Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 501,183 views

sapeli

Posts: 11,768

#1181 • • sapeli jokukukamikä?
Unohdin näköjään laittaa herätyskellon soittamaan (myöhästyin tunnin töistä), mutta näinkin sitten kiinnostavan ja selkeästi merkityksellisen unen.

Olin raivaamassa yhden edellisen kotini olohuonetta. Äitini ja veljeni olivat myös siellä (veljeni ei siinä asunnossa koskaan tosin asunut), mutta he jostain syystä tuntuivat koko ajan tuovan lisää roinaa olohuoneeseen, tai sitten sinne muuten vain ilmestyi tavaraa. Huusin heille kuin palosireeni ja raivokkaalla voimalla viskoin olohuoneesta tavaraa pois. Lattialla oli niittejä ja muuta pientä mutta terävää sälää. Osa huonekaluista oli jo rikki, esim. verhot. Siellä oli mielestäni myös paljon tavaraa jotka meillä oli ollut kauan sitten, mutta olin jo unohtanut ne.

Uni loppui ennen kuin sain huoneen tyhjäksi, projekti tuntui muutenkin aika loputtomalta.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ezzy

Posts: 8,060

#1182 • • ezzy Droid-pappa
Uskomatonta mutta totta, mulla on unirytmi! :D Varmaan vuosia sitten ollu viimeks. Ei mulla muuta. :D
Uskoisin, että D3-vitamiinin popsimisella olis jotain tekemistä tän vireyden ja rytmin mahdollistamisen kanssa. Pari viikkoa tullu vedeltyä ja olo on kyll ihan eri mitä ennen joulua.
JiiV3e

Posts: 673

#1183 • • JiiV3e

Replying to Unet ja muut houreet:

Uskomatonta mutta totta, mulla on unirytmi! :D Varmaan vuosia sitten ollu viimeks. Ei mulla muuta. :D
Uskoisin, että D3-vitamiinin popsimisella olis jotain tekemistä tän vireyden ja rytmin mahdollistamisen kanssa. Pari viikkoa tullu vedeltyä ja olo on kyll ihan eri mitä ennen joulua.


Onnekas, sitä voi päätellä, mitä minun unirytmille on käynyt päälle kolmen viikon joululoman aikana... >.<
ezzy

Posts: 8,060

#1184 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Unet ja muut houreet:

Uskomatonta mutta totta, mulla on unirytmi! :D Varmaan vuosia sitten ollu viimeks. Ei mulla muuta. :D
Uskoisin, että D3-vitamiinin popsimisella olis jotain tekemistä tän vireyden ja rytmin mahdollistamisen kanssa. Pari viikkoa tullu vedeltyä ja olo on kyll ihan eri mitä ennen joulua.


Onnekas, sitä voi päätellä, mitä minun unirytmille on käynyt päälle kolmen viikon joululoman aikana... >.<



Mulla oli kans 2 viikkoa lomaa ja nukuin ihan miten sattuu. Loman vikoina päivinä sain rytmistä kiinni ihmeen kaupalla ja pystynyt vieläpä pitämään sen :o
Bio

Posts: 4,429

#1185 • • Bio The Bullies / Pinky
Mulla lensi joku iso ötökkä niskaan ja pureutui siihen kiinni eikä lähteny pois vaikka kuinka yritin. Heräsin siihen kun peitto oli lattialla ja mä istuma-asennossa.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1186 • • Aurinkoneiti
Ihana, kaunis enkeli laittoi kaulaani hopeisen enkelikorun. Enkelillä oli kullankeltaiset hiukset, pitkä valkoinen mekko päällään.
mariq

Posts: 2,154

#1189 • • mariq
Mun aamu-unessa meille ilmestyi hyvin sekalainen porukka aamukahville. Mukaan mahtui hyvä ystävä, jonka kanssa ollaan yhteyksissä suht päivittäin, ja vanha koulukaveri, joka ei oikeestaan ollu ees kaveri, ja jota en oo ajatellut vuosiin, ja kaikkea siltä väliltä; yhteensä kuusi ihmistä, ihan oma-aloitteisesti oli päättäny tulla katsomaan, mitä kuuluu, ja ilmestyivät yhtaikaa oven taakse *ding* *nauru*
Tästä heräillessä en muista koska oisin ollu väsymyksestä niin pahasti tolkku pois. Vielä sen jälkeen kun nousin ylös, en hetkeen oikein tiennyt missä maailmassa oon.
Meni vähän uusiksi aamujumppasuunnitelmat.. *hmph* *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1190 • • Aurinkoneiti
Monena yönä joku mies on keinutellut minua sylissään.
longshort

