1,327 posts, 67 pages, 523,881 views
Freja, 20.11.2007 08:02:
Huoh.
Taas tuli oltua mukana painajaisissa.
sapeli, 20.11.2007 08:12:
---
Freja, 20.11.2007 08:02:
Huoh.
Taas tuli oltua mukana painajaisissa.
---
Mä näkisin tuossa avuttomuuden tunnetta, kontrollin menettämisen pelkoa, huolta siitä että muut hallitsee sun elämää - ja myös kaipausta jollekin joka korjaisi tilanteen. Unissa usein muut henkilöt edustaa sun omia piirteitä tai puolia, eli voisin vielä veikata että vaikka oletkin itse elämäsi hallinnassa, ne osat sinusta joiden haluaisit olevan vallassa eivät sitä ole. Pelastajankin taidat löytää vain sisältäsi, vaikka moni sitä ulkopuoleltaan etsii.
PS: kun ihmiset postailee tänne uniaan niin onko liian röyhkeää tai asiatonta alkaa tulkitsemaan niitä?
Mizfir, 20.11.2007 11:47:
Jotkut tosin tulkitsee hampaiden lähdön myös suurina muutoksina, et toivottavasti on ennemmin sitä kun tota huonompaa. Tai jospa ois stressiä tai muuta jännitystä vaan. Puuh, ressaavaa nähdä tollasia unia.
fuskaL
:D jos yrittäisit seuraavalla kerralla uneksia hammaslääkäristä? se olisi varmasti turvallisempi vaihtoehto läheistesi ja meidän kaikkien muidenkin maailman ihmisten kannalta. en voi olla pohtimatta, olisiko pienellä dannielynilla vielä äiti, jos vain osaisit pitää unesi kurissa!
Jutu, 23.11.2007 11:51:
---
Mizfir, 20.11.2007 11:47:
Jotkut tosin tulkitsee hampaiden lähdön myös suurina muutoksina, et toivottavasti on ennemmin sitä kun tota huonompaa. Tai jospa ois stressiä tai muuta jännitystä vaan. Puuh, ressaavaa nähdä tollasia unia.
---
Mä luin jostain unikirjasta, että toi hampaiden irtoaminen tarkottais rahantuloa .
---
Se kuuli jotain laukauksia ja sinnehän mä sitten delasin :/