Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 502,155 views

kilobitti

Posts: 2,419

#241 • • kilobitti 1-2-3 techno
Juuri nähty uni:

Olin saanut jostain syystä haltuuni vanhan vaa'an, jonka edellinen omistaja oli kuollut. Vaaka oli ihan semmonen kahden painon tasapainoon perustuva perusvaaka, ja oli jotenkin säädetty väärin eli epätasapainoon. Olin heti vaa'an saatuani asettanut kuppeihin samanpainoiset painot, ja säätänyt vaa'an tasapinoon.

Kuukausia/vuosia myöhemmin olin kotona puuhastelemassa keittiössä kun kuulin oudon kolahduksen nurkasta. Yritin katsoa äänen suuntaan, mutta jouduin pinnistelemään silmäni auki. Huomasin istuvani keinutuolissa, ja näin kaukana pöydällä vaa'an. Kolahdus oli johtunut siitä, että toinen paino oli kaatunut pöydälle, ja vaaka oli mennyt jälleen epätasapainoon.

Silmänräpäyksessä ymmärsin että aikani oli tullut, ja mieleni valtasi syvän rauhallinen ja seesteisen hyvä olo. Taustalla soi hyvä levy, mutta en pitänyt biisistä - olisin halunnut kuulla levyn viimeisen kappaleen. Se tuntui kuitenkin liian triviaalilta että olisin enää jaksanut yrittää nousta. Suljin silmäni.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#242 • • kelasin Guest
nään paljon seksiunii <3
Cassu

Posts: 634

#243 • • Cassu Vieras omassa elämässä
mun ikuinen kirous on intti unet......nään joka viikko ainakin kerran siitä unta että sykin keskellä mettää tai kassua.....ja kapiaiset nakittaa koko ajan......on tainnu mun nukkuessa tyrkätä mikrosirun mun aivoihin ja sit ne lähettää signaaleja mun nukkuessa.....näin ne saa koulutettua helpommin ilman kertaus harjotuksia......

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Sinza

Posts: 2,227

#244 • • Sinza
Mun kaveri puhui latinaa mulle yks yö mun unessa... *ding*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

micqo

Posts: 1,094

#245 • • micqo

hallaaa:
nään paljon seksiunii <3



-Ne on parhaita *plur**hih*
Dacey

Posts: 671

#246 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

hallaaa:
nään paljon seksiunii <3



mii tuu *hih* välillä miettii että näänkö mä mitään muita unia *nauru* viimeisistä mielenkiintoisin oli kyllä ehmm.. orgiat kaikkien exien kanssa.. siis myös entisten ihastusten kanssa.. jostai 4:nluokan ihastuksesta alkaen *nauru' olin aamulla vähä *ding* *iloinen*

no nään mä joskus ihan skitsoja unia (ihanku toi ei olis semmonen) mutta useimmiten erittäin eroottisestiladattuja.. pitäis varmaan harrastaa seksiä useemmin ni ei tulis unissa purettua paineita *blush*
efo

Posts: 1,908

#247 • • efo Laserpoint

Darianna^:
mii tuu *hih* välillä miettii että näänkö mä mitään muita unia *nauru* viimeisistä mielenkiintoisin oli kyllä ehmm.. orgiat kaikkien exien kanssa.. siis myös entisten ihastusten kanssa.. jostai 4:nluokan ihastuksesta alkaen *nauru' olin aamulla vähä *ding* *iloinen*

no nään mä joskus ihan skitsoja unia (ihanku toi ei olis semmonen) mutta useimmiten erittäin eroottisestiladattuja.. pitäis varmaan harrastaa seksiä useemmin ni ei tulis unissa purettua paineita *blush*


Normaaliahan toi on*justjoo* On todettu että ihmiset useimmiten näkee haluja unissa*ding**nauru*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Dacey

Posts: 671

#248 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

efo:
---
Darianna^:
mii tuu *hih* välillä miettii että näänkö mä mitään muita unia *nauru* viimeisistä mielenkiintoisin oli kyllä ehmm.. orgiat kaikkien exien kanssa.. siis myös entisten ihastusten kanssa.. jostai 4:nluokan ihastuksesta alkaen *nauru' olin aamulla vähä *ding* *iloinen*

no nään mä joskus ihan skitsoja unia (ihanku toi ei olis semmonen) mutta useimmiten erittäin eroottisestiladattuja.. pitäis varmaan harrastaa seksiä useemmin ni ei tulis unissa purettua paineita *blush*

---

Normaaliahan toi on*justjoo* On todettu että ihmiset useimmiten näkee haluja unissa*ding**nauru*


no mut kai mä nyt muutakin haluun ku vaan seksiä? tai no hmm.. *nauru*
kilobitti

Posts: 2,419

#249 • • kilobitti 1-2-3 techno

efo:
On todettu että ihmiset useimmiten näkee haluja unissa*ding**nauru*



Tarkoittaako toi että (ed.kirjoitukseeni viitaten) haluaisin kuolla?*ding*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

hillitty

Posts: 40

#250 • • hillitty
Mäkin nään vähän väliä jotain ihme unia. Useimmiten jokin lisko, karhu ym sellanen hyökkää meitsin kaulaan. Ei ne unet sillee kovin ihmetytä, mut välillä ku herään sellasest painajaisesta nään ihan ihme halluja. Viimeks näin pikkuveljeni sängyn vieres kiväärin kanssa sellasessa counter strike asennossa ja sit sen pää lähti leijumaan vartalosta *igor*. sit älysin et pikkuveljen vartalo oli konttorituoli ja pää mun huppari *ding**hikoil*
Avatar
#251 • • RINY Guest
Tuli tässä muuten mieleen mitä tossa edellisyönä tapahtu. Mulla on ollu jo pitkää kauhee pimeänpelko, vois melkeen luokitella jo fobiaks ja nyt viime aikoina on kuitenki tuntunu et olis vähän helpottanu seki ja oon nukkunu ihan pimeessä melkeen viikon ajan. Nyt sit kuitenki kävi niin että heti illalla ku nukahdin näin ihan kamalaa painajaista missä juoksin jossain pilkkopimeellä saarella muiden ihmisten kanssa ja siel oli vaan parilla taskulamppu. Sit koitin kauheesti seurailla sitä valoa etten panikoidu. Se oli niin härö uni ettei sitä voi edes kertoa et miltä se tuntu. Sit ku heräsin sydän hakkas miljoonaa tuhatta ja melkeen tärisin. Kello oli vasta jotain 11 illalla ja kuulin jotain tosi hämärää musiikkia. Kuvittelin et äiti kattoo viel telkkaa tai jotain, sit menin hakee vettä keittiöstä ja kävelin olkkarin ohi eikä se telkkari mitää auki ollu mut se hämärä musiikki kuulu silti. O_o Seki hävis vasta sitte ku laitoin mun makuuhuoneen jokasen valon päälle mikä vaan on ja istuin sängyllä ja join siinä sitte vettä ja koitin taas hengittää. Piti seki yö taas nukkua täydessä valaistuksessa. *justjoo*
noena

Posts: 3,138

#252 • • noena first breath after coma
Näin viime yönä sellaista unta, että olin menossa Nousiaisiin yhden kaverin luo mutta kun olin päässyt turkuun asti helvetin kauheen junamatkan jälkeen niin sitten kaverini ei tullutkaan hakemaan mua niin päädyin jonnekkin ihme räkälään ja vedin himmeet perseet ja heräsin sitten helsingistä junasta.. *ding* aika outoa..

--
TwistedLife™ Amusement Park

Translucide

Posts: 48

#253 • • Translucide La fêtarde d'aurore

Tyly:
Jännä nähä unia missä tippuu jostain kalliolta tai vastaavalta ja sit herää siihen ku "tipahtaa" sängylle. Se tuntuu aina ihan oikeesti siltä, että putois jostain...

*iloinen*



Kun mä herään tällaiseen putoamisuneen niin säikähdän ihan hirviästi.. sydän pamppailee, eikä vähään aikaan saa nukuttua. Ja niitä putoamisunia voi tulla muutaman kerran peräkkäinkin, jippii!
kirsch

Posts: 267

#254 • • kirsch kyny hippi
Unet muistuttaa monesti tekemättömistä asioista..

Esim viime viikolla unessa oli yks opettajani joka muistutti HOPSista, jota en oo tehny 1,5 vuoteen..
Ja sit näin unta mun huonekasvista, joka oli yltä päältä homeen peittämä --> se oli oikeestkii vähän homehtunu mullan päältä, olin unohtanu kerätä ne homeet pois.
ariel

Posts: 308

#255 • • ariel ananas

lunity:
Joskus ihan ihan pienenä kärsin useesti kovasta(>40C)) kuumeesta ja niistä ajoista on jääny semmonen hassu "muisto" et aluks on jotain tosi pientä... ääni tai just joku pyöree muoto joka suurenee koko ajan kunnes se käy aivan sietämättömäksi. Outoo täs on se et jos vaikka nyt alkaa miettimään sitä niin sen voi vieläkin kokea... aina kun haluu... en tiiä mitä se tarkottaa mut aina jossain vaihees pitää lopettaa kun se käy liian voimakkaaks*ding* outoa...



Ihan ku oisin itse kertonut tuon. Siis _aivan_ sama juttu. Tää kyseinen pyöreä muoto/ääni/kuutio oli lisäksi aina sellainen mattamusta ja jotenkin kaksulotteinen, vaikka saattoikin tuntua siltä, että nyt mä jään sen alle tms. Mistäköhän siinä on kyse.

--
Vous allez faire des merveilles!

zenny

Posts: 1,145

#256 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Näin viime yön aika sekalaisii unii.. ekax painajaisii, sit hmm "sopimattomii" unii ja sit jotaa surullista unta... *ding*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Pablo :D

Posts: 81

#257 • • Edited Pablo :D miero

ariel:


Ihan ku oisin itse kertonut tuon. Siis _aivan_ sama juttu. Tää kyseinen pyöreä muoto/ääni/kuutio oli lisäksi aina sellainen mattamusta ja jotenkin kaksulotteinen, vaikka saattoikin tuntua siltä, että nyt mä jään sen alle tms. Mistäköhän siinä on kyse.



niin ja tähän liittyy viel semmonen juttu että sen äänen/pallon voi tuntea käsissään ja sit kun se alkaa kasvamaan niin käsiä alkaa aina kihelmöimään*ding*

mutta on mulla muitakin outouksia... aina parin risteilypäivän jälkeen kun pääsee kotiin huilaamaan niin tuntuu koko seuraavan päivän viel siltä että ois laivalla ja hirveesti ihmisiä ympärillä. Tossa tosin on *känni* osuutta asiaan...
Ja bileiden jälkeen sama juttu et tuntuu et ois viel tanssimassa ja kuulee musiikkia vielä pitkään mielessään...

--
_______________________________________________________
Kauimmaksi kuljetaan silloin, kun ei enää tiedetä, minne kuljetaan.

Avatar
#258 • • Cera Guest
oho.
vähänkö mä näin ihan pimeetä unta viime yönä. ja oon ihan varma että se johtuu tästä mun älyttömän mageesta pantteri yöpaidasta :D

Se alkoi jotenkin elokuva maisesti, niinku ehkä yleensä painajaiset, että oltiin jossain saarella, jolta piti päästä pois, koska jotain kamalaa oli tapahtumassa.
Ensin mä kyl luulin et se kamaluus ois ollu tyyliin jotain dinosauruksia mut.. ei ollukkaan.. ja sitten yhtäkkiä alkoki hirvee tuuli ja lintuja lens joka puolella. oli hirveen ahistavaa.
Oli semmonen luola johon mentiin pakoon, ja siellä saarella oli kans hirveesti kissoja. Oltii ihan varmoja et just ihan kohta alkaa ne kauheudet tapahtuu. mentii sinne luolaan, ja otettiin sinne mukaan niitä kissoja vaikka kuinka paljon, ja mä kelailin sitä et miten kauan siel voi olla piilossa jos ei oo hirveesti ruokaa niille kaikille ja ajattelin et pitää lähtee sinne saaren toiseen päähän hakee sitä ruokaa ihan hirveesti.
Sit jostain syystä siin oliki yhtäkkii semmonen juttu, et jokaisella oli oma kissa, tai semmonen 'suojelija' (...:D) Lähin mun kissan kanssa hakeen apua meille, eli ruokaa. ja ilmeiesti sielt saarelta ois päässy myös pois, kun sieltä ihmisiä kokoajan käveli vastaan ja ne sano et kannattaa lähteä, ei kannata jäädä. Ja siellä toisessa päässä saarta oli semmonen isoiso rakennus, joka oli semmonen keskus paikka ja asuntola ja ja ja kaikkea. huiiisin iso. Siellä oli kuulemma just alkamassa tiedotustilaisuus siitä mitä pahaa siellä saarella oli alkamassa. ajattelin tietty käydä mun kissani kanssa vähän kattomassa.. Mut siel olikin semmonen kielto et kissoja ei saa tuoda koko rakennukseen. Jotenki tyhmää etten ollu muka tienny sitä, ja mä piilotin mun kissan takkini alle ja marssin sisää. Järjestysmiehet huomas mut siellä sen kissan kanssa ja tuli sanomaan et mun pitää lähtee mut kieltäydyin. koska onhan mulla ja mun kissalla ihan yhtä iso oikeus kuulla mitä tapahtuu ku muillaki ja sit se kansa oli mun puolella yhtäkkii ja...
sit mä olinki metsässä. en ihan tajua miten oon siirtyny sinne, kai oon koittanu lähtee takasin sit sinne luolalle, mut kuitenki oon metsässä ja.. sit jotenki vaan tiedän et mikä se pahuus on, joka sinne saarelle on tullu, ja se on tiikerit :D
ne tappaa ja imee vastustajansa veren ja muuttaa kaikki pikkukissat tiikereiks. ja oikeestihan se saari oli meidän 'kissaihmisten ja kissojen' saari. ja jotenki ne tiikerit sit tietää, et mä tiedän missä on se luola minne ne kaikki kissat on piilotettu. ja sit ei oo ku minä ja se mun kissa niitä vastassa, ku enhän mä voi paljastaa sitä luolaa, ja sitte tapattaa kaikkia niitä ihmisiä siellä. ja niitä kissoja.
se oli kyl ihan vtun pelottavaa kun mä näin sen ekan tiikerin.
jotenki mä sit selvisin siitä esittämäl tiedotonta. Kun ne ei jotenki tee tiedottoman verellä mitään.. öö
mä tiesin et mun pitää päästä takasin sinne isoon rakennukseen (jonka ne tiikerit tietty on jo vallannu) ja siellä oli joku juttu, mikä mun piti saada, koska sillä pysty voittaan ne...

ONNEKS TÄS VAIHEES JONNA SOITTI MULLE JA EN PÄÄSSY TEKEE YHTÄÄ MITÄÄ *kivatsulle*

anteeksi uneni sekavuus. oon innoissani et muistin sen noin selkeesti.
ehkä mä en ensyönä nuku tää tiikeripaita päällä.
ja ehkä mä jätän ton dracula kirjanki muille. :D
joun

Posts: 425

#259 • • joun People want to be needed
Tänä aamuna krapulaisena laivassa kuulutetaan, että ollaan Helsingissä. Mä herään ja luulen et puhelin muka sois ja huusin muille hyttiläisille koko ajan et vastatkaa nyt prkl *hih* Ja sit näin et meil ois hytissä muitaki, vaik ei ollu, kunnon harhoja ku alkoholia vielä veressä.

--
Im happy only when Im busy

anton fine

Posts: 1,359

#260 • • anton fine myspace.com/finethedj
Näin tänään unessa mun ihanne-naisen, prkl se oli kaunis.. ja mitä ihmeellisempaa, tunsin valtavaa rakkautta.. sit heräsin. nyt vituttaa