Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,697 views

alphamagic

Posts: 3,628

#1081 • • alphamagic
menin jollain ihme porukalla ja ihme veneellä jollekin autiolle saarelle joka oli jossain venezuelan lähellä :D sit juoksin käärmettä pakoon ja otin aurinkoo. joo ja siel oli myös paljon gekkoja tjtn vastaavia liskoja... joita ihan onessani pidin käsissä. sit saatiinkin taas kyyti pois sieltä mut olikin jo talvi ja meri oli jäässä ja se meidän kyyti oli öljytankkeri ja se ajo niinkun jään päällä :D mut oli silti lämmin.
vähän niinkun sellanen punanen lanka puuttus tästä unesta... päällimäisenä fiiliksenä siin oli ehkä sellanen uuden kokemisen mukanaan tuoma jännitys :) ehkä oon lähdössä jonnekin älykauas piakkoin??

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#1082 • • alphamagic

alphamagic, 9.6.2009 12:23:
menin jollain ihme porukalla ja ihme veneellä jollekin autiolle saarelle joka oli jossain venezuelan lähellä :D sit juoksin käärmettä pakoon ja otin aurinkoo. joo ja siel oli myös paljon gekkoja tjtn vastaavia liskoja... joita ihan onessani pidin käsissä. sit saatiinkin taas kyyti pois sieltä mut olikin jo talvi ja meri oli jäässä ja se meidän kyyti oli öljytankkeri ja se ajo niinkun jään päällä :D mut oli silti lämmin.
vähän niinkun sellanen punanen lanka puuttus tästä unesta... päällimäisenä fiiliksenä siin oli ehkä sellanen uuden kokemisen mukanaan tuoma jännitys :) ehkä oon lähdössä jonnekin älykauas piakkoin??



ainii ainii sit lensin myös concordella pariisista jonnekin :D mut se ei kuitenkaan ollu concorde koska ne moottorien jälkipoltot tuli sinne sisälle *lmao* mut ne ei polttanu kuitenkaan. ollu taas antoisa yö...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#1083 • • alphamagic
Nukuin tuossa oikein rentouttavat päikkärit ja näin unta et Suomen Huippiksen finalistit söi sieniä *lmao* Jakso oli lähinnä sitä et ne analysoi outoja olojaan ja nauro toisilleen. Jännityksellä jään odottamaan vartin päästä alkavaa jaksoa *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Bio

Posts: 4,429

#1084 • • Bio The Bullies / Pinky
Näin unta et juhannuksena tuli takatalvi. Autoja oli jokapuolella ojassa kun lunta tuli ihan ihan hulluna. Oli kyllä aika vitutus siinä unessa.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1085 • • Aurinkoneiti
Laajasalossa oli kaatunut tankkiauto, josta vuoti öljyä tai bensiiniä maahan. Kävellessäni ohi huomasin mustan nesteen valuvan sulavan jään myötä rinnettä alas merenrantaan. Ihmettelin, mihin pitäisi tehdä ilmoitus. Soitin johonkin numeroon, ilmeisesti ympäristönsuojeluun.
Seuraavaksi harhailin jollakin teollisuusalueella.
Avatar
#1086 • • opmdevil Guest
Näin unta että levysoittimista oli mennyt neula katki. Aivan hirveä painajainen!
Bio

Posts: 4,429

#1087 • • Bio The Bullies / Pinky
Aah, ihanan synkkä uni. Kävelin kotiin yöllä vesisateessa, jossa ukkosti ja salamoi. Sit kun pääsin kotiovelle ni katsoin et jokin liikkuu metsäs. Sit aina kun salama iski ni se jokin näkys. Se oli luultavasti ihmissusi, joka sit hyökkäs mun kimppuun. Harmi, et uni loppus siihen :/
turquoise

Posts: 732

#1088 • • turquoise e-ra2co
Näin viimeyönä unta, että pari hippiä yritti houkutella mut mukaansa Rotterdamiin. Heidän tarkoituksenaan oli väärennetyillä kulkuluvilla ja respatädin - eli meidän kaverin avulla - päästä sisään johonkin isoon roistolaitokseen. Siellä olisimme menneet juhlasaliin "esiintyjinä", ja omalla vuorollamme lavalla laittaneet pyörimään jonkin kyseisen laitoksen vastaisen shokeeraavan, mutta totuudenmukaisen, dokumentin screenille. Ensin kieltäydyin seuraamusten pelossa, mutta pian huomasinkin olevani autossa kohti Rotterdamia. Matka kesti noin tunnin, ja matkan varrella oli myös lapsuudenkotini Lapualla. Päästiin laitokseen, saatiin pinkkipaitaiselta kaveriltamme suunnitelmanmukaisesti kulkulupa. Sitten meidän täytyi etsiä käsiimme eräs laitoksen henkilö (opettaja?), ja löysimmekin hänet eräästä puolipimeästä huoneesta nukkumasta pienen tytön vieressä. Ajattelin mielessäni, että onkohan tämä soveliasta. Päätimme herättää hänet, sillä aika alkoi käydä vähiin. Mies oli älyttömän vihainen, ja piti meille palopuheen siitä miten nukkuvan ihmisen täytyisi antaa nukkua, sillä kukaan ei halua herätä kesken unien.

No, siihen loppui sitten mun uni, olis kiinnostanut nähdä mitä siellä lavalla olis tapahtunut.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1089 • • Aurinkoneiti
Ratsastin suomenhevos ruunalla, joka oli oikeasti olemassa 80-luvulla. Otin kiinni toisen kopukan, jota talutin ratsastaen. Tulin joen tai järven rantaan, jonne vaelsi tuttuja ja tuntemattomia. Tyypit heittelivät veteen lehdistä leikattuja kuvia.
evvk

Posts: 1,918

#1090 • • Edited evvk
Näen usein painajaista, joka on niin rankka, että olen aamulla houreinen ja tosi väsynyt. Jännää ett nukumalla tulee vaan väsyneemmäksi. Esim. olen kietotunut ohuiin tersälankoihin ja miinuun tokitään kaiken maailman teriä ja kipu on aidon tuntuinen ja olen halvaantunut.
alphamagic

Posts: 3,628

#1091 • • alphamagic
oon nyt varmaan 2-3 yötä nähny määrittelemättömiä painajaisia, parhaiten muistan niistä yhden viime yöltä, jossa yks miun ystävä oli ihan vitun rikki kun se oli eronnu ja en tienny kuin auttaa. siis se oli täysin hysteerinen ja oli muuttamassa jonnekin kauas täältä. onneks vaan unta (<3), mut outo fiilis oli kun aamulla heräsin, koska se tuntu kovin todelliselta. tarkistin asian hetimmiten ja kunnossa se on :)

jos ens yönä näkis vaikka vähän mukavampia unia...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#1092 • • Aurinkoneiti
Parin vuoden aikana unissa on toistunut sama teema; kolme asiaa eläessäni 5 v. ajan erään ihmisen kanssa. Nyt vasta tajusin, mitä se tarkoittaa. Ällöttävää.
sapeli

Posts: 11,768

#1093 • • sapeli jokukukamikä?
Haa, nyt tuli mieleen pari unta mitkä on pitänyt kirjoittaa muistiin!

Uni 1: ajan värähtelytaajuus

Näin tän ekan unen joku viikko sitten, ehkä parikin, mutta se jäi mieleen. Seikkailin siinä jonkun kaverin kanssa vanhassa isossa puutalossa, ja kun siitä ikkunasta katseli ulos niin näkyi muitakin hylättyjä vanhoja taloja. Siinä sitten mietin että joskus näissäkin taloissa on ollut vaikka kuinka paljon elämää ja koitin miettiä että minkälaisia ihmisiä siellä oli asunut. Mulle on aina ollut jonkinlaista creepyä kiehtovuutta ajatella että jossain talossa joskus asuneet ihmiset on jo kuolleet ja kuopattu, jotenkin ajattelen että niistä on jäänyt jokaiseen asuinpaikkaansa jotakin jälkeen.

Jotenkin sitten onnistuin muuttamaan keskittymällä "värähtelytaajuuttani" matchaamaan menneisyyden vastaavaan, ja huomasin feidaavani menneeseen - ja yht'äkkiä näinkin ne ihmiset jotka siellä olivat joskus eläneet. (Tai sitten näin kummituksia!) Olin jotenkin heti kauhean paranoidi että ne eivät saa nähdä minua, ja lähdin toisen kerroksen ikkunan kautta pakoon.

Sitten seurasi sellainen actionseikkailu-univaihe missä pakenen, piiloudun, ja jossain vaiheessa onnistuin vahingoittumaan jotenkin. Tiesin että siinä ajassa en löytäisi apua, joten keskityin ja shiftasin itseni tulevaisuuteen (missä jonkin järjen mukaan oli teknologiaa joka pystyi korjaamaan haavani). Sitten taisin herätä.

Sinänsä vaan ihan jännä ajatus että aika olisi vain kaiken olevaisen värähtelytaajuuden muutosta, sitä kun ei vielä oikein taida tiedekään pystyä selittämään.

Uni 2: AvB on hyvä jätkä

Sitten toinen uni, tämän näin viime yönä. Jonkin kommelluksen kautta päädyin juttelemaan Armin van Buurenin kanssa, ja sehän oli tietenkin todella mukava kaveri. Jotenkin taisi tulla keikkapalkkiot puheeksi, ja hän kertoi että hänelle itselleen jää oikeastaan aika vähän rahaa, koska Hollannissa on DJ:llä tapana laittaa tietty prosentti palkasta eräänlaiseen "työttömyyskassaan", josta sitten huonotuloisemmat tai vähemmän keikkoja saavat DJ:t voivat nostaa tukea. Tällä tuettiin mm. vähemmän suosittujen genrejen DJ:tä.

Ja tämähän oli tietenkin minun mielestäni mahdottoman reilu ja fiksu juttu, vaikka näin hereillä näen siinä montakin ongelmaa... Ja onhan nuo työttömyyskassat ja liitot muutenkin olemassa.

Sitten se uni muuttui jonkinlaiseksi reiviksi jossain koulun liikuntasalissa. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ninscu

Posts: 635

#1094 • • ninscu candydelic
Tän aamun uni ennen heräämistä:
Suomes oli ydinpommiuhka, en tiiä minkä maan toimesta tms. Olin porukoilla alavudella, jossa oli kaikki perheenjäsenet koolla jonkin jutun takia. Mä olin mun vanhas huonees ja äiti tuli kerään rahaa kirjekuoreen kaikilta. Sit mä heitin sille 50 ja violetteja 15 euron seteleitä. Seuraavaks kaikkien piti alkaa pakkaan mukaan kaikki välttämätön, koska piti lähtee kriisikeskukseen viereiselle urheilukentälle (???) ja huusin mun pikkuveljelle et otat vain repun ja mitä siihen mahtuu. Ite vaiheilin sikakauan et mitäs mä pakkaan. Koko ajan yritin kattoo et onks mun boifrendi meses ja otanks mä läppärin sinne mukaan et onkohan siel kenenkään suojaamatonta wlanii et pääsen nettiin. :D

Noh, sit sain kaikki muut pakattuu paitsi koneen ku siit viel yritin epätoivosesti mesest kattoo oisko se yks online. Ei ollu, ja tuli kauhee hätä et mitähän etelä-suomes on tapahtunu. Sit mua alettiin huuteleen et tuu nyt jo ja et nyt pitää mennä ja sit otin läppärin ja lähettiin. Koko ajan mietin et mitä tapahtuu ja kai joku maa puolustaa meitä jne ja et mitä mä oisin tehny jos oisin ollu tampereella. Käveltiin sinne urheilukentälle, mihin oli jo kerääntynyt paljon ihmisiä kamppeineen. Sit heräsin.

--
.. grooving with the eternal now ..

ipe

Posts: 1,845

#1095 • • ipe X-Rust / Holvi
joo ei ollu taas mitään järkee. 2 ja puolen päivän ryypiskelyn jälkeiset liskodiskot oli kyllä melkoista settiä. nukuin todella katkonaisesti ja heräilin kymmenisen kertaa yön aikana. unien kirjo yön aikana vaihteli vituttavasta duuniunesta liskojen ja ötököiden kautta ratkiriemukkaaseen biletysuneen josta heräsin omaan nauruuni. olin niin tohkeissani unessa kun tajusin että tämä on uudenlainen interaktiivinen uni jossa voin tehdä mitä haluan. lol. harmi vain että heräsin ennen kuin kerkesin tekemään mitään todella hauskaa. toivottavasti ensiyö menee hieman rauhallisemmissa tunnelmissa.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Bio

Posts: 4,429

#1096 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Unet ja muut houreet:

ipe, 27.7.2009 15:50:
joo ei ollu taas mitään järkee. 2 ja puolen päivän ryypiskelyn jälkeiset liskodiskot oli kyllä melkoista settiä. nukuin todella katkonaisesti ja heräilin kymmenisen kertaa yön aikana. unien kirjo yön aikana vaihteli vituttavasta duuniunesta liskojen ja ötököiden kautta ratkiriemukkaaseen biletysuneen josta heräsin omaan nauruuni. olin niin tohkeissani unessa kun tajusin että tämä on uudenlainen interaktiivinen uni jossa voin tehdä mitä haluan. lol. harmi vain että heräsin ennen kuin kerkesin tekemään mitään todella hauskaa. toivottavasti ensiyö menee hieman rauhallisemmissa tunnelmissa.



liskodisko :DD

Krapula- ja kuumehoureunet on kyl huippumatskuja!
$

Posts: 1,802

#1097 • • $ Destination weekend!
Näin eilen darraista unta, jossa veljeni kastautui "kruutalaiseksi" amerikkalaisessa lelukaupassa vähän ennen sen sulkemista. Elikäs siis kristityksi juutalaiseksi. Asusteeseen kuului mm. vihreä neliapilatiara. WTF.

On taas mielikuvitus laukannut aika huolella.
MILA

Posts: 26

#1098 • • MILA
en muista yleensä unia enää parin päivän jälkeen vaikka olisivat jotain ihan sekoa settiä, harmi sinänsä! Mutta viimeyönä heräsin "puoliks", luulin että olin varastossa josta olin nähnyt unta vaikka olin omassa huoneessani ja kaikki tavaratkin näyttivät ihan varastotarvikkeilta. Sitten jatkoin seuraavaan "huoneeseen" (olohuoneeseen) ja haahuilin vaikka miten kauan tajuamatta yhtään missä oon. Sitten pikku hiljaa alkoi selvitä että oon ihan kotona ja menossa kait vessaan :D
pirpeli

Posts: 5,533

#1099 • • pirpeli
Näin unta mm. siitä, että meidän erikoisen mallisen talon katon läpi tuli yläkerrasta vettä ja että omakin sähkökaappi tulvi o.O Lisäksi unessa oli paljon pyöräilyä ja jotain ihme erikois-parkouria.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

isokeksi

Posts: 260

#1100 • • isokeksi iskekosi
Mulla on joku huume-vaihe menossa. Hirveesti on ollut unia huumausaineista, vaikka niitä en ees käytä! Noh, alkoholia lukuunottomatta. Pari yötä sitten vetelin kaiken värisiä nappeja naamaan, joissa kussakin luki mitä vaikutuksia niistä saa. " Happy pills ja colours " ja sen lisäksi on myös tullut pössyteltyä aivan sairaana unissa. Viime yö meni ihan pöllyissä *nauru*