Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 504,822 views

Chadonna

Posts: 152

#881 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Märistä unista:

Viimeeksi näin märkää unta. Siinä testasin hienoa uutta kiipeilylaitetta. Kiipesin seinää pitkin ylöspäin, mutta sitten ote lipesi ja tipuin lankaa pitkin alas sellaisen kelan päälle ja heräsin sillä hetkellä siihen, että saan.

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Horzi

Posts: 646

#882 • • Horzi FINRG Recordings
Eräässä unessa oltiin mun ja parin kaverin punkkibändin kaa seilaamassa bussilla Tampere-Kangasala-väliä ja soitettiin siellä.
Tästä sainkin hyvän musiikkivideoidean, pitää toteuttaa joskus..
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#883 • • Aurinkoneiti
Työnsin expoikaystäväni lasten äitiä päätä pesualtaaseen, jossa oli oksennusta tjs. Avasin vesihanan, jolloin allas täyttyi vedestä. Altaassa ollut paska alkoi lillua vedessä, ja ämmän pää veden alla. Itselläni oli mielettömän hyvä olo. Tunsin, että nyt olin kostanut kunnolla.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#884 • • Aurinkoneiti
Jokunen yö sitten tunsin käsien ottavan omista käsistäni kiinni. Ne kädet olivat ihanan lämpimät. Unta vai jotain hourailua, en tiedä.*ding*
Slim_Jim

Posts: 573

#885 • • Slim_Jim
Viimeyönä näin unta että olin kotipaikkakunnan keskustassa ja minua seurasi iso tiikeri mikä kokoajan halusi että minä rapsutan sitä kuin jotain koiraa.
Ihmiset sitten poukkoilivat vaikka minne hädissään ja kiljuivat poliisia ja palokuntaa apuun.

Itsekin yritin jossain välissä lukittautua yleiseen vessaan mutta jotenkin se tiikeri pääsi sinnekin.
Ja kokoajan piti rapsutella sitä ja se nuoli mun lärviä.
^Petunia

Posts: 888

#886 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Meillä oli töissä joku tempaus jonka takia jouduttiin pitää jotain ihme asuja päällä johon kuului järkyttävän kokoinen eläimen Pää, siis sellai tyyliin Muumi-asu tjms. Ei siinä mitään, ois kiva joskus sellaista pitääkin *hihu*
Siinä sitten möin ihmisille vaatteita se päällä ja huomasin jonku äijälauman naureskelevan mulle lasin toiselta puolelta mutta yks tyyppi ei nauranut ollenkaan. Tajusin sen olevan mun entinen jätkäkaveri yläaste ajoilta ja hän oli saman näköinen kun olen hänet viimeks nähnyt 10.v sitten 18 vuotiaana. Jäin vain tyhmänä tuijottaa häntä lasin toiselle puolella ja hän tuli sitten yhtäkkiä sisälle liikeeseen se ihana hymy naamalla mikä sillä on *blush* ja hänen jalkansa linkutti.
Otin hervottoman Pään päästäni ja ihan ekana hän ei mua tunnistanut mutta myöhemmin hän sitten lupas tulla moikkaamaan mua seuraavana päivänä kun hänellä oli joku työhomma siinä Jumbon vieressä. Seuraavana päivänä nähtiin taas, mun työpaikalla ja meillä oli aivan ihanaa ( sovituskopissa) *tirsk*
Sit hänen piti lähtee pois, tuntu jotenkin ihan hirveeltä, aivan ku se ois ollu jotain lopullista ja mä itkin *uuh* Hän antoi mulle jonku todella vanhan esineen, kuin pienoiskoossa aurinkokellon mutta puusta ja metallista tehdyn ja sanoi että se kertoo koska paistaa aurinko tai sataa vettä tai lunta. Että voin sit aina ajatella häntä kun sataa lunta tms. Sit hän hymyili, käänty ja käveli pois..

Ja kun nyt heräsin niin ulkona sataa Lunta!! *plur*
Eikä siinä vielä mitään, viimeksi kun olen tästä tyypistä kuullut mitään niin pari vuotta sitten hän oli Todella pahassa kunnossa sairaalassa teholla sokeritautinsa takia ja sen takia hän nyt tässä unessakin varmaan linkutti, en tiedä.. Noh mut mun piti sitten heti tässä aamulla selvittää että onko hän enää hengissä koska se Ero siinä unessa tuntu jotenki Niin Oudolta *uuh*
Mutta soitto Turun Maistraattiin ja sain selville että kyseinen henkilö on vielä hengissä!! *aplodit*
Tupe-san

Posts: 447

#887 • • Tupe-san
äskön näin unta että mulla oli tosi kipee maha ja olin jossain pienessä huoneessa. Herään ja on 40 astetta kuumetta ja oksennustauti o/ ENNE UNI !!!!! !!! **

--
No Reality

Lyylikki

Posts: 2,975

#888 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Horzi, 7.2.2008 10:11:
Eräässä unessa oltiin mun ja parin kaverin punkkibändin kaa seilaamassa bussilla Tampere-Kangasala-väliä ja soitettiin siellä.
Tästä sainkin hyvän musiikkivideoidean, pitää toteuttaa joskus..



