Mitäs mieltä olette noista Stantonin st-150/str8-150 soittimista (eroahan on tietääkseni äänivarren muoto)? Vehkeessähän ilmeisesti on tehokkaampi moottori kuin teknareissa ja pitch sliderin alueen saa valittua nappia painamalla joko +/-8, +/-25 tai +/-50%. Lisäksi vielä jotain pientä nippelihienoutta. Onko joku kenties testannut vehjettä?
En oo ite henk. kohtasesti testannu just tota mallia mut omistan noi STR8-80 soittimet. STR8-80 lähtö voimakkuus 1.6 kgf.cm ja teknarin 1200s 1.5 kgf.cm!!!
Täytyy myöntää et toimintoja on enemmän teknarin "dj stantardiin" verrattuna.....mut mikä on joskus lyöty lukkoon "stantardiksi" niin se myös pitää, näköjään!!!!
...niin onhan noita fysiikan lakeja aika vaikea kumota!!! ;)
Mikä aikaisemmin on keksitty... saattaa se olla joissakin tapauksissa todellinen läpimurto. ... ja oikea vaihtoehto.
Itse olen vannonut jo pitkään Technicsen puolesta... vaikka alussa itsekkin luulin, että niitä fysiikan lajeja on "helppo" kumota. Se on vain niin yksinkertaista.. kun lueskelee koulussa hieman. Onhan tuo levyn äänen taltiointi ja toisto aikamoisesti kiinni noista fysiikan lajeista ja matematiikasta (siis vinyylillä). Palautan tässä mieliin pari esimerkkiä:
Kuinka monta kertaa sähko on keksitty??
Kuinka monta kertaa Newtonin teoreema on keksitty uudelleen???
... noh siinähän tuota vihjeeksi.
Onhan totta, että nuo kilpailevat firmat on tuonut pari uutta ominaisuutta levysoittimiin (pitch valinta 8 vai 16 ja reverse play)... mutta kuinka moni tekee noilla TODELLA jotakin.. esim. Beat laskuri levarissa???
Tämä nyt on vain minun omaa mielipidettä noiden beati laskureiden suhteen... joku tietenkin voi tarvita.
...JA lopuksi: Mites tuo Stanton on luvannu stabiloida tuon mahtavan voiman??? Siis tarkoitan sitä, että kuinka nopeasti todellisuudessa kierros nopeus on todella 33 tai 45??? Lisäksi tuo, että kun annat levylle lisää "vauhtia"... niin kuinka hyvin/nopeasti nopeus stabiloituu??? Ettei vain alkais levari "vedättää" tuolla +33 ja +45 nopeuksissa??? Eli soittimen "jarru" ei tajua sitä, että nopeus on yli 33 (ja pitch huomioon ottaen) ja antaa ns. vapaasti jarruttaa nopeuden alas "oikeaan" sen hetkisesti haluttuun nopeuteen (jälleen pitch huomioon ottaen!!!).
Tässähän tätä tälläkertaan.