Olin jossakin wanhassa talossa 3 henkilön kanssa jotka jostain syystä alkoivat jahtaamaan minua. Piilottelin siinä sit niiltä aikani kunnes löysivät mut 5. kerroksen huoneesta ja selittivät mulle hyvin tarkkaan minkä takia mun pitää nyt saman tien loikata ikkunasta. Eipä sitten muuta kuin hyppäämään (muistan miten lensin jotenkin sivuttain ja osuin vielä pari kertaa talon seiniin ennen kosketusta maahan) ja sitten kerien hautuumaan aidan viereen.
Kuuntelen sydämen hakkaamista vähän aikaa ja lähden sitten aaveena liitelemään sinne kartanolle takaisin (kun kuului diiliin jonka tein niiden tyyppien kanssa). Kun palaan sinne kartanolle, minulle selitetään että voin periaatteessa elää ikuisesti koska saan joka kerta 5 vuotta "kuolemattomuutta" kun tapan itseni siellä mutta toisaalta joudun viettämään jokaisesta 5 vuodesta 20 vuotta helvetissä sitten kun lopullisesti kuolen.
Unen lopussa oli vielä jotain pientä säätöä (sinne talolle oli tulossa joitain matkailijoita jotka mun ois pitäny saada tappamaan ittensä) mutta osat jotka muistan kunnolla olivat tuossa... Että siitä sitten vaan kotitarvepsykologit analysoimaan...
edit. niin eikä ole tullut edes katsottua kauhuleffoja tms viime aikoina
edit 2.
Lisää tietoa mun sekavasta sielun elämästä... Heräsin tuosta edellämainitusta unesta ja nukahdin uudelleen niin seuraava uni oli täysin eri planeetalta...
Olin tupladeiteillä yhden tuttavapariskunnan kanssa ja mulla oli aveccina mimmi jota olen vokotellut kovasti viime aikoina. Unen tapahtumapaikkana oli järvilaivaristeily eikä siinä tapahtunut mitään ihmeempiä. Suudeltiin mimmin kanssa ensimmäistä kertaa ja nautittiin drinksuja ja oltiin onnellisia...
Ajallisesti eroa unien välillä (tai heräämisen ja nukahtamisen välillä siis) max. 5 minuuttia...