Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 501,062 views

turquoise

Posts: 732

#1141 • • turquoise e-ra2co
Heräsin naapurin seksiääniin ja se heijastu uneessa niin, että olin yhen mun kimeä-äänisen kaverin kanssa meillä. Halusin käydä suihkussa, mutta kaveri ympäristökiihkoilijana ei meinannut päästää mua, koska siihen olisi mennyt "turhaa" vettä. Se tukki vessan oven suun, ja mä hermostuin ja yritin ängetä väkisin sisälle ja se huusi että "Ei! ... Ei!" *puna*

Mitenkä äänet voi tulla uniin niin nopeeta? Kerran heräsin päiväunilta herätyselloon, mutta samalla sadasosasekunnilla kun se rupes soimaan näin unta, että painoin mikron pois päältä ja ääni kuului siitä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1142 • • Aurinkoneiti
Kävin taas Venäjällä. Tällä kertaa kahden lapsen kanssa. Siellä ei ollut ollenkaan mukavaa. Ihmettelin, mikä helekatin tarkoitus niissä reissuissa on !
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1143 • • Aurinkoneiti
Kävelin(saattoi olla joku muu) rauniotalon portaita ylös. Joku tuli takanani. Horjahdin reunan yli. Yritin ottaa halkeamasta kiinni, mutta se joku ei auttanut minua. Tyyppi potkasi käteeni, jolloin otteeni irtosi. Putosin alas pimeään kellaritilaan. *pökr*
Epyx

Posts: 466

#1144 • • Epyx
Nyt kyl höngittiin yöllä viikonlopun viinapirut kehosta semmosen hikoilun ja painajaisten kanssa et vieläkin pelottaa...
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1145 • • Aurinkoneiti
Olin kuolleen koirani kanssa jollakin saarella. Katselin merelle korkeasta rakennuksesta. Rannalta kuului tsunamivaroitus. Syöksyin koirani kanssa rakennuksen ylimpään kerrokseen. Näin suuren aalllon tulevan kohti. Otin koirani syliini ja painauduin seinää vasten. Sen jälkeen tuli vielä toinenkin aalto.
Yhtäkkiä olinkin entisessä työpaikassani. Uhkasin tehdä ilmoituksen kunnalle sen henkilökunnasta ja toiminnasta.
Quakey

Posts: 692

#1148 • • Quakey
ajelin autolla jossain .. aurinkolasit päässä. sitten yhtäkkiä tajusin että nää lasithan on rikki IRL eli mun on pakko nähdä unta... (ei siitä kun auto oli vaihtunut vähän uudempaan malliin ja kulki jotain viittäsataa) :D
turquoise

Posts: 732

#1149 • • turquoise e-ra2co
Ei oo uni, mutta houre kai sitten:

Tuleeko teille koskaan semmosia hetkiä, selvinpäin, että ilman mitään ponnisteluja "naksahtaa" pääs ja pystyy noin jonkun minuutin verran katseleen ja ajatteleen itseään täysin objektiivisesti, ikäänkuin ei olisi omassa ruumiissaan?

Mulle tulee ehkä kerran kuukaudessa. Toisaalta toi on vähän pelottavaa, mutta kun tietää että "kohtaus" kyllä loppuu niin on siisti esim. katsella vaikka Facebookista omia kuviaan ja miettiä, että tuossa olen minä, tältä näytän kun vieras ihminen katsoo kuvaani. Välillä toi on ollut hyvin opettavaa!

Oon jutellu yhen mun kaverin kanssa näistä, ja sillekin tulee joskus näitä oloja. En siis usko, että oon flipannu. Ja vaikka olisinkin, niin... toi on aika jännää!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

UkeUke

Posts: 394

#1150 • • UkeUke

Replying to Unet ja muut houreet:

sativa, 30.3.2010 22:44:
Ei oo uni, mutta houre kai sitten:

Tuleeko teille koskaan semmosia hetkiä, selvinpäin, että ilman mitään ponnisteluja "naksahtaa" pääs ja pystyy noin jonkun minuutin verran katseleen ja ajatteleen itseään täysin objektiivisesti, ikäänkuin ei olisi omassa ruumiissaan?

