Onko teillä muuten koskaan ollut tunnetta, että jokin muisto on peräisin aiemmasta unesta kauan sitten, ja yhtäkkiä herää epäilys, oliko "aiempi uni" vain edellinen episodi samalta yöltä? Unihistoriaansa on vaikea muistaa unessa...
198 posts, 10 pages, 36,841 views
:) Viime yönä näin agenttiunen.Painajaiset on parhaita unia mitä mä olen ikinä nähny... Ei ne enää silleen pelota, ne on alkanu kiehtomaan aina vaan enemmän. Ei haluais edes herätä vaan katsoa mitä unessa tapahtuu. Ei uniin kuitenkaan kuole.
Siitä mä oon pettynyt etten ole koskaan nähny mitään elokuvaan liittyvää painajaista jos olen illalla katsonut jonkun "hupipätkän". :crybaby:
Yleensä mun painajaisissa toistuu aina tavalla tai toisella sama kaava: juoksen epätoivoisesti karkuun jotakin/jotakuta, mutten tunnu pääsevän millään eteenpäin, jalat on kun lyijyyn valettu. Saatan myös yrittää kamppailla jonkun kanssa, mutta voimaa ei tunnu olevan yhtään, ei meinaa jaksaa edes kättä nostaa. Monesti vielä tajuan siinä itse unen aikana, että tää ei ole totta, kyseessä on vain uni, mutta silti ahdistaa ja herään selkä hiestä märkänä. No, onneks näitä painajaisia ei oo kovin usein, tykkään paljon enemmän niistä unista jotka liittyy vieressäni nukkuvaan henkilöön :winkwink:
Viime yönä näkemäni uni päättyi siihen, että siskoani ja minua vainonnut kolmipersoonainen, työkaveriltani näyttävä ja lapsenhahmoinen henkilö yrittäessään tappaa meitä, tuli lähietäisyydelle, josta väänsin kammotuksen maahan, painoin sen pään -kasvot edellä- maassa lojuneen, sojottavia rautanauloja täynnä olevan laudan päälle, otin vauhtia ja potkaisin täysillä takaraivoon..
:panic:
ei ollut siistiä jälkeä siinä.
mul tuli kylmät väreet ku vaan luin ton kuvauksen hahmosta :D
Kertokaapa siis yällisistä seikkailuistanne unien maailmassa.
Faijani näkee "jännää" unta, lisäksi se toistuu noin kuukauden välein
siis hyi vittu..
Mä näin tossa edellisyönä inhottavaa painajaista..
Olin siinä unessa kotona laittamassa pyykkejä pesukoneeseen, oli ihan normaali-ilta. No sit otin pyyhkeen pyykkikorista ja kun käännyin niin mun ohi käveli kuollut tyttö, joka ohittaessaan kattos mua silmiin ja hymyili. Sitten se tyttö meni altaaseen, joka oli täynnä vettä ja veden pinnalla oli paljon eri vuodevaatteita. Se tyttö meni makaamaan sinne veden alle ja mä muistan vain katsoneeni sitä siinä vieressä..
mä näin viimeks tollasen tapaisia painajaisia kun katoin kuudes aisti leffan.. mut helvetti :panic: kamala uni..
menee hermot mun mielikuvituksen kans, siis ihan laidast laitaan kaikkee mulla tulee uniin :mad:
vielä kun ajattelee, niin alkaa kattelee tonne kylppärin suuntaan vähän väliä..