Sillon työntyy sormi suuhun, jos vääntömomentti on vestaxin luokkaa ja levylautanen olemattoman matala.
Joku väitti, että pitchiä sirtelemälläkin voi korjata :)
621 posts, 32 pages, 444,107 views
Sillon työntyy sormi suuhun, jos vääntömomentti on vestaxin luokkaa ja levylautanen olemattoman matala.
Joku väitti, että pitchiä sirtelemälläkin voi korjata :)
Teknareilla on helppoa ja hauskaa väännellä lisää vauhtia siitä keskinupista. Vestaxeilla tämä ei enään onnistukkaan. (paitsi hyvin hieno säätö)
Toisaalta Vestaxeilla soitellessa käytän hyväkseni korkeita levylautasen reunoja joista on kiva lykkiä vauhtia lisää /hidastaa.
...mutta oon jo jonku aikaa miettiny että voiko se moottori hajota ku sitä pyörittelee miten sattuu vaikka se o käynnissä? Eli kestääkö se moottori vaikka sitä vähän "pahoinpitelee" ja pyörittelee väärään suuntaan jne?
Tuota noin, oisko teknariin käytännöllinen neula tollate
Shure m44g
Tuota noin, oisko teknariin käytännöllinen neula tollate
Shure m44g
Jos aikoo soitella tollasta teknoo/dnb:tä, ja raapimistakin haluis jonkun verran kokeilla. Kikkoihin yms.
Nightclub äänirasia on toinen mitä vois kans ajatella.
Hintaeroo on.
Jos aikoo soitella tollasta teknoo/dnb:tä, ja raapimistakin haluis jonkun verran kokeilla. Kikkoihin yms.
Eli siis, tekeekö tällä (Numark Battle pack) DJ paketilla mitään? kuinka hyvä mikseri ja levarit siinä on?
levarit: TT-1510
Mikseri: DM925
taitaa olla tostaki paketist 2 eri versioo, mut tää on se joka löytyy Thomannin sivuilta (toinen taas löytyy Numarkin sivuilta)
mut spekseis kyl luki et levarit ois Direct Drive, eli tietääkseni suoravetoset...
Mua kiinnostaa tietää että mikä rupee ekana tökkimään noissa "ei teknareissa" kun on oppinut soittamaan silleen suht kunnolla?
Tarkoitan nyt tällä sitä että itse olen hommannut pari kappaletta reloop rm 3000 sarjan levareita ja olen oppinut niillä soittamaan mielestäni jo ihan mukavasti. Olen myös kokeillut kaverini teknareita ja huomaan ne vain erilaisiksi. En mielestäni paremmiksi, mutta tämä saattaa johtua siitä että en vielä tiedä että mitä niillä voi tehdä verrattuina esim omiin relooppeihini...