Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,452 views

Slim_Jim

Posts: 573

#1001 • • Slim_Jim
Joo tulipas viimeyönä nähtyä aika surrealistista kamaa, eli eli:

Näin unta että stalkkasin ihmisiä, vähän samaan tyyliin toimin kuin Dexter (siitä tv-ohjelmasta).
Ensimmäinen silmiinpistävä piirre oli se että olin pukeutunut surkeaan Batman-asuun, sellaiseen 60-luvun tv-shöyn malliin ja pidin vyölläni keittiöveistä.

Stalkkasin sitten ihmisiä, valitsin sopivan uhrin ja jotenkin keplottelin itseni uhrini autoon odottamaan.

Kun uhri sitten ilmaantui autoonsa, yllätin hänet silleen pelottavasti takapenkiltä nousten ja asetin keittiöveitsen uhrin kaulalle ja pakotin hänet ajamaan jonnekin syrjäiseen paikkaan.

Tokaisin yleensä paikan päällä (niin, puhuin jostain syystä englantia unessani): "Well, your car looks very dirty from inside...".

Jonka jälkeen pakotin uhrini siivoamaan autonsa sisuttan pölynimurilla ja sopivilla hoitoaineilla putipuhtaaksi. Jonka jälkeen päästin hänet menemään.

Outoa shittiä.
sapeli

Posts: 11,768

#1002 • • sapeli jokukukamikä?
Häröilin jotain Idols-kilpailijoiden kanssa, silleen et niitä oli olemassa vielä about 10. Tosin kasvoilta en muista nähneeni kuin Peten ja Annan - plus yhden klubbarilaisen (jonka nimeä en mainitse). Pete opiskeli samalla lääkäriksi ja pystyi uusimaan kenen tahansa lääkereseptin, mutta oltiin kaikki rehtejä eikä pyydetty. *hih* (Mulla on lääkärikaveri jota näin eilen, se varmaan sotkeutui tähän mukaan.) Siellä oli yhteislaulua yms. Itse asiassa en itse tainnut olla edes paikalla, tai olin siellä "katsojana".

Unen loppuvaiheessa siellä räjähti joku kaasuvuoto ja kaikki Idols-kilpailijat kuolivat. Heistä jäi kuitenkin synkänharmaat haamut, jotka sitten hyökkäsivät kimppuuni, ja heräsin samalla kun joku hipaisee päätäni - kissa meni samalla hetkellä ohi. *pökr* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#1004 • • pirpeli
Heräsin uneen, jossa olin menossa nuokkarille. Talossa oli jo kävijänuoria, poikia, joista yksi hyvin toteavaan ääneen sanoi astuessani ovesta "Oletpas sä lihava".

Mjoo. Kiitti, niin olen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

mariq

Posts: 2,154

#1005 • • mariq
Mä oon nähny viimeaikoina lähinnä semmoisia pieniä todentuntuisia unenpätkiä, mitkä on niin arkisia, et aina ei voi olla varma oliko se totta vai unta.

Mun elämästä on ilmeisesti tullu tylsää, kun unissakaan ei enää tapahdu mitään *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#1006 • • mariq
Olin viime yönä sukeltamassa *jiihaa*
En oikeesti oo hipassukaan regulaattoriin neljään vuoteen, mut unessa muistin oikein hyvin miten kaikki menee. Paitsi sit siin vaiheessa kun menin uppeluksiin ja aloin vajota, en löytäny ilmaliivin säätöä mistään.. mut sain vaan porskuteltua ylös ihan hyvin *nauru*
Tosi siistiä päästä ees unissa harrastamaan jotain mielenkiintosempaa kun pilates *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Amarie

Posts: 261

#1007 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

mariq, 3.12.2008 12:53:
Mä oon nähny viimeaikoina lähinnä semmoisia pieniä todentuntuisia unenpätkiä, mitkä on niin arkisia, et aina ei voi olla varma oliko se totta vai unta.

Mun elämästä on ilmeisesti tullu tylsää, kun unissakaan ei enää tapahdu mitään *hmph*



Mulla on kans juuri tollaisia unia. On tosi tuskastuttavaa, kun ei tiedä onko tehnyt jo jotain tai mitä oikeesti on sanonut jo ihmisille. Ja noita unia tulee mulla ihan tyyliin vartin päiväunillakin. Ne on ärsyttäviä.

Mä myös usein ilmeisesti herään yöllä tai kävelen unissani keittiöön ja haen jotain ruokaa, josta otan muutaman puraisun tms ja sitten herään aamulla, että on taas ikkunalaudalla jotain ruokaa. Tänään oli omena ja mandariini. Tästä olis kiva päästä eroon -____-

--
In her eyes I see the sky.

alphamagic

Posts: 3,628

#1008 • • alphamagic
Uuhuhuuuh johan oli kuuma uni *pökr* *hikoil*
Kauheen usein tulee sekaannuttuu varattuihin ihmisiin unissa... *blush*
Mut eipä siitä tarvii kenenkään tietää *pepsodent* Ja ne on vaan unta.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Funktion

Posts: 1,720

#1009 • • Edited Funktion over 9000
En tiiä onko kyseessä unihalvaus, mutta sen perusteella mitä oon lukenut unihalvauksista, kuulostais kyllä siltä..

