Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,756 views

sapeli

Posts: 11,768

#441 • • sapeli jokukukamikä?
Viime viikolla nähtiin kaverin kanssa samana yönä unta että joku nainen oli kuollut joko niin että se oli paloiteltu, tai että se paloiteltiin kuoleman jälkeen *ding* Aika creepyä...

Ja nyt päikkäreillä näin unta että jossain mitä mä söin oli ihan sairaasti pitkiä karvoja... Erikoista.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

inneah

Posts: 704

#442 • • inneah ...Trust no one...
Oon jo monesti nähnyt unta harrastavani seksiä klubbarilaisten kanssa *nauru* sitten kun näkee näitä ihmisiä bileissä on jotenki vaivautunut olo kun se tuntuu aina niin todelliselta *tirsk* *blush*

Aika spooky toi unihalvautuminen *whaat*

--
nahkalakanat

Kone-J

Posts: 124

#443 • • Kone-J
hurjin uneni jonka olen nahny on se etta olen kuun kamaralla ja ilman kenkia. katson tellus planeetalle ja tunnen aivan alyttoman tilantunteen ja loputtoman avaruuden ymparillani! jotain aivan hullua.. lisaksi katson varpaitani jotka on kuuhiekassa ja tunnen sen tomun kylmyyden selkarangassa asti, mutta se milta tosiaan maapallo nayttaa sielta kaukaa tuntuu aivan aly mahtavalta! uni kylla painui mieleeni pitkaksi aikaa.. ja se etta uni tuntui niin todelta..

..mika lienee halvaus tuo uni nyt olikaan, mut lisaa sellasia unia! ;)

-J
RiD

Posts: 2,817

#444 • • RiD Nukemi
näin 3 yötä sitten unta että porukat hommas australianterrierin lisäksi Mini-villisian, se vaan juoksenteli takapihalla ja chargeili kaikkia ihmisiä päin. Heräsin sitte omaa johonki hihitykseeni ja rupesin uudestaan nukkumaan, tän jälkeen näinki toisen unen jossa olin jossai ihme selviytymispelissä joka alkou louvresta ranskasta ja loppu helsinkivantaa lentokentälle :o

Lapsuudesta kans muutama outo uni muistissa, esm: Joku työns mua lastenvaunuissa ja ammuskelin ihmisiä sieltä revolverilla.

--
*super* *possu*

oooo

Posts: 1,249

#445 • • oooo

inneah, 10.1.2006 19:48:
Oon jo monesti nähnyt unta harrastavani seksiä klubbarilaisten kanssa *nauru* sitten kun näkee näitä ihmisiä bileissä on jotenki vaivautunut olo kun se tuntuu aina niin todelliselta *tirsk* *blush*




Heh, toi on aika hyvä *nauru*
inneah

Posts: 704

#446 • • inneah ...Trust no one...
Näin TAAS unta klubbarilaisesta *igor*
mut tää oli vaan jotenki outoa koska tietääkseni tää ihminen on homo ja meillä kumminkin oli pientä säätöä tuossa unessa *tirsk**whaat*

--
nahkalakanat

oooo

Posts: 1,249

#447 • • oooo

inneah, 16.1.2006 17:15:
Näin TAAS unta klubbarilaisesta *igor*
mut tää oli vaan jotenki outoa koska tietääkseni tää ihminen on homo ja meillä kumminkin oli pientä säätöä tuossa unessa *tirsk**whaat*



Joo, mä oon kans nähny noita unia, missä on peliä homojen kanssa. *nauru*
inneah

Posts: 704

#448 • • inneah ...Trust no one...

satumetsä,
Joo, mä oon kans nähny noita unia, missä on peliä homojen kanssa. *nauru*



*whaat* Miks tälläsii tulee??? *eikä* liian outoa ja joskus ahdistavaakin...

--
nahkalakanat

oooo

Posts: 1,249

#449 • • oooo

inneah, 16.1.2006 21:14:
---
satumetsä,
Joo, mä oon kans nähny noita unia, missä on peliä homojen kanssa. *nauru*

---


*whaat* Miks tälläsii tulee??? *eikä* liian outoa ja joskus ahdistavaakin...



Niinpä! En kyllä yhtään keksi mistä ne vois johtuu... *hih* *eikä*
inneah

Posts: 704

#450 • • inneah ...Trust no one...
*blush* otin vähän asiasta selvää ja ei tää tyyppi nyt sit näköjään ookkaan homo,hups!!!

.....joten nukkumaan *nauru*

--
nahkalakanat

domi

Posts: 7,069

#451 • • domi Työn sankari.
Jokapäiväset unihalvaussetit alkaa jo vituttamaan. Onneksi viikko neurologin aikaan. Vaikka tuskin ne mitään saa selville.
Tonppa

Posts: 299

#452 • • Tonppa
Tuossa 10 vuotta sitten (itse en kyllä tapahtumasta mitään muista) kuumeessa olin niin porukat vaan aamulla ihmetteli et miksi olin keskellä yötä seissyt keskellä keittiön lattiaa? Seuraavaksi olin lähtenyt juoksemaan niitä päin ja siinä sitten hypännyt niiden sänkyyn huutaen että hyppään maailma yli. On tainnut vanhukset hieman pelästyä *hih*
pirpeli

Posts: 5,533

#453 • • pirpeli
Kohtalaisen monipuolinen ja hyvä unientulkintasaitti
http://www.dreammoods.com

Mm. yks yö nähty "Kauko Röyhkä pistää avatulla klemmarilla poskeen ja kaveri tuo eteiseen pussillisen eläviä lepakoita" sai ihan uuden merkityksen. Kaukoa sivuilla ei selitetä, mutta muuten aika selvää kauraa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

oooo

Posts: 1,249

#454 • • oooo
ääk. Näin unta, että Frank Begbie ja Sick boy ahdisteli mua. *täh*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#455 • • liikkuva muna an egg on the move
Näin taas humanoidiunta, varmaan tuhannes ellei jopa sadas kerta.

alien_grey_dude.gif
liikkuva muna

Posts: 2,652

#456 • • liikkuva muna an egg on the move

domi, 16.1.2006 22:34:
Jokapäiväset unihalvaussetit alkaa jo vituttamaan. Onneksi viikko neurologin aikaan. Vaikka tuskin ne mitään saa selville.



Meitsilläkin oli joskus kauan sitten noita. Helvetin vittumaisia. *dissaa*
evvk

Posts: 1,918

#457 • • evvk
Mä nään monesti unta että herään omassa asunnossani tai vanhalla porukoiden kämpillä. Herään unessa aina vaan uudestaan ja uudestaan kunnes herään oikeasti.
domi

Posts: 7,069

#458 • • domi Työn sankari.

alek száhala, 18.1.2006 16:38:
---
domi, 16.1.2006 22:34:
Jokapäiväset unihalvaussetit alkaa jo vituttamaan. Onneksi viikko neurologin aikaan. Vaikka tuskin ne mitään saa selville.

---


Meitsilläkin oli joskus kauan sitten noita. Helvetin vittumaisia. *dissaa*


Totta, fiilikset siitä et sun pitää kamppailla et saat herättyä tai muuten tukehdut/hukut, on aika arsesta. Nykyään ei oikein uskalla päivällä nukkua pahemmin, silloin ne tuntuu olevan herkimmillään.
oooo

Posts: 1,249

#459 • • oooo

inneah, 16.1.2006 22:31:
*blush* otin vähän asiasta selvää ja ei tää tyyppi nyt sit näköjään ookkaan homo,hups!!!

.....joten nukkumaan *nauru*



Hitsi, kyl nää mun unen tyypit on aitoja homoja. Mulla on sit varmaan joku piilevä perverssio niitä kohtaan. *iloinen*
Noh en tiiä. *täh*
Kimbou

Posts: 608

#460 • • Kimbou

domi, 18.1.2006 17:19:
---
alek száhala, 18.1.2006 16:38:
---
domi, 16.1.2006 22:34:
Jokapäiväset unihalvaussetit alkaa jo vituttamaan. Onneksi viikko neurologin aikaan. Vaikka tuskin ne mitään saa selville.

---


Meitsilläkin oli joskus kauan sitten noita. Helvetin vittumaisia. *dissaa*

---

Totta, fiilikset siitä et sun pitää kamppailla et saat herättyä tai muuten tukehdut/hukut, on aika arsesta. Nykyään ei oikein uskalla päivällä nukkua pahemmin, silloin ne tuntuu olevan herkimmillään.



Heps! liityn joukkoon iloseen.Mua vaivaa sama vaiva. Voiko tohon saada jotain hoitoa? ei noi mukavia oo varsinkin sit jos alkaa tulee monta kertaa yös....

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.