1,327 posts, 67 pages, 524,369 views
alphamagic, 13.5.2008 10:10:
Joo näin unta et voitin 6 oikein lotossa, pakko oli kirjottaa niitä numeroita ylös herättyäni :D
Jospa sitä nyt sit kerran elämässään lottois
alphamagic, 17.4.2008 13:36:
Näin unta viimeyönä et osasin lentää silleen et hyppäsin suoraan ylöspäin kaikella voimalla ja sit kun toivoin tarpeeks kovasti se hyppy jatkukin ylöspäin <3
Ja sit opin hallitsee sitä taitoo ja lentelin öisellä taivaalla :)
Ihan mieletön uni Muistan kuin otti mahan pohjasta siinä unessa ja nauroin ääneen kun olin niin ylpee kyvyistäni :D <3
Tahtoo lisää samanlaisia unia...
Quakey, 13.5.2008 11:12:
---
Näin unta viimeyönä et osasin lentää silleen et hyppäsin suoraan ylöspäin kaikella voimalla ja sit kun toivoin tarpeeks kovasti se hyppy jatkukin ylöspäin <3
Ihan mieletön uni Muistan kuin otti mahan pohjasta siinä unessa ja nauroin ääneen kun olin niin ylpee kyvyistäni :D <3
---
haha mul on ollu samanlaine joskus :D oli kyl kivaa
MiksuK, 13.5.2008 12:02:
---
Quakey, 13.5.2008 11:12:
---
---
haha mul on ollu samanlaine joskus :D oli kyl kivaa
---
Kannattaa perehtyä selkouniin vai mitää nää lucid dreams nyt onkaan suomeks niin voi harrastaa tollasta (ja hyvin paljon muutakin) aina kun haluaa :) Stephen Labergen Exploring the World of Lucid Dreaming on mielenkiintoista luettavaa aiheesta.
juuco, 14.4.2008 09:49:
Nää semihämärät puoliks valveilla nähdyt "unet" vaan jatkuu. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä heräsin siihen et sain tekstiviestin henkilöltä X. Unenpöpperössä pystyn vaan ihmettelemään, että olipa outo viesti ja että vastaanpa siihen aamulla.
Aamulla herään sitten kännykkä kädessäni, eikä kyseistä tekstaria enää löydy saapuneista viesteistä. Tässä vaiheessa en enää muista viestin sisältöä ja kysynkin henkilöltä X, että oliko tämä tekstannut mulle yöllä. Eipä kuulemma ollut ei
Ja mä voisin melkein 110%sti vannoa, että mä sain viestin sillon yöllä... :)