Unet ja muut houreet

1,327 posts, 67 pages, 507,786 views

remotion

Posts: 5,283

#121 • • remotion nostatus guru
Viimeks kun olin kännissä niin heti kun pisti silmät kiini, maailma rupes pyörii samaan tapaan ku lintsillä enterprisessä... Väsytti ihan sikana mut ei pystyny nukkuu kun laatta ois lähteny about heti kun pisti silmät kiinni..
Avatar
#122 • • emppu Guest
Näin viime yönä unta naapurin neidist *nauru* 26 tai 27 v. sinkku...taitaa kiimakausi olla korkeimmillaan*nauru**ankka**nauru*

KÄNÄDÄ*dissaa*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#123 • • Jusuplussa UG-///
Unet r0xor *iloinen*

Kerran näin jotain helvetin hauskaa unta. Aloin unessa nauraa ja sit myöhemmin heräsin siihen, ku nauroin oikeesti

Intissä näin jotain bileunta kerran. Oli kaapelilla bileet (kaapeli oli paljo normaalia isompi). Kaikilla oli jotkut avaruuspuvut ja kaikki pysty pomppii joka puolelle *nauru*

Yhellä leirillä (intti) olin unissani noussu makuupussista istumaan ja lyöny kaveria mahaan aika kovaa ja jatkanu unia..kaveri oli sit heränny siihen ja ihmetelly, et mitä vittua *piis**iloinen**piis*

Onneks en oo mitään painajaisia nähny pitkään aikaan. Joku aika sit näin niin pelottavaa unta, et hyvä kun uskalsin mennä nukkuu seuraavana yönä


mut intissä oon nähny hienoimmat ja sairaimmat unet
Elsa F

Posts: 2,763

#124 • • Elsa F Koululainen :)
Heräsin viimeyönä siihen, kun lohikäärme vittuili mulle unessa*justjoo* Kesti kauan nukahtaa uudestaan sen tuhman lohikäärmeen takia!*igor**nauru*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

MaSari

Posts: 1,986

#125 • • MaSari space jammer
Menin kerran unissani suihkuun puol yheltä yöllä, koska luulin et oli aamu *nauru* Siinä sitten ihmettelet et miks väsyttää niin paljon, ja et miks on niin pimeetä.. Oli kyl hauska tajuta, että sai nukkuu viel kuus tuntii *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Dalifemme

Posts: 1,629

#126 • • Dalifemme Dementia simplex
Olin frendin luona kylässä ja nukuttiin samassa sängyssä(sellanen massiivinen queen size sänky) Olin sit keskellä yötä noussut istumaan ja ruvennut laulamaan oopperaa kurkku suorana*nauru*
Frendi sano et sil meinas tulla kuset housuun ku mä rupesin kiljumaan siin vieressä yx kax.
Tuli kuulemma Manaajakin mieleen *hih**piru*
Blues

Posts: 5,414

#127 • • Blues Koning van Afrika
Intissä oli yksi tyyppi joka puhui melkein joka yö unissaan ja mumisi mitä ihmeellisimpiä juttuja.
Yksi kuulosti siltä kuin se olisi harrastanut hyvin villiä ja rajua seksiä, tyyppi melkein huusi, ja lopulta rauhoittui ja oli noin minuutin hiljaa jonka jälkeen tuli rentoutuneella äänellä ”seuraava”.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

MaSari

Posts: 1,986

#128 • • MaSari space jammer

Blues:
Intissä oli yksi tyyppi joka puhui melkein joka yö unissaan ja mumisi mitä ihmeellisimpiä juttuja.
Yksi kuulosti siltä kuin se olisi harrastanut hyvin villiä ja rajua seksiä, tyyppi melkein huusi, ja lopulta rauhoittui ja oli noin minuutin hiljaa jonka jälkeen tuli rentoutuneella äänellä ”seuraava”.



*nauru**nauru**nauru**nauru* Seuraava *vink*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#129 • • Relic Guest
aina houreilen
Goddess Lakshmi

Posts: 119

#130 • • Goddess Lakshmi Joy of your life, makes it worth of living
Pari viikkoo sitten huomasin yllättäen olevani kovissa kotibileissä vaikka todellisuudessa istuin poikaystävän kanssa kaksistaan iltaa! Kaikki frendit oli yllättäen siinä ja kun yritin puhua niille ne käveli ovesta ulos! Vaikka poikaystävä vakuutti et me ollaan ihan kaksistaan, jatku mun virtuaalibileet pitkään*nauru**nauru*
Avatar
#131 • • Cera Guest
Näin unta, et näin pellolla paljon ilmapalloja ja juoksin äkkii ulos ja heitin kengät siihen pellon reunalle ja sit vaa jahtaasin ilmapalloja. Sain kiinnikki aika monta.
Ja ihmiset pellon reunal kummasteli miks oon ottanu kengät pois.
en kyl tajuu itekkään.

[muokattu 11.2.2004 06:28]
SilverJo

Posts: 1,893

#132 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Olen hoitamassa pikkuveljiäni, koska äitini on työmatkalla. Viime yönä nuorin niistä kysyi ”Äiti, kun ne Joannan käärmeet kasvaa isoksi niin kuoleehan ne, kuoleehan?”.. Hampaita kiristellen ja toisaalta naurua pidätellen vastasin ”Joo, totta kai.”. Kuulemma itsekin joskus hourailen unissani ja vanhin pikkuveli tykkää kovasti kiroilla nukkuessaan. *ding*

[muokattu 11.2.2004 08:57]

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Epailija

Posts: 5,636

#133 • • Epailija Physicist, 2nd class.

SilverJo:
Olen hoitamassa pikkuveljiäni, koska äitini on työmatkalla. Viime yönä nuorin niistä kysyi ”Äiti, kun ne Joannan käärmeet kasvaa isoksi niin kuoleehan ne, kuoleehan?”.. Hampaita kiristellen ja toisaalta naurua pidätellen vastasin ”Joo, totta kai.”. Kuulemma itsekin joskus hourailen unissani ja vanhin pikkuveli tykkää kovasti kiroilla nukkuessaan. *ding*



Veljesi paljasti juuri heikon kohtansa. Käytä sitä surutta hyväksesi. ”Viikkorahat tänne tai...” *pahis* Voi, miksei minun veljeni voinut olla noin huolimaton. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

T-mu

Posts: 2,980

#134 • • T-mu Läskimooses

yusu:
mut intissä oon nähny hienoimmat ja sairaimmat unet



Sama juttu. Kerran juttelin vartiossa sellasen hobitti tai kääpiösoturin kanssa mil oli tetsarit, rynkyt ja kaikki SA-kamat päällä. Se oli pelottavaa ku oli niin väsyny et ei tienny oliko hereillä vai ei.

Mut kaikkein sairainta oli kun tupakaveri perusti varustevaraston yhtenä yönä sinne meijän tupaan *iloinen*

[muokattu 11.2.2004 10:30]
Avatar
#135 • • Enkeli Guest
Mä oon joskus su iltana käyny hourailee sängys et \”päästäkää hevoset pois haasta\” ja \”syöttäkää niille jumalauta heinää\”
Kuulin vaan jälkeenpäin et olin puhunu tollasii, tiedä sit mist johtuu*ding**ding*
keisha

Posts: 1,394

#136 • • keisha bullet with butterfly wings
Oon nähny viime aikoina paljon ahdistavia ja outoja unia, jotka vielä tuntuu erittäis todellisilta. Niissä tapahtuu aina jotakin pelottavaa tai suruillista, enkä pysty huutamaan apua koska ääneni on kadonnut tms Sitten herää kauhuissaan ja kestää kauan että tajuaa sen olleen vain unta. :/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Saara

Posts: 1,954

#137 • • Saara #2970
Mä näen useesti sekavia unia.

Kerran näin sellasta unta että mun postiluukusta tuli sisään psykedeelinen lentokala joka lenteli kämpässä ympäri, sit se tuli pussaamaan mua. Siinä se oli kuin joku paraskin iilimato kiinni mun poskessa ja ku mä repäsin sen irti siitä mun poskeen oli jäänyt väriläiskä jossa oli monta eri väriä.

Herätessäni etin kalaa ties mistä, mut sit tajusin nähneeni unta.*justjoo*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#138 • • kelasin Guest
näöin unta tossa pari yötä sitten, et oltiin jo serenas bilettämäs ja jorattiin kaikki veden päällä *iloinen* se pinta jousti hassusti, oli aika jännän tuntuista jne *vink*

ja viime yönä olin dokaamas salisten jennin kanssa, apua! *blush*
äm

Posts: 2,376

#139 • • äm
Seurustelin just yks yö Antti Tuiskun kanssa ja istuin taksissa tissit paljaana *iloinen*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

S-T

Posts: 1,195

#140 • • S-T Pieni

climate:
Mä oon jo pitkään nähnyt niin mielenkiintoisia unia että ottaa päähän ihan sikana herätä aamulla *grrr* ...unimaailma on kuitenkin noin 100X mielenkiintoisempi kuin oikea maailma *iihhih*


Oon olevinaan joskus pistäny merkille, että silloin kun mun elämässä tapahtuu paljon kaikkea, niin unet on paljon tylsempiä, kuin silloin kun elämä on tasaisen arkista puurtamista... *joo*

--
Pieni on kaunista.