Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 506,017 views

zeniii

Posts: 163

#901 • • zeniii adhd
Mulla tuli lapsena tosi paljon niitä kuumehoureita mutta nykyään vähän harvemmin vaikka vieläkin kyllä tulee.. se ilmee sellasena että nään jonkun huoneen ja kaikki tavarat alkaa menee yhtäkkiä isommiks ja koko ajan kauemmas musta. se on kauheeta.:D

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#902 • • peikkolapsi miisa the maskotti
oon nähny taas tässä viimeaikoina erityisen paljon kaikenmaailman sutina-unia(miehenpuute?) ja pako-unia. pako-unet ovat siis sitä sarjaa, että juokset tyyliin koko unen ajan pakoon jotakuta. usein nämä tapahtuvat esim. kerrostalossa, ja siellä käytävillä mennään sitte hirveetä kyytiä ylös ja alas ja hissiin karkuun jne. alkaa hieman rasittamaan... ei ole tähänastisessa elämässä tarvinnut kokea mitään kauhuja rappukäytävissä tai juosta edes karkuun ketään, joten en tiedä mistä nuo sitten juontavat lähteensä.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Kit^

Posts: 798

#903 • • Kit^ ihme höpöttäjä
näin taas unta et mun kämpässä oli joku ylimääränen.. ja vaikka havahduin unesta, se hirvee ahdistus ja pelko seuras.. piti oikee käydä varmistamas et ulko-ovi oli varmasti kii ja avaimet tallessa..

fiilis helpotti vasta sitte ku uni jatku, ja huomasin et ylimääränen ihminen oliki faija, joka oli tullu omilla avaimillaa kämppään, poistanu turvaketjun ja painellu parvekkeelle kattomaan et kaikki on kunnossa.. mistä tääki uni on peräsin.. *ding*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

alphamagic

Posts: 3,628

#904 • • alphamagic
Viime viikolla näin pari suht mielenkiintosta unta, toisessa olin Eva Longorian ystävä ja oltiin juomassa skumppaa sen kaa. Ja meille tuli riitaa :(
Ja sit seuraavana yönä olin jossain hevostilalla jossa oli elävä poni joka oli my little ponyn kokonen. Sen hoitaja sano et sillä on ihottumaa ja muutenkin se oli tosi sairas :( Mut se paskiainen puri minuu. Et ihan sama :D

Tää viikko on alkanu vähän tasapainosemmin.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Santutar

Posts: 405

#905 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Viimeyön uni:
Mikää ei oo kaameempaa, ku yrität huutaa unessa kurkku suorana mutta kukaan ei kuule sua. *poks*
Nitta

Posts: 5,021

#906 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Yritin aloittaa uutta topikkia häröilyssä, kun en löytänyt haulla unitopikkia. Syykin selvisi. En vaan hoksannut katsoa _yleisen keskustelun_ alta, kun aihe kuuluisi mielestäni ihan selkeästi häröilyyn :)

Tässä siis tulee...

Ajoin autolla pohjoiseen. Sinne ajoivat kaksi hyvää ystävääni myös omilla autoillaan. Oulu tai jokin pohjoisempi paikka. Tarkoitus oli mennä patikoimaan. Olin tilannut retkieväät, joista ainoastaan piimä (joka sekään ei ollut oikeaa merkkiä) oli tullut perille. Tapasimme jokin vanhan rouvan luona, talo metsän keskellä. Alkoi sataa lunta, täydellisiä isoja hiutaleita, kämmenen kokoisia. Pelkäsin että jäämme taloon saarroksiin, eväitäkään ei ollut ja autoilla ei kohta pääsisi liikenteeseen. Siispä lähdin ajamaan pois... päädyin synnyinkaupunkiini ja menin kauppaan ostoksille. Aloitin ottamalla käteeni salmiakkisuklaata ja söin sen pois. Toinen suklaalevy meni Fazerin sinistä, sitten otin nuudeleita ja lämmitin ja söin ne kaupassa. Myyjät moikkailivat vain ja hymyilivät, lopulta yksi tuli kysymään miten voisi olla avuksi. Sanoin että jokin makea voisi vielä maistua ja otin myyjän suosittelemat viinirypäleet ja parsakaalin (*nauru* joo tykkään myös parsakaalista) Jonotin kassalla tyhjien pakkausten, rypäleiden ja parsakaalin kanssa ja yksi asiakas oli edelläni. Kassaneiti piiloutui äkisti tiskin alle. Näytin ilmeisen kummastuneelta, sillä kassaneiti totesi että kohta se alkaa. Yläkerran striptease-show. Alkoi kuulua kovaäänistä musiikkia ja katto rupesi rymisemään. Heräsin.

Autolla ajaminen unessa merkitsee minulle että päätän itse elämästäni ja ohjaan sitä eteenpäin, minne itse haluan. Lumesta en vielä tiedä, mutta kaipa minulla on ollut kova nälkä ja olen kulenut liian monta lööppiä Kanervasta ja siitä blondista muijasta :D Ainakaan en tunnusta että ajattelisin seksiä ;)
Nitta

Posts: 5,021

#907 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

peikkolapsi, 1.3.2008 19:57:
oon nähny taas tässä viimeaikoina erityisen paljon kaikenmaailman sutina-unia(miehenpuute?) ja pako-unia. pako-unet ovat siis sitä sarjaa, että juokset tyyliin koko unen ajan pakoon jotakuta. usein nämä tapahtuvat esim. kerrostalossa, ja siellä käytävillä mennään sitte hirveetä kyytiä ylös ja alas ja hissiin karkuun jne. alkaa hieman rasittamaan... ei ole tähänastisessa elämässä tarvinnut kokea mitään kauhuja rappukäytävissä tai juosta edes karkuun ketään, joten en tiedä mistä nuo sitten juontavat lähteensä.



Ehkä et halua kohdata jotain totuutta tai asiaa elämässäsi? Symbolitasolla talo olet sinä.

Jago, 1.3.2008 11:53:
Syystä tai toisesta en muista narraten suomenkielistä käännöstä, joten se on siellä enkuks heittomerkeillä*hihu*


narrator on ainakin kertoja :)
turquoise

Posts: 732

#908 • • turquoise e-ra2co
Näen todella usein unta rakkaasta koirastani, jonka jouduin viemään lopetettavaksi sen ollessa 13-vuotias elokuussa 2005... Viimeyönä mä olin sen kanssa Keskisellä *hihu* Mut näitä unia on todella ihana nähdä, sillä tuntuu kun sais taas viettää aikaa sen kanssa. Kun herää, tuntuu kuin pieni tyhjiö sisälläni olis täyttynyt. Oli se niin rakas ja ikävä on yhä niin kova, että tippa meinaa nytkin tulla silmäkulmaan mut ei saa itkee kun just saanu laitettua bilemeikit *hali*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#909 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Nitta, 5.4.2008 07:00:
---
peikkolapsi, 1.3.2008 19:57:
oon nähny taas tässä viimeaikoina erityisen paljon kaikenmaailman sutina-unia(miehenpuute?) ja pako-unia. pako-unet ovat siis sitä sarjaa, että juokset tyyliin koko unen ajan pakoon jotakuta. usein nämä tapahtuvat esim. kerrostalossa, ja siellä käytävillä mennään sitte hirveetä kyytiä ylös ja alas ja hissiin karkuun jne. alkaa hieman rasittamaan... ei ole tähänastisessa elämässä tarvinnut kokea mitään kauhuja rappukäytävissä tai juosta edes karkuun ketään, joten en tiedä mistä nuo sitten juontavat lähteensä.

---


Ehkä et halua kohdata jotain totuutta tai asiaa elämässäsi? Symbolitasolla talo olet sinä.



mahdollisesti voi olla noin...
etsin myös ahkerasti itselleni asuntoa, joten stressi sen löytymisestä voi myös juontaa noihin kerrostalojuttuihin o_O

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

jusqu

Posts: 762

#910 • • jusqu pilipalipilotti
Viime yö oli kyllä kunnon liskojen yö. Heräsin ties kuinka monta kertaa yön aikana ja joka kerta luulin, että mun pöydän alla on kytevä hiillos. No sehän oli mun jatkojohdon se on/off -nappi joka loisti oranssia valoa siellä pöydän alla.

Tästä seuraavasta unesta on jo jonkun aikaa, mutta se painii samassa sarjassa tuon edellisen houreunen kanssa. Heräsin joskus keskellä yötä ja mä luulin, että mun sänky on sellanen vanha siipirataslaiva. Niitä mitä näkyy aina länkkäreissä. Niissähän on sellaset komeat savupiiput ja mä olin aivan satavarma, että nyt mun laivasta on toinen niistä savupiipuista romahtanu ja kaatunu. Mä näin sen piipun selvästi siinä mun huoneen lattialla. Siinä sit kiroilin aikani et ei näin voi vittu käydä mulle. Päätin että korjaan sen piipun sitte aamulla ja kävin helvetin vihasena takas nukkumaan.

Tollaset unet, että sä oot puoliks hereillä, on ihan hirveitä :) Tossa jälkimmäisessäkään unessa en missään välissä kyseenalaistanu et ehkä mä näänki vaan unta. Makaan sängyssä omassa huoneessa, mut nään siinä sängyn sivuilla ne helvetin piiput jotka vaan tupruttaa savua O_o

--
*pupu**piis*

Nitta

Posts: 5,021

#911 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Mun unitehdas tuotti taas hassun unen... mun koulu evakuoitiin kun alkoi sota. Juostiin peltojen reunaa pitkin jonnekin turvaan. Kaksi sorsaa ui lammessa ja jäin seurailemaan toista niistä, taisinpa itsekin uida sorsana välillä. Unen tunnelma oli ahdistava ja epätietoinen. Tulin maalle, syntymäkotiin. Olin yksin kotona ja en uskaltanut avata kännykkää jos sen kautta joku olisi tajunnut että olen sisällä ja sit olisi tultu hakemaan pois. Koitin avata radiota jos olisin kuullut sieltä uutisia, en uskonut vieläkään että sota on syttynyt. Katsoin ikkunasta ulos, omakotitalo oli muuttunut kerrostaloksi. Ihan viereisen asunnon kohdalta oli mennyt lentokoneen pyrstö läpi, lentokone oli tipahtanut taivaalta. Ajattelin että siellä ei enää varmaan ole ketään, olisin lähtenyt ulos tarkastamaan, mutta sitten joku tuli ulos sieltä lentsikasta ja alkoi ampua konekiväärillä. Heräsin.

*pökr*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#912 • • Aurinkoneiti
Olen kolme kertaa nähnyt unta, jossa tapaan erään miehen. Ensimmäisessä unessa olimme jonkinlaisella huoltoasemalla, joka oli hyvin viihtyisä ja valoisa. Joka kerta uni loppui halaukseen tämän miehen kanssa, ja se tuntui ihanalta. *sydän*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#913 • • peikkolapsi miisa the maskotti
viime yön kassarihuuruisessa unessani oli aika kiihkeää kaverini kaverin poikaystävän (taitavat olla kihloissakin?) kanssa. öhk. tiedän kyllä kyseisen ihmisen toistakin kautta, mutta... no, mun unien käsikirjoittajalla on sentään jonkunlaista miesmakua. ettei tartte häpee sen aivoituksia aamulla. ainakaa paljoa *tirsk*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Quakey

Posts: 692

#914 • • Quakey
lol lol viime yön uni houreissa suutuin kun en muistanu että Tiesto oli ruotsin kuningas :PPP
jusqu

Posts: 762

#915 • • jusqu pilipalipilotti
Nää semihämärät puoliks valveilla nähdyt "unet" vaan jatkuu. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä heräsin siihen et sain tekstiviestin henkilöltä X. Unenpöpperössä pystyn vaan ihmettelemään, että olipa outo viesti ja että vastaanpa siihen aamulla.

Aamulla herään sitten kännykkä kädessäni, eikä kyseistä tekstaria enää löydy saapuneista viesteistä. Tässä vaiheessa en enää muista viestin sisältöä ja kysynkin henkilöltä X, että oliko tämä tekstannut mulle yöllä. Eipä kuulemma ollut ei *ding*

Ja mä voisin melkein 110%sti vannoa, että mä sain viestin sillon yöllä... :)

--
*pupu**piis*

Anselmi

Posts: 2,578

#916 • • Anselmi And sell me
Näin unta että ostin limen vihreän pienen Peugeotin. Sitten pääsin kotiin ja olin että what le fuck, en tarvi autoa mihinkään ja lähdin palauttamaan sitä.

--
sen pituinen se

alphamagic

Posts: 3,628

#917 • • alphamagic
Näin unta viimeyönä et osasin lentää silleen et hyppäsin suoraan ylöspäin kaikella voimalla ja sit kun toivoin tarpeeks kovasti se hyppy jatkukin ylöspäin <3
Ja sit opin hallitsee sitä taitoo ja lentelin öisellä taivaalla :)
Ihan mieletön uni *plur* Muistan kuin otti mahan pohjasta siinä unessa ja nauroin ääneen kun olin niin ylpee kyvyistäni :D <3
Tahtoo lisää samanlaisia unia...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#918 • • Edited kettu kiu Guest
taitaa olla kevättä rinnassa, olen nähnyt paljon _todella_ mielenkiintoisia ja nautinnollisia unia ja vielä muistankin niitä paljon. ei tee mieli nousta aamulla sängystä ollenkaan..

talvella tulikin nähtyä sen verran pahoja unia että kivaa vaihtelua tällainen. *super*
bENSOE

Posts: 24

#919 • • bENSOE
n'in tokaa kertaa hienon unen jossa mut taas puukotettiin :D

--
People tell me nothing is impossible. Hell, I do nothing everyday!

inneah

Posts: 704

#920 • • inneah ...Trust no one...
unessa harrastin seksiä Johnny Knoxvillen kanssa *sydän*
Oli aika kuumaa *slurps*

--
nahkalakanat