nihkee uni silleen, ett tavarat oli hukassa ja kaikki tuntu menevän päin persettä. Ainakaan ei tehny mieli jäädä pitkään nukkumaan sänkyyn vaan nousin aika nopeasti herätyskellon soitua, ettei se uni vaan jatku.
1,327 posts, 67 pages, 626,140 views
ukko ku joutuu nousemaa klo 4 joka aamu töihin ni oli painannu torkku näppäint muutaman kerran ja sit vissiin painan vaan herätyksen pois.. noh.. mä heräsin siihen ku se sit torkkuu paino ja sanoinki sille muutamaa kertaa et nouse nyt jo ylös.. sit nukahin ite. aloin nähä unta et menin jonkun henkilön kanssa nukkumaan ja huoneen nurkkaa ilmesty isot ja pelottavat kasvot aloin tönii sit kenenkaa nukuin siin unessa et hei herää herää.. ja havahduin siihen et töninki mun poikaystävää joka oli nukkumassa hyvää vauhtii pommiin et ois myöhästyn töistä.. no äijä katto kelloo ni näytti 5.10 sit laitto nopee sängyst ylös ja vaatteet niskaa ja dösä pysäkille ja tais se viel ehtii siihen 5.30 lähtevää dösää eikä myöhästyny töistä.. ainakaa toivottavasti... mut alko kyl aamul naurattaa et on äijäl kyl hyvät olot ku muija ei anna sen myöhästyy töistä ku näkee painajaisia jostain rumista kasvoista!!

xl8r, 27.9.2007 13:39:
Liiallien scifille alistuminen on varmaan tehnyt tehtävänsä
zenny, 27.9.2007 13:35:
-click-
Freja, 29.9.2007 09:36:
"The plur is currently not available."
Näin mun kone sanoi unessani.
... viel toimii 
sä taidat katelle sitä ihan liikaa jos jo uniin tulee*nauru*!Miinapiina, 29.9.2007 09:13:
jep, näin viime yönä ylihämärää unta et olin bb-talos
miGGi, 29.9.2007 16:26:
sä taidat katelle sitä ihan liikaa jos jo uniin tulee*nauru*!

ai ai ai*nauru*Miinapiina, 29.9.2007 16:30:
---
miGGi, 29.9.2007 16:26:
sä taidat katelle sitä ihan liikaa jos jo uniin tulee*nauru*!
---
khihihi juu voi olla
sit muistin et näin mä kyl aika hottia mylläysuntakii (siis viime yönä),
ja nyt päikkäreillä näin ihan tosi hämärää unta, siin oli kaikkee tivoli, kolera, kadin laukku (bb:stä), mäkki (se hampparipaikka) ja sit tapeltiin h3lin kanssa, koska se alko puhuu vihreistä listoista (jotka on ravintoloissa köyhille suunnattuja ruokalistoja) et ne ois niinq mulle tarkotettuja

tollaset unet ku sais vaan jonnekki nauhalle niin ohhoh niitä ois kiva katella ja jo on ollu sulla reissu yöllä ja päikkäreillä!
miGGi, 29.9.2007 16:33:
ai ai ai*nauru*tollaset unet ku sais vaan jonnekki nauhalle niin ohhoh niitä ois kiva katella ja jo on ollu sulla reissu yöllä ja päikkäreillä!

) Kurvattii autolla siihen hallin eteen ja siel ei ollu paljoo porukkaa pommiuhan takia (???) ja saatii auto hyvin parkkiin, noustii autosta ni tajuttiin et oltii tultu sellasel mustalla porcsella tyylikkäästi musat paukkuen siihen "pukuhuoneitten" eteen ja mentii omasta sisäänkäynnistä sisään kattomaan pelii (edelleen et wtf?!) Hilluttii siel suomiväreis ja plakaattien kanssa oikeen huolella ja suomi voitti 4-6 (tämä siis ei oo mahdollista lentopallossa mut nii se vaa jostai syystä päätty) Koitettii lähtee siit sitten kotii ni eka törmättii vanhoihi pelikavereihi ja juteltii niiden kanssa,mut sit meijät bongas pari mun riparikaverii ja muuta tyyppii ketkä pelaa maajoukkuees.. ei meinattu pästä siit tilantees mihinkään mut santtu sai sit pissakohtauksen (mikähä lie tääki on?) ja piti juosta vessaan.. ku päästiin vessasta ni liigavalmentajat piiritti meijät ihan täysin ja lateli kauheesti kysymyksiä ja tarjosivat sopimuksia yms.. juostii santun kans ihan täysiä autolle ja kurvattiin Pirkkahallin pihasta jotai 200km/h ku meitsi vähä polkas kaasua.. heti seuraava mitä nään on et harrastan seksiä vessassa/roomissa _JONKUN_ kanssa.. en nää kuka se on mut hyvältä tuntuu
sit heräänki herätyskelloon ja fiilis on vähän sillee
*wtf*
Mellu-, 1.10.2007 16:26:
Weirdo uni
Santutar, 1.10.2007 17:15:
---
Mellu-, 1.10.2007 16:26:
Weirdo uni
---
Ehkä meiän pitäs lopettaa toi säätäminen ja mopostelu vähän vähemmälle*nauru*... ne oli ne eiliset meseilyt*lmao*