Paunun viidakkolinja 70 vai joku tilausajobussi?

Mä olen nähnyt ihmeellisen todenmakuisia unia. Mm. unta siitä, että olen jo laittanut kellon torkulle ja odotan sitten sitä torkkusoittoa, vaikka oikeasti kello on esim. 4 yöllä, enkä ole edes koskenut kännykkään.

Tänään näin unta, että kämppis oli kirjoittanut ripustamistaan pyykeistä jotain meidän liitutauluun. Kun heräsin, niin pyykit oli ripustettu, mutta liitutaululla oli ihan samat tekstit, kuin mitä siinä oli eilenkin.

Sinällään inhottavaa, kun mielellään pitäisi unimaailman unimaailmana ja hereilläoloajan hereilläoloaikana, enkä älyttömästi sekottaisi niitä. Alkaa pian hämärtyä unen ja todellisuuden raja.
Tarsu

Posts: 2,449

#889 • • Tarsu

donnazza, 7.2.2008 09:33:
Märistä unista:

Viimeeksi näin märkää unta. Siinä testasin hienoa uutta kiipeilylaitetta. Kiipesin seinää pitkin ylöspäin, mutta sitten ote lipesi ja tipuin lankaa pitkin alas sellaisen kelan päälle ja heräsin sillä hetkellä siihen, että saan.


:D


mul ei ollu kova- eikä märkä uni viime yönä,
mut ihan kivaa oli reenailla laskuvarjohyppyä
aki.aan ja hänen maijunsa kanssa :D

terkkuja vaan!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

kovas

Posts: 1,522

#890 • • kovas Kristo
Kirjoitin tän eilen Quu-ilkalle :

näin viime yönä seuraavanlaista unta (ja tää oli vaan yks niistä monista) : olin lähdössä ulos täältä meiltä, fredalta ja huomasin et oho oho, tos kampin keskuksen pihal on bileet ja daft punk soittamassa livenä :D siel oli ihan hiton hämmentävän vähän ihmisii, joku 6 virolaista downin syndroomakeharii ja SÄ :D jorattiin sit siin aikamme ja tarkkailtiin soitantaa, niil oli hienot roboottiasut päällä ja laitteina pacemakerin näköiset kapistukset. Setin jälkeen mentiin jutteleen niille ja pyydettiin ne mun luo jatkoil. Ne sanoi suostuvansa jos jatkoil on bissee, joten lähdettiin kahdestaan k-extraan. siel sit alko jutut meneen mönkään, niil oli ainoastaan yks mäyris jäljel ja hetken kaupas pyörittyäni huomasin et eihän mul ollut edes kenkiä jalassa.. ja oli kait talvi.. :D:D sit heräsin, hekottelin hetken ja päätin muistaa tän aamulla :D
Horzi

Posts: 646

#891 • • Horzi FINRG Recordings

Lyylikki, 20.2.2008 10:47:
---
Paunun viidakkolinja 70 vai joku tilausajobussi?



Tais olla Paunun true viidakkolinja 45. *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#892 • • sapeli jokukukamikä?
Äh, koko ajan tulee keskeytyksiä, meinaa jo unet unohtua.

Näin harvinaista kyllä aika ikäviä unia. Aluksikin muistelen heränneeni jotain seitsemän kertaa "työuniin", eli näen unta että joku kuljetusjuttu täytyy selvittää mahdollisimman aikaisin, mutta en saa tarvitsemiani tietoja ennenkuin pääsen töihin kahdeksalta, vaikka olin luvannut selvittää ne... Joka kerta vajosin nopeasti uneen kun tajusin etten asialle pystyisi kuitenkaan mitään tekemään ennenkuin pääsen töihin. *justjoo*

Tällä oli varmaan jotain tekemistä sen kanssa että edessä oli sairasloman jälkeen paluu töihin... Mutta ihan kevyttähän täällä on ollut. *hymy* Ehkä vähän liikaa yritän olla asiakkaille mieliksi, eli lupaan asioita mitä en välttämättä lopulta ehdikään tehdä, ja siitä tulee joskus paineita töiden jälkeen.

Sitten näin ainakin kaksi erillistä unta jossa muutoin turvallista ja rauhallista paikkaa (toisessa mökki, toisessa jonkinlainen kerrostalon kerhohuone) uhkasi joku vaara (mökkiä sudet, kerhohuonetta aseistetut miehet). Molemmissa paikoissa oli pimeä, ja molemmissa paikoissa pidimme ensin hauskaa ystävien kesken, mutta sitten tilanne muuttui harmittomasta pelottavaksi. Siitä fiiliksestä oli inhottava päästä eroon. *uuh*

Tuo luultavasti liittyy siihen kuinka pitkästä hauskanpidosta tuntuu viime aikoina useamminkin seuraavan paha mieli, syystä tai toisesta. Tällä kertaa viikonloppuna riekkuminen varmasti altisti tälle flunssalle, ja oli kyllä uskomattoman huono olo alkuviikosta. *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Slim_Jim

Posts: 573

#893 • • Edited Slim_Jim
Näin viimeyönä unta että Halon "The Covenant" muukalaisliittouma laskeutui Kuopioon ja rupesi tappelemaan.

Pelotti välillä niin pirusti, koko homma oli kuin joku Black Hawk Down meets The War of the Worlds; kaduilla satoi sirpaleita, päitä, tiilimurskaa, plasmaa, avaruusalusten kappaleita sun muuta.
Enkä edes ollut mikään superkekkuli vaan sellainen perus FPS-pelissä kekkuloiva sivullinen joka horisee "älä ammu älä" ja tiputtaa stimpackin.

Jossain välissä itketti kun koitin kämppääni suojaan rynnätä, jokin iso mörri lanasi koko mökin matalaksi kun ehdin pihalle. Sitten jossain välissä tulee yö, eksyillään Puijonlaakson metsissä ja löydetään joku likaviemäri missä pystyy värjöttelemään edes sen yön jne.

Ihmetouhua.

Niin, lisäys, enkä ole Haloja pelannut muutamaan vuoteen, sitä ekaa osaa kokeilin silloin joskus.
kinderi

Posts: 1,783

#894 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä oon alkanu houraileen omiani.. Unen pätkittäisyys ja jatkuva väsy varmaan tekee osaltaan tän mut kivaa ei kyllä ole.

Monena yönä oon havahtunu siihen et pikkulapsi itkee,en kumminkaan heränny kokonaan,ja kuvitellu nähny unia/houreita/wotevör et käyn pikkusen koppaamassa sängystä ja syötän. Siitä sitte takas sänkyyn,ja hetken päästä herään siihen et muksu huutaa sängyssään nälkää.. Ihmettelen hetken et minkä ihmeen takia olisin menny takas nukkumaan ennenkun oon syöttäny toisenki,ja hetken haahuiltuani tajuun et tadaa,en mä ketään ole syötelly *hmph*

Nyt oon kans alkanu kuvittelemaan et haen pikkusen pinnasängystä karjumasta viereeni nukkumaan.. Siinä sit oikeesti kattonu ettei Aksu käänny "vauvan" päälle tms.. Ja todella monena yönä siis olen oikeesti herättyä joutunu tarkistamaan et onko siinä oikeesti joku muukin vieressä ku Aksu.. Just viime yönä mukamas hain pikkusen tytsyn sängystään jota sit halin unissani.. Ja siinä jossain koomassa tajusin et kettujoo,mulla on tyyny sylissä *justjoo*

Melko pelottavaa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Claquesous

Posts: 3,206

#895 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Näin sellaista unta tuossa yhtenä yönä, jossa jotkin suhteellisen isot kuoriaiset, taisivat olla jotain puolen peukun kokoisia, pyrkivät ryömimään mun rektumiin. Heräsin kokemukseen persepenetraatiosta ja siitä seuranneeseen tunnekuohuun.

Huh.

Huom! Ei tapahtunut oikeasti eikä pyllyssä ollut mitään sinne kuulumatonta.

Edit: freudilainen lipsahdus.

--
32. of December

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#896 • • Aurinkoneiti
Nukahdin hetkeksi. Sinä aikana kävin jonkun kanssa keskustelua ens lauantaista. Joku kysyi minulta, olenko tulossa lauantaina.
Tiia

Posts: 352

#897 • • Tiia
Näin unta, että tapasin ihanan pojan ja rakastuin.
Vähän harmitti kun heräsin. *poks*
pirpeli

Posts: 5,533

#898 • • pirpeli
Plah, näin jotain unta, jonka kesken heräsin. Oisin halunnu jatkaa sen näkemistä, koska se oli todella mielenkiintonen uni. Mulle harvemmin käy näin, etten muista näkemääni unta..Hitto, mitähän se oikein ol.....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

jusqu

Posts: 762

#899 • • jusqu pilipalipilotti
Kaverin kanssa eilen katsastettiin tuo uusin Rambo, ja puskihan se sitten yöllä uniinkin.. *pepsodent*

Siinä unessa mä ihan rauhassa kattelin Ramboa kotona telkkarista, kun joku palkkasoturijoukkio iskee mun kämpille. Ei siinä auttanu ku hakea tussari kaapista ja ryhtyä hillittömään tulitaisteluun ko joukkion kanssa. Jossakin välissä pääsin livahtamaan ulos kämpiltä ja juoksin pyssyni kanssa karkuun jonnekin teollisuusalueelle. Siellä sit kiroilen, kun mulla on vääränlaisia kuteja mun pyssyyn ja kun en saanu karistettua niitä rosmoja mun kannoilta. Yhtäkkiä sinne kurvaa tajuton määrä paloautoja, ambulansseja, poliisiautoja, pakuja, kuorma-autoja ja rekkoja. Ne autot oli täynnä FBI:n agentteja, jotka sitten pidätti sen rosmopalkkasotilasjoukkion ja vei ne Isla Sornalle (Se saari Jurassic Parkista. Katoin illalla Tudorsin ja tajusin että siinä on Alan Grant Jurassic Parkista. Liekö tullut uniin sitten tämän takia:)

--
*pupu**piis*

Jago

Posts: 4,039

#900 • • Edited Jago un-trained monkee
Näin unta, että sain jonkin esineen(en muista enää mikä se oli), jolla sai aikamatkustettua tulevaisuuteen tai menneisyyteen jonkin tietyn vuosimäärän(en muista enää mikä se oli)

Matkustin tulevaisuuteen jollekin etelän meren saarelle. Joku mies ""narrated"" siinä jotain tietopakettia, kuin dokkarissa ja näin miten alue jäi veden peittoon ja lajisto muuttui(kallioinen metsä jäi veden alle ja tilalle kasvoi korteista veden alta lähtöisin oleva metsä). Se ""narrator"" näytti jotain viimeistä puuta(suht matala, kiemuraiset kapeat oksat ja paljon ilmajuuria) kallion korkeimmalla kohdalla ja kertoi sen olevan viimeinen jäänne menneestä ajasta(-elävä fossiili).

Sitten laskeuduin maahan ja näin muurahaispesän(kolo maassa). Katsoin lähempää ja huomasin yhden muurahaisen, jonka kanssa rupesin pelaamaan jotain sen ajan pasianssia, jossa oli monta korttipinoa ja niitä piti voittaa ittelleen kortteja päälle lätkimällä(jotenkin isommalla numerolla piti saada se pakka). Se tietty voitti alkuun, mutta sitten mä voitin kerran ja lopetettiin pelaaminen

Lähettiin avaruuteen matkaamaan sillä koneella johonkin tähdelle(en muista mitä siellä tapahtu) ja sieltä viellä eteenpäin randomisti ja siinä vaiheessa yksin, mutta huomasin että matkat tähdestä toiselle olivat todella pitkät ja saatoin matkata todellakauan, eikä ne näyttäneet lähentyvän lainkaan. Päätin lähteä takaisin päin, mutta takanapäin näin vain tähtiä, en maata tai sitä edellistä tähteäkään isompana. Lähdin takasinpäin yrittäen ettiä takaisin kotiin.

***uni vaihtui kissan kiusaamisen johdosta*hihu*

Löysin takaisin kotiin menemällä takaisin päin ja suuntaamalla ensimmäiselle tähdelle joka alkoi kasvaa menneessäni tohon suuntaan ja sitä kautta osasin laskea mikä tähdistä oli aurinko. Pääsin kotiin juuri sopivaan aikaan auttamaan mutsia muutossa.

***Ekassa unessa en ilmeisesti kuitenkaan löytänyt kotiin vaan olin kierinyt sen verran avaruudessa, että se lähinkään tähti ei auttanut mua löytämään tietä kotiin vaan jäin avaruuteen ettimään tietä


Syystä tai toisesta en muista narraten suomenkielistä käännöstä, joten se on siellä enkuks heittomerkeillä*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe