi et ne ei ollu Kaapelilla vaan Tampereella Metroautoareenalla jossa oli jotku Tranzexperiencet joskus muistaakseni... Anyhow siel oli sellanen kouluruokala ruokalinja siin eteisessä jos oli tarjolla kiisseliä ja jotain nakkikastiketta :D ja sit törmäsin siin yhteen lapsuudenkaveriin, se potkas minuu muka vahingossa ja kaikki kastikkeet meni miun valkosille (*ding*) bilehousuille *nauru*
Siihen se sit loppukin. Aika öö tylsää. No mut, ehkä se oli enne, mustat housut la jalkaan ja ei mitään sottaavaa ruokaa ennen iltaa *hihu* Ja pysyn kaukana lapsuudenystävistä.
Nii ja ne lasukat oli ihan vitun mageet *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

AnderS

Posts: 470

#1058 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mulla on ollu kyllä eri hauska viikko unien suhteen. Mulla on ollu niin todentuntuisia seksiunia että huhhuh! ja nää unet hakkaa aikuisviihdeleffat 100-0:D Ensimmäisessä unessa meikä sai kyytiä American Idol tuomarilta Paula Abdulilta, voi jessus mikä uni!*nauru* yksityiskohtiin menemättä Paula on kone! Mutta Paulan huonoksi onneksi se meidän setti päätyi youtubeen :( siis siinä unessa. Paula Abdul! Voi räkä mua on naurattanu, ei siinä onhan Paula ihan hehkee Milf...

No viime yönä mun lakanoihin "pääsi" Vappu Pimiä*nauru* ja niiin todentuntuinen uni ettei mitään rajaa. aamulla kun heräsin niin olo oli just sellainen kun olis jumpannu koko yön!*nauru* Vittu mulla varmaan viiraa päässä ja pahasti.. En tiedä! Lisää odotellessa :D
kosmo

Posts: 759

#1059 • • kosmo TJH87

AnderS, 8.5.2009 11:22:
No viime yönä mun lakanoihin "pääsi" Vappu Pimiä*nauru*



Hahahaha, oisko sulla jääny Vapusta kenties pieni fantasia hampaankoloon? ;D Muistelen vaan joitain ylistyssanoja... tai sitten muistan ihan väärin!
AnderS

Posts: 470

#1060 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

kosmo, 8.5.2009 11:30:
---
AnderS, 8.5.2009 11:22:
No viime yönä mun lakanoihin "pääsi" Vappu Pimiä*nauru*

---


Hahahaha, oisko sulla jääny Vapusta kenties pieni fantasia hampaankoloon? ;D Muistelen vaan joitain ylistyssanoja... tai sitten muistan ihan väärin!




Hah!*nauru* mä en muistanu edes koko juttua :D Mutta mun tapanahan on aina ylistää naiskauneutta että olis se voinu olla tässä unessa kuka tahansa, Vappu oli ny vaan se "onnentyttö" :D