Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,474 views

Bio

Posts: 4,429

#941 • • Bio The Bullies / Pinky
Viime yön unta

Olin Romaniassa käymässä kaverin kanssa. Mentiin taxfree-myymälään (sellaisia joita vikingillä ja siljalla on) ja huomasin et mulla on siellä jotkut vanhat ja kulahtaneet verskat ja paita päällä. Siitä välittämättä jatkoin kaupassa kiertelyä kun huomasin et mulla on lompakko autossa. Lähdin sit autolle ja kun löysin sen niin aatelin et ajanpa kaupan viereen oottaa kaveria. Mut auto oli jossain mutaisen mäen toisella puolella ja kaupalle kulki tosi kapea tie jota oli mahdoton ajaa. Yritin kuitenkin lähteä ajamaan kunnes unohdin minne pitii ajaa. Aattelin mennä kysymään neuvoa mut huomasinkin et mulla oli suu täynnä jotain perunamuhennosta enkä saanu sanaa suusta. Koitin sylkeä ruokaa pois mut sitä riitti ja riitti vaan. Loppua en muistakaan, mut muistan et mulla oli kiire hakee kaveria ja ihan lopussa mua ajoi joku takaa.

Jep, mitäköhän tänä yönä sit *igor*
Quakey

Posts: 692

#942 • • Edited Quakey
mulle selvis unessa että kuinka tyhmä oon :D (Y) sit kävelin turus jonneki baarii ja näin jonkun tuttavan siel joka tarjos mul smirnoffin :o sit tupakka paloi mun oranssiin takkiin :o ja sit näin ku joku poliisi jahtas autoo jalan yössä :-D
Quakey

Posts: 692

#943 • • Quakey

mku, 27.6.2008 11:23:
Kipeetä.. sama uni on nyt jatkunut osissa jo neljänä yönä viimeisen kuukauden aikana. Tarinan henkilöt on kaikki tosimaailman tuttuja ja tilanteet semmoisia et ne vois tapahtua oikeastikin. Meinaa mennä uni ja todellisuus joskus pahasti sekaisin.. esim hämmästelin tänään et miksei mun puhelimesta löydy yhtä tekstiviestiä, mutta tajusin että sainkin sen unessa.



no sama :o oon ny nähny varmaa 3 kertaa unta sellasesta illasta minkä tiedän tapahtuvan/tulevan tapahtumaan oikeastikin. ja välil on heränny et on menny vähän aikaa ennenku oon tajunnu et se oliki vaa unta :P enimmäksee tällaset on jostai keikoilta :D
jossai unessa laitoin meseenki jonku kommentin ku olin tullu kotii ja sit menny nukkuu :o :D ja sit ku heräsin ni meinasin soittaa yhel mun tuttaval ku unes mul oli ollu sil jotai tärkeetä asiaa :D
Kolera

Posts: 4,256

#944 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
taisi olla ensimmäistä kertaa melkee liskojen yö. ei vaan uni oikeen tullu ja sitte unissa vieraili karhuja ja epämääränen kokoaan muuttava mutanttitappajakoira joka ei sietänyt suklaata tai ruskeaa väriä ja aina kun se mun nenän eessä oli niin mun oli pakko syödä just suklaata ja sitähän oli syötävä niin että se levii pitkin suupieliä ja siitäkös tämä rakki tykästyi huimasti joka kerta kun sen uudelleen unta saadessani kohtasin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

pirpeli

Posts: 5,533

#945 • • Edited pirpeli
Näin ne työt puskee uniin heti ekan lomapäivän aamu-unissa.

Olin Voikkaalla menossa johonkin entiselle mökille päin Iittiin, iltahämärissä. Päätin oikaista sellasen tunnelin kautta yhdelle tielle. Sen tunnelin piti siis olla vain ikäänkuin alikulkutunneli. Pääsin sit jollekin ovelle, joka johti rakennukseen. Siinä ovella mun taakse tuli 4 jotain 12-15- vuotiasta tyttöä ja poikaa. Yks niistä pojista kysy, että "Onko neidillä jotain arvotavaroita tuolla repussa?". Mä sitte vastasin kauheen närkästyneenä, että ei helvetissä ja läksin kävelemään ovesta. Tulin toiselle ovelle, ja tajusin, et nuoret on lähteny mun perään. No, ovi auki ja tunnelia pitkin johonkin suuntaan. Nuoret tulevat edelleen perässä.

Kolmas ovi aukeaa, enkä enää oikein tiiä missä olen. Päätän jostain syystä jättää repun sinne käytävään(joka siis nyt näyttää jonkin rakennuksen kellarilta). Jatkan matkaa, kunnes tulen ovelle, jossa lukee "Vain viihdekäyttöön klo 9 alkaen"(:D). Menen ovesta ja huomaan olevani jäähallin ja jonkun kulttuurirakennuksen sekoituksen oloisessa paikassa. Koputan erääseen oveen, jonka joku nuori mies mulle avaa. Kysyn, onko hänellä kiire ja hän vastaa selostavansa jääkiekko-ottelua, mutta voi auttaa minua. Lähdetään siitä sitten hetken juttelun jälkeen takaisin tunneliin hakemaan mun reppua. Päästään sille paikalle, ja huomaan repun olevan täysin pengottu ja nuorten hengaavan siinä käytävässä. Mulla palaa pinna ja huudan ihan hulluna niille kaikkea tyyliin "Saatana mä olen kyllästynyt tollasten vitun räkänokkien temppuihin!!!" Jne jne..."Antakaa ne mun tavarat vähän äkkiä takasin, tai ei hyvä heilu!". Nuori mies, joka on auttanut mua, soittaa samalla poliisia.

Hetken päästä jostain toisesta ovesta tulee lauma jotain pikkusia tyttöjä, jotka kattoo mua ihan kauhuissaan ja samassa näen myös ystäväni, kummipoikani äidin Outin. Kysyn Outilta, että onko noi pikkutytöt samassa juonessa noiden nuorten kanssa. Outi on vähän kauhuissaan ja pudistelee päätään, "Ei ei, tytöt on taidekerhossa". Samassa poliisit onkin jo paikalla ja mä selitän suu vaahdossa, mitä on käynyt. Mun tavaroita alkaa sitte löytymään taskuista ja laukuista, ja mä jälleen kiljun, että "Mä en helvetti kattele tällästä paskaa!""Kuka teidät on kasvattanut?!?!" Poliisinainen rauhottelee mua ja kohtelee jotenkin alentuvasti. Kaikki muut tavarat löytyy(jotain ihme sälää), paitsi mun lompakko, ja uni päättyy siihen kun istun siinä sohvalla ja katson avoimesta ovesta ulos aurinkoiseen päivään.

Oiskohan ammatinvaihdon aika :D Tai ehkä tää miniloma tekee ihan hyvää...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

anis

Posts: 2,451

#946 • • anis
Oon koko pienen ikäni nähnyt painajaisia ja ne "paremmat" unet ovat olleet tosi neutraaleja, yhen ainoan kerran oon nähny sellaisen unen jonka jälkeen oli että voi ku tää ois totta. Paitsi nyt. Tässä ennen Hollantiin lähtöä näin tosi ihanan unen ja nyt näin kans. Oiih olin siinä yhen ihanan pojan kaa josta mun kyl pitää pysyy siviilissä erossa (vaikka se sinkku onkin). *nyyh* Miks sen piti olla unta. Tosi kuuma kaveri =P

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jone

Posts: 8,258

#947 • • Jone Archibald Haddock
Olikin taas näköjään aika nähdä painajaisia.

Isoisäni on menossa ohitusleikkaukseen ja ilmeisesti psyykkaan asiasta melkoisesti vaikka en sitä suostukaan myöntämään. Unessa leikkaus meni pieleen ja isoisä kuoli. Äiti soitti asiasta ja sen jälkeen en muistakaan unesta mitään muuta kuin sen, että itkin pitkän aikaa aivan helvetin lohduttomasti.

Oli hieno fiilis herätessä.
Lyylikki

Posts: 2,975

#948 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä näin muutama yö sellasta unta, että olin Dublinissa. Sitten mun rintaan repeyty joku 5 raskausarpea, jotka oli pituudeltaan ehkä vaaksan verran ja leveimmältä kohtaa jonkun 5 cm. Ne oli todella todella ruman näköiset. Hetken minä niitä ihmettelin, mutta sitten ajattelin, että en voi niille mitään. Puuhastelin siinä unessa jotain, kunnes taas katsoin niitä arpia, ja ne oli alkaneet "supistumaan" ei pituudesta, vaan leveydestä.

Toisaalta uni oli painajainen, toisaalta taas hyvä kuvaus siitä minun elämänasenteesta, että mikä on tapahtunut ja jota ei voi muuttaa, se pitää vain oppia hyväksymään. Turha sitä on surkutella.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#949 • • Aurinkoneiti
Avasin kellarin oven ja näin exän harppovan rappuja ylöspäin soittamaan ovikelloa. Livahdin alatasanteen rappujen alle piiloon.Rapussa oli hyvin pimeää. Tyyppi tulee alas ja kurkkaa rappujen alle sanoen " hähää,täällähän sinä oletkin. *hmph*
Snaggo

Posts: 1,147

#950 • • Edited Snaggo ;__;
Ensimmäinen loma intistä, flunssassa O_O

Herään puoli kuudelta(intissä tähän aikaan herätys) ja rupean houreilemaan että kohta pitää olla sänky pedattuna ja mennä ulos seisomaan muodostelmaan. Sitten muistuukin että on loma, mutta silti alikessut kummittelevat ympärilläni ja huutelevat jotain. Rupesin oikeasti miettimään että lomallakin mua valvotaan. Onneksi pää kuitenkin selkeni ennen kuin houreet meni liian pelottaviksi. huhuh.

Meitsi+kuume= pelottavat houreilut öisin. aina ollut. bäää.

--
bojoing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#951 • • Aurinkoneiti
Eräs nainen valitti minulle miehestään, joka vaan lirkuttelee muille naisille. Sitten minulle tämä mies sanoi oikeastaan olevansa paha.
Avatar
#952 • • Sunshine^82 Guest
viime yönä näin unta, että vanha opettajani kuoli sydänkohtaukseen.. uuh uni oli pitkä ja mieleenpainuva.. huono enne(kö)? *poks*
Quakey

Posts: 692

#953 • • Quakey
näin just nii outoo unta (joka kyl muuttu painajaiseks josta heräsin melkeen heti) mut .... WHOA! herrajumala!
Bio

Posts: 4,429

#954 • • Bio The Bullies / Pinky
Tuli kyl nähtyä niin pimeetä unta viime yönä, ihan en kaikkee muista, olis pitänyt heti kirjoittaa johonkin paperille, mutta jotain tän tapaista:

Vietin unessa nykyistä elämääni. Jossain vaiheessa mut siepattiin ja poistettiin nykyisestä elämästä (ns. tapettiin) jolloin siirryin toiseen muotoon. Paikka mihin mut vietiin oli futuristisen näköinen jossa oli paljon muitakin saman kohtalon saaneita ihmisiä. Siellä mulle sit esitettiin paikkoja ja kerrottiin et mun piti jättää vanha elämä taakse ja aloittaa uus. Mulle annettiin joku tehtävä ja se piti suorittaa entisessä paikassa missä elin, mutta muut ei nähny mua ja pystyin jollain ihme aluksella lentämään :D No sitten kun mulle oli näytetty tän uuden elämän hyvät puolet niin mun piti kans sit nähdä se paha puoli myös. Mut vietiin johonkin kerrostalon komeroon josta aukes ovi sekaiseen huoneeseen. Tää tyyppi joka opasti mut sinne niin tuli mukaan kanssa ja ovi sulkeutui. Sitten kuulus törkeen kova mörisevä ääni: "JOKU KUOLEE KOHTA!" ja huone alkoi tärisemään. Sit sohvan, kaapin ja muiden esineiden alta alkoi ryömimään kaameen näköisiä kuolleita ihmisiä mua päin. Kyllähän siinä hieman hätääntyi ja olin sanomassa sille opastajalle et kiitti voitaisko lähteä mut sekin oli muuttunu samanlaiseks zombieks :D Tässä vaiheessa sit heräsin unesta ja ylläri taas nukuin selälläni.
Kipinä

Posts: 144

#955 • • Kipinä Jonna
Sain kuulolaitteen, jossa oli lisävarusteena sanelukone...*justjoo*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#956 • • Aurinkoneiti
Katselin jonkun miehen hääräilyä. Valkoinen lintu, ehkä tunturipöllö lensi huoneeseen. Kysyin siltä, miksi se sinne lensi. Hääräilevä mies hermostui linnusta. Sitten hän säntäsi huoneesta pois heittäen kassillisen lyijykyniä minulle. Jäin yksin huoneeseen, katselin valkoisen valopallon leijailua. Yhtäkkiä olin Kreikan saarella rannalla. Katselin merelle, huomasin helvetinkokoisen aallon tulevan rantaa kohden. Lähdin juoksemaan pakoon, painauduin vuorenhalkemaan. Laitoin silmät kiinni ja peitin käsillä nenän ja suun. Tunsin, kun aalto pyyhkäisi ylitseni.
sapeli

Posts: 11,768

#957 • • sapeli jokukukamikä?
Hahah, just muistin yhen unen viime yöltä *nauru*

Meidän asiakaspalveluosasto olikin ala-asteen opettajisto, ja meidän esimies oli koulun rehtori. Tämä rehtori eli Annukka oli laatinut koko koululle valmiiksi lukujärjestykset, mutta kun koitin kopioida sitä itselleni (että tietäisin mitä luokalleni pitäisi opettaa), en saanutkaan hänen käsialastaan mitään selvää! Ensimmäiset tunnit olivat alkamaisillaan ja paniikki alkoi iskeä... Tai ehkä lähinnä turhautuminen. *tirsk*

Hiukkasen esimieskin repeili kun kerroin äsken tästä unesta, meillä nimittäin on aika usein ongelmia siinä että hän kirjoittaa mulle jotain lappusia ja mä en saa selvää, tai luen numeroita väärin... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#958 • • pirpeli
Huonosti nukuttu yö. Unessa mm. korkealla sijaitseva kerrostaloasunto(meidän koti muka), jonka ikkunasta näkyi tienpientareelle jätetty muoveihin kääritty ruumis. Soitin poliisille, joka saapui n. 2 päivää myöhemmin isolla joukolla. Tutkivat ruumiin, joka siinä vaiheessa oli muutettu ehkä muuttokuormaksi(?)..Sen ympärille oli siis kiedottu huonekaluja, mattoja jne...

Poliisit kantoivat ruumiin ambulanssiin ja näin vilaukselta sen kasvot. Tai sen mitä oli jäljellä. Sitte unessa ei oikein tapahtunu mitään, mutta jotain siinä oli. Hämäriä muistikuvia hisseistä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#959 • • Aurinkoneiti
Yhtenä yönä näin unta, että rakastelin erään miehen kanssa. Yhtäkkiä huomasin muuttuvani sudeksi silmistäni. Se tuntui hyvin rajulta. Herätessäni jalkojani särki ja käteni olivat hyvin kuumat.
JaUHomAto

Posts: 395

#960 • • JaUHomAto väärä nimi
yks yö näin sellast unta, et meiän talon katolla oli bileet :D katto oli maalattu neonvihreeks ja autot lensi. musiikki vaan soi, ei ollu mitää laitteita, savupiippuunki tiputtiin ja mitäs kaikkee, en enää tarkalleen muistakkaa. tän unen näin siis joskus kuukaus sit, mut tuli taas uudestaan mieleen, hassua. *tirsk*