vähän niinkun sellanen punanen lanka puuttus tästä unesta... päällimäisenä fiiliksenä siin oli ehkä sellanen uuden kokemisen mukanaan tuoma jännitys :) ehkä oon lähdössä jonnekin älykauas piakkoin??
1,327 posts, 67 pages, 524,911 views
alphamagic, 9.6.2009 12:23:
menin jollain ihme porukalla ja ihme veneellä jollekin autiolle saarelle joka oli jossain venezuelan lähellä :D sit juoksin käärmettä pakoon ja otin aurinkoo. joo ja siel oli myös paljon gekkoja tjtn vastaavia liskoja... joita ihan onessani pidin käsissä. sit saatiinkin taas kyyti pois sieltä mut olikin jo talvi ja meri oli jäässä ja se meidän kyyti oli öljytankkeri ja se ajo niinkun jään päällä :D mut oli silti lämmin.
vähän niinkun sellanen punanen lanka puuttus tästä unesta... päällimäisenä fiiliksenä siin oli ehkä sellanen uuden kokemisen mukanaan tuoma jännitys :) ehkä oon lähdössä jonnekin älykauas piakkoin??
Replying to Unet ja muut houreet:
ipe, 27.7.2009 15:50:
joo ei ollu taas mitään järkee. 2 ja puolen päivän ryypiskelyn jälkeiset liskodiskot oli kyllä melkoista settiä. nukuin todella katkonaisesti ja heräilin kymmenisen kertaa yön aikana. unien kirjo yön aikana vaihteli vituttavasta duuniunesta liskojen ja ötököiden kautta ratkiriemukkaaseen biletysuneen josta heräsin omaan nauruuni. olin niin tohkeissani unessa kun tajusin että tämä on uudenlainen interaktiivinen uni jossa voin tehdä mitä haluan. lol. harmi vain että heräsin ennen kuin kerkesin tekemään mitään todella hauskaa. toivottavasti ensiyö menee hieman rauhallisemmissa tunnelmissa.