Mun 8080 on niin uus, että siinä on tuo 1.04 käyttis :D . Eipähän tarvii kikkailla päivityksen kanssa ;) ...
mulla on sellanen käsitys et toi 1.04 löytys melkein kaikista 8080:sta... ? mitäs käyttiksii muilla on nois 8080:ssa?
245 posts, 13 pages, 57,645 views
Mun 8080 on niin uus, että siinä on tuo 1.04 käyttis :D . Eipähän tarvii kikkailla päivityksen kanssa ;) ...
mulla on sellanen käsitys et toi 1.04 löytys melkein kaikista 8080:sta... ? mitäs käyttiksii muilla on nois 8080:ssa?
Hahaaa... JP ei välttämättä olekaan aivan uniikki:
JP8000 VS Virus B
Ekana soi JP, sit virus, sit jp ja taasen virus. Ei ole eroa enää paljoo! :D
Tosin on muistettava, että virus pystyy tohon soundiin monona unisonot tapissa, mutta jp:llä voi kehiin soittaa 4 samanlaista nuottia yhtäaikaa, eli on toi jp silti aika jees. Ja edellinen jp:n ominaisuus tulee kuuluviin, kun aletaan soittelemaan niitä unisia supersaw-padeja. :p
Oli ihan pakko... :D
Edit: No ei tossa viruksessa ole pakko vääntää unisonoa "tappiin", vaan joku 6 ääntä riittää kohtalaisen hyvin samaan paksuuteen kuin jp:llä saa. Silti JP on omalla tavallaan pehmeämpi ja parempi noihin strings-soundeihin ja moniäänisiin lead-sointuihin. ;)
Joo, itsekin laitoin viruksen sen takia, että sillä saa hienoja ja ennenkaikkea aivan erilaisia padeja ja sound scape-ääniä kuin millään muulla koneella, kuten esim. jp:llä. Tarkoitin, että n. 6 äänen unisonolla saa saman paksuista kuin jp:n supersaha kahdessa layerissa, mutta on totta, että monesti pärjää vähemmälläkin, kuten juuri 2:lla tai 3:lla äänellä. Tossa kun vielä kääntelin, niin sain kummastakin koneesta melkein juuri saman äänen. Virus onkin eka kone, joka ton tempun tekee, eli sillä saa saman soundin kuin jp:n supersaw.
Aion kuitenkin käyttää virusta ennenkaikkea niihin padeihin, mutta myöskin liideihin. Hurjia bassojakin siitä irtoo. No tämä ei kuitenkaan tarkoita, että jp olisi peitottu, vaan kyllä se on edelleenkin hieno ja omalla tavallaan uniikki kone, enkä sitä aio edelleenkään koskaan myydä, kuten en myöskään virustani. :)
Virus onkin eka kone, joka ton tempun tekee, eli sillä saa saman soundin kuin jp:n supersaw.
JP:n suuri plussa on se, että sillä saa haluamansa äänet käden käänteessä ilman suurempia ongelmia. Vaikka kyllä tuo Viruksellakin saa helpposti väännettyä äänet. Mutta hitaammin kuin JP:llä.
Kertokaas tänne jotain soundeja mitä olette twiikkaillu, se perinteinen mutta hyvä soundi eli "ferryn ja muiden" käyttämä
kiksu leadi taittuu kivuttomasti mutta mitäs muita kuuluisia ransu
soundeja olette tolla pelillä vääntäny ?
Eli lähinnä ohjeita jonkun määrätyn soundin luomiseen =)
"PS Mitäs namiskoita käännätte luodessanne esim Rank1 airwaven soundia" ??? ja mikä olis hyvä efekti siihen perään
Kertokaas tänne jotain soundeja mitä olette twiikkaillu, se perinteinen mutta hyvä soundi eli "ferryn ja muiden" käyttämä
kiksu leadi taittuu kivuttomasti mutta mitäs muita kuuluisia ransu
soundeja olette tolla pelillä vääntäny ?
Eli lähinnä ohjeita jonkun määrätyn soundin luomiseen =)
Filsut huomaa ehkä parhaiten tästä Rank1 stringistä. Toi filsu on niin nätti :004: