Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,453 views

Avatar
#202 • • Cera Guest
oho. vaihdoin just sängyn paikkaa, ja en oo nyt heräilly yöllä ärsyttävästi.
toivoisin et tää jatkuis!
Samu81

Posts: 1,224

#203 • • Samu81 kokolihaa
Minä en ennen juurikaan muistanut näkemiäni unia aamuisin, mutta nyt syksyllä melkein joka toinen yö näkee jotain. Niissä on paljon kavereita ja tuttuja ja vanhoja ystäviä. Vaikken heitä erityisen usein näekään. Unipäiväkirjan pitäminen voisi olla mielenkiintoista, ehkä vielä joskus.. Toisaalta ärsyttää kun aamulla muistaa jotain, ja sitten myöhemmin päivällä ihan tuosta noinv ain, jostain pikkuasiasta johtuen, saattaa muistaa unesta lisää.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Maina

Posts: 261

#204 • • Edited Maina

eewol:
Mä oon hyvin sosiaalinen ihminen, unissani.... *nauru*



*nauru* Todella!!

Viime aikoina on kyl tullut kateltua unia hyvin paljon! vaik sinällään ei ole mitenkään kummallista et muistan uneni aamulla, mut nyt tuntuu olevan joku erityinen vaihe meneillään et niitä näkee joka uö ja monta erilaista!! Alkaa jo vähän häiritsemään ku tuntuu et ei saa levättyä kunnolla ollenkaan ku toimintaa riittää päivät ja yöt.

Paras nyt on ollu se ku mua ammuttiin haulikolla keskelle päätä jossain viina kaupassa ja niin ku periaatteessa kuolin... tai siis unessa ainakin ajattelin et nyt niin ku varmaan pitäs kuolla... Aamulla muistin tosi elävästi miltä tuntuu ku haulikolla ammutaan päähän ja se luoti jotenki niin ku ponnahtaa takasin.. *nauru* hämärää =)
---> uni ei kyl ollu painajainen edes!!

Yleisesti ottaen näin kyl aina kivoja unia!! mietiskelen yleensä syntyjä syviä unien kautta...
Lin

Posts: 230

#205 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Mä nään niin paljon painajaisia, että joskus herää kysymys: onko kaikki pääkopassani kunnossa? *ding* Ei taida olla...
Mun painajaisissa aina joku läheisistä kuolee, mut yritetään tappaa tai jotain muuta vastaavaa. Lisäksi on ollu sellasia unia, jossa tavalla tai toisella vihjaillaan sitä, että mun pitäs tehä itsemurha. Yhdessä pelottavimmista unista, mitä oon nähny, mun äiti hirtti ittensä, vieläpä meijän kotona. Nään painajaisia n. 5 kertaa kuussa. Noin kolme kuukauttaa sitten oli sellanen viikon putki, joka yö hirveitä painajaisia. Välillä oikeen pelottaa mennä nukkumaan. Ahdistaako?! Joo, helvetisti.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

gluester

Posts: 523

#206 • • gluester Further

Maina:
Paras nyt on ollu se ku mua ammuttiin haulikolla keskelle päätä jossain viina kaupassa ja niin ku periaatteessa kuolin...


Maina sun pitää varoa äkäsiä haulikkotyttöjä ja viinakaupassa dyykkailua! *vink* *nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#207 • • Mellu-
mä en oo nähny pitkääään aikaan mitään unia :(

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

UnityF

Posts: 15,721

#208 • • UnityF joo just se

Mellu-:
mä en oo nähny pitkääään aikaan mitään unia :(



mä olen nähny sunkin edestä sitten... ohhoh... vähänkö oon nauranu itteleni mitä kaikkee on tullu nähtyy viimeisien viikojen aikana...

yksi esim:
mun töissä oli hajonnu keittiössä mukamas astianpesukone ja yksi pietari 8meijän yksi lapsista) oli sen astiapesukoneen päällä onkimassa ja kysyin mitä se onkii niin se sano kananugetteja koska mä en syö kalaa! *ding*
sitten me uitiin siel kettiössä siinä tulvassa ja siellä kun sulkelteli niin tuntu kun olis ollu meressä... nähtiin vaikka mitä hassuja elukoita....


*nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#209 • • sapeli jokukukamikä?
Mä näin viime yönä unta että mulla oli hiukset, ja vähänkö mulla meni hermot ku mä koitin saada niitä hyvin *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kilobitti

Posts: 2,419

#210 • • kilobitti 1-2-3 techno
olen nähnyt parina viime yönä todella todentuntuisia unia tulevaisuudesta; saanut vastauksia juuri lähettämiini emaileihin, nähnyt ihmisiä joita mun piti nähdä vasta viikonloppuna jne *igor*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Dementation

Posts: 2,892

#211 • • Dementation wednesday?
Heräsin reaalia edeltävä yönä noin tunnin välein
ja joka kerta kun heräsin, päässä pyöri uni jostain
reaalin liittyvästä mokasta tai tapahtumasta joka
olisi pilannut koko jutun... Stressiäkö, ei kai... *hih*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Tipsu

Posts: 133

#212 • • Tipsu RONTTI =)
Omistan vilkkaan mielikuvituksen! Näen aika usein mitä ihmeellisempiä unia...tapahtuu hassuja asioita ja seikkailen milloin missäkin! Aamusin sekasin että missä on tai onx tullut jossain oltua... Jotain vikaa...*justjoo*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

Avatar
#213 • • pia^^ Guest

sapeli:

Oliks noi kaikki samassa unessa? Jos ei ni sithän se on ihan peruskamaa *hih*



Ei ollu samassa unessa, mutt mä ku en ikin muista unii ja sit nään putkee tollassii unii ni se oli sillo tosi pelottavaa, onneks tavallaa et noi unet on nyt loppunu *nauru*
Chatte

Posts: 4,085

#214 • • Chatte Team Teknolipat :)
Näin unta, että vetäisin vahingossa kissan vessanpöntöstä alas asuntoni vessassa. Hetkeksi se hävisi, ja luulin hukuttaneeni sen; kauhistuin. Mutta se ei kuitenkaan onneksi mahtunut menemään kunnolla pöntöstä, vaan jäi jumiin ja sain kiskottua sen vielä kuiville. *ding*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

AnderS

Posts: 470

#215 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mä olen nähnyt viikon sisään kolme kertaa
unen jossa musta tulee isä. Huvittavaa sinänsä
että mä olen sinkku vailla minkäänlaista vakavaa
suhdetta, tai edes sen alkua.
Viime unessa olin mukana synnytyksessä
mutta synnyttäjästä ei ole tietoakaan kuka
se edes voisi olla. Että silleen *ding*
Eikä mulla ole edes mitään vauvakuumetta tms.
Typerää!
hemuz

Posts: 2,178

#216 • • hemuz kätevä emäntä
Ajelin faijapuoleni autolla ja sit yhtäkkii se vaan hävis. Ei autoi voi hukkaa.
Varsinkaa jos ajat sitä ja sit jotai jostai rannalt etittii sitä mutsinkaa ihan paniikis *ding*
Se ranta oli joku yleinen parkkis...
Avatar
#217 • • RINY Guest
Heräsin kerran keskellä yötä siihen ku ihan ku joku ois kuiskannu tosi lujaa mun korvaan jonkun nimen. *ding* Se oli viel niin etten mä oikeesti ollu enää edes unessa siin vaiheessa, silleen puol hereillä. Karmivaa..
Avatar
#218 • • Rujo Mutantti Guest
Joku aamu sitten näin unen jossa moshasin tarmokkaasti keittiössä kunnes löin pääni seinästä ulkonevaan ruuviin. Sen jälkeen alko tulla teknistä tietoa esim. paineesta millä ruuvi rikkoo ihon kaikki kerrokset, miten syvälle se uppoaa, mitä kaikkea vahinkoa se saa aikaan luulle, sitten aivokudokselle ja lopulta aivokurkiaselle. Uni loppuu siihen että kaadun tajutonna keittiön lattialle ja herään. Oli aika kumma mut siisti setti.

Uskomaton slideshow oman otsan lävistämisestä ristipääruuvin kannalla.
blade

Posts: 484

#219 • • blade Otus.
Viime yönä näin sellaista unta että mun piti hyppää pilven piirtäjän katolta toiselle. Ja se "maa" missä hypin oli suoraan commodore 64:sesta: Valkoiset neliskanttiset talot ja mustat neliskanttiset ikkunat. Korkeus eroa oli n 20m. Olin luonollisesti siellä korkeemalla katolla. Välimatkaa oli kait se 20m noin. Muuten ympärillä mustaa. Pelotti ja olin hämilläni miksi minun pitää hypätä. En tosin muista hyppäsinkö.

--
Energy.

Nacu

Posts: 1,293

#220 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Minäpä elin viimeyönä jonkun kauhuelokuvan, josta oli tehty 3 eri versiota eri aikakausina (eka 70-luvulla, toinen 80-90 ja viimesin oli vasta tulossa ensi-iltaan) Hassuinta tässä oli se, että pääosanesittäjä oli kaikissa elokuvissa sama: James Van Der Berk tai Beek tai joku. Se Dawson-tyyppi kuitenkin *ding* ja ikinä en oo siitä ees pitäny näyttelijänä... ja sit olin keskellä Tappajahai-elokuvaa Pyhäjärvessä ja hai oli miekkavalas. Eli ei mikään Free Willy -uni *nauru* Se tuli rannalle asti ja yritti syödä. *puistatus* Inha paniikki kun heräs *vink*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself