1,327 posts, 67 pages, 523,673 views
Verano:
mä oon aivan hämmentynyt kahdesta unesta jotka oon nähnyt. toinen oli viime yönä ja muistan sen edelleenki hyvin yksityiskohtasesti.
näissä unissa olin ihastunut yhteen tuttuun. oikeesti en oo koskaan ollu siihen mitenkään ihastunut. unet oli hyvin todentuntusia, istuskelin viimesessä sen polvella ja ihastus oli molemminpuolista. olin unessakin tosi hämmentynyt et miten tässä nyt on näin käyny. sit meil on vielä muutama yhteinen tuttu ja sitäkin kelailin.
omituisinta on et kun heräsin niin mulla oli edelleenki tosi voimakas fiilis et oon ihastunut siihen ja on hiukan vieläkin :O
zasga:
Mulla on käynyt hieman samanlainen juttu, harrastin unessa seksiä yhden tutun tytön kanssa, josta en tosiaan koskaan tuossa mielessä ollut kiinnostunut. Sen jälkeen mää ihastuin siihen tavallaan hieman todellisuudessakin. Jänniä on nuo unet ja kyllä ne näköjään mieleenkin hieman vaikuttaa loppupeleissä. En tosin kyllä laittaisi kauheasti painoa ihastumiselle, joka on tapahtunut unessa. *iihhih*
*AnnU*:
pystyttekö meneen takasi johki kivaan uneen, jos heräätte välillä?
se on aika jännää, mut mä oon harrastanu sitä koko ikäni, että hyppään takasin samaan uneen jos ajattelen sitä oikein kovasti..
*AnnU*:
pystyttekö meneen takasi johki kivaan uneen, jos heräätte välillä?
se on aika jännää, mut mä oon harrastanu sitä koko ikäni, että hyppään takasin samaan uneen jos ajattelen sitä oikein kovasti..
Texx:
Mä nään aina unia siitä että lennän.
Lennän pakoon jotain pahaa joka haluaa saada mut kiinni. Joskus lentäminen on vaivalloista, mutta joskus helppoa.
Lentäminen on
emily_:
---
Oon lukenu jostain, että unissa lentämisen voi tulkita jos ei nyt seksin puutteeks, niin ainakin toiveeseen siitä. Mut en kyl mee mitenkään takuuseen...
UnityF:
ok mulle saa selittää et mit helv. mun päässä liikkuu
Tää on nyt jo varmaan 100 kerta kun nään tän... nään tän aina kun oon ahistunu/ masentunu.
Mä juoksen paljain jaloin kapeaa kujaa... Se on kuin kylä jossa molemmin puolin on aina talojen seinät ja ne talot on korkeita, kellertäviä ja osittain rapistuneita... mä juoksen mukulakiviä pitkin, on mutkia ja ja mäkiä ylös ja alas on risteyksiä ja portaita alas tunneleihin ja ylös takaisin kujille..
Talojen seinissä vähän välii on pieni kaareva syvennös tai jokunen ikkuna.. niissä on lapsia. Ne lapset on semmoisia kerjäläisen näköisiä vaatteet kulahtaneet ja hiukset takussa. Niillä lapsilla on hullunkiilto silmissä ja osalla näkyy kun ne pitää puukkoa tai jotain muuta terävää.. osalla on kuivunutta verta. Mä tiedän että ne tappaa toistensa kun ne kohtaa.. mä kuulen huutoja kun ne tappelee jossain kauempana ja joskus nään haavottuneita mut mä vaan juoksen.
Samaan aikaa sataa vettä kokoajan joten on myös liukasta.. mä liukastelen lammikoihin mut silti nousen ja jatkan koska tunnen et joku seuraa. Ne lapset vain tuijottaa mua kun niitä kohtaan ne ei puhu mulle ne vaan kattoo mua ja osa piiloutuu koloonsa paremmin. osassa vesilammikoissa näkyy verta ja se saa mut juoksemaan nopeempaa. Juoksen yhteen tunnellin ja kompastun lätäkköön.. Se on verilätäkkö ja siinä on irronnu pää. Ja joka kerta se pää on jonkun mun läheisen ihmisen.
Sitten herään ja en taatusti nuku enää sinä yönä.
Juhgu:
Miksen mä sitten koskaan lennä unissa vaikka seksin puutetta on vaikka muille jakaa?
UnityF:
nään tän aina kun oon ahistunu/ masentunu.
lunity:
---
niin ja tähän liittyy viel semmonen juttu että sen äänen/pallon voi tuntea käsissään ja sit kun se alkaa kasvamaan niin käsiä alkaa aina kihelmöimään*ding*
emily_:
---
Texx:
Mä nään aina unia siitä että lennän.
Lennän pakoon jotain pahaa joka haluaa saada mut kiinni. Joskus lentäminen on vaivalloista, mutta joskus helppoa.
Lentäminen on
---
Oon lukenu jostain, että unissa lentämisen voi tulkita jos ei nyt seksin puutteeks, niin ainakin toiveeseen siitä. Mut en kyl mee mitenkään takuuseen...
UnityF:
ok mulle saa selittää et mit helv. mun päässä liikkuu
Tää on nyt jo varmaan 100 kerta kun nään tän... nään tän aina kun oon ahistunu/ masentunu.
Mä juoksen paljain jaloin kapeaa kujaa... Se on kuin kylä jossa molemmin puolin on aina talojen seinät ja ne talot on korkeita, kellertäviä ja osittain rapistuneita... mä juoksen mukulakiviä pitkin, on mutkia ja ja mäkiä ylös ja alas on risteyksiä ja portaita alas tunneleihin ja ylös takaisin kujille..
Talojen seinissä vähän välii on pieni kaareva syvennös tai jokunen ikkuna.. niissä on lapsia. Ne lapset on semmoisia kerjäläisen näköisiä vaatteet kulahtaneet ja hiukset takussa. Niillä lapsilla on hullunkiilto silmissä ja osalla näkyy kun ne pitää puukkoa tai jotain muuta terävää.. osalla on kuivunutta verta. Mä tiedän että ne tappaa toistensa kun ne kohtaa.. mä kuulen huutoja kun ne tappelee jossain kauempana ja joskus nään haavottuneita mut mä vaan juoksen.
Samaan aikaa sataa vettä kokoajan joten on myös liukasta.. mä liukastelen lammikoihin mut silti nousen ja jatkan koska tunnen et joku seuraa. Ne lapset vain tuijottaa mua kun niitä kohtaan ne ei puhu mulle ne vaan kattoo mua ja osa piiloutuu koloonsa paremmin. osassa vesilammikoissa näkyy verta ja se saa mut juoksemaan nopeempaa. Juoksen yhteen tunnellin ja kompastun lätäkköön.. Se on verilätäkkö ja siinä on irronnu pää. Ja joka kerta se pää on jonkun mun läheisen ihmisen.
Sitten herään ja en taatusti nuku enää sinä yönä.
Muusa:
No, huhhuh mikä uni. Painajaiset voi kyl olla jotain ihan kauheeta, varsinkin jos näkee saman painajaisen monta kertaa. Onneks ei oo enää noita sarja-painajaisia näkyny mun unissa.