Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 503,751 views

She

Posts: 717

#81 • • She
Juup. Mä näin unta, että mä jouduin Hesburgeriin töihin... Viihdyttää lapsia niitten synttäreillä pellenä!!!! Ääk... Hirwiä painajainen...*nyyh*
Pan

Posts: 140

#82 • • Pan
Näin launtain ja sunnuntain välisenä yönä -jota edelsi armoton päihtyminen- unta, jossa mun faija leikkasi mun hiukset. Arvatkaa vituttiko? *piru*
Herätessäni oli todellinen helpotus, että pehko oli vielä paikalaan.

--
Positiivinen pakana

ilarip

Posts: 731

#83 • • ilarip
heräsin tossa yks aamu ja kattelin kelloa että nyt pitäs nousta, no sit ajattelin et en todellakaan nouse vielä et nukun noi ekat tunnit viel.
no painoin pään tyynyyn taas,vähän ajan kuluttua kuulu mun takaanta "MURRR" hyppäsin ylös ja katoin et mitä helvettiä. vaikka olin yksin himassa. en tajua mistä toi murrr tuli mut kyl sitä kaikkee kummaa tapahtuu*nauru*
Mizfir

Posts: 2,472

#84 • • Mizfir pittuinen
oltiin joskus duunin "virkistysreissulla" ja frendi oli sit ottanu suht paljon...nooh yöllä kun olin just ehtiny nukahtaa, herään siihen ku kaveri nousee ylös sängystä ilman minkäänlaista rihman kiertämääkään yllään ja alkaa järkkäilee huonetta. Siinä se sit siirteli tuolia mun sängyn viereen ja silotteli mun peittoa onnessaan ja jupatteli jotain...sit mun uteliaisuus voitti ja oli pakko kysäistä et mitä se oikein luulee touhuavansa. Kaveri katseli vähän aikaa ympärilleen ja alko selittää kuinka se on laittamas kundikaverinsa lasta nukkumaan ja laitto tietysti esteitä eteen ettei vauva pääse putoamaan. sanoinpa siihen sit et ehkä ois parempi mönkiä takaisin nukkumaan *nauru* siitä sit HIUKAN kuittailtiin jälkeenpäin... *vink*

-wolfie-

(muokattu 28.5.2002 18:00:32)

(muokattu 28.5.2002 18:01:12)

--
-Mannanen-

Avatar
#85 • • -Loyal- Guest
Viime yönä näin painajaisdta että rintaani oli tatuoitu "INTEL INSIDE" pitäskö lopettaa nää tietokone hommat vähäks aikaa... rupee näyttää huolestuttavalta. *voiei*
Avatar
#86 • • Kirsikka Guest
mä näin kerran unta et olin ihmissyöjä, ja mua ahdisti se mutta en oikein voinut pienelle taipumukselleni mitään, ja siinä unessa sit kerroin kaverilleni asiasta ja se kauhistu (luonnollisesti) ja vakuutin etten sitä vois ikinä syödä, vaikka oikeesti teki mieli ihan vaan vähän haukata poskesta pieni pala.. huh. ja pari yötä sit näin unta jossa multa lähti käsi irti. siis ihan kokonaan. se oli pelottavaa.. ja se uni oli muutenkin ihan skitso.. mut taisin nähdä sen itseasiassa koneiston jälkeisillä unilla joten ei ihme jos oli vähän levoton olo.. :-/
sune

Posts: 2,096

#87 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kun mä olin ihan pikkunen joku kuus vee tai jotain sinne päin..meidän koira kuoli ja se haudattiin meidän pihalle semmosen mäen päälle. Sitten näin unta että luetaa pikku broidin kanssa uutta akkaria pihalla ja semmonen musta koira tulee kaivaa sen meidän vuffen hautaa ja sit se vaan häviää. Olipas ihmeellinen. no joka tapauksessa se uni kävi toteen seuraavana päivänä. Vaikka olin niin pieni ni kyllä mä tajusin sen.. ja sitte pelotti.*häh* Toi nyt ei ehkä kuulunu aiheeseen mut kyllähän tässä unistakin puhuttiin.. vai? *vink* Oon myös kova unissa puhuja, tyhmä sellanen, vastaan kun joku kysyy jotain.. se ei oo ollenkaan siistiä, voi tulla turhan arkaluontosia paljastuksia kesken unien.*nauraa*

--
ei kovin ihku eikä plur

SuttiS

Posts: 3,111

#88 • • SuttiS Drama Queen
Aika hassu fiilis on, kun puoliunessa (siis nukut ja tajuat nukkuvas, eli tajunta ei oo vielä täysin nollassa...) puhut unestas... Just yks ilta kaverit kummasteli mun puheita, olin nukahtamassa ja näin jo unta ja sitä sitten höpöttelin... Ja vielä tajusin puhuvani unissani... Tuli sellainen fiilis, että järkikö jätti... *ding*

--
Suoritus tekee mestarin.

Panfobia

Posts: 521

#89 • • Panfobia
Olis muuten aika hieno sellanen kone, joka nauhottais kaikki yön ainaka näkemäs unet, ja sitten aamulla niitä vois katella ku parempaakin elokuvaa...nyt kaikki insinöörit vaan äkkiä kehittelypuuhiin... *hih*

--
*sydän*

Roger Roger

Posts: 3,372

#90 • • Roger Roger Kentti
Panfobia:

Olis muuten aika hieno sellanen kone, joka nauhottais kaikki yön ainaka näkemäs unet, ja sitten aamulla niitä vois katella ku parempaakin elokuvaa...nyt kaikki insinöörit vaan äkkiä kehittelypuuhiin... *hih*



Niinpä. Mä en nimittäin muista ikinä mitään unistani. Tai ikinä on väärä sana. Muistan pikkupoikana (about 7v) nähneeni jonkun ihme unen jossa kuolin... Ei siis hyvin mee. Keksikää se laite äkkiä *nyyh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Kolera

Posts: 4,256

#91 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Emmie kyl haluis mitää univideota ku muutenki joskus muistelee et kui sairasta sontaa sitä on joskus tullu uneksittuu.

Ainoo oikeestaa uni minkä muistan on joskus 6v olin äiteen kaverin kerrostaloasunnossa ja sieltä lähin ulos pihalle missä sitte oli jonku 30 metrin päässä joku sähköjakajatalohärpäkkä ja siellä oli sitte semmosii peikkoo/mörrimöykkyi ja muistaakseni ne kutitteli mua tai jotain ja mää en tykänny siitä. Syy miksi unen muistan on se ,että se hais tai maistu oudolle. Siinä oli semmoi outo olo. Voisi vaikka kuvailla että tunsin karkkia tai jotain tommosta.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

eemeli

Posts: 910

#92 • • eemeli
Heräsin joku puoli tuntia sitten ja olin nähnyt unta, missä joku manne uhkaili mua veitsellä. Otin siltä veitsen viiltelin sen naamaa ja leikkasin kurkun auki. Sitten menin tiskaamaan jotain ravintolan laseja...*ding*

Kiva uni, vaikka aika sairas *pahis**iloinen**pahis**iloinen**nauraa**pahis**nauraa**pahis*

--
celebration generation

puupi

Posts: 385

#93 • • puupi the puupi
Uni on lostava tila.. sä voit tehdä mitä vaan...

Ihan vaan tälleen heittona ilmaan.. ootteko joskus herännyt niin että jotkut toiminnot on viellä ollut unessa ja toiset jo herännyt..

Esim. olen ollut joskus jo hereillä, kun maistoin viellä ihan aidosti salmiakin suussani koska olin unessa sitä syönyt..*hymy*

joskus olen myös kuullut musikkia viellä kun jo istun.. vaikka sitä ei oikeasti ole ollut soimassa..*heiii*

Hämäriä juttuja...

Viimeyönä metsästin lippuja (hirvee alennus ja oli pakko saada.. ) mut eksyin koska mesta oli lentokentän tapanen jossa oli sellanen perus sumu päällä.. ja jokapaikassa oli vanhanaikaisia ovia ja portaikkoja... ovien takana kirjastokäytäviä (1800 luvun malliin) ja suuria halleja..

jos osaatte tulkita niin otetaan raportteja vastaan (privana esim :D )

*plur*

--
KM

Karski

Posts: 6,049

#94 • • Karski Pomon kätyri
mitä uniin tulee, niin mulla on aina ollu aika intensiivisiä
unikuvia. Leijailen lomittaisten kristallipyramidien
muodostamassa neliulotteisessa jatkumossa, kävelen
pitkin hengittävää siltaa kahteen suuntaan virtaavan
kosken yli, rakennan keltaisista palloista valkoista valoa, jne.
Tämän takia nukkuminen on yksi parhaista ajanviettotavoista
mitä tiedän, varsinkin lucid-harrastuksen myötä *joo*

Mitä harhoihin tulee, pitkäaikainen valvominen esim.
armeijassa on tyyppillisesti aiheuttanut mielenkiintoisia
harha-aistimuksia. Vartiossa seistessä jollain leirillä tajunta
vaipui puolihämärään, taivas näytti muuttuvan punaiseksi ja
kuun punakassa valossa erottuvien pilvien lomasta tuijotti
pedon silmäpari. Pieni itsesuoritettu lumipesu kasvoille
palautti sitten tietoisuuden lähemmäs normaalitilaa. Siisti
kokemus sinänsä: ilman armeijaa olisi tuokin jäänyt kokematta *plur*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

TanyaK

Posts: 745

#95 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Mä näin pienenä sellaista unta että olin Lumikki..Se oli ihan kamala uni. Se alkoi aina samalla tavalla ja eteni joka yö pidemmälle. Mä menin aina siinä alussa sellaiseen pieneen mökkiin metsän laidalle ja siellä asui noita(tämä noita oli kylämme pelottavan näköinen postinkantaja). Mä lähdin juoksemaan noitaa karkuun ja menin huoneesta toiseen. Noidan olohuoneessa oli täytettyjä eläimiä ihan hirveesti. Samanlaisia huuhkajia kun serkkuni luona. Ja niitä huoneita oli ihan perkeleesti ja jossain vaiheessa se huusholli muuttui laivaksi. Siellä oli kamalasti ihmisiä. Moottori pauhasi ja ihmiset piti kovaa ääntä. Se oli tosi pelottavaa..

Ja pienenä aina kun olin kipeä näin sellasta unta että heittelin seinään sellaista stressipalloa..se tunuti inhottavalta kädessä vielä sen jälkeen kun olin heränytkin..yöks..
2000

Posts: 420

#96 • • 2000 Opetuslapsi
Nyt sitä unta... keles, 3 yötä mennyt tässä valvoen, kun ei saa unta ja nyt rupee pikkuhiljaa taas viiraamaan *voiei*

No tähänkin tottuu...*häh*

--
2 nasty 4 U

terrae

Posts: 454

#97 • • terrae
Onko kukaan nähnyt koskaan unta, että on nähnyt unta?

Mulle on niin tapahtunut. Näin unta, että herätyskello alkoi soimaan ja heräsin unen unesta. Katoin unen pöpperössä kelloa unessa ja aloin tavallisiin aamuaskareisiin. Olin tehnyt jo melkein kaikki hommat, kun kello soi taas ja heräsin oikeasti. Oli vähän outo olo kun tajus, että olikin vain nähnyt unta, että oli herännyt ja aamupuuhissa. Alotin sitten hölmistyneenä ja turhaantuneena aamupuuhat alusta.*ding*

[muokattu 14.11.2002 23:43]
Panfobia

Posts: 521

#98 • • Panfobia
Mulla unet ja todellisuus sekottuu väillä tosi oudosti. *ding* Toisinaan mä en oo varma, oonko oikeesti tehny jotain, mitä muistan tehneeni, vai oonko tehny sitä vaan unessa. Joskus sitten taas kun itken unessa, herään ja itken oikeestikin - tai sitten nauran. *nauru*

Yleensä en puhu tai kävele unissani, mutta kerran kotona nousin sängystä, keräsin kamani ja lähdin kohti autotallia ihan unessa. Äiti tuli kyselemään, että mitässänythommaat ja hieman säikähti kun tajusi, että tyttö meinaa unissaan lähtee ajeleen autolla. Mutta kyllä sitten heräsin siitä, ennen kuin pääsin rattiin asti... *iloinen*

--
*sydän*

Avatar
#99 • • Kirsikka Guest
Toi äskeinen oli kyl aika hurjan kuuloinen.. Unia nauhoittava laite ois kyl loistava =) tai sit pitäis vaan muistaa kirjoittaa heti herättyä unet ylös, koska mä ainakin vielä aamulla saatan ihan hyvin muistaa unia, mut ne unohtuu tosi pian. Esim nyt ei oo aavistustakaan mitä unia näin viime yönä.. Tosta unissa puhumisesta/kävelemisestä.. Mä en ainakaan tietääkseni sellaista harrasta, paitsi joskus pienempänä (n. 11 v?) olin keskellä yötä pompannut istumaan ja alkanut ihan silmät kirkkaina selittää jotain aivan päätöntä.. itse en tästä muistanut mitään.. ja ala-asteella taisin muutaman kerran kävellä unissani. Mutta tiedän erään joka (ainakin aiemmin) puhui joka yö unissaan, ja niin kovaa että siihen kyllä yleensä heräsi.. se oli aika mielenkiintoista kuunnella niitä juttuja *nauru*
tuitui

Posts: 1,258

#100 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
eilen pyörin sängyssäni kun en saanut unta...klo alko lähestyy 05 aamulla...ja olin et hitto pakko nukkuu...

sit alko kuulua ihme kolinaa tyhjästä kämpästä...ja aloin kunnolla kuuntelemaan et mitä hittoja.. no se ääni lakkas tietty heti! Aattelin et kuulen harhoja ja suljin silmäni unen toivossa. Kunnes taas *kOps*. Olin et mitä hittoja..kai suljin ulko-oven?!? *voiei* ja aloin taas kuuntelmaan ja se ääni lakkasi..

en kyl voinut nukkua ennen kuin olin tarkastanut mistä ääni tuli!! Rohkeana käppäilin pimeässä kunnes kissa tuli vastaan ruokakippoaan mäiskien! eli meillä oli menossa fudismatsi (tjsp) med kissan ruokakippo! *ding*

ja tästä selvittyäni painuin pehkuihin ja sain kun sainkin rauhassa unen päästä kiinni..ja niin pikku marski nukkui sikeästi aamuun asti! sen pituinen se!

- hulivili hupakko -

*nukkuu*

[muokattu 16.11.2002 15:36]

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"