Ja, no, ei ole hirveä mysteeri kuka tämä ihminen oikein oli.
1,327 posts, 67 pages, 524,146 views
Verottaja:
Mie oon parin viimekuun aikana nähny monta kertaa sellaista unta, että mun kaikki hampaat lähtee irti.
En tiedä mistä se johtuu, mutta pistää miettimään, että mistä moinen uni aina tupsahtaa.
*hampaatonvirnehymiö*
aerasi:
Näkeekö kukaan sellaisia unia että kävelee jossain ja sitten kompastuu ja hätkähtyy hereille. Sillälailla "nytkähtäen"? *taputapu* tai sitten olen lopullisesti täysin pimahtanut..
monoxide:
---
aerasi:
Näkeekö kukaan sellaisia unia että kävelee jossain ja sitten kompastuu ja hätkähtyy hereille. Sillälailla "nytkähtäen"? *taputapu* tai sitten olen lopullisesti täysin pimahtanut..
---
Itselläni tämä ilmenee sellaisena ilmiönä että olen puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Näen unta että olen esim putoamassa jostain ja herään siihen ihan kauhistuneena ja sydän pamppaillen koska luulen että olen putoamassa sängyltä.
hemuz-:
---
monoxide:
---
aerasi:
---
Itselläni tämä ilmenee sellaisena ilmiönä että olen puoliksi hereillä ja puoliksi unessa. Näen unta että olen esim putoamassa jostain ja herään siihen ihan kauhistuneena ja sydän pamppaillen koska luulen että olen putoamassa sängyltä.
---
On mulki käyny tollee, et ei vissii mitää hätää...