Originally posted by olliS:
Taedium: toi sun unes oli kyl yks friikeimmistä mitä oon kuullu!
No samoihin aikoihin ku ton näin, niin näin sellasen unen, missä alienit valtas maailman ja ne oli kuin kahdeksalla ravunjalalla käveleviä mustekalan ruumiita. Niillä oli kolme nokkaiset nokat. Siis kun linnulla on kaksi.
Ja sitten siinä oli muutakin juttuu, niinku Dunesta hiekkamatoja ja taivas oli violetin ja mustan öljyn sekotusta. Ja maassa meni parimetrisiä maasiiran näkösiä otuksia, joilla oli ravun sakset. Sitten jouduin vahingossa solunkokoisena yhden sellaisen kahdeksanjalkaisen alienin vihreään silmään ja näin siellä solut... se näytti mageelta ja sit heräsin. Oli siinä muutakin, niinku selviytymistarinaa ja vastarinnan perustamista, mutta nyt en muista enää miten se oikee meni. Siitä on aikaa.
Toissayönä näin tällaisen unen:
Olin maaseudulla ajelemassa kaverini kanssa. (Olen muuttamassa juuri maaseudulle ja siellä ollaan sen kaverin kanssa ajeltu, että siinä ei mitään outoa.) Hänellä oli hanskalokero täynnä joitain outoja kasveja. Sitä se laittoi tupakan sekaan ja poltteli. Sitten tuli poliisi perään ajelemaan omaa tahtiaan, niin kaverini polkaisikin hiekkatiellä kaasun pohjaan. Kysyin, että mikä nyt, niin hän sanoi, että auto on varastettu ja autossa olisi timantteja, joiden käyttötarkoitusta hän ei suostu kertomaan.
Ajoimme kovaa vauhtia kapeaa hiekkatietä ja eteen tuli sellainen kohta, että tie nousi hieman ylös ja kaartui vasemmalle. Keskellä tietä oli kolme vanhaa miestä juttelemassa. Oikealla laidalla oli pikkuinen kärrypolku pihaan ja kaverini heitti siinä u-käännöksen, niin että liu'uimme kuin jäällä. Pehmeästi ja hiljaa. Poliisiauto taas ajoi suoraan ja osui yhteen vanhuksista. Itse olin koko ajan pitänyt silmäni tiukasti vanhuksissa ja kun jatkoimme matkaa takaisinpäin, poliisien jäädessä selvittelemään onnettomuutta.
Käänsin kasvoni kaveriani kohden ja hänen naamansa oli muuttunut posliiniseksi vähän kuin pellen kasvoiksi, mutta ilme oli ilkeä virne ja tällä oli keltaiset, pitkät torahampaat. Hän laittoi jotain toiseen käteeni ja se käsi jäi kuin liimattuna kiinni penkin vasempaan laitaan. Oikean käden hän liimasi oveen. Hän otti puukon, jolla repäivi vasemman reiteni auki ja istutti siemenpussin näköisestä pussista matoja. Se oli kuin normaali siemenpussi, mutta siinä luki "maggots" ja sen sisällä oli tosiaan kellertävän valkoisia matoja. Ne piti kuulemma istuttaa lihakseen, että ne kasvaa. Kaikki tämä tapahtui varmaan 150km/h vauhdissa. Ja vaikka pää olikin posliinia, niin se liikkui, kuin olisi ollut sulaa posliinia.
...mun pitää varmaan mennä juttelee jollekkin näistä... aina mun unissa jotain käy kasvoille... mua alkaa pikkuhiljaa hirvittää itteenikin...
"
Nukun huonosti ja liian vähän. Ja kun nukun näen pahan unen." - TR&TN
Ihme, etten mä muista mitään hyviä unia. Vain painajaiset. Ja näitäkin unia näen yleensä ma-ti tai ti-ke välisinä öinä...