Mulle tulee ehkä kerran kuukaudessa. Toisaalta toi on vähän pelottavaa, mutta kun tietää että "kohtaus" kyllä loppuu niin on siisti esim. katsella vaikka Facebookista omia kuviaan ja miettiä, että tuossa olen minä, tältä näytän kun vieras ihminen katsoo kuvaani. Välillä toi on ollut hyvin opettavaa!

Oon jutellu yhen mun kaverin kanssa näistä, ja sillekin tulee joskus näitä oloja. En siis usko, että oon flipannu. Ja vaikka olisinkin, niin... toi on aika jännää!


pieni flippaus on aina sillon tällön tervettä eiks je ;p
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1151 • • Aurinkoneiti
Kävelin isoa hiekkakasaa kohti. Koirani ilmestyi yhtäkkiä jostain. Kasan vieressä oli lasten hiekkakaivuulelu. Koirani näytti minulle eleillään, että minun pitäisi kaivaa kasaa. Kaivaessani esiin tuli n. 10v. poika.Takanani oli ihmisiä ihmettelemässä. Kiitin koiraani. *ding*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1152 • • Aurinkoneiti
Exä on kummitellu viime aikoina unissa *poks*
zeusie

Posts: 67

#1153 • • zeusie darkwing
onko kukaan kokeillut, kuinka hyvin itseään voi psyykata ennen nukkumaanmenoa, jos haluaa ohjata unen aihepiiriä ja kulkua..?
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1154 • • Aurinkoneiti
Olin jossakin kodittomien koirien hoitokodissa. Mietin otanko pennun vai aikuisen kullanruskean sekarotuisen koiran. Tililläni oli vain 350 e. Mietin rahani riittävän vain vanhempaan koiraan. Ja sitten kaikki rahat olisivat menneet.
Makie

Posts: 8

#1155 • • Makie
Sitähän se alkoholin nauttiminen taas tiesi; näin unta, jossa vasempaan jalkapohjaani sattui kävellessäni. No, istahdin tutkimaan mikä sitä vaivaa, otin kengän pois ja huomasin sukan olevan veressä.. Otin sekin pois ja kas kummaa! Päkiän kohdalta jalkapohjasta pilkistää jotain mustaa. Alan kiskoa ja jalkapohjastani tulee iso, musta naisten hiusklipsi. What the hell??!! Sellanen hauenleuka, vai miksikä niitä sanotaan... Tuskin löytyy tulkintaa unikirjasta :D
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1156 • • Aurinkoneiti
Mun 10 vuotta sitten kuollut saksanpaimenkoira selvitti minulle, millainen exäni todellisuudessa oli. Se ihan kuin opasti tilanteesta seuraavaan. Unesta tuli ihanan lohduttava, hyvä tunne *sydän*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1157 • • Aurinkoneiti
Saksaa puhuva mies piti kättäni kädessään. Hän kertoi kädessäni olevan voimaa. Miehellä oli todella kullanruskeat silmät. Sitten minun piti kirjoittaa omavalintainen numero paperille.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1158 • • Aurinkoneiti
Eräs ihana mies seisoi alasti mun parvekkeen oven edessä. *sydän*
JiiV3e

Posts: 673

#1159 • • JiiV3e
hmm...
Pitää itsekkin sanoa täällä jotain, muutenhan tämä on miltein aurinkoneidin oma topic!

No mitä nyt olen facebookissa naamakirja kavereita stalkannut, tiesin, että eräs henkilö oli juuri tullut takaisin yhdysvalloista, en muista miten tapasimme, muistan vain sen, että kävelimme ympäri Rovaniemeä...

Siinä se sitten olikin, aika merkityksetön uni...
mariq

Posts: 2,154

#1160 • • mariq
Viime yönä mun äiti oli nostanu mun sormukset, ne kolme joita mä yleensä käytän, meidän keittiön pöydälle mulle valmiiks. Herätetessäni tajusin, ettei mulla oikeesti oo mitään hajua missä ne on *ding* *toktok*
Ehkä äiti tietäis *tirsk*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.