Eli näät unta, joka tuntuu aivan todelta, tunnet jopa fyysisesti asiat.. Tiedät että oot unessa, ja yrität herätä siitä, mutta ei meinaa onnistua. Loppuviimeks saan itseni jotenkin..repäistyä hereille, hirveän vaikea selittää..

Onko kenelläkään muulla kokemuksia tälläisistä? Hiukan ahdistavia kun niitä näkee kohtis useasti..

Fun fact:

Sanan painajainen uskotaan juontavan juurensa kansanuskomuksista, jossa Painajainen oli iso musta lintu joka unessa istui uskottomien miesten rinnalle, estäen heräämisen. Uskotaan siis että on juurikin ollut unihalvauksia ko. tilanteet.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1010 • • Aurinkoneiti
Exä käveli minua kadulla vastaan. Hakkasin ja mäjäyttelin päin naamaa tyyppiä. Sen jälkeen ajattelin, että nyt on "tilit selvät".
Sirppu

Posts: 685

#1011 • • Sirppu
näin unta että heräsin sieltä mihin olin nukahtanu ja sit tapahui asioita ja sit heräsin oikeasti kai?! ja sit ne jutut tapahtu mitä näin unessa.
Freja

Posts: 8,775

#1012 • • Freja Sihteeri
Taas viimeyönä tuli oltua lento-onnettomuudessa. Jee.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

plink

Posts: 1,405

#1013 • • Edited plink team paska
mulla kanssa oli viime yönä vielä melkosta menoa, vaikka pahimmat liskot tulikin kärsittyä jo edellisenä yönä. erilaisia segmenttejä tuli nähtyä ainakin kymmenen, mut pari eeposta jäi ainoostaan mieleen:

olin nukkumassa tuolissa keskellä upottavaa suota. tuoli vajosi johonkin polviin myöten aina jossain 5 minuutissa ja tästä joutui "heräilemään" jatkuvasti nostaakseen tuolia taas ylemmäs. syy miksi en uskaltanut mennä sisätiloihin nukkumaan oli se, että liskot, joita siellä nukkuessa kokisi pelottivat liikaa (melko wtf).

toinen juttu oli sellainen, että lähdin fillarilla kaapelitehtaalle bileisiin ja mulla oli pölynimuri mukana. sitte oli hirvee hiki ja stressi ku se pölynimuri meinas kokoaika hävitä siellä bileissä kun mua houkuteltiin muualle. tästä unesta taisin aamulla herätäkin ja tilanne oli siinä vaiheessa se että ajelin fillarilla varmaan viittäkymppiä takana ajanutta bussia karkuun porkkalankadulla.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Bio

Posts: 4,429

#1014 • • Bio The Bullies / Pinky
Välillä kyl tulee niin todellisia unia et kestää kauan tajuta et se oli vaan unta. Tänäänkin töissä alkoi pikkuhiljaa tajuilee et unta se vaan oli. En oo muuten enää joka yö nähny painajaisia, varmaan koulu ja työ stressaa sen verran :D Pitää kattoo joku örkkileffa ni sitten taas mennään!
domi

Posts: 7,069

#1015 • • domi Työn sankari.
Mielisairaala ja Svante Martin tupakoivana ylilääkärinä sekä päättömiä potilaita lepositeisiin laitettuna ja viikon vanha hirvenraato metsästyssaaliina. Siinä mun uni, viimeisen kuukauden ajalta.
pirpeli

Posts: 5,533

#1016 • • pirpeli
Mä heräsin kesken unen, ennenkun sain tietää, että sainko mä meidän siistijältä sen iiiiiihanan purnukan ja kaksi ikivanhaa lasia. :/ Viimeaikoina ollut kauheen eläväisiä ja elävän tuntusia unia.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#1017 • • Freja Sihteeri
Ohuilla jäillä väisteltiin sulaa sekä avoimia kohtia iskän kanssa. Pidettiin toisiamme käsistä kiinni :)
Päästiin kuivalle maalle tippumatta jäihin :]

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#1018 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Freja, 20.1.2009 09:02:
Ohuilla jäillä väisteltiin sulaa sekä avoimia kohtia iskän kanssa. Pidettiin toisiamme käsistä kiinni :)
Päästiin kuivalle maalle tippumatta jäihin :]



Ihana uni! *sydän* Jäin vaan heti miettimään, että mistäköhän moinen kertoo? Unitulkintaa, anyone, anyone...? *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

anis

Posts: 2,451

#1019 • • anis
Näin hirveetä painajaista eilen: Olin erehtynyt ottamaan silikonirinnat! Ne ei ollu ku yhden koon isommat mut silti mietin että se en enää ole minä. Oli siinä funtsimista kun just oli leikkaus ohi ja vielä sattui joka paikkaan ni mietin että mitenköhän nää sais pois. :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1020 • • peikkolapsi miisa the maskotti

anis, 20.1.2009 22:21:
Näin hirveetä painajaista eilen: Olin erehtynyt ottamaan silikonirinnat! Ne ei ollu ku yhden koon isommat mut silti mietin että se en enää ole minä. Oli siinä funtsimista kun just oli leikkaus ohi ja vielä sattui joka paikkaan ni mietin että mitenköhän nää sais pois. :D



mun faijapuoli oli nähny unta, et mä olin ottanu silikonit. se ois kyllä voinu jättää sen kertomatta, tuli jotenkin niin irstaat fiilarit, vaikka mitäs sekään unille voi *nalle*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla