Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,443 views

alphamagic

Posts: 3,628

#921 • • alphamagic

inneah, 9.5.2008 12:43:
unessa harrastin seksiä Johnny Knoxvillen kanssa *sydän*
Oli aika kuumaa *slurps*



*kade* :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#922 • • alphamagic
Joo näin unta et voitin 6 oikein lotossa, pakko oli kirjottaa niitä numeroita ylös herättyäni :D
Jospa sitä nyt sit kerran elämässään lottois *vink*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

zenny

Posts: 1,145

#923 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

alphamagic, 13.5.2008 10:10:
Joo näin unta et voitin 6 oikein lotossa, pakko oli kirjottaa niitä numeroita ylös herättyäni :D
Jospa sitä nyt sit kerran elämässään lottois *vink*




Hehe mäki näin unta et sain kenosta jonku 100 000 euroo... harmitti kyl ku heräs ja huomas et oliki vaan unta.. *nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Quakey

Posts: 692

#924 • • Quakey
unessa olin pimeällä backstagella jossain järkyttävän isossa tapahtumassa :D
Quakey

Posts: 692

#925 • • Quakey

alphamagic, 17.4.2008 13:36:
Näin unta viimeyönä et osasin lentää silleen et hyppäsin suoraan ylöspäin kaikella voimalla ja sit kun toivoin tarpeeks kovasti se hyppy jatkukin ylöspäin <3
Ja sit opin hallitsee sitä taitoo ja lentelin öisellä taivaalla :)
Ihan mieletön uni *plur* Muistan kuin otti mahan pohjasta siinä unessa ja nauroin ääneen kun olin niin ylpee kyvyistäni :D <3
Tahtoo lisää samanlaisia unia...



haha mul on ollu samanlaine joskus :D oli kyl kivaa
MiksuK

Posts: 74

#926 • • Edited MiksuK hmm

Quakey, 13.5.2008 11:12:
---
alphamagic, 17.4.2008 13:36:
Näin unta viimeyönä et osasin lentää silleen et hyppäsin suoraan ylöspäin kaikella voimalla ja sit kun toivoin tarpeeks kovasti se hyppy jatkukin ylöspäin <3
Ja sit opin hallitsee sitä taitoo ja lentelin öisellä taivaalla :)
Ihan mieletön uni *plur* Muistan kuin otti mahan pohjasta siinä unessa ja nauroin ääneen kun olin niin ylpee kyvyistäni :D <3
Tahtoo lisää samanlaisia unia...

---


haha mul on ollu samanlaine joskus :D oli kyl kivaa



Kannattaa perehtyä selkouniin vai mitää nää lucid dreams nyt onkaan suomeks niin voi harrastaa tollasta (ja hyvin paljon muutakin) aina kun haluaa :) Stephen Labergen Exploring the World of Lucid Dreaming on mielenkiintoista luettavaa aiheesta.

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

Quakey

Posts: 692

#927 • • Quakey
no oonki aina miettiny et mite sellane o mahdollista mut en ikinä oikee tajunnu sitä :S
jusqu

Posts: 762

#928 • • jusqu pilipalipilotti
Oli aika kuumottava painajainen viime yönä. Törmäsin kaupungilla eksääni, joka jostain syystä oli aivan kilarit ja raivos ja keuhkos mulle siinä useita minuutteja. Kun mä sitten ilmotin etten aio sietää tällästä vittuilua ja käännyin lähteäkseni, tää ampui mua jossain mustasukkasuusövereissä revolverilla selkään. Makasin siinä sitten mahallani maassa ja luoti selässä, kun tää eksä sitten tulee siihen viereen seisomaan ja kunnon executioner-tyyliin tyhjentää loputkin ammukset mun ylävartaloon *hikoil*

Loput unesta koitin sitten tuskissani saada itselleni apua ja just ennen kuin heräsin niin sain unessa eksältä sitten tekstiviestin. Siinä viestissä se pahoitteli että sillä ehkä meni vähän överiks eikä se enää halua tappaa mua *whaat*

Sanottakoon vielä, että mulla on eksääni ihan hyvät välit. Eli tää oli aika O_o uni.

--
*pupu**piis*

Nasutin

Posts: 265

#929 • • Nasutin

MiksuK, 13.5.2008 12:02:
---
Quakey, 13.5.2008 11:12:
---
alphamagic, 17.4.2008 13:36:
Näin unta viimeyönä et osasin lentää silleen et hyppäsin suoraan ylöspäin kaikella voimalla ja sit kun toivoin tarpeeks kovasti se hyppy jatkukin ylöspäin <3
Ja sit opin hallitsee sitä taitoo ja lentelin öisellä taivaalla :)
Ihan mieletön uni *plur* Muistan kuin otti mahan pohjasta siinä unessa ja nauroin ääneen kun olin niin ylpee kyvyistäni :D <3
Tahtoo lisää samanlaisia unia...

---


haha mul on ollu samanlaine joskus :D oli kyl kivaa

---


Kannattaa perehtyä selkouniin vai mitää nää lucid dreams nyt onkaan suomeks niin voi harrastaa tollasta (ja hyvin paljon muutakin) aina kun haluaa :) Stephen Labergen Exploring the World of Lucid Dreaming on mielenkiintoista luettavaa aiheesta.



Mäkin lentelen unissani aina vähän väliä ja oon harrastanu tätä jo jostain ala-asteiästä saakka. Varsin tehokas kun pitää päästä örkkejä painajaisissa karkuun! :D Tuli joskus teininä juttua yhden kaverin kanssa aiheesta ja hän osasi kertoa mulle tosta "Lucid Dreaming:istä" ja kiikuttikin mulle läjän papereita luettavaks. Oli kyllä aika mielenkiintoista huomata että uniaan voi oikeesti hallita. Siitähän alko sormien jatkuva laskeminen hereillä ollessa, et tulis rutiiniksi myös unissaan (unissa ihmisillä ei ole kymmentä sormea) ja valokatkaisijoiden tarkistelu (niitäkään ei unissa asunnoista löydy)... Kirjasin uniani ylös aina herätessä ja aika hurjaa tekstiä on näin jälkikäteen luettuna! Tosi erikoisia unia ja ns. "yllättäviä juonenkäänteitä"! :D Tosi ovelasti sitä ihminen pystyy muuttamaan uniaan esim jonku ikävän asian tapahtuessa. Nyt on jääny vähäsemmälle toi lentely sun muu. Ei ole viime vuosina tullu harjotettua enää ja taidot on tainnu päästä ruostumaan! :) Nykyään nään paljon tosi ahdistavia ja sekavia unia joista ei oikein ota tolkkua enää herätessään... Ja esim tollasia örkkipainajaisia jos tulee ni ei toivookaan et pääsis lentää karkuun, vaan yleensä edessä on mutainen mäki jota yritän kontata ylös mutten pääse eteenpäin kun muta valuttaa alaspäin. Tosi lupaavaa... Oiskohan jotain stressinpoikasta ilmassa?? :D

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Ozma

Posts: 867

#930 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Pahinta mita voi vaan tapahtua:

-nyt 7vko ollu englannissa ja muija on kotona
-todella eloisat seksiunet joista ei pysty a)heraamaan b)saamaan edes orgasmia (lahes paivittaissta)
-kuitenkin kiusoittaa ikavasti ja viikonloppuisin herattyani mieli viela harhailee taysin seksissa vaikka on jo herannyt ja suihkussa
-9 paivaa... keraa ittes :D
Quakey

Posts: 692

#931 • • Edited Quakey
hee näin kyl nii hienoo unta et kaikki mun kaverit ja mä oltii lentokonees mut se jäi puiden latvoihin jumiin. ni sen piti lähtee siit lentoo ni se putos eka vähä aikaa pystysuoraa :D
sit kaikki meni jonnekin järkyttäviin isoihin bileisiin :D ja kaikki oli pukuhuoneessa valmiina menemään joraamaan ja ite olin menossa soittamaan :D ja verhon takaa näkyi ihmis meri mis kaikki joras :D

sit huusin siihen "this is going to be the best party ever!!! o/" ja kaikki oli samaa mieltä :P

.... sitten puhelin soi ja jouduin herää :////

jotenki tää on puoliks lucid dreamia tai sillee :D et tuntuu et pystyis vissii ainaki muuttamaan unen kulkua :D
sen jälkeen kun olin lukenu tosta lucid dreaming jutusta ni unet on ollu jotai ihme seikkailu unii :D ja herätessä kaikki melkein muistuu mieleen heti :)

en tiedä onko mitään vaikutusta mutta oli jääny joku chillout radio pääl <3

luulen et jos kuuntelee jotai radioo ni se voi vaikuttaa uniin. esim kun jäi toi 863 tai mikäonkaa tiesto radio pääl ni näin unta et olin tieston keikal :P
Quakey

Posts: 692

#932 • • Edited Quakey

juuco, 14.4.2008 09:49:
Nää semihämärät puoliks valveilla nähdyt "unet" vaan jatkuu. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä heräsin siihen et sain tekstiviestin henkilöltä X. Unenpöpperössä pystyn vaan ihmettelemään, että olipa outo viesti ja että vastaanpa siihen aamulla.

Aamulla herään sitten kännykkä kädessäni, eikä kyseistä tekstaria enää löydy saapuneista viesteistä. Tässä vaiheessa en enää muista viestin sisältöä ja kysynkin henkilöltä X, että oliko tämä tekstannut mulle yöllä. Eipä kuulemma ollut ei *ding*

Ja mä voisin melkein 110%sti vannoa, että mä sain viestin sillon yöllä... :)



no viel pahempi mul kävi kerran sillee et tietokone oli jääny pääl ja äänet .. ja henkilö x laitto ääniviestin ja selitti siin jotai.. "en oo kännis!!!!" ni unessa se oli murtautunu ovest sisää ja olin ihan kauhuissani XD
Marjo

Posts: 1,796

#933 • • Marjo pupuTupuna
Näin viime yönä unta olevani hississä vanhan peruskoulukaverini kanssa. Yhtäkkiä hissi alkoikin pudota todella lujaa vauhtia, johon sitten heräsin hätkähtäen. Unikirjojen mukaan putoaminen tarkoittaa tulevia vastoinkäymisiä ym... *igor*
sapeli

Posts: 11,768

#934 • • sapeli jokukukamikä?
Viime yönä näin unta että työkaveri oli meillä ryyppäämässä mun synttäreiden kunniaksi - kyse on siis noin 45-v rouvashenkilöstä joka veti tequilashotteja ja suolaa ja ketsuppia (!) perään... Ja illan päätteeksi pöristeli kotiin mopolla. *nauru*

Samassa unessa juoksin myös paljon - välillä ihan vain nopeuden hurmasta, välillä muiden kanssa kilpaa, ja olin voitolla. Juokseminen vapautti minut pahasta olosta ja ahdistuksesta, eikä kestävyydelläni ollut rajoja. Tiesin täsmälleen minne olin menossa ja etenin siihen suuntaan todella tehokkaasti. Menin sinne siis muiden kanssa samaa reittiä mutta eri nopeudella. Luulen että tämä on se merkityksekäs juttu tässä unessa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Quakey

Posts: 692

#935 • • Quakey
huhhuh et oli todentuntune uni äske ;O

jotai ihme juttuu kyl :D

kesti jopa pari minuuttii herätä karuun todellisuuteen tajuta et se oliki vaa unta :P
Timce

Posts: 5,381

#936 • • Timce
Tämmönen äsken päikkäreillä.

Olin jonkin ruohokentän laidalla, keskellä metsää. Nojasin muistaakseni aitaan.
Paikalla oli joukko ManU- tai Englanti-faneja, jotka lauloivat "hooray hooray, holi-holiday. hooray hooray holi-holiday..
Victoria Beckham asteli jonkinlaisen katsomon vierustaa outo puku päällä ja otti hinkit esille, johon yleisö reagoi raivoisasti. Muistan, että vieressäni oli pelaajia verrytteluasuissa, eli olin ilmeisesti vaihtopenkillä. Tässä vaiheessa heräsin.

Kysymys: Olinko Becks, ManU:n vaihtopenkillä? Tuota vois pitää pahimmanlaatuisena painajaisena.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#937 • • Aurinkoneiti
Olin kaupungin keskustassa illalla. Kävelin katua alas. Vastaani tuli nainen, joka yritti taluttaa kissaa hihnassa. Siitä ei tullut mitään, joten nainen riuhtoi kattia. Katsoin, että tuosta ei tule mitään. Kaappasin kissan kainalooni.
Sitten joku mies tuli liehittelemään minua. Silittelin kissaa sylissäni; ajattelin, että onpas se tiikerinvärinen. Taas se mies yritteli liehitellä. Kissa haisteli korvaani, nenääni ja poskeani. Sen ilme muuttui kummalliseksi. Se maukui raivoisasti ja iski hampaansa kiinni peukalooni. Ja jälleen mies ilmestyi viereeni.
Quakey

Posts: 692

#938 • • Edited Quakey
Unessa olin menneisyydessä jossa kaikilla oli vähän eri nimet (mitkä oli jotkut aikamoisen järkyttävii):D ketä siel sitten olikaan :P viihdyttämässä oli sukuvika sarjan taikuri :P: "pennies from heaven!!!"

sitten löysin vanhan kotivideon missä selviää ruotsin sanojen *oikea* merkitys(?) :DDD ja miksi eräät ihmiset niitä niin usein käyttävät :P

myöhemmin mun piti opettaa Tiestolle suomee :D mut sit vartin päästä sain potkut koska siltä oli lähteny ääni ja se sano et oon huono opettaja :P

sit myöhemmin ku nukuin päiväunii olin jossai kerrostalon katto terassil ja siel oli sellaset turva aidat, ni jostai ovest ilmesty joku ihme hyypiö mustassa ninja valeasussa joka mulkoili mua kokoajan, sit kävelin lähemmäs sitä et näkisin sen naaman ja heräsin siihen ku tunnistin ketä seoli :p
Slim_Jim

Posts: 573

#939 • • Slim_Jim
Näin viimeyönä unta että olin baarissa ryyppäämässä Aake Kallialan ja Pirkka-Pekka Peteliuksen kanssa.

Herrat kävivät vaihtamassa Pulttipois-sarjan hahmojen roolipukuihin aina välillä miestenvessassa ja palasivat takaisin pöytään.

Paperinkierrätyslaatikolla rappukaytävässäni ajo heidän kanssaan oli ehkä oudoin kohta.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#940 • • Aurinkoneiti
Olin siskoni ja äitini kanssa etsimässä noitarummun tapaista rumpua itselleni. Siskoni löysi oikean rummun, josta lähti hyvin kumiseva ja lämmin ääni. Minä löysin rummun, jonka reunat olivat vääntyneet ja ääni oli hyvin kylmän metallinen. Ihmettelin, miksi oli tehty tuollainen rumpu.