Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,683 views

anis

Posts: 2,451

#981 • • anis
Jaa, näin viime yönä unta yhestä miekkosesta josta oon eronnu joku 5 vuotta sitten*ding*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#982 • • Sunshine^82 Guest

Quakey, 25.9.2008 10:12:
hahhah :D näin unta et olin gloriassa ja tiesto ja lisa lashes raahas mut jonneki bäkkärin saunaan (omg!) :DDD



*nauru* oliko villitkin jatkot? *tirsk*
Freja

Posts: 8,775

#983 • • Freja Sihteeri
matkal töihin aloin miettiin viime yön uniani, ja huomasin että ainakin kolmessa unessa tapahtui onnettomuus, ja jouduin soittaa 112:een tai neuvomaan jotakuta muuta soittamaan.
yhessä unessa pienlentokone syöksyi mereen kesken RHCPn keikan.
toisessa unessa systerin eksä lähti kiipeen ilman suojavarustusta talon seinää ylös ja tietty si tippui alas.
kolmanteen uneen liittyi jotenki juna.

Eli vois sanoo, et oli aika ahdistava yö.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#984 • • Heli vai kuka se oli
iHas no life.
näin unta et WoW muuttu oikeeks, eli niinku olin metsässä ja sit sellai iso karhu tuli eloon ja kuolin. sad :(

ja sit siel oli tienviitta Alterac Mountain.

*ding* *nauru*

--
ei se väärin ole.

sapeli

Posts: 11,768

#985 • • sapeli jokukukamikä?
Näin unta että opettelin miksaamaan että kuulisin kaikki lempparibiisini bileissä. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#986 • • pirpeli
Painajaisia aamulla uudestaan nukahdettuani..
Mulla ja ipellä tuli kamala riita, kun se oli lähteny joidenkin bileiden aamujatkoille baarihenkilökunnaksi mulle puhumatta, jotkut ihme ulkoilma/sisäbileet jossain meren rannalla. Ja säikähdin kun se ei ollutkaan vieressä nukkumassa. Asuttiin jossain Hesassa, sellasessa ihmeellisen mallisessa kerrostalossa. Sitte jossain vaiheessa äiti oli viemässä mua poliisiasemalle, kun olin muka surmannut mummini ja ukkini. Olin kaiken lisäksi alasti, ja äiti ei ois suostunut antamaan mitään päälle. Otettiin sieltä bilepaikasta, mis ipe oli, joku pyyhe mun ympärille, ja ipeä ei kiinnostanut ollenkaan, et mua vietiin sinne asemalle.

Poliisi otti sellasella ihme laatikolla, jossa oli jotain massaa, mun sormenjäljet sekä sitte verikokeet. Lähettiin sen poliisin kanssa ulos kävelemään, muka odottamaan et se massa kuivuu. Sen naispoliisin perhe tuli meitä vastaan, ja se selitti ihan innoissaan, että katsokaa tätä rikollista.

Jossain vaiheessa siinä oli kyllä suloisia kissanpentuja siinä unessa, jotka pelastin, mut kokonaisuutena ihan perkeleen ahdistava. Onneks heräsin ja onneks se oli vaan unta.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#987 • • Aurinkoneiti
Hääräilin esiintymislavalla. Madonna(laulaja) saapui paikalle, halasin häntä. Ihmettelin outoa kampaustani. Madonna pukeutui valkoiseen hääpukuun. Kaksi pientä tyttöä hyppelehti hänen ympärillään.
pululu

Posts: 1,102

#988 • • pululu .jemmutti.
En tiedä onko täällä puhuttu unissa hääräilemisestä mutta... joskus viime talvena heräsin aamulla siihen, että nukuin kaikkien kynttilöideni kanssa. Olin näemmä kerännyt ne unissani pitkin kämppää *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Bio

Posts: 4,429

#990 • • Bio The Bullies / Pinky

Bio, 21.10.2008 20:13:
http://www.soothbrush.com/children-fear-photography/

Noiden kuvien kattomisen jälkeen tulee varmaan kiva uni *pökr*



Hyvät painajaiset tulikin sit :D

Unessa jäin junan alle ja kuolin. Sit siirryin johonkin tuonpuoleiseen ja siellä joku antoi mulle kellon käteen turvaksi. Kuitenkin mun piti ottaa se pois jotta oppisin taistelemaan pahoja voimia vastaan. Mun tehtävä oli kuulema kehittää joku uus pyhä oppimistie jota myöhemmin sit toiset käyttäis :D No otin kellon pois ja vähän ajan päästä alkoi tapahtuu. Oli jossain rappukäytävässä kun kissa ja tyttölapsi tuli ovesta sisään. Sit ne muuttuikin zombieksi ja alkoi hyökkäilee. Kissoja ja muksuja tuli muutama lisää ja niiden kans sit tappelin.

Sit en muista enää..
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#991 • • Aurinkoneiti
Isäni toi kaksi sutta lopetettavaksi. Vastustin sitä, sudet jäivät henkiin. Erityisesti siniseen suteen, jolla oli siniset silmät, tunsin hengenheimolaisuutta. Ruokin niitä jonkin aikaa. Sitten oli aika jättää ne metsään. Paljon myöhemmmin yritin etsiä sitä sinisilmäistä sutta, mutta jokakerta se ilmeni joksikin muuksi.
sapeli

Posts: 11,768

#992 • • sapeli jokukukamikä?
Koitin näköjään käydä nukkumaan kun ei olis hirveästi nukuttanut, tuli vähän levottomia unia. Yhdessä unessa me asuttiin San Franciscossa lähellä merenrantaa, Golden Gate näkyi ikkunasta. Sitten sieltä tuli valtavia aaltoja, melkein tsunameja, jotka heitti vettä ihan meidän talolle saakka, ja asunto oli maakerroksessa! Onneksi meidän parveke oli rakennettu vesitiiviiksi ja siinä oli kunnon ovet, mutta oli kauheaa kun asunnon ulkopuolella oli kaikenlaista kaaosta kun ihmiset koitti selvitä katastrofista.

Me pelastettiin kämppään sisälle muutama ventovieras, jotka osoittautuikin sitten vampyyreiksi... *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

vuokko

Posts: 243

#993 • • vuokko
Oohhoh!
Nukahdettuani sohvalle olin nähnyt unta että ihan toinen mies kuin omani, nukkuu vieressäni sohvalla. Unessani pelästyin että oikea heilani herää makuuhuoneesta ja löytää sohvalta tämän väärän miehen!
Olin niin huonona ja ihmeissäni kuinka tää väärä tyyppi oli siihen ittensä teleportannut ylipäätään. En unessa nähnyt tämän kasvoja mutta tunne oli et joku kaverini.

säpsähdin hereille istumaan "wtf! kuinka...?! miten...?! milloin-sä-siihen..?! "
mutta olinkin taas yksikseni sohvallani

*whaat*

Vähän samanlainen uni oli ehkä viikko sitten kun otin päikkäreitä sohvalla. Unessani oli keittiössä pingviinejä ja yks merileijona ja jänskäsin antaisiko mieheni pitää ne jos se huomaisi ne.

*nauru*
Marjo

Posts: 1,796

#994 • • Marjo pupuTupuna
Mentiin sitten viime yönä kultani kanssa jossain maistraatissa extempore naimisiin. Oltiin kännissä ja oli myöhä ilta. Sormukseksi valittiin sellanen, jossa oli kultaa timantteja ja jotain pinkkiä metallia. Aamulla, mulla oli kauhea kiire töihin vuoroon, joka alkoi klo12. Mua nolotti se sormus.

*nauru*
Umbala

Posts: 769

#995 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Marjo, 10.11.2008 12:28:
Mentiin sitten viime yönä kultani kanssa jossain maistraatissa extempore naimisiin. Oltiin kännissä ja oli myöhä ilta. Sormukseksi valittiin sellanen, jossa oli kultaa timantteja ja jotain pinkkiä metallia. Aamulla, mulla oli kauhea kiire töihin vuoroon, joka alkoi klo12. Mua nolotti se sormus.

*nauru*


Turhaan sä sitä nolostelet, jos sulla on ollu Dankku mukana ei toi ole vielä edes paha. *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Quakey

Posts: 692

#996 • • Quakey
unessa olin keikalla ja soitin jonkun todella huonon läppä biisin ja minuutin sisällä koko sali oli tyhjä ^_^
Marjo

Posts: 1,796

#997 • • Edited Marjo pupuTupuna

Umbala, 10.11.2008 12:55:
---
Marjo, 10.11.2008 12:28:
Mentiin sitten viime yönä kultani kanssa jossain maistraatissa extempore naimisiin. Oltiin kännissä ja oli myöhä ilta. Sormukseksi valittiin sellanen, jossa oli kultaa timantteja ja jotain pinkkiä metallia. Aamulla, mulla oli kauhea kiire töihin vuoroon, joka alkoi klo12. Mua nolotti se sormus.

*nauru*

---

Turhaan sä sitä nolostelet, jos sulla on ollu Dankku mukana ei toi ole vielä edes paha. *nauru*



Niin siis siinä sormuksessa nolotti se, kun se oli niin ihmeellisen ja rihkamahömpöttimen näkönen, eikä mikään vakavasti otettava. *nauru*

Edit: tai ehkä se oli just se pointti, jos Daniel oli sähläämässä mukana. *tirsk*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#998 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Umbala, 10.11.2008 12:55:
---
Marjo, 10.11.2008 12:28:
Mentiin sitten viime yönä kultani kanssa jossain maistraatissa extempore naimisiin. Oltiin kännissä ja oli myöhä ilta. Sormukseksi valittiin sellanen, jossa oli kultaa timantteja ja jotain pinkkiä metallia. Aamulla, mulla oli kauhea kiire töihin vuoroon, joka alkoi klo12. Mua nolotti se sormus.

*nauru*

---

Turhaan sä sitä nolostelet, jos sulla on ollu Dankku mukana ei toi ole vielä edes paha. *nauru*



:D

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Quakey

Posts: 692

#999 • • Quakey
koitin löytää uloskäynnin avaruudessa painottomassa tilassa olevassa avaruusaluksessa
sitten joku ääni nauroi "hahaa! et pääse ikinä ulos! etkö tiennyt että avaruus on loputon?!"
Avatar
#1000 • • Lilly Guest
Yks kenen yhteydenottoa oon turhaan odottanu jo kohta kolme vuotta lähetti mulle unessa viestin. Ei kauheesti hymyilyttäny kun tajusin sen olevan vain unta. *uuh*