Posts: 180

#1191 • • longshort silmiäni usko en...
mulla on unissa semmosia mystisen tuntuisia paikkoja joinne palaan ja meen aina uudelleen, sitte nykyään pystyn hallitsemaan unia jonkun verran ja tiedostamaan meininkiä ja ohjailee niitä vähäsen, se on parempi vähäsen ohjailla kuin paljon kun yleensä herää jos menee tekee jotain villiä. lentäminen on kyl jees :) tai teleporttaaminen
sapeli

Posts: 11,768

#1192 • • sapeli jokukukamikä?
Näin unta että olin Entropyn bileissä ja tais mennä aika lujaa, koska tajusin vasta bileistä lähdettyäni ulkona aamuauringossa että minulla ei ollut takkia eikä reppua mukana! Palasin tapahtumapaikalle, joka oli päiväsaikaan jonkun biletysporukan iso kommuuni, ja tuntui kovin vaikealta saada tarkistettua olisivatko tavarani jääneet sinne. Joku lupaava reppui löytyi, mutta sisältö ei ollut minun. Uni loppui ennen kuin löysin omat tavarani, mutta jäi sellainen vaikutelma että minun pitäisi selvitä jonkin aikaa ilman niitä ja palata seuraavana päivänä kysymään uudelleen.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#1193 • • sapeli jokukukamikä?
Viime yönä olin parissakin eri unessa jollain tavalla vangittuna ja paikalla oli joku vahtimassa etten karkaa. Samoin olin parissakin eri unessa laivalla tai veneessä, joka upposi - mutta sillä hetkellä en enää ollut siellä sisällä. Hmm...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1194 • • peikkolapsi miisa the maskotti
tiivistettynä: unessani 400g jogurttipurkkien sisällä kasvoi/iti/tms. vauvvoja. kuunneltiin sydänääniä purkkien läpi.

joo

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

terraluna

Posts: 1,270

#1195 • • terraluna Agentti
Skeittasin ekaa kertaa tänä keväänä. Oli hieno spotti ja päivä. Kaikki oli svoinu olla upeaa. Valitettavasti fiiliksen pilas että mul oli jalassa semmoset pörrökarvaset aamutossut, joissa on avoin kantapää ja lisäksi laudassa oli täysin sileeksi kulunu grippi. Kaatuilin yhtenään ja muut nauro. :P

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Oj

Posts: 1,349

#1196 • • Oj Keep it FILTHY
Lyhyesti: Ryöstettiin kaverin kanssa viimeyönä kaupan kassakaapista 4 miljoonaa €uroa ja ostettiin ja pössyteltiin kannabista.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

sapeli

Posts: 11,768

#1197 • • sapeli jokukukamikä?
Harvinaisen selkeäsymboliikkaisia unia viime yönä. *hymy*

Yhdessä unessa olin ala-asteen koulullani matematiikan tunnilla, iso äijänköriläs pikkulasten seassa. Olin mennyt vapaaehtoisesti takaisin ala-asteelle opettelemaan jonkin asian, jonka olin päästänyt unohtumaan. Minusta siellä oli ihan mukavaa, mutta huomasin että vihossani ei ollut enää tilaa, joten sieltä piti jotain vähemmän tärkeitä töhertelyjä ja tekstejä pyyhkiä pois.

Toisen unen käytin siihen kun asensin itseeni todellisuus-ohjelmisto-updateja, joissa olin skipannut pari versiota, eikä lopputulos oikein toiminut. Asennettiin siis kaikki updatet ensimmäisestä lähtien oikeassa järjestyksessä uusiksi. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Oj

Posts: 1,349

#1198 • • Oj Keep it FILTHY
Huh mikä painajainen.. *hikoil* "Kauna-tyttö" piinas meitä..

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hiphei

Posts: 493

#1199 • • hiphei
Juuh, viime yö meni ampiaisvainoissa ;D Elikkäst unessa oli isoja äkäsiä amppareita jokta yritti mua pistää ja kun juoksin karkuun, ne seuras, iiks...
Viimeaikoina meidän partsilla pyöriny isooooo amppari ja se on hirmu utelias, heti ku meet partsille se tulee pörräilee. Tää allerginen amppareille on, varsinkin jos se sattuu pistämään, siks niitä pelkään.
kinderi

Posts: 1,783

#1200 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tarvii varmaan ostaa uudet verhot, kun joka yö on jotain verhoaiheista unissa *ding* *nauru*
Ei vaan, kiinni olevat verhot, joita ei saa auki, taitaa kertoilla jostain ihan muusta tällä hetkellä.

Kyllä tää tästä :)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*