Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 506,492 views

sapeli

Posts: 11,768

#221 • • sapeli jokukukamikä?
Aiemmin tänään kun nukuin sellaset 6 tuntia tjsp, muistan nähneeni viisi unta joissa kaikissa oli yksi ja sama henkilö mutta olivat muuten aivan erilaisia... Outoa on se, että en muista mitä missään niistä tapahtui - mutta muistan heränneeni aina unien väleissä ja lisänneen ikäänkuin laskuriin aina yhden jokaista unta kohden jossa tämä henkilö esiintyi.

Ja, no, ei ole hirveä mysteeri kuka tämä ihminen oikein oli. *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#222 • • jamjam Guest
mä näin toissayönä unta et olin ottanu nännilävärin mut se oltiin pistetty mun nännin viereen sillee tyhmästi. lävistäjä sano et korvaukseks tekee mulle tatskan 5 eurolla *iloinen*
uni jatku sen jälkeen outona david lynch leffana.
Avatar
#223 • • Cera Guest
Näin unta maailmanlopusta. Oli kyl aika inhottavaa.
Ties että kohta vettä tulvii vaan kaikkialle ja..

:( onneks nyt alkaa kuume jo ehkis laskemaan,
ja luultavasti ens yö ei oo yhtä hikoilua.
kap-pu

Posts: 1,167

#224 • • kap-pu the amazing suction cup boy
täs on kans flunssan/kuumeen aikana ollu ihan kivaa matskua. edellisenä yönä joku ihme steampunk-maailma, jossa kaikki oli mekaanikkoja ja piti vaan rakentaa uusia laitteita koko ajan. :| oli siis valveuni, ja olin puolitietoisessa tilassa. yritin tietoisesti ohjata unta vähän eri raiteille, kun alkoi ärsyttämään, mutta eihän se (ainakaan minulla) noissa kuumehoureunissa kovin hyvin onnistu. siinä sit rakenneltiin. :(

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Jocular

Posts: 1,359

#225 • • Jocular Janni
Aamulla kirottu kännykän herätys herätti mut juuri täydellisestä unesta.. Pistin huristellen sillä Mercedes-Benz SLR McLaren avomallilla.. Olin ihan täpinöissäni ja just tulos kovaa sellaseen kunnon formulakurviin ja sit se kello soi.. Yritin jatkaa ihanaa untani mut sit mutsi tuli kiljuu et juokses jo sinne suihkuun, et seki pääsis.. *nyyh* mä oisin halunnu viel nukkua *nukkuu*..
Sit tossa pari yötä sitten olin kertonu miehekkeelleni jotain tyyliin "Ei kai tarvii laulaa niitä Disney-lauluja?".. Näin meillä *vink* (Mikäli haluat kuulla villeja satuja, majoitu viereeni yöksi) *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

anri

Posts: 890

#226 • • anri team parempi pitäjä
Näin viime yönä tosi outoa unta, kokonaan en sitä muista, mutta tässä pätkä joka jäi mieleen:

Mä meen omaehtoisesti istumaan vaneriseen laatikkoon (koko noin metri kertaa metri), vaikka tiedän, että sisälle päästyäni laatikko suljetaan ja mua aletaan puukottaa sen laatikon läpi. Puukon kanssa heiluu joku mun kaveri ja haaveilen hengissä säilymisestä, sillä tiedän puukkovuoron vaihtuvan. Ensimmäinen isku tulee suoraa yläpuolelta ja puukko uppoaa mun päähän. Jotenki siitä kuitenki selviän, se puukko muka ohittaa kriittiset kohdat tms. Sitte iskuja alkaa tulla joka puolelta ja siihen mun muistamisetki loppuu.
Tos unessa oli kuitenki yllättävän rauhallinen tunnelma, kai tieto vuorojen vaihtumisesta helpotti. Tää ei nimittäin ollu painajainen, vaikka tottakai vähäsen olin kiihdyksissä.

Mitäköhän ihmettä toi uni tahtoi mulle kertoa?*nauru*

--
don't go halfway - go all the way

Funktion

Posts: 1,720

#227 • • Funktion over 9000
Mä nään aina kovassa kuumeessa samaa unta: Me asutaan vielä Tampereen Lentävänniemessä meidän vanhassa kämpässä joka sijaitsi kerrostalon neljännessä kerroksessa. Mä yritän päästä hissillä oikeaan kerrokseen mutta se ei vaan onnistu mitenkään. Kun mä loppujen lopuks pääsen oikeaan kerrokseen meidän ovi liikkuu aina kauemmas musta. Se pysyy aina sellasen metrin päässä musta, ja kun mä sitten pääsen siihen ovelle, ja painan ovikelloo meidän mutsi tulee avaan ovee mutta se on sellanen hassun värinen pallo! Oikeesti vaikka tää kuulostaa tyhmältä se on siinä unessa ihan sairasta.. Ei yhtään hauskaa.. *eiei*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

tweety

Posts: 138

#228 • • tweety tsirptsirp
näen painajaisia varmaan joka yö ja välillä ne on ihan arkisia kauhuja.joskus niistä vois taas tehä leffan.tämän aamuisen painajaisen onneksi katkaisi kultsin herätyskello*hikoil*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Pablo :D

Posts: 81

#229 • • Pablo :D miero
Joskus ihan ihan pienenä kärsin useesti kovasta(>40C)) kuumeesta ja niistä ajoista on jääny semmonen hassu "muisto" et aluks on jotain tosi pientä... ääni tai just joku pyöree muoto joka suurenee koko ajan kunnes se käy aivan sietämättömäksi. Outoo täs on se et jos vaikka nyt alkaa miettimään sitä niin sen voi vieläkin kokea... aina kun haluu... en tiiä mitä se tarkottaa mut aina jossain vaihees pitää lopettaa kun se käy liian voimakkaaks*ding* outoa...

Sit toinen juttu on kun sisko tipahti pienenä puusta alas pääedellä jostain 3m:stä ja ambulanssimiehet anto sille jotain mömmöjä ja se oli viel shokissa niin se alko selittää siitä miten se puu oli sen ystävä ja ettei sen ollu oikeesti tarkotus satuttaa sitä...

--
_______________________________________________________
Kauimmaksi kuljetaan silloin, kun ei enää tiedetä, minne kuljetaan.

Pablo :D

Posts: 81

#230 • • Pablo :D miero

Verottaja:
Mie oon parin viimekuun aikana nähny monta kertaa sellaista unta, että mun kaikki hampaat lähtee irti. *hikoil*
En tiedä mistä se johtuu, mutta pistää miettimään, että mistä moinen uni aina tupsahtaa. *ding*
*hampaatonvirnehymiö*



Oon kärsiny samasta unesta myöskin jonkin aikaa...
Lueppa Stephen Kingin "kolkuttajat" tai siis "tommy knockers"
ehkä mun unet saatto johtuu just siitä et luin sen muutamaa kuukautta aikasemmin...

--
_______________________________________________________
Kauimmaksi kuljetaan silloin, kun ei enää tiedetä, minne kuljetaan.

zenny

Posts: 1,145

#231 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
aika usein oon nyt nähny painajaisii.. johtuu varmaa siitä et en o vieläkä selvinny siitä et poikaystävä jätti.. ei kivaa...*eiei*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

sapeli

Posts: 11,768

#232 • • sapeli jokukukamikä?
Äskön just ennenku heräsin näin ihan hauskaa unta - tapasin siinä vanhan lapsuudenystävän ja me oltiin jossain metsäisellä alueella missä mä asuin (oikeasti koskaan nähnytkään paikkaa) ja se harkitsi sinne muuttoa. Selitin jotain että sen alueen vasemmalla puolella on enemmän kauppoja ja virastoja jne, ja oikealla taas enemmän asuintaloja - koko alue oli kuitenkin erittäin metsäinen, katujakaan ei oltu asfaltoitu.

Tää mun kaveri huomasi siinä erään puun mikä oli kukassa, sellaisia pulleita valkoisia kukkia mitkä näytti joltain eksoottisilta orkideoilta. Se nappas siitä yhden kukan ja alkoi mussuttamaan niitä terälehtiä ja tarjosi mullekin - ne oli pehmeitä, vähän kuin vaahtokarkin tuntuista, mutta se pinta oli ihan silkin tuntuista niinkuin kukkien terälehdet yleensä. Sisällä oli semmoista paksua kermaista lievän vaniljaista jotain (ns. hedelmälihaa), ihan nannaa. Sitten se kaveri sanoi että se on jotain mätää mössöä, mutta ettei se haittaa kun se on silti hyvää ja terveellistä. No napsittiin vielä pari.

Sitten me lähdettiin sellaista metsäpolkua eteenpäin, tarkoituksena näyttää se toinenkin (oikeanpuoleinen) puoli alueesta. Siinä polulla mulle tuli vähän oudot fiilikset, mutta ajattelin että höpö höpö, mitäs siellä muka sattuis. Siihen eteen tuli sitten semmoinen hämähäkinseitti ja mä lähdin väistämään sitä oikeallepäin, mutta siellä oli niitä lisää - väistelin niitä pulssi kohoten (jollain tasolla tietäen että siinä metsässä asui sellaisia kissankokoisia hämähäkkejä), kunnes lopulta olin ihan sotkussa ja en nähnyt vaan tunsin oikean korvani takana pääni kimpussa olevan megahämppiksen.

Heräsin siihen. Ei mikään kauhea painajainen mutta mitä suotta kestää unta joka on siirtynyt ahdistavaksi. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

T-mu

Posts: 2,980

#233 • • T-mu Läskimooses
Viimeyönä näin kyl niin kipeet unta ku voi olla.
Olin jossain vitun isossa paikassa missä oli isot bileet. Siellä oli sellanen tummamvihree helvetin iso puolipallon muotonen "kuppi" missä jengi tamppas ja DJ Triton soitti nopeeta hardcorea. (tritonille oli vielä maalattu iso musta salama toisen silmän päälle) Sit mä olin niin kännissä siin unessa et en pystyny kävelee muuten ku et oikeen käden olkapää oli korvassa kiinni. Sitten jostain juoksi sinne kaiken keskelle jänis.

Tosi hämärä olo oli aamulla, pitäisköhän lukee jotain unikirjaa.
noena

Posts: 3,138

#234 • • noena first breath after coma
Toissa aamuna heräsin ja kysyin kullaltani ihan unisena, että entäs ne valokuvat. Sain kyllä hyvät naurut päin naamaa ja kuulin siitä vielä illallakin *igor*.Se oli sillä hetkellä täysin loogista kunnes älysin että olin nähnyt unta.
Näkeekö kukaan sellaisia unia että kävelee jossain ja sitten kompastuu ja hätkähtyy hereille. Sillälailla "nytkähtäen"? *taputapu* tai sitten olen lopullisesti täysin pimahtanut.. *iloinen*

--
TwistedLife™ Amusement Park

naira

Posts: 204

#235 • • naira black cat

aerasi:
Näkeekö kukaan sellaisia unia että kävelee jossain ja sitten kompastuu ja hätkähtyy hereille. Sillälailla "nytkähtäen"? *taputapu* tai sitten olen lopullisesti täysin pimahtanut.. *iloinen*



Kuulostaa varsin tutulta... *hihu*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

monoxide

Posts: 193

#236 • • monoxide Lipton Cocton

aerasi:
Näkeekö kukaan sellaisia unia että kävelee jossain ja sitten kompastuu ja hätkähtyy hereille. Sillälailla "nytkähtäen"? *taputapu* tai sitten olen lopullisesti täysin pimahtanut.. *iloinen*



Itselläni tämä ilmenee sellaisena ilmiönä että olen puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Näen unta että olen esim putoamassa jostain ja herään siihen ihan kauhistuneena ja sydän pamppaillen koska luulen että olen putoamassa sängyltä.

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Lallu

Posts: 356

#237 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
mun ei ehkä pitäis hillua täälä ollenkaan...näen vaan painajaisia ja niissä kaikki tyypit on kavereita täältä....jos joku ei pistä mun autoo paskax ja polta mua roviolla ni sit me kaikki kuollaan konemetsässä tai ollaan muuten vaan ihan lättätissejä...*ding*
*muhaha*
alphamagic

Posts: 3,628

#238 • • Edited alphamagic
Jaa-a, muistuipa juuri mieleen uni jonka näin tässä pari yötä sitten:
Tein kaverini kanssa jotain kastiketta ja väiteltiin siitä, tehdäänkö se peruna- vai maissijauhoon. *eiei*
Se oli uni kokonaisuudessaan... Et en sit tiedä jos on HIEMAN hiljasta miun korvien välissä. *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

hemuz

Posts: 2,178

#239 • • hemuz kätevä emäntä

monoxide:
---
aerasi:
Näkeekö kukaan sellaisia unia että kävelee jossain ja sitten kompastuu ja hätkähtyy hereille. Sillälailla "nytkähtäen"? *taputapu* tai sitten olen lopullisesti täysin pimahtanut.. *iloinen*

---


Itselläni tämä ilmenee sellaisena ilmiönä että olen puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Näen unta että olen esim putoamassa jostain ja herään siihen ihan kauhistuneena ja sydän pamppaillen koska luulen että olen putoamassa sängyltä.



On mulki käyny tollee, et ei vissii mitää hätää...
Susu

Posts: 1,077

#240 • • Susu The Nasu

hemuz-:
---
monoxide:
---
aerasi:
Näkeekö kukaan sellaisia unia että kävelee jossain ja sitten kompastuu ja hätkähtyy hereille. Sillälailla "nytkähtäen"? *taputapu* tai sitten olen lopullisesti täysin pimahtanut.. *iloinen*

---


Itselläni tämä ilmenee sellaisena ilmiönä että olen puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Näen unta että olen esim putoamassa jostain ja herään siihen ihan kauhistuneena ja sydän pamppaillen koska luulen että olen putoamassa sängyltä.

---


On mulki käyny tollee, et ei vissii mitää hätää...



Joo, meitä on enemmänkin, koska mulle tuo on myös hyvin tuttu tunne